Vanavondquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:29 schreef KoningWouter het volgende:
He even wat anders. Is die Sabbath al een keer afgelopen? Ons was een invasie beloofd.
Dus omdat het niet lijkt op een serieuze oproep mag er geen TR worden geplaatst?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. 'Alle religieuzen uitroeien' lijkt mij nou niet bepaald een serieuze oproep 🤣
Ik lees erin: 'ik heb een hekel aan religie en zonder religie zou de wereld beter af zijn'
Nou, dat vinden veel mensen.
Dat de wereld ook beter af zou zijn zonder een hoop mensen klopt ook wel, maar uitroeien gaat wat ver. Daar zorgt de mensheid ook zelf wel voor op lange termijn, door deze planeet de vernieling in te helpen.
Zie de zieke geest van een gem atheïstquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Beloofd? Net alsof je er naar uitkijkt...
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Israël).
quote:
quote:
Dat gaat beide kanten op hè en dat is het probleem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Praten met lui die je uit willen roeien? Je gewillig laten afslachten? Duizenden raketten onbeantwoord laten?
Uitgesteld dus, ik hoop dat er afstel van komtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Beloofd? Net alsof je er naar uitkijkt...
Iemand deelde een link, tussen 19:00 en 20:00 onze tijd (verschilt per locatie in Israël).
Uh ja 'maak alle joden af' is antisemitisme en dat mag nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:34 schreef Stormachtig1986 het volgende:
[..]
Dus omdat het niet lijkt op een serieuze oproep mag er geen TR worden geplaatst?
Als iemand zegt "maak alle joden af" dan zou er toch ook een TR volgen?
Bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uitgesteld dus, ik hoop dat er afstel van komt
Gewoon na zonsondergang dusquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:35 schreef Momo het volgende:
Correctie Shabbat eindigt 18:40-18:50 lokale tijd. Over iets meer dan een uur dus...
https://www.chabad.org/ca(...)e-Lighting-Times.htm
Het gaat om de boodschap, zeer relevant voor dit topicquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien wil je een apart topic maken?
Over vrede gaan ze wel weer praten als Hamas weg is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat gaat beide kanten op hè en dat is het probleem.
Drm vind ik ook niet dat je een kant kunt steunen in dit, behalve die van vrede.
Hamas is terroristisch, Israël is een nog 100x ergere terroristische organisatie.
Dat wij als Westen Israël steunen en hypocriet oogje dichtknijpen is gewoon heel slecht.
Enige kant om te steunen is die van vrede.
er is denk ik geen ander onderwerp te bedenken die zulke uitgesproken maar ook zulke tegenovergestelde reacties opwekt. Dit is al vijftig jaar zo en dit zal helaas voorlopig zo blijvenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Nog nooit zoveel verdeeldheid gezien in een FOK!-topic
Ja, zullen ze niet op de minuut doen nee. En diep in de nacht lijkt mij logischer. En misschien is het niet eens vannacht.quote:
En een massale inval en daaropvolgende slachtpartij in Gaza onbeantwoord laten? No way dat Hamas of de opvolger ervan (want neuh, je gaat echt niet die hele ideologie weg krijgen) dat laat gebeuren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over vrede gaan ze wel weer praten als Hamas weg is.
Een slachtpartij van 1300 inwoners onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
Het verrassingseffect is inmiddels wel vrij weg.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, zullen ze niet op de minuut doen nee. En diep in de nacht lijkt mij logischer. En misschien is het niet eens vannacht.
Hypocriete reactie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. 'Alle religieuzen uitroeien' lijkt mij nou niet bepaald een serieuze oproep 🤣
Ik lees erin: 'ik heb een hekel aan religie en zonder religie zou de wereld beter af zijn'
Nou, dat vinden veel mensen.
Dat de wereld ook beter af zou zijn zonder een hoop mensen klopt ook wel, maar uitroeien gaat wat ver. Daar zorgt de mensheid ook zelf wel voor op lange termijn, door deze planeet de vernieling in te helpen.
Hamas heeft sowieso het voordeel in Gaza, behalve wat aantallen betreft. Verdedigers hebben sowieso het voordeel en zeker in zo'n enorm stedelijk gebied.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Is een guerillaoorlog wel zo verstandig in het donker? Geeft dat Hamas niet het voordeel?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja 'maak alle joden af' is antisemitisme en dat mag niet
'Maak alle religieuzen af' is satire
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een massale inval en daaropvolgende slachtpartij in Gaza onbeantwoord laten? No way dat Hamas of de opvolger ervan (want neuh, je gaat echt niet die hele ideologie weg krijgen) dat laat gebeuren.
En dus: de volgende aanval van Hamas/opvolgers in Israël onbeantwoord laten? Ik dacht het niet.
Etc, etc.
Het woord 'vergeldingsaanval' is zo'n beetje uitgevonden voor Israël vs Palestina. Het gaat nooit ophouden, want het is nóóit 'actie = reactie' en dan klaar geweest.
Hamas heeft geen nachtzicht apparatuur als het goed is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Is een guerillaoorlog wel zo verstandig in het donker? Geeft dat Hamas niet het voordeel?
Dat is een domme mening vind ik.. Je moet zulke dingen gewoon niet zeggen. Straks zijn er mensen die het wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja 'maak alle joden af' is antisemitisme en dat mag niet
'Maak alle religieuzen af' is satire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |