Zelfde reden denk ik als om de eigen ingezetenen op te halen in Afghanistan in 2021?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wij onze eigen ingezetenen er maar uit krijgen, dan mag het IDF zich daarna uitleven op wat er overblijft? Of wat zou het idee geweest zijn van deze selectieve uitgang?
Ik.welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik associeer de Palestijnen niet met Hamas. Dat is het narratief wat schurkenstaat Israël de wereld wil doen geloven. Er zijn gelukkig nog verstandige mensen. Zoals ondergetekende.²
Verdeeld over Europa is dat minder dan de jaarlijkse instroomquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
We hebben het hier over +1 miljoen he...
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uitdraaien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdeeld over Europa is dat minder dan de jaarlijkse instroom
Er wordt al aan een oplossing gewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bah
Dan is het echt binnen vijf jaar overquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uitdraaien.
man man man.... ik ga emigreren naar spitsbergenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er wordt al aan een oplossing gewerkt
Ze komen gewoon onze kant op
[ twitter ]
Honderdduizenden, tot aan de bot toe getraumatiseerde mensen
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Klopt, het zou gaan om die paar duizenden buitenlandse Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.
Je bron is een kickbokser?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Lijkt me toch dat de Egyptenaren dat al checken voordat het uberhaupt hun land in komt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Klopt, het zou gaan om die paar duizenden buitenlandse Palestijnen.
Niet om de 2.2 miljoen van Gaza.
Misschien heeft dit er mee te maken:
[ twitter ]
VS en Israël weigeren dus hulppakketten toe te staan vanuit Egypte. Egypte zou daarom de deal niet meer hebben laten doorgaan.
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.
Ja. Egypte speelt bal met onze onderdanen. Gewoon chantage.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
VS en Israël weigeren dus hulppakketten toe te staan vanuit Egypte. Egypte zou daarom de deal niet meer hebben laten doorgaan.
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.
bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef Alloch87 het volgende:
voor het eerst sinds uren weer een bombardement.... gaan we daar dan?
Het liefst dan wel bij die progressieven in de buurt, zal dat stelletje verraders erachter komen dat hun eerst de lul zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Nl nationaliteit ok. Verder zoeken ze t maar uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gek he.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:31 schreef Confetti het volgende:
De Yankees zijn dus weer vooral bezig met hun eigen burgers.
New York Postquote:
Ik ga met je meequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
man man man.... ik ga emigreren naar spitsbergen
Je kunt een hoop zeggen over immigrantenstromen, maar dit zijn dan wel echte vluchtelingen. Mijn ervaring (stamt grotendeels van voor de laatste grote golven van de laatste jaren) is dat daar een stuk meer gekkies tussen zitten omdat er enorm veel trauma's, vernedering en emoties bij spelen in vergelijking met bijvoorbeeld de veiligelanders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Heel egypte op rood zetten als reisasdvies vanuit heel de eu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog nooit een vliegtuig gehoord?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:33 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is dat voor raar geluid in die video?
Een random kickboxer zou trouwens een betere bron zijn dan de New York Post.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
New York Post
[..]
Ik ga met je mee
Amsterdam zal ze vast met open armen ontvangenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:30 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het liefst dan wel bij die progressieven in de buurt, zal dat stelletje verraders erachter komen dat hun eerst de lul zijn.
En daarnaast moeten we de mogelijkheid niet wegpoetsen dat de Israelis wel degelijk weten wie Hamas lid is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tapijt van thermobarische bommen voorafgaand aan je bezoek kan een hoop schelen
Het kan toch dezelfde reden hebben als waarom het water en elektra afgesloten zijn?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.
Ze kunnen toch gewoon zien wie hamas is aan de healthbar boven hun hoofd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
En daarnaast moeten we de mogelijkheid niet wegpoetsen dat de Israelis wel degelijk weten wie Hamas lid is.
Mag hopen dat mijn land zich vooral inzet voor mij als ik in zo een situatie zou zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:31 schreef Confetti het volgende:
De Yankees zijn dus weer vooral bezig met hun eigen burgers. Vraag me af wie daar deze keer voor gaat betalen. Ik vermoed de gewone Palestijn aangezien er nu buitensporig veel aandacht en tijd gaat naar die paar Amerikanen.
Een deel zullen ze zeker weten, ze staan er om bekend om een berg infiltranten te hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
En daarnaast moeten we de mogelijkheid niet wegpoetsen dat de Israelis wel degelijk weten wie Hamas lid is.
En de crewtag HMS naast de naam, niet te verwarren met de Britse marine...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Mag hopen dat mijn land zich vooral inzet voor mij als ik in zo een situatie zou zitten
BansheeBoy...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creëert ze de Hamasleden van morgen.²
Had je bijna een like gegeven, tot ik die laatste zin lasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je kunt een hoop zeggen over immigrantenstromen, maar dit zijn dan wel echte vluchtelingen. Mijn ervaring (stamt grotendeels van voor de laatste grote golven van de laatste jaren) is dat daar een stuk meer gekkies tussen zitten omdat er enorm veel trauma's, vernedering en emoties bij spelen in vergelijking met bijvoorbeeld de veiligelanders.
Oorlogsvluchtelingen brengen een hoop aparte problematiek met zich mee en krijgen (en verdienen) een hele rits aan hulpverlening, maar ze hebben alle recht op asiel.
En elke generatie van ze verliest meer en meer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël denkt slim te zijn. Maar met deze handelswijze creëert ze de Hamasleden van morgen.²
Geen idee wie die hulppakketten beschikbaar stelt. Overheid, particulieren, NGO's.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de Egyptenaren dat al checken voordat het uberhaupt hun land in komt.
Ik vind het ook wel gevaarlijk spel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.
VS en Israël zouden van hun kant ook de hulppakketten kunnen laten toestaan, denk ik dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Egypte speelt bal met onze onderdanen. Gewoon chantage.
Laten we omdat de anderen terroristen en barbaren zijn dat zelf ook zijn!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over vrede gaan ze wel weer praten als Hamas weg is.
Een slachtpartij van 1300 inwoners onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
Amber Heard is dus niet in de buurt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:37 schreef Perrin het volgende:
Lijkt wel een zwerm bijen al die drones.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |