abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:45:55 #51
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210948451
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:46:20 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210948453
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat doet die daar eigenlijk?
Op bezoek bij zieke oma bijvoorbeeld
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:47:01 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210948460
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
lul niet zo dom man

[ twitter ]

Bijvoorbeeld
Klopt. We staan niet zo achter Israël als bv de VS.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210948462
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]
hoe krijg je het uit je toetsenbord _O-
Het zijn legitieme vragen. Wij durven niet eens een kind te nemen als we er niet zeker van zijn of we 18 jaar later een studie kunnen bekostigen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210948468
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.
Denk niet dat de aanval van Hamas een terreuractie noemen hier het pijnpunt is.

Nadat Israël zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander. :')
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:49:15 #56
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210948476
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Klopt. We staan niet zo achter Israël als bv de VS.
En dat een premier zijn steun uit na een bloedige terroristische aanslag is denk ik niet echt heel opmerkelijk.

Hamas is een door de EU erkende terroristische organisatie, die terreur pleegt, dus dat Rutte zich daar tegen uitspreekt is gewoon volstrekt legitiem, dus ik snap die hele post niet zo
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:49:32 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210948477
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:

[..]
[..]

Nadat Israël zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander. :')
"Het is beledigend." Als het niet zo verdrietig was zou je je klamme achtwerk eraf lachen. Hoor wat ie zegt. "Beledigend..." Zou het zwaartepunt niet bij de onnodige slachtoffers in Gaza moeten zitten? :? :? :?

Man man man. :N

:{²

[ Bericht 10% gewijzigd door BansheeBoy op 14-10-2023 10:57:16 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_210948478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Normaal gesproken hebben ze er geen problemen mee om die identiteit mee te nemen en ten volste te uiten op andere continenten, ten koste van de identiteit van de landen waar ze komen te wonen. Maar dat is zeker alleen acceptabel als het eigen thuisland blijft bestaan?
Ik heb echt geen flauw idee wat jij probeert te zeggen tegen mij.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:50:17 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210948482
Ik zeg maar weer

Palestijnen ≠ Hamas
Israëliërs/Joden ≠ IDF
pi_210948484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:22 schreef Montagui het volgende:

[..]
Dan ageer je tegen de gemeente Bristol en vermoord je niet iedereen die in dezelfde straat woont als je buurman.
Toen de tuin werd overgenomen deden ze dat door jou en je hele gezin uit die tuin te verbannen met geweld. Familieleden die hier niet mee akkoord gingen werden vermoord. Daar zijn bewijzen voor.

Mooi hoe jullie de tijdslijn verkorten naar de afgelopen week alleen. Beetje nuance jongen.
pi_210948498
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.
Dat is het ook. Wat Israël doet is dat ook. Daar tussen in zitten mensen zoals jij en ik.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:52:37 #62
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210948499
quote:

[..]

Wat zou Israël dan moeten doen? Hamas moet vernietigd worden. Ze zijn te ver gegaan. De Palestijnen in Gaza hebben bewezen niet uit te zijn op vooruitgang maar destructie gezien hun massale steun voor Hamas en het feit dat ze Hamas nog steeds tolereren als machthebber. Is er ooit een opstand zoals in Syrië uitgebroken? Nee.

Dus rest Israël één ding: het vernietigen van Hamas en weer de Gaza controleren.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:53:09 #63
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210948501
quote:

[..]

Kom nou eens met een bron in plaats met dat geraaskal, je hebt echt geen enkel punt tot je met iets beters komt dan dit.

Hier: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-staat-achter-israel

Dit is van direct na de aanslagen en hij spreekt zich uit tegen Hamas en voor Israël, wat is daar verkeerd aan?
pi_210948511
Israël heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.
Intolerant voor intolerantie
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:56:52 #65
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210948522
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:52 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat is het ook. Wat Israël doet is dat ook. Daar tussen in zitten mensen zoals jij en ik.
Israël executeert toch geen mensen zonder aanziens des persoons? Ze geven de mensen de kans om weg te gaan als ze geweld gaan plegen.

Nou, de acties van de settlers en de steun daarvoor zou je als terreurdaden kunnen classificeren.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:57:19 #66
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:58:05 #67
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210948528
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:54 schreef Cuendillar het volgende:
Israël heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.
Ze mogen die excuses in die matsekoek achterwerken van ze stoppen. Ik kan echt niet meer van ze hebben.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:58:22 #68
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210948530
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Op bezoek bij zieke oma bijvoorbeeld
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.

Sorry, ik vind het vreemd dat de NL overheid nu alles in het werk moet stellen om migranten, die weer naar hun (onveilige) thuisland gaan weer te moeten ophalen.

Voelt heel dubbel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 oktober 2023 @ 10:59:24 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210948534
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:54 schreef Cuendillar het volgende:
Vier?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210948537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 09:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Israël hoeft zelf om te beginnen al die misdaden niet te begaan, elke dag weer al vele jaren lang.

Israël kan diplomatie aangaan.
Israël kan in de verdediging gaan ipv zelf de terrorist uit te gaan hangen.

Niets, maar dan ook niets verplicht Israël om al die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden te begaan.
Praten met lui die je uit willen roeien? Je gewillig laten afslachten? Duizenden raketten onbeantwoord laten?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210948541
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.

Sorry, ik vind het vreemd dat de NL overheid nu alles in het werk moet stellen om migranten, die weer naar hun (onveilige) thuisland gaan weer te moeten ophalen.

Voelt heel dubbel.
Ze hebben een NLs paspoort.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:00:38 #72
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210948543
quote:

[..]

Voelt heel dubbel.
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:02:46 #73
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210948552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 11:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.
Straks zo vanaf schiphol hopla naar de schoolinspectie :D
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:02:54 #74
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210948553
quote:

[..]

Voelt heel dubbel.
Alsof ze dit hadden kunnen voorzien, oma woont daar en had hulp nodig
  zaterdag 14 oktober 2023 @ 11:03:23 #75
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210948557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Gitw het volgende:

[..]
Wat ik zo bizar vind is dat men doet alsof dit conflict uit de lucht is gevallen. En totaal voorbij gaat aan zelfs de recente geschiedenis. Alsof het allemaal begonnen is op zaterdag. Onze premier staat zelfs volledig achter de Israëlische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren. Walgelijk allemaal. Schaam me kapot. Hou je neutraal als land. Treur om de slachtoffers aan beide kanten.
Ik deel je mening niet. Ik vind het compleet begrijpelijk dat wij deze laffe daad vanuit Palestijnse hoek veroordelen. Huidige reactie is ook compleet begrijpelijk waarbij voor Israël de maat vol is en zal afrekenen met Hamas, een legitiem doel wat ik ook steun. Daarnaast heeft de bevolking zelf gekozen voor Hamas, dus ook deze gaat niet geheel vrijuit.

Hamas, met support vanuit de bevolking, heeft een oorlog ontketend en zal daar nu de prijs voor betalen. Burgers zullen zo goed als het kan worden ontzien, maar het is aan Hamas of zij hun bevolking willen opofferen of niet. Israël laat zich niet meer chanteren, de verantwoordelijkheid die Israel heeft is voor haar eigen bevolking.

Al met al is het dus Hamas die de afloop in handen heeft of er een groot aantal burgers aan Palestijnse kant gaan sneuvelen. Een groepering die zij zelf gekozen hebben. Ze hebben zichzelf in deze situatie gebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')