Egypte zit gewoon niet te wachten op een paar miljoen Palestijnen op hun grond. Dat levert geheid geweld opquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort blufpoker. Misschien hoopt egypte de inval tegen te houden als buitenlanders niet weg kunnen?
Zeker terecht toch weet ik wel als frankrijk zo zou huishouden in belgië we ze ondanks dat het echt mafkezen zijn met open armen ontvangen. Of ze moeten het echt heel erg bont hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:13 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
Egypte wil vooral niet dat het haar probleem wordt, en terecht.
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Egypte zit gewoon niet te wachten op een paar miljoen Palestijnen op hun grond. Dat levert geheid geweld op
Dat is alleen zolang de EU het e.e.a. blijft subsidieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Uiteindelijk verliest Israël het demografisch. Dat is de echte lange adem
Als wij onze eigen ingezetenen er maar uit krijgen, dan mag het IDF zich daarna uitleven op wat er overblijft? Of wat zou het idee geweest zijn van deze selectieve uitgang?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.
Denk niet dat het mogelijk is om zonder geweld de massa tegen te houden als die zien dat er mensen worden doorgelatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar het gaat hier om buitenlanders zoals Amerikanen die in gaza vast zitten toch, dat begreep ik iig. Niet om de rest.
We hebben het hier over +1 miljoen he...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zeker terecht toch weet ik wel als frankrijk zo zou huishouden in belgië we ze ondanks dat het echt mafkezen zijn met open armen ontvangen. Of ze moeten het echt heel erg bont hebben gemaakt.
Opvang in de regio is de enige optie, en egypte is de regio
Hoe ga je dat reguleren zonder een bloedbad? Die grens zal bestormd worden logischerwijs.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bahquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
We hebben het hier over +1 miljoen he...
De internationale gemeenschap moet niks, niet ons probleemquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bah
Zelfde reden denk ik als om de eigen ingezetenen op te halen in Afghanistan in 2021?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als wij onze eigen ingezetenen er maar uit krijgen, dan mag het IDF zich daarna uitleven op wat er overblijft? Of wat zou het idee geweest zijn van deze selectieve uitgang?
Ik.welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik associeer de Palestijnen niet met Hamas. Dat is het narratief wat schurkenstaat Israël de wereld wil doen geloven. Er zijn gelukkig nog verstandige mensen. Zoals ondergetekende.²
Verdeeld over Europa is dat minder dan de jaarlijkse instroomquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:17 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
We hebben het hier over +1 miljoen he...
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uitdraaien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdeeld over Europa is dat minder dan de jaarlijkse instroom
Er wordt al aan een oplossing gewerktquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja... de internationale gemeenschap zal dus echt moeten ingrijpen ofzo, ja weet ik veel... godverdomme man, ik wil helemaal geen oplossingen verzinnen voor dit soort shit ook... bah
Dan is het echt binnen vijf jaar overquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zal het uiteindelijk wel weer op uitdraaien.
man man man.... ik ga emigreren naar spitsbergenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er wordt al aan een oplossing gewerkt
Ze komen gewoon onze kant op
[ twitter ]
Honderdduizenden, tot aan de bot toe getraumatiseerde mensen
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Klopt, het zou gaan om die paar duizenden buitenlandse Palestijnen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je bron is een kickbokser?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Lijkt me toch dat de Egyptenaren dat al checken voordat het uberhaupt hun land in komt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
Klopt, het zou gaan om die paar duizenden buitenlandse Palestijnen.
Niet om de 2.2 miljoen van Gaza.
Misschien heeft dit er mee te maken:
[ twitter ]
VS en Israël weigeren dus hulppakketten toe te staan vanuit Egypte. Egypte zou daarom de deal niet meer hebben laten doorgaan.
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.
Dat lijkt mij ook want er is anders geen enkele grond om hulp pakketten te weigeren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.
Ja. Egypte speelt bal met onze onderdanen. Gewoon chantage.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
VS en Israël weigeren dus hulppakketten toe te staan vanuit Egypte. Egypte zou daarom de deal niet meer hebben laten doorgaan.
Je kunt je afvragen wat de reden daarvan is (weigeren hulppakketten). Ik neem dan aan uit veiligheidsoverwegingen; zeker weten dat er geen illegale dingen Gaza binnenkomen in plaats van alleen maar water, voedsel, medicijnen en dergelijke.
bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:29 schreef Alloch87 het volgende:
voor het eerst sinds uren weer een bombardement.... gaan we daar dan?
Het liefst dan wel bij die progressieven in de buurt, zal dat stelletje verraders erachter komen dat hun eerst de lul zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wat kan er misgaan![]()
![]()
Nl nationaliteit ok. Verder zoeken ze t maar uit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:27 schreef Salina het volgende:
[..]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |