Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En vooral het leed van de Palestijnen maximaal te vergroten, terwijl ze heel graag heel snel de slachtpartij van afgelopen week willen vergeten.
Iets teveel biefstuk en drank gehad zo te zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Jezus die is oud geworden die Bush haha.
Wat is dit voor flauwekul joh. Je fantaseert een heel verhaal bij elkaar en presenteert dat als feit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Laten we omdat de anderen terroristen en barbaren zijn dat zelf ook zijn!
"Bommen en granaten op alles en iedereen in de Gaza strook!
Kinderen? Zieken? Onschuldigen? Lekker boeiend, dood ermee!
Medicijnen nodig? Water nodig? Voedsel nodig? Vanaf nu niet meer!"
Echt sommige mensen hier
Hoe verdedig je zoiets nog?
Miles Dyson, is it you?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:42 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat is van belang voor hun militair industrieel complex waar ze komende jaren veel mee gaan verdienen. Europa gaat hun gehele systeem van luchtverdediging gezamelijk aankopen van David sling tot Iron beam.
Daarnaast zal A.I. een snelle doormars maken bij de Israelische militaire systemen en kunnen ze met behulp van swarm technologie met veel minder soldaten toe.
Ho ho, we hadden ook mensen die zeiden dat de festivalgangers gewoon in een kruisgevecht terecht waren gekomen, Hamas stuitte bij toeval op ze, en er was nog niks aan de hand totdat Israëlische veiligheidsdiensten het verklootte.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.
Ze ja? Ze?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Willen vergeten? Die hebben sommigen gewoon staan vieren he, openlijk en in huiselijke kring.
Bron?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?
Helft van Gaza dakloos maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Welke mensen? geef quotes, ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Nieuwste Merkava tank ook, speciaal technologisch uitgerust voor Urban Warfare ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
We zullen vermoed ik gaan zien dat Bulldozers een van de belangrijkste wapens zijn van IDF.
Ik weet niet hoor, je zit hierover te janken terwijl er een paar posts boven je hinten op verdrijving van moslims en arabieren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, we hadden ook mensen die zeiden dat de festivalgangers gewoon in een kruisgevecht terecht waren gekomen, Hamas stuitte bij toeval op ze, en er was nog niks aan de hand totdat Israëlische veiligheidsdiensten het verklootte.
Zolang George Bush nog steeds het woord subliminal niet kan uitspreken en het voor hem nog steeds subliminable is, neem ik hem niet serieus.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Slayage het volgende:
De twee clowns die met hun "war on terror" onnoemelijk veel leed hebben veroorzaakt laten ook wat van zich horen. Daar waar Tony Blair zijn excuses heeft aangeboden voor de invasie van Irak en ook met deze crisis verstandig reageert is onze niet al te snuggere cowboy uit Texas zo bloeddorstig als altijd.
[ twitter ][ twitter ]
Een collectieve ww2 traumaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt sommige mensen hier
Nee joh? Ik haalde zelf altijd een bloembol of knijpkat aan:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals de Joden 80 jaar geleden waren en waar de Nederlanders en masse gebruik van maakten door hun Joodse buren te rapporteren voor een kwartje?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar pragmatisch als men was ruilden sommigen deze met gemak in voor een knijpkat of bloembol (hyacint).
En jullie hoeven niet boos op mij te zijn. Ik geef slechts de feiten weer. Geen Palestijn was betrokken bij uitroeiing van de Jews. Dat was een volledig westerse aangelegenheid.²
Waarom bombarderen ze noord niet gewoon helemaal plat, en daarna zuid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
Oh je wil dat ik die lui ook even veroordeel? Bij deze. Anders nog iets ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je zit hierover te janken terwijl er een paar posts boven je hinten op verdrijving van moslims en arabieren.
Het ontoegankelijk maken van tunnels en wapencaches door er tonnen puin op te dumpen.quote:
Ja dat vrees ik ook, het schijnt dat het maar een aantal keer vlieland is begreep ik, daar leg je zonder moeite een bommentapijt over. Het is vreselijk maar dat is wel hoe het isquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Waarom bombarderen ze noord niet gewoon helemaal plat, en daarna zuid.
Geen bloedige straatgevechten nodig dan.
Vorige invasie was geloof ik 73 doden bij ISF en + 1500 Hamas
Die heb ik op de beelden nog niet voorbij zien komen, dat zegt ook wel iets. Ze hebben ze immers wel, en hoe:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:51 schreef Digi2 het volgende:
Ja, en in de reeks posts waar jij aan haakt is er geen nuance te bespeuren. Je doet in mijn ogen gewoon mee aan de hetze. Sommige Joden zullen ook hebben staan juichen op de talloze bombardementen op Palestijnen. Wat moeten we met die informatie? Joden erop pakken? Wat is het nut van zulke posts behalve hetze creëren. Vertel het maar.quote:
Omdat ze zoveel mogelijk slachtoffers willen voor Pallywood.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:54 schreef Qarrad het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Hamas -dat altijd overal aan denkt qua planning- vergeten om Gaza -toch niet onbekend met bombardementen- voor een luchtalarm te zorgen daar? Of is het er wel en is het uitgeschakeld samen met de stroomvoorziening? Of is het de moeite niet als je doorlopend een bom op je knijter kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |