Klopt. We staan niet zo achter Israël als bv de VS.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
lul niet zo dom man
[ twitter ]
Bijvoorbeeld
Het zijn legitieme vragen. Wij durven niet eens een kind te nemen als we er niet zeker van zijn of we 18 jaar later een studie kunnen bekostigen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoe krijg je het uit je toetsenbord
Denk niet dat de aanval van Hamas een terreuractie noemen hier het pijnpunt is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.
En dat een premier zijn steun uit na een bloedige terroristische aanslag is denk ik niet echt heel opmerkelijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt. We staan niet zo achter Israël als bv de VS.
"Het is beledigend." Als het niet zo verdrietig was zou je je klamme achtwerk eraf lachen. Hoor wat ie zegt. "Beledigend..." Zou het zwaartepunt niet bij de onnodige slachtoffers in Gaza moeten zitten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Denk niet dat de aanval van Hamas een terreuractie noemen hier het pijnpunt is.
Nadat Israël zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander.
Ik heb echt geen flauw idee wat jij probeert te zeggen tegen mij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben ze er geen problemen mee om die identiteit mee te nemen en ten volste te uiten op andere continenten, ten koste van de identiteit van de landen waar ze komen te wonen. Maar dat is zeker alleen acceptabel als het eigen thuisland blijft bestaan?
Toen de tuin werd overgenomen deden ze dat door jou en je hele gezin uit die tuin te verbannen met geweld. Familieleden die hier niet mee akkoord gingen werden vermoord. Daar zijn bewijzen voor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dan ageer je tegen de gemeente Bristol en vermoord je niet iedereen die in dezelfde straat woont als je buurman.
Dat is het ook. Wat Israël doet is dat ook. Daar tussen in zitten mensen zoals jij en ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schaam niet met je mee, was gewoon een terreuractie van Hamas en dat mag ook best als zodanig benoemd en veroordeeld worden.
Wat zou Israël dan moeten doen? Hamas moet vernietigd worden. Ze zijn te ver gegaan. De Palestijnen in Gaza hebben bewezen niet uit te zijn op vooruitgang maar destructie gezien hun massale steun voor Hamas en het feit dat ze Hamas nog steeds tolereren als machthebber. Is er ooit een opstand zoals in Syrië uitgebroken? Nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nadat Israël zei dat ze Gaza gaan stoomwalsen reageerde Rutte met "het is beledigend als ik ze er nu op aanspreek, omdat ik dan aanneem dat zij ook echt gaan doen wat zij zeggen te willen doen", of whatever the fuck vaags. Ja, daar kun je prima je vraagtekens bijzetten als Nederlander.
Kom nou eens met een bron in plaats met dat geraaskal, je hebt echt geen enkel punt tot je met iets beters komt dan dit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Israël executeert toch geen mensen zonder aanziens des persoons? Ze geven de mensen de kans om weg te gaan als ze geweld gaan plegen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wat Israël doet is dat ook. Daar tussen in zitten mensen zoals jij en ik.
Ze mogen die excuses in die matsekoek achterwerken van ze stoppen. Ik kan echt niet meer van ze hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:54 schreef Cuendillar het volgende:
Israël heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Op bezoek bij zieke oma bijvoorbeeld
Vier?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:54 schreef Cuendillar het volgende:
Israël heeft excuses aangeboden voor die vier gedode journalisten gisteren bij de Libanese grens.
Praten met lui die je uit willen roeien? Je gewillig laten afslachten? Duizenden raketten onbeantwoord laten?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Israël hoeft zelf om te beginnen al die misdaden niet te begaan, elke dag weer al vele jaren lang.
Israël kan diplomatie aangaan.
Israël kan in de verdediging gaan ipv zelf de terrorist uit te gaan hangen.
Niets, maar dan ook niets verplicht Israël om al die oorlogsmisdaden en humanitaire misdaden te begaan.
Ze hebben een NLs paspoort.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.
Sorry, ik vind het vreemd dat de NL overheid nu alles in het werk moet stellen om migranten, die weer naar hun (onveilige) thuisland gaan weer te moeten ophalen.
Voelt heel dubbel.
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen minderjarig en vermoedelijk ook nog eens schoolplichtig.
Sorry, ik vind het vreemd dat de NL overheid nu alles in het werk moet stellen om migranten, die weer naar hun (onveilige) thuisland gaan weer te moeten ophalen.
Voelt heel dubbel.
Straks zo vanaf schiphol hopla naar de schoolinspectiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja het zijn er 10 ofzo. Het zijn er geen 2000 ofzo. Kan natuurlijk best dat mensen vlak voor dat Hamas los ging naar oma zijn gegaan die ziek was of gewoon op bezoek bij familie. Geen idee hoe dat zit met schoolplichtig eigenlijk bij deze jongen, hij is 14 jaar ofzo inderdaad. Zal wat zijn als de ouders hem ziek hebben gemeld ofzo lol.
Alsof ze dit hadden kunnen voorzien, oma woont daar en had hulp nodigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voelt heel dubbel.
Ik deel je mening niet. Ik vind het compleet begrijpelijk dat wij deze laffe daad vanuit Palestijnse hoek veroordelen. Huidige reactie is ook compleet begrijpelijk waarbij voor Israël de maat vol is en zal afrekenen met Hamas, een legitiem doel wat ik ook steun. Daarnaast heeft de bevolking zelf gekozen voor Hamas, dus ook deze gaat niet geheel vrijuit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:37 schreef Gitw het volgende:
[..]
Wat ik zo bizar vind is dat men doet alsof dit conflict uit de lucht is gevallen. En totaal voorbij gaat aan zelfs de recente geschiedenis. Alsof het allemaal begonnen is op zaterdag. Onze premier staat zelfs volledig achter de Israëlische tegenreactie. Hij loopt nu gewoon oorlogsmisdaden goed te keuren. Walgelijk allemaal. Schaam me kapot. Hou je neutraal als land. Treur om de slachtoffers aan beide kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |