SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liveblog Nu.nl https://www.nu.nl/buitenl(...)-meer-naar-gaza.htmlSPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Livestreams Israel:
Gaza-Ashkelon mix stream
Timeline aanval door HamasSPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja joh, hele gezinnen uitmoorden, jongeren afslachten, vrouwen verkrachten. Puur perceptie of je goed of fout bent.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
In grote lijnen kun je wel zeggen de lijn tussen verzetsstrijder en terrorist heel dun is. Puur perceptiemanagement, voor wie ben je.²
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
mwa, die is wel vrij duidelijk. Aanvallen op militaire, politieke of infra doelen is verzet, ook al komt daar wel eens een burger om. Random burgers in dorpen uitmoorden en festival aanvallen is puur terrorisme.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
In grote lijnen kun je wel zeggen de lijn tussen verzetsstrijder en terrorist heel dun is. Puur perceptiemanagement, voor wie ben je.²
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ben ik niet met je eens. Dit is duidelijk foute boel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja joh, hele gezinnen uitmoorden, jongeren afslachten, vrouwen verkrachten. Puur perceptie of je goed of fout bent.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Die CSG gaat het straks nog druk krijgen.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ja, precies dit. Ik ben klassiek geschoold en ben overtuigd van de stelregel: What is seen cannot be unseen. En mijn hersenen zijn mijn kostbaarste bezit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
İk heb te veel shit gezien uit Irak en Syrië. Tegenwoordig probeer ik die shit zoveel mogelijk te ontwijken. Die dingen krijg je niet meer uit je hoofd.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Gelukkig heeft Hamas zich aan de verdragen Genève gehouden.quote:Mensenrechtenorganisaties hekelen de Israëlische blokkade van de toevoer van stroom, brandstoffen, water en goederen naar de Gazastrook. Onder meer Human Rights Watch en Norwegian Refugee Council wijzen erop dat het straffen van een bevolking een oorlogsmisdaad is volgens de Verdragen van Genève.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ik verwacht dat Israel het wel aankan maar leuk gaat het niet worden natuurlijk. Sowieso is 300.000 jongeren uit je economie halen voor langere tijd al een probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die CSG gaat het straks nog druk krijgen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Engels, de welbekende klassieke taal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik ben klassiek geschoold en ben overtuigd van de stelregel: What is seen cannot be unseen. En mijn hersenen zijn mijn kostbaarste bezit.²
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En een score per user bijhouden zodat je direct kan zien of iemand -100 of +100 staatquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:15 schreef ReplaR het volgende:
Dit topic toont weer eens aan dat FOK! ook minnetjes uitdelen moet mogelijk maken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Ik zou hier wel voor zijn. Heb je meteen een soort van tool om het kaf van het koren te scheiden. Echt goed idee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
En een score per user bijhouden zodat je direct kan zien of iemand -100 of +100 staat²
Ik zou die klassieke scholing graag willen terug zien in het niveau van je posts.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik ben klassiek geschoold en ben overtuigd van de stelregel: What is seen cannot be unseen. En mijn hersenen zijn mijn kostbaarste bezit.²
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Meest erge aanslag sinds kristalnacht? Schending van mensenrechten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.
Uh. Volgens mij heb je wat nieuws gemist.
Dit is er voor mij 1 voor in het rijtje met selectieve verontwaardiging, pal naast Oekraïne.
Erg? Zeker. Erger dan ander nieuws? Nope.![]()
Sugar Uncle Samquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Israel het wel aankan maar leuk gaat het niet worden natuurlijk. Sowieso is 300.000 jongeren uit je economie halen voor langere tijd al een probleem.![]()
Ben blij dat ik ook daar niet geboren ben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Israel het wel aankan maar leuk gaat het niet worden natuurlijk. Sowieso is 300.000 jongeren uit je economie halen voor langere tijd al een probleem.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het is wel een van de heftigere dingen die nu spelen in de wereld, dat kun je niet ontkennen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Meest erge aanslag sinds kristalnacht? Schending van mensenrechten?
Dit is er voor mij 1 voor in het rijtje met selectieve verontwaardiging, pal naast Oekraïne.
Erg? Zeker. Erger dan ander nieuws? Nope.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat soort "mensenrechtenorganisaties" zijn vaak niet meer dan een dekmantel voor rabiaat anti-westerse organisaties.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Hamas zich aan de verdragen Genève gehouden.![]()
Ik denk, en ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat zo'n groep alleen maar kan bestaan met support vanuit de bevolking. Anders waren ze al lang verlinkt en opgerold.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En hoe stel je voor dat zij terroristen uit het land zetten? Leg het maar uit.
Dit zijn mensen die overgaan tot executies, raketten en anders soort wapens bezitten. Dat snap je?
Maar laten we beginnen met het feit dat het een terreurgroep is. En dat de Palestijnen hier niets bij gaan winnen.
Ik snap dus die hele Pogrom niet. Waarom lenen zoveel jongemannen zich daarvoor."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
bombardementen gaan ongekend door."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dat je een organisatie omschrijft als "terroristisch" of niet heeft te maken met hoe je de organisatie ziet. De een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder. Zeihan benoemt dat ook in deze video. "Hamas the political / terrorgroup based on your politics"quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Op dit moment binnen onze mainstream media zekers. Maar ik vind dit niet erger dan wat IS bijv in Syrië deed. Dat was pas walgelijke shit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is wel een van de heftigere dingen die nu spelen in de wereld, dat kun je niet ontkennen.![]()
Las een aantal keer vandaag dat ze 130.000 raketten hebben. Maar zal wel niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe groot is die club eigenlijk?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Zijn goede maten met Iranquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Las een aantal keer vandaag dat ze 130.000 raketten hebben. Maar zal wel niet.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Yep, dit klinkt alsof die Arabs dit al jaren aan het plannen waren.quote:Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Oja zoals je het eerder benoemdequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.Of een van je andere posts waar je kletst dat links Nederland deze terroristen verdedigt of toejuicht. Jij ziet het allemaal wel lekker zeker en er is niet al decennia lang een 'conflict'. Of noem alles wat je niet bevalt een naziquote:het is toch niet te bevatten dat we het zelfverklaarde progressieve liberale deel van de samenleving dit zien toejuichenBedankt voor het delen van wat in jouw wereld wel de inhoud is en dwr is alleen afgelopen weekend.quote:Hamas is gisteren als nazi's tekeer gegaan tijdens de kristelnacht, wat je mening ook over dit conflict is dit is in geen enkel geval ook maar goed te praten of te nuanceren, dan ben je in mijn ogen geen haar beter als een nazi. Maar zo zie je maar weer eens dat het bij het liberale gedeel van de samenleving nooit om de inhoud gaat.
Ik zal hierbij maar juichend afsluiten.![]()
Ik denk dat wij, met onze veilige referentiekader, ons dat niet kunnen voorstellen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk, en ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat zo'n groep alleen maar kan bestaan met support vanuit de bevolking. Anders waren ze al lang verlinkt en opgerold.
Maar laten we beginnen met het feit dat het een terreurgroep is. En dat de Palestijnen hier niets bij gaan winnen.
Ik snap dus die hele Pogrom niet. Waarom lenen zoveel jongemannen zich daarvoor.
Ik ben het wel oneens met je alinea over de groep. Denk niet dat mensen juichen om dictators en zulks, genoeg geweld en angst en de groep laat het gaan of gebeuren.![]()
Het eerste wat ik me afvraag is, wie hier het meeste voordeel van heeft. En dan kom ik op Poetin uit en die is vriendjes met Iran.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk, en ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat zo'n groep alleen maar kan bestaan met support vanuit de bevolking. Anders waren ze al lang verlinkt en opgerold.
Ik snap dus die hele Pogrom niet. Waarom lenen zoveel jongemannen zich daarvoor.![]()
De waarheid is allang gesneuveld. Het is nu gewoon kijken wie de sterkste lobby heeft. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn hart vasthoud voor nog meer onnodige burgerslachtoffers. Actie > reactie kent vaak geen einde en komt in overtreffende spiraal. Dat dit nog kan anno 2025. Heftig.²
Waarom niet Amerika? Die is matties met Israël. Netanyahu wordt steeds extremer en dit geweld past bij zijn politiek. Hiermee krijgt hij de laatste twijfelaars mee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het eerste wat ik me afvraag is, wie hier het meeste voordeel van heeft. En dan kom ik op Poetin uit en die is vriendjes met Iran.
Altijd.maar dat gewijs naar Rusland en Iran.![]()
Anno 2025?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
De waarheid is allang gesneuveld. Het is nu gewoon kijken wie de sterkste lobby heeft. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn hart vasthoud voor nog meer onnodige burgerslachtoffers. Actie > reactie kent vaak geen einde en komt in overtreffende spiraal. Dat dit nog kan anno 2025. Heftig.²
Maar vertel mij eens, wat is volgens jou “de waarheid”?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Onschuldige burgers bewust aanvallen, ze op gruwelijke manieren afslachten, gevangen executeren, vrouwen verkrachten, dode lichamen als trofeeën rondrijden, kinderen bewust afslachten of gijzelen en die beelden als propaganda op internet verspreiden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Meest erge aanslag sinds kristalnacht? Schending van mensenrechten?
Erg? Zeker. Erger dan ander nieuws? Nope.
Noem mij maar eens één ander westers land die dit doet? Dus wat selectieve verontwaardiging, het is weer het typische goedpraat gedrag wat je hier ook ziet van exact dezelfde users die dit gedrag vertonen na een terroristische aanslag inclusief het geklaag op de media kritiek, de hypocrisie van wat users hier of een feestvierende bevolkingsgroep. Voor iemand die dit nieuws niet erger vindt dan ander nieuws wat ben je hier wel veel aanwezig.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Omdat Amerika hier geen voordeel aan heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waarom niet Amerika? Die is matties met Israël. Netanyahu wordt steeds extremer en dit geweld past bij zijn politiek. Hiermee krijgt hij de laatste twijfelaars mee.
Dan wordt het tijd dat ons JDAM abonnement wat wordt uitgebreid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En dit is waarom "we" voor Israel zijn, moslims willen maar 1 ding, de wereld veroveren en er 1 islamitische hel van maken.
Iedereen die hier voor is is een vijand van het westen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja dat willen ze, allemaal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En dit is waarom "we" voor Israel zijn, moslims willen maar 1 ding, de wereld veroveren en er 1 islamitische hel van maken.
Iedereen die hier voor is is een vijand van het westen.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Andersom toch ook, aan Israëlische kant? Allebei even triest.............quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader![]()
Het kijken van die beelden hebben blijvend invloed op je gestel. Ik raad iedereen af die beelden te kijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga eens met je vochtige billen.²
.wie de sterkste lobby heeft is uiteraard duidelijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Het zijn van die goedkope beledigingen die nergens toe leiden en een fatsoenlijke discussie ondermijnt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Antisemiet vind ik ook een goeie verwijt"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Lijkt me een uitstekend moment voor de Amerikanen die voor de kust liggen om daar een paar kruisrakketen te laten landen in dat gebied.quote:Radical islam is the snake in the grass.
Die verkoopt wapens aan Israel. Veel financiële grootmachten die lobbyen zijn Joods en pro Israel. I mean you know the deal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Omdat Amerika hier geen voordeel aan heeft.![]()
Alle moslims als Hamas aanhanger wegzetten, idioot.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Iedereen die hier voor is is een vijand van het westen.![]()
Wat dat betreft ben je al verloren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Radical islam is the snake in the grass.
Ja, allemaal. Degenen die het nu niet uitspreken omdat ze nog een minderheid zijn staan 100% achter deze man en de rest van de profeten van de religie van de vrede.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Rene is mokerdom en Derksen een antisemiet. Wat verrassend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef superniger het volgende:
Bij Vandaag Inside geven ze gewoon de joden de schuld.![]()
Tja, de doctrine van islam. House of peace, house of war. Het houdt niet op tot de hele wereld onderworpen is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Iedereen die hier voor is is een vijand van het westen.![]()
Laten we er een competitie van maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
En een score per user bijhouden zodat je direct kan zien of iemand -100 of +100 staat
Radical islam is the snake in the grass.
Ze staan over de hele wereld van Rotterdam tot Canada tot London op straat te feesten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hamas vertegenwoordigt tegen de 2 miljard moslims y'all
De maskers zijn af, het was slechts een kwestie van tijd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Daar heb je echt een punt. We zijn de laatste jaren echt "verwend" wat dat aan gaat. Ik probeer nog te redden wat er te redden valt. Ik zal het iedereen blijven aanraden.quote:²
Discussiëren is zonde van je tijdquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het zijn van die goedkope beledigingen die nergens toe leiden en een fatsoenlijke discussie ondermijnt.
-Rabia Al-Basri![]()
Een slechte intentie verpakken in mooie woorden maakt het niet ineens goed.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:55 schreef Tekaschi het volgende: [..] . Heb je voor die nette tegenreactie een TR gezet? Lol, je bent de weg kwijt, paar reacties over de NOS, tientallen die juichen over de moordaanslag en meneer valt over wat kritische woorden over de NOS. Het boeit jou totaal niet dat mensen klagen over de media, want we lezen ook het geklaag over de media die al jaren de "misdaden van Israël" negeert, daar heb je geen issues mee blijkbaar, het gaat je erom wie klaagt over de media, net zoals het je niet boeit dat mensen klagen over de Joden maar wel krijst wanneer iemand klaagt over moslims. Zo'n types kennen we inmiddels wel. Zet hier maar een TR voor ...
Sterker nog, je maakt het nog veel erger door de onterechte suggestie te wekken dat het mij niets uitmaakt. Dat ik wel val over berichtgeving over de NOS, maar niet val over de juichende menigte en gruwelijkheden.
En het werkt nog ook, andere users maken me gelijk voor van alles uit en denken dat ik inderdaad zo ben.
Dat terwijl ik gister voldoende posts heb geplaatst waarin ik mijn afschuw uitspreek. Ik heb huilend zitten lezen en typen over de gruwelijkheden die ik voorbij zag komen en heb me als vrouw confronterend machteloos gevoeld!
En nu kom jij mij in twee posts even in het polarisatiehokje duwen door te stellen dat ik het voor moslims wel erg vindt en voor Joden niet. Of voor de NOS wel opkom en voor andere media niet.
Gewoon niet doen.
Kap met dat gepolariseer.
Ik zie ook geen reden waarom je dit zo graag bij een andere user wilt doen. Ik kan maar 1 reden bedenken: Omdat je mijn posts kunt aangrijpen om het te spinnen naar jouw agenda. Niet omdat je zo geïnteresseerd bent in mijn inhoudelijke posts en mening. Anders had je ten eerste wel geweten dat ik een vrouw was en ten tweede nooit de opmerking gemaakt van "zo'n types kennen we wel".![]()
Lol, sorry maar ik moet wel. Werd iets extreem rechts. Ook apart dat jij en anderen hier anderen meningen absoluut niet accepteren en weg zetten als moslims ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Onschuldige burgers bewust aanvallen, ze op gruwelijke manieren afslachten, gevangen executeren, vrouwen verkrachten, dode lichamen als trofeeën rondrijden, kinderen bewust afslachten of gijzelen en die beelden als propaganda op internet verspreiden.
Noem mij maar eens één ander westers land die dit doet? Dus wat selectieve verontwaardiging, het is weer het typische goedpraat gedrag wat je hier ook ziet van exact dezelfde users die dit gedrag vertonen na een terroristische aanslag inclusief het geklaag op de media kritiek, de hypocrisie van wat users hier of een feestvierende bevolkingsgroep. Voor iemand die dit nieuws niet erger vindt dan ander nieuws wat ben je hier wel veel aanwezig.
Ik ben geen moslim, he? En ik ben zeker geen arabier.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het eerste wat ik me afvraag is, wie hier het meeste voordeel van heeft. En dan kom ik op Poetin uit en die is vriendjes met Iran.
De toenadering van de Saudis naar Israël is nu even compleet stop gezet. Iran en Rusland hebben daar profijt van. Geopolitiek is dit echt heftig.
Hamas en deze jongemannen zijn slechts een tool.
Neemt niet weg dat wat ze gedaan hebben 100% terreur is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nicequote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef superniger het volgende:
Bij Vandaag Inside geven ze gewoon de joden de schuld.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja, in principe de reversed Godwin. De zionisten en bijbehorende lobby hebben er lang van kunnen profiteren. Roep te pas en te onpas "antisemiet" en je schiet in de verdediging of je verlamt maar de (voor hen pijnlijke) inhoud sneeuwt onder. Het is wel slim van ze, eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het zijn van die goedkope beledigingen die nergens toe leiden en een fatsoenlijke discussie ondermijnt.²
De Russen zijn al decennialang bezig met het destabiliseren van de wereldorde en hebben in het Iraanse regime een partner in crime gevonden. Het zijn beide in de basis onstabiele landen waarin achterlijke en barbaarse bejaarden (in Rusland oud-kgb'ers en oorlogshitsende babuschka's, in Iran de ayatollahs) de dienst uit maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waarom niet Amerika? Die is matties met Israël. Netanyahu wordt steeds extremer en dit geweld past bij zijn politiek. Hiermee krijgt hij de laatste twijfelaars mee.
Altijd.maar dat gewijs naar Rusland en Iran.
In Iran zie ik de jongere generatie de ayatollahs uiteindelijk nog wel aan de kant zetten, Rusland kan echter als verloren beschouwd worden.![]()
Voor Palestina staan impliceert niet voor Hamas zijn, maar dat is een nuance wat jij kennelijk niet wilt begrijpenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze staan over de hele wereld van Rotterdam tot Canada tot London op straat te feesten.
De maskers zijn af, het was slechts een kwestie van tijd.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik snap de emotie dondersgoed en ben het roerend met je eens.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:32 schreef FYazz het volgende:
[..]
Een slechte intentie verpakken in mooie woorden maakt het niet ineens goed.
Sterker nog, je maakt het nog veel erger door de onterechte suggestie te wekken dat het mij niets uitmaakt. Dat ik wel val over berichtgeving over de NOS, maar niet val over de juichende menigte en gruwelijkheden.
En het werkt nog ook, andere users maken me gelijk voor van alles uit en denken dat ik inderdaad zo ben.
Dat terwijl ik gister voldoende posts heb geplaatst waarin ik mijn afschuw uitspreek. Ik heb huilend zitten lezen en typen over de gruwelijkheden die ik voorbij zag komen en heb me als vrouw confronterend machteloos gevoeld!
En nu kom jij mij in twee posts even in het polarisatiehokje duwen door te stellen dat ik het voor moslims wel erg vindt en voor Joden niet. Of voor de NOS wel opkom of voor andere media niet.
Gewoon niet doen.
Kap met dat gepolariseer.
Ik zie ook geen reden waarom je dit zo graag bij een andere user wilt doen. Ik kan maar 1 reden bedenken: Omdat je mijn posts kunt aangrijpen om het te spinnen naar jouw agenda. Niet omdat je zo geïnteresseerd bent in mijn inhoudelijke posts en mening. Anders had je ten eerste wel geweten dat ik een vrouw was en ten tweede nooit de opmerking gemaakt van "zo'n types kennen we wel".
Het enige dat ik je wil adviseren is om users als bovenstaande links te laten liggen. Dat bespaart je een hoop energie."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Het is zo klaar als een klontje. Beiden volkeren zijn gekaapt door hun extremisten (Hamas & Likoed) en de onschuldigen hangen er een beetje tussen. Trieste situatie.![]()
Dit ja. En dan het gore lef hebben om zoiets Palestijns verzet te noemen. Dan zit er echt een steekje bij je los.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja joh, hele gezinnen uitmoorden, jongeren afslachten, vrouwen verkrachten. Puur perceptie of je goed of fout bent."Pools are perfect for holding water"![]()
Ja maar is het nu een Palestijn, Irakees, Syrier of misschien wel Afghaan? Want dat is altijd het grote issue met dit soort filmpjes, keer op keer zie je ze voorbij komen, vaders met dode kinderen op hun arm, en keer op keer tijdens een ander conflict maar het "westen" is altijd de schuldige. Beseffen mensen zich wel eens hoe sterk de haat is in die regionen jegens het westen, de propaganda met anti westers materiaal is immens, en toch worden altijd dit soort ongeverifieerde beelden voor waar aangenomen ook door de media, wie zegt dat dit niet het gevolg is van de zoveelste terroristische zelfmoord aanslag in die landen?quote:
Wel even melden dat er natuurlijk veel onschuldige slachtoffers vallen en dat ik wel degelijk begrijp dat dit ook veel van de haat creëert. Als ik de vader was zou ik ook verantwoordelijken tor op het bot haten.
[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 10-10-2023 01:41:01 ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Hear, hearquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Het is zo klaar als een klontje. Beiden volkeren zijn gekaapt door hun extremisten (Hamas & Likoed) en de onschuldigen hangen er een beetje tussen. Trieste situatie.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Nope. Ben het oneens. Dat doen alle grote landen. Erg simpel om alleen naar Rusland en Iran te wijzen. Wat zijn dit voor Amerikaanse sentimenten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De Russen zijn al decennialang bezig met het destabiliseren van de wereldorde en hebben in het Iraanse regime een partner in crime gevonden. Het zijn beide in de basis onstabiele landen waarin achterlijke en barbaarse bejaarden (in Rusland oud-kgb'ers en oorlogshitsende babuschka's, in Iran de ayatollahs) de dienst uit maken.
In Iran zie ik de jongere generatie de ayatollahs uiteindelijk nog wel aan de kant zetten, Rusland kan echter als verloren beschouwd worden.![]()
Verdedig je nou serieus Rusland en Iran?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef Rupibma het volgende:
[..]
![]()
Exact. Zodra je niet voor Israël bent ben je een antisemiet. Lekker polariseren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
Voor Palestina staan impliceert niet voor Hamas zijn, maar dat is een nuance wat jij kennelijk niet wilt begrijpen
Ik ben zeer zeker niet pro-Israël, maar ook zeer zeker geen Hamas aanhanger. Ik zie wel valide punten waarom het gebeurde gebeurd is.![]()
Wat hebben 2 miljoen veelal onschuldige mensen te maken met wat gestoorde terroristen doenquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Laten we het land aanvallen wat ons voorziet van elektriciteit, water, brandstof en voedsel ..
Oh jee, ze geven het ons niet meer, wat een slechteriken zijn het toch
WTF?
Hamas weet dondersgoed dat deze reactie zou volgen. En dan gaan ze natuurlijk hun bevolking weer vertellen dat Israël het weer heeft gedaan.![]()
Goed artikel over de Israëlische vlag heisen of niet discussie https://nos.nl/l/2493487Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat ben ik wel met je eens, maar wat "vier" je dan op zo'n moment?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
Voor Palestina staan impliceert niet voor Hamas zijn, maar dat is een nuance wat jij kennelijk niet wilt begrijpen![]()
Ah, dus Israel heeft nog niet al het Palestijnse grondgebied geannexeerd en de inwoners gedeporteerd? Engeland heeft na de tweede wereldoorlog toch duidelijk verklaard dat al dat land nu van Israel is, dus moeten ze oprotten. En daar gaat Israel maar wat graag in mee.
Goh, hoe zou het toch komen dat die Palestijnen daar zo ontevreden over zijn? Het lijkt wel op die indianen in Noord-Amerika, die ook weg of dood moesten toen de Europeanen vonden dat zij recht op hun grondgebied hadden.
En in beide gevallen hebben de nieuwelingen het geld en de betere wapens. Dus dan weet je al wat er gaat gebeuren: annihilatie.![]()
Er is toch verteld dat ze weg moeten wezen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Wat hebben 2 miljoen veelal onschuldige mensen te maken met wat gestoorde terroristen doen![]()
Waarom verbaast het me nou niet dat je ook hier weer in een soort slachtoffermodus gaat hangen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja maar is het nu een Palestijn, Irakees, Syrier of misschien wel Afghaan? Want dat is altijd het grote issue met dit soort filmpjes, keer op keer zie je ze voorbij komen, vaders met dode kinderen op hun arm, en keer op keer tijdens een ander conflict maar het "westen" is altijd de schuldige. Beseffen mensen zich wel eens hoe sterk de haat is in die regionen jegens het westen, de propaganda met anti westers materiaal is immens, en toch worden altijd dit soort ongeverifieerde beelden voor waar aangenomen ook door de media, wie zegt dat dit niet het gevolg is van de zoveelste terroristische zelfmoord aanslag in die landen?
Wel even melden dat er natuurlijk veel onschuldige slachtoffers vallen en dat ik wel degelijk begrijp dat dit ook veel van de haat creëert. Als ik de vader was zou ik ook verantwoordelijken tor op het bot haten.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Ja, dus?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Verdedig je nou serieus Rusland en Iran?
Tevens, lees het nog eens.![]()
Deze mensen zijn gehersenspoeld. Draadje los.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, maar wat "vier" je dan op zo'n moment?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Bedankt!quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:39 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Je schrijft zijn naam met een 3, niet met een e. Nu heb je de verkeerde getagd.
@sp3cEn Allah weet het het beste![]()
Hoe "landgenoten" reageren, wellicht mijn buurman, is weldegelijk onderdeel van deze discussie, net als de straatfeesten over de hele wereld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké, open er een topic over. Graag inhoudelijk reageren op de gebeurtenissen in Israël en Gaza.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wat een bullshit. Die lui zijn objectief gezien prima te typeren als terroristische organisatie. Mensen die dat niet zo zien en reppen over 'verzet' zijn simpelweg gehersenspoeld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat je een organisatie omschrijft als "terroristisch" of niet heeft te maken met hoe je de organisatie ziet. De een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder. Zeihan benoemt dat ook in deze video. "Hamas the political / terrorgroup based on your politics"
Het Nederlandse verzet in WO2 trok ook niet Duitsland binnen om daar burgers uit hun huizen te sleuren, te gijzelen, verkrachten en onthoofden. Dan hadden ze geen verzetsstrijders geheten, maar terroristen. Ze richtten zich tegen de bezetter, niet tegen burgers. Dát is de scheidlijn.
En nee, daarmee praat ik niets goed van de onmenselijke shit die Israël al decennia lang tegenover Palestijnse burgers begaat."Pools are perfect for holding water"![]()
wat nou weer?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
That's politics.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
En deze mensen lopen met 100.000en rond in het Westen. Die zo ziek zijn in hun hoofd dat ze het gaan vieren als onschuldige burgers afgeslacht worden, want verder is er weinig veranderd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Deze mensen zijn gehersenspoeld. Draadje los.![]()
Verschil is wel dat indianen niet alleen door oorlog maar ook door meegebrachte ziektes van Europeanen bij bosjes stierven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ah, dus Israel heeft nog niet al het Palestijnse grondgebied geannexeerd en de inwoners gedeporteerd? Engeland heeft na de tweede wereldoorlog toch duidelijk verklaard dat al dat land nu van Israel is, dus moeten ze oprotten. En daar gaat Israel maar wat graag in mee.
Goh, hoe zou het toch komen dat die Palestijnen daar zo ontevreden over zijn? Het lijkt wel op die indianen in Noord-Amerika, die ook weg of dood moesten toen de Europeanen vonden dat zij recht op hun grondgebied hadden.
En in beide gevallen hebben de nieuwelingen het geld en de betere wapens. Dus dan weet je al wat er gaat gebeuren: annihilatie.
Het aantal Palestijnen groeit alleen maar.
Maar dat is niet alleen in het midden oosten een probleem, overbevolking, maar in een groot deel van de wereld.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hahahaha, nee het is stuitend dat mensen die wat te doen hebben met educatie het opnemen voor terroristen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:
Goed artikel over de Israëlische vlag heisen of niet discussie https://nos.nl/l/2493487"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
welkequote:
what?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat deden de partizanen op de Balkan overigens wel. Die kunnen in de geschiedenisboeken doorgaans ook op weinig sympathie rekenen. (Toegegeven: De Duitse vergeldingsacties waarbij hele dorpen werden uitgemoord ook niet)quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Die lui zijn objectief gezien prima te typeren als terroristische organisatie. Mensen die dat niet zo zien zijn simpelweg gehersenspoeld.
Het Nederlandse verzet in WO2 trok ook niet Duitsland binnen om daar burgers uit hun huizen te sleuren, te gijzelen, verkrachten en onthoofden. Dan hadden ze geen verzetsstrijders geheten, maar terroristen. Ze richtten zich tegen de bezetter, niet tegen burgers. Dát is de scheidlijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2023 21:43:13 ]![]()
@sp3cquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
@:spec
Ik wil best wel niet te diep op de islam ingaan in dit topic; maar als mensen als heatwave en anderen zulke leugens kunnen vertellen over de islam, dan moet ik dat wel met islamitische bronteksten weerleggen.
(Niet een aanval of iets; je hebt natuurlijk ook een prive leven, maar ik specificeer jou omdat je eerder vroeg of iets inhoudelijks over de islam in een ander topic kon.)En Allah weet het het beste![]()
klodders krijgt sowieso geen ban, de rest komt morgen ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader
Ze wilden deze oorlog zelf.Radical islam is the snake in the grass.
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nuquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik denk dat rechts bevestigd wordt in zijn (voor)oordelen en links nog dieper gaat in de cognitieve dissonantie. Ik zie er niks rationeels meer in.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En deze mensen lopen met 100.000en rond in het Westen. Die zo ziek zijn in hun hoofd dat ze het gaan vieren als onschuldige burgers afgeslacht worden, want verder is er weinig veranderd."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Wauw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Ze wilden deze oorlog zelf.![]()
Niemand die een kind heeft of een hart heeft wil dit zoquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Ze wilden deze oorlog zelf.
Het is op persoonlijk niveau gruwelijk
Echter is de oorlog op een veel abstracter niveau bezig en nog vele malen gruwelijkerOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alle moslims als Hamas aanhanger wegzetten, idioot.
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In grote lijnen lijkt het hier op:
Je zit in de brugklas. Laurens uit het kippenkamp slaat je elke dag in elkaar, pikt je geld af en trekt je onderbroek over je hoofd. Na 5 weken ben je het zat en geef je hem een forse slap.
"Oohhoooooh, hoe kun je!"²
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Nee hoor, dat klopt niet, nu draai je het om.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader
Er is een hele goede reden dat de Gazastrook nu onder vuur worden genomen, met als doel Hamas totaal uit te schakelen. Wat Palestijnse terroristen doen zijn keuzes, en zij kiezen doelbewust voor wreed en kwaadaardig terrorisme.
En als zij dit uitvoeren staat de hele Gazastrook te feesten op straat als niet nog even hun frustraties bot te vieren op (half) dode lichamen van Israëlische soldaten. Het verschrikkelijk voor zo'n onschuldig kind dat die geboren wordt in die barbaarse cultuur en nu om het leven komt doordat het terrorisme van landgenoten bestraft wordt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Flink statement wel, door dit in geopolitieke grootheden te trekkenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dankjewel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik snap de emotie dondersgoed en ben het roerend met je eens.
Het enige dat ik je wil adviseren is om users als bovenstaande links te laten liggen. Dat bespaart je een hoop energie.
Dat doe ik normaliter ook of plaats een TR (zonder verdere tekst en uitleg hoor Toefje).
Maar ik kan het gepolariseer in dit topic niet waarderen en vind het ook niet acceptabel dat ik op deze wijze wordt uitgemaakt voor iemand die zogezegd begrip toont voor juichende mensen of iemand die zogezegd wegkijkt als een vrouw op de meest gruwelijke wijze wordt mishandeld, verkracht en vermoord![]()
![]()
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die verkoopt wapens aan Israel. Veel financiële grootmachten die lobbyen zijn Joods en pro Israel. I mean you know the deal.Radical islam is the snake in the grass.
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Het zal allemaal wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Alle moslims op dezelfde hoop met Hamas vegen is gewoon schandalig.![]()
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.![]()
Dus? Dat betekent dus dat ze Hamas aanhangers zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Wat gaat er toch rond in de koppies van de meesten hier, ik kan er niet bij.Protège moi de mes désirs.![]()
Een grondoorlog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.quote:![]()
het waren dus niet (alleen) de Islamitische jongeren die emotioneel reageerde waardoor gemeentes het niet aan durfde om de Israëlische vlag halfstok te hangen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:
Goed artikel over de Israëlische vlag heisen of niet discussie https://nos.nl/l/2493487
Interessant artikel, past ook goed bij de emotionele soort van discussie hier![]()
Ja, ik en velen met mij protesteerden tegen de oorlog in Irak indertijd, al voor de inval.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?![]()
Tsja, dat je niet thuis bent in de materie is niet mijn probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nope. Ben het oneens. Dat doen alle grote landen. Erg simpel om alleen naar Rusland en Iran te wijzen. Wat zijn dit voor Amerikaanse sentimenten?![]()
En meteen weer op de teentjes getrapt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij niet dat jij nog geen één inhoudelijke reactie hebt gegeven of je afschuw hebt uitgesproken maar meteen users begint te quoten en aan te vallen?
We laten het hier ook bij Harvest89, fijne avond.
Dit topic heeft meer delen dan deze weet je.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Kweenie, hangt een beetje van de follow up af. Als het alleen is om alle Gazanen te jennen dan wel ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nuAnd what rough beast, its hour come round at last,
Heb jij al geprotesteerd tegen de Ethiopische regering vanwege de oorlog in Tigray?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?![]()
Nee, laurens wordt dan in razernij doodgestoken en over straat gesleept. Zoiets.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zit in de brugklas. Laurens uit het kippenkamp slaat je elke dag in elkaar, pikt je geld af en trekt je onderbroek over je hoofd. Na 5 weken ben je het zat en geef je hem een forse slap.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik werd vroeger flink gepest. Heb er uiteindelijk eentje opgewacht en met een stuk hout zijn knie flink naar de knoppen geholpen. Uit het niets, bam, knie naar de kloten. Hij zag het niet eens aankomen. Hoewel mijn ouders het niet goedkeurden, begrepen ze het zeker. Verzet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb niet zijn broertje en zusjes met datzelfde stuk hout compleet in elkaar geslagen. Terroriseren."Pools are perfect for holding water"![]()
Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te biedenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Op Twitter gunst het van de geruchten dat Hezbollah aan het mobiliseren is. Als dat gebeurt, is een grote oorlog vlakbij.![]()
ik ben er niet hoor, ik moet slapen
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve kloddersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lees de tweets nog een keer. Heeft niks met sancties te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Inderdaad. Ze moeten de focus op Hamas houden, niet op Palestijnen in het algemeen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nuOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
ie-der-eenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen tegen heel het Midden Oosten op boksen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.
Is alleen de vraag of dat verstandig is.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ja ik zag eerder ook wat tweets voorbijkomen dat dan de VS er zich mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Op Twitter gunst het van de geruchten dat Hezbollah aan het mobiliseren is. Als dat gebeurt, is een grote oorlog vlakbij.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Men heeft te maken met een terreurgroep die zich doelbewust verstopt tussen burgers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten de focus op Hamas houden, niet op Palestijnen in het algemeen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Fijne avond enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders"Pools are perfect for holding water"![]()
dit vind ik lief jongonsquote:
iedereen behalve bansheepboy en kloddersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je geen hulp?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve kloddersWie dit leest is een lezer van dit![]()
Wat opnieuw de Palestijnse verdedigers bar weinig munitie geeft om met 'ja maar' te komen. Behalve door fake news te verspreiden over bewuste bombardementen op burgers. Zag er vanavond in de talkshows ook weer voorbeelden van.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.![]()
Heb jij wel christelijke tegenprotesten gezien? Of van Heidenen, van Ketters of gewoon van mensen-mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.![]()
Meneer Muhammad Jalal heeft een beetje een plank voor zijn kop wanneer 'ie het verschil niet ziet.quote:![]()
Ik heb die tweet wel gezien, je vergelijking klopt gewoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lees de tweets nog een keer. Heeft niks met sancties te maken.![]()
USS Ford.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te bieden
Leuk speelgoed.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Zou je je verzetten als hij je hermetisch vastzet in de klas, je onder schot hout met een mitrailleur en bepaald wat je eet en drinkt (vies water)?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik werd vroeger flink gepest. Heb er uiteindelijk eentje opgewacht en met een stuk hout zijn knie flink naar de knoppen geholpen. Uit het niets, bam, knie naar de kloten. Hij zag het niet eens aankomen. Hoewel mijn ouders het niet goedkeurden, begrepen ze het zeker. Verzet.²
@yvonne kan dit niet beter?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders![]()
z'n zusje ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, laurens wordt dan in razernij doodgestoken en over straat gesleept. Zoiets.![]()
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.
En er lijkt weinig animo te zijn om deze terroristen aan te geven vanuit de lokale bevolking.
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik weet nog toen ik een klein Replartje was (+35 jaar geleden) dat ik op het journaal een interview met een palestijnse moeder zag die haar kind verloren was nadat ie een aanslag pleegde en door Israel werd afgemaakt, haar antwoord: Oh ik maak wel nieuwe kinderen om tegen Israel te vechtenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze wilden deze oorlog zelf.![]()
![]()
Weltrustenquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Bij wie dan, bij Hamas?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.
En er lijkt weinig animo te zijn om deze terroristen aan te geven vanuit de lokale bevolking.
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?![]()
Nee.quote:Radical islam is the snake in the grass.
De Irak-oorlog is de meest gedemonstreerde oorlog ooit, dus ja, dat gebeurt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij wel christelijke tegenprotesten gezien? Of van Heidenen, van Ketters of gewoon van mensen-mensen?
Ook Vietnam, veel demonstraties.![]()
Ligt het nou aan mij of blazen ze zich niet meer op?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik een klein Replartje was (+35 jaar geleden) dat ik op het journaal een interview met een palestijnse moeder zag die haar kind verloren was nadat ie een aanslag pleegde en door Israel werd afgemaakt, haar antwoord: Oh ik maak wel nieuwe kinderen om tegen Israel te vechtenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Het is jammer dat je die empathie enkel voor de Israëliërs hebt. Want in essentie is er niks mis met empathie. Het probleem zit hem in die dubbele maat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Het goedpraten van Hamas en hun aanval op Israel mag wat mij betreft nooit goedgepraat worden.²
Nog beter?quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Al jaren zie je het standpunt van de gemiddelde Nederlander over het Palestina Israël conflict kantelen naar een meer evenwichtige standpunt. Dat beeld van dat alleen moslims pro Palestina zijn is achterhaald. Neemt niet weg dat Nederland gemiddeld genomen nog steeds Israël door en door steunt. Zo is het bv niet aannemelijk dat onze koning empathie zal tonen wanneer Israël starks 10.000 kinderen heeft gedood bij de operatie zoals hij vanmiddag empathie heeft getoond voor de slachtoffers in Israël zaterdag.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het waren dus niet (alleen) de Islamitische jongeren die emotioneel reageerde waardoor gemeentes het niet aan durfde om de Israëlische vlag halfstok te hangen.
Interessant artikel, past ook goed bij de emotionele soort van discussie hierIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja, dat is ook onacceptabel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:45 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dat doe ik normaliter ook of plaats een TR (zonder verdere tekst en uitleg hoor Toefje).
Maar ik kan het gepolariseer in dit topic niet waarderen en vind het ook niet acceptabel dat ik op deze wijze wordt uitgemaakt voor iemand die zogezegd begrip toont voor juichende mensen of iemand die zogezegd wegkijkt als een vrouw op de meest gruwelijke wijze wordt mishandeld, verkracht en vermoord
Maar deze users proberen een dergelijke reactie uit te lokken. Door er (terecht) emotioneel op in te gaan, geef je hun de voldoening. Het is beter om dit gedrag te negeren (en eventueel TR te zetten). Meer kan je niet doen.
Daarnaast lijkt het erop dat er users zijn die gedijen bij polarisatie. Ik vermoed dat het een uitlaatklep is voor frustratie, die ze dan kunnen botvieren in dit topic."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Daar heeft Israël die muur voor gebouwd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of blazen ze zich niet meer op?![]()
![]()
Het komt zo wel heel dichtbij voor onze Wim.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Het goedpraten van aanvallen op Palestijnse burgers door Israel ook niet. En toch zie je het om de 3 reacties terug komen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Het goedpraten van Hamas en hun aanval op Israel mag wat mij betreft nooit goedgepraat worden.
Of meten we met twee maten?Protège moi de mes désirs.![]()
Er zit genoeg Mossad in die strook.quote:
Hoeveel Palestijnse organisaties heb jij afstand zien nemen? Ook buiten die regio..bar weinig. Ik vind het heel triest."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Denk dat gewone burgers, zowel aan Israelische als Palestijns kant wel wat anders aan hun hoofd hebben dan te gaan protesteren![]()
![]()
Wellicht wel ja, na het overwinnen van mijn angst.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je je verzetten als hij je hermetisch vastzet in de klas, je onder schot hout met een mitrailleur en bepaald wat je eet en drinkt (vies water)?²
Maar niet door zijn buren af te slachten.
Is allemaal niet zo moeilijk hoor, die grenslijn tussen verzet en terrorisme."Pools are perfect for holding water"![]()
Hamas is terreur, óók naar de Palestijnse bevoking (burgers worden geëxecuteerd). Verder vecht Hamas voor vrijheid van Gaza, dat is iets wat die bevoking wel wil, meer vrijheid. Je kan stellen dat de inwoner van Gaza niet zo blij is met hun buur. Het leven is daar niet zo bestquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?![]()
Vanwege alle veiligheidsmaatregelen.. Aan de bloeddorst van de Palestijnse extremisten ligt het niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of blazen ze zich niet meer op?And what rough beast, its hour come round at last,
Ja echt een geweldig voorbeeld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben meer van Steen. Ook kutgeluid.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2023 22:01:32 ]![]()
Ze zijn in oorlog. Je hoeft je tegenstander niet te voorzien van voedsel en ook de burgers van het land niet. Dan kijken ze maar of ze via Egypte wat geregeld kunnen krijgen. En anders moet de bevolking daar hamas maar duidelijk maken dat ze hebben verloren en dat ze zich over moeten geven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nuI hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hahaha!quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Het komt zo wel heel dichtbij voor onze Wim.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Sancties waardoor de Russen zichzelf met binnenlandse voedsel-, energie- en medische tekorten geconfronteerd zien zou ik persoonlijk als positieve ontwikkeling zien. Wanneer een volk zich als een barbaarse horde gedraagt mogen ze nu eenmaal ook de wrange vruchten van hun eigen keuzes plukken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.![]()
Ja, voor je het weet heb je een raket of bom op je hoofd. Van beide kanten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat gewone burgers, zowel aan Israelische als Palestijns kant wel wat anders aan hun hoofd hebben dan te gaan protesterenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat angst hen ervan weerhoudt of sympathie?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Oh in Pakistan zie je ze met 10.000en op straat hoor als er een tekening gemaakt wordt van Mohammed in Denemarken. Maar als ISIS 1.000en mensen verkracht en onthoofd in naam van hun religie hoor je ze niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat gewone burgers, zowel aan Israelische als Palestijns kant wel wat anders aan hun hoofd hebben dan te gaan protesteren![]()
Dan worden ze niet gebombardeerd door Israel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Omdat ze moeten kiezen tussen twee vijanden, en dan toch maar kiezen voor de vijand die het meest dichtbij staat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?
De kans dat Israël ze vrijheden gaat geven als Hamas is opgeruimd achten ze denk ik niet zo groot, en dat is ook wel begrijpelijk. Je buren gaan verlinken naar wat de Palestijnen zien als hun bezetter zal dus echt niet snel gebeuren.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Ik heb dit weekend niemand van ons zien protesteren dus wie zijn wij om de ander te verwijten dat die ook niet van de bank komt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Irak-oorlog is de meest gedemonstreerde oorlog ooit, dus ja, dat gebeurt.
Ook Vietnam, veel demonstraties.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik heb die tweet wel gezien, je vergelijking klopt gewoon niet.Blokkade van de Russen is problematisch.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Meneer Muhammad Jalal heeft een beetje een plank voor zijn kop wanneer 'ie het verschil niet ziet.
Blokkade van de Israëlisch is niet problematisch.
Het verschil zit hem in de politieke relatie van groot Brittannië met Russen als met de Israëlisch.
Daarnaast kan het onthouden van voedsel aangemerkt worden als de oorlogsmisdaad. Uiteraard zullen de dat bij de Russen wel doen en bij de Israëlisch niet.
Maw hypocriete politiek. İets waar de politiek bekend om staat. Dus niks schokkends.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dan zal er echt vrede zijn. De meeste Palestijnen zijn helemaal klaar met Hamas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan worden ze niet gebombardeerd door Israel.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Je zei eerst het gebeurt niet. Het gebeurt wel, en nu moet je dus de doelpalen verschuiven. Wat intens sneu.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend niemand van ons zien protesteren dus wie zijn wij om de ander te verwijten dat die ook niet van de bank komt?![]()
Dit is in principe niets anders dan uiterst bedacht en strategisch terrorisme.quote:²
Wat er ook in de 2de wereldoorlog gebeurde met verzetsmensen, dat hoort erbij als je ergens echt tegen bent.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?
Maar we weten allemaal dat die mensen helemaal niet tegen zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voor de een angst, voor de ander sympathie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Denk je dat angst hen ervan weerhoudt of sympathie?![]()
Maar Pakistan is op het moment niet in oorlog waarbij de raketten en bommen over en weer gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Oh in Pakistan zie je ze met 10.000en op straat hoor als er een tekening gemaakt wordt van Mohammed in Denemarken. Maar als ISIS 1.000en mensen verkracht en onthoofd in naam van hun religie hoor je ze niet.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hamas: we staan open voor gesprekken over wapenstilstand
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Stop harassing Israelis, Erdogan tells Palestinians
https://www.timesofisrael(...)-tells-palestinians/When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Hoe groot is die Hamas groep dan is Gaza? is het half Gaza, of zijn het er een paar duizend of zo?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?
Dat ze zelf Hamas hebben verkozen, alla..Maar ook buiten Gaza zie ik geen groepen Palestijnen die massaal in opstand komen tegen deze Hamas Terreur. Zie jij het?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Palestijnse kinderen worden al de hele dag vermoord door de Israëlisch maar dat is uiteraard geen enkel probleem omdat het Untermenschen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is geen sprake van nuance als er onschuldige feestgangers worden afgeslacht achterlijke idioot.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Islamitische bronteksten is sowieso suske en wiske niveau.quote:Radical islam is the snake in the grass.
Ook niet als er een tekening in Denemarken gemaakt wordt. Of dan toch wel...quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar Pakistan is op het moment niet in oorlog waarbij de raketten en bommen over en weer gaan.![]()
Dat klinkt alsof het 50-50 is. Denk je dat echt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor de een angst, voor de ander sympathie.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Haha ja de hele dag, natuurlijk. Daarom zijn er zoveel meer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Palestijnse kinderen worden al de hele dag vermoord door de Israëlisch maar dat is uiteraard geen enkel probleem omdat het Untermenschen zijn.![]()
Van iemand uit Gaza verwachten dat ze vanuit Gaza mensen van Hamas verlinken bij Mossad, dat is zelfmoord. Maar goed, wie weet gebeurt het nu wel, weten wij veel?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zit genoeg Mossad in die strook.
Hoeveel Palestijnse organisaties heb jij afstand zien nemen? Ook buiten die regio..bar weinig. Ik vind het heel triest.
Maar met het tweede ben ik het met je eens, de reacties uit de islamitische gemeenschap vallen mij vaak ook tegen.![]()
Amerika heeft dat destijds gedaan met de indianen. Mannen, vrouwen, bejaarden en zelfs babies werden allemaal op de meest gruwelijke manier afgemaakt. Bij de slachtoffers (of ze nu nog leefden of niet werden de borsten, schaamlippen en geslachtsdelen afgesneden en op de hoofddeksels van de 'helden' gespeld. Babies werden afgeslacht met bajonetten of ze werden in het vuur gegooid. Vermoorde indiaanse kinderen en tieners (10 tot ongeveer 17 jaar) werden tentoongesteld op markten en kermissen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Onschuldige burgers bewust aanvallen, ze op gruwelijke manieren afslachten, gevangen executeren, vrouwen verkrachten, dode lichamen als trofeeën rondrijden, kinderen bewust afslachten of gijzelen en die beelden als propaganda op internet verspreiden.
Noem mij maar eens één ander westers land die dit doet? Dus wat selectieve verontwaardiging, het is weer het typische goedpraat gedrag wat je hier ook ziet van exact dezelfde users die dit gedrag vertonen na een terroristische aanslag inclusief het geklaag op de media kritiek, de hypocrisie van wat users hier of een feestvierende bevolkingsgroep. Voor iemand die dit nieuws niet erger vindt dan ander nieuws wat ben je hier wel veel aanwezig.
Allemaal omdat het leger een klein groepje krijgers niet te pakken kon krijgen. En deze daden hadden dan weer gruwelijke repercussies van die indiaanse heethoofden ten gevolg.
We zullen het maar niet hebben over de twee kernbommen die vielen op Nagasaki en Hiroshima, waar veel Japanners nu nog de gevolgen van voelen.
Nee, ik keur dit geweld ook af, maar ik ga mezelf niet zitten ophemelen door te beweren dat 'wij' zoveel beter zijn dan 'hunnie'.![]()
Israël heeft gezegd dat de burgers moeten weggaan op de Gazastrook. Nadat er zo'n aanval is gepleegd op Israël en haar burgers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het goedpraten van aanvallen op Palestijnse burgers door Israel ook niet. En toch zie je het om de 3 reacties terug komen.
Of meten we met twee maten?
Ik vind het nog netjes van Israël.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2023 22:03:54 ]![]()
Ach joh. Laat die ouwe nou. Zo heeft ie dat ervaren en zo heeft die dat getweet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Het komt zo wel heel dichtbij voor onze Wim.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Waar kunnen ze heen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Israël heeft gezegd dat de burgers moeten weggaan op de Gazastrook. Nadat er zo'n aanval is gepleegd op Israël en haar burgers.
Ik vind het nog netjes van Israël.The End Times are wild![]()
Het feit dat er door heel Europa lui door de straten marcheren om steun te betuigen aan een terreurorganisatie baart mij heel veel zorgen…zie email 27 oktober![]()
ER zijn grensovergangen met Egypte waarover Israël weinig te vertellen heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:00 schreef Slayage het volgende:
Daarnaast kan het onthouden van voedsel aangemerkt worden als de oorlogsmisdaad.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Irrelevante tweets zoeken van compleet random mensen is een welbekende hobby van veel FOK!ersquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ach joh. Laat die ouwe nou. Zo heeft ie dat ervaren en zo heeft die dat getweet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nee, gewoon verjagen uit die regio.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nuRadical islam is the snake in the grass.
Dit zijn letterlijk Indianenverhalen van je. Amerikanen spietsten geen geslachtsdelen op hoofddeksels, wel schoten ze veel mensen neer met hun geweren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Amerika heeft dat destijds gedaan met de indianen. Mannen, vrouwen, bejaarden en zelfs babies werden allemaal op de meest gruwelijke manier afgemaakt. Bij de slachtoffers (of ze nu nog leefden of niet werden de borsten, schaamlippen en geslachtsdelen afgesneden en op de hoofddeksels van de 'helden' gespeld. Babies werden afgeslacht met bajonetten of ze werden in het vuur gegooid. Vermoorde indiaanse kinderen en tieners (10 tot ongeveer 17 jaar) werden tentoongesteld op markten en kermissen.
Allemaal omdat het leger een klein groepje krijgers niet te pakken kon krijgen. En deze daden hadden dan weer gruwelijke repercussies van die indiaanse heethoofden ten gevolg.
We zullen het maar niet hebben over de twee kernbommen die vielen op Nagasaki en Hiroshima, waar veel Japanners nu nog de gevolgen van voelen.
Nee, ik keur dit geweld ook af, maar ik ga mezelf niet zitten ophemelen door te beweren dat 'wij' zoveel beter zijn dan 'hunnie'.![]()
Soort van live stream, met superchats?![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
daar heeft Egypte zijn leger neergezet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
ER zijn grensovergangen met Egypte waarover Israël weinig te vertellen heeft."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Huh maar waarom klaagt niemand dan over Egypte????????quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heeft Egypte zijn leger neergezet.![]()
Yeah right. Mafkezen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hamas: we staan open voor gesprekken over wapenstilstand
Onvoorwaardelijke overgave,I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Israël heeft gezegd dat de burgers moeten weggaan op de Gazastrook. Nadat er zo'n aanval is gepleegd op Israël en haar burgers.
Erg sympathiek inderdaad. Weet je ook waar ze heen konden?Protège moi de mes désirs.![]()
Oh je was niet bekend met dit fenomeen?quote:
Inderdaad wauw.Radical islam is the snake in the grass.
Ja dat is echt komisch, dat voortdurende beroep op oorlogsrecht, dat helemaal niet eens voor deze specifieke situatie beperkingen oplegt aan Israël. Ze zijn aangevallen, hun burgers zijn vermoord en gegijzeld. Hamas heeft openlijk verklaard waarom die mensen zijn gegijzeld. Het vasthouden is daarmee ook een daad van oorlog waar Israël op mag reageren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze zijn in oorlog. Je hoeft je tegenstander niet te voorzien van voedsel en ook de burgers van het land niet. Dan kijken ze maar of ze via Egypte wat geregeld kunnen krijgen. En anders moet de bevolking daar hamas maar duidelijk maken dat ze hebben verloren en dat ze zich over moeten geven.
Ze zijn pas verplicht de burgerbevolking echt te sparen als die zich onvoorwaardelijk overgeeft. En pas vanaf dat moment is Israël verplicht te zorgen voor voedsel, water etc.![]()
Dat is me ook opgevallen. Daartegen is de blokkeerknop uiterst effectief.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Irrelevante tweets zoeken van compleet random mensen is een welbekende hobby van veel FOK!ers
Constant meningen van mensen op Twitter hier neergooien, soms met een reactie erbij. Niemand zit er op te wachten,![]()
Ok uitgeluld inderdaad. 20 jaar geleden is er een keer gedemonstreerd. Mooi, wij hoeven voorlopig niks te doen want die kutmoslims moeten nog een paar keer inhalen. We kunnen met de voeten omhoog en elk weekend moslims bashen totdat zij meerdere keren met een paar honderdduizend man demonstreren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je zei eerst het gebeurt niet. Het gebeurt wel, en nu moet je dus de doelpalen verschuiven. Wat intens sneu.![]()
Omdat hypocriet gedrag ze niet vreemd is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh maar waarom klaagt niemand dan over Egypte????????![]()
Over die atoombommen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef Hiddendoe het volgende:
Zou wel handig zijn geweest als Japan zich gewoon had overgegeven toen hun oorlog niet meer te winnen viel.
Okinawa was een slachthuis. De VS had geen zin om datzelfde op het vasteland van Japan mee te maken.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Ik heb geen idee hoe groot die groep is. Groot genoeg om Gaza in zijn greep te houden in ieder geval.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe groot is die Hamas groep dan is Gaza? is het half Gaza, of zijn het er een paar duizend of zo?
Dat ze zelf Hamas hebben verkozen, alla..Maar ook buiten Gaza zie ik geen groepen Palestijnen die massaal in opstand komen tegen deze Hamas Terreur. Zie jij het?
Ik zie die opstand inderdaad ook niet. Ik zou het alleen maar goed vinden als die er wel zou zijn. Maar jij hebt het over het "aangeven van Hamas-terristen" door de bevolking. Ik ben benieuwd hoe iemand uit Gaza die terroristen volgens jou zou moeten aangeven, en bij wie.![]()
Dan verdenk ik er een aantal Palestijnen van dat ze geen hart hebben. Sue me.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Niemand die een kind heeft of een hart heeft wil dit zo
Het is op persoonlijk niveau gruwelijk
Echter is de oorlog op een veel abstracter niveau bezig en nog vele malen gruwelijkerRadical islam is the snake in the grass.
Euh, nee. Ik denk dat er wel demonstraties komen als de VVD met bruinhemden de grens overgaat met Belgie en 1500 vrouwen doodt en verkracht.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok uitgeluld inderdaad. 20 jaar geleden is er een keer gedemonstreerd. Mooi, wij hoeven voorlopig niks te doen want die kutmoslims moeten nog een paar keer inhalen. We kunnen met de voeten omhoog en elk weekend moslims bashen totdat zij meerdere keren met een paar honderdduizend man demonstreren.![]()
Blokkeren die ook voedseltransporten?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
daar heeft Egypte zijn leger neergezet.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Maar Israel heeft dat wel gedaan, die vrijheden geven. Zelfs nederzettingen afgebroken. En dit is het gevolg. Moord en doodslag en raketten op je dak, 5000 inmiddels, in 3 dagen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat ze moeten kiezen tussen twee vijanden, en dan toch maar kiezen voor de vijand die het meest dichtbij staat.
De kans dat Israël ze vrijheden gaat geven als Hamas is opgeruimd achten ze denk ik niet zo groot, en dat is ook wel begrijpelijk. Je buren gaan verlinken naar wat de Palestijnen zien als hun bezetter zal dus echt niet snel gebeuren.
En nogmaals, ik begrijp dat veel Palestijnen vluchtelingen geworden zijn, en ook in die groepen zie ik geen massale protesten tegen de terreur van afgelopen week. Het was een ouderwetse Pogrom. Niets heb ik gehoord van Palestijnse gemeenschappen, ook in het buitenland niet."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Collectieve straffen en het onthouden van voedsel en water zijn oorlogsmisdaden, maar de mensen die zaterdag zaten te huilen over de Hamas terreur zullen nu niet huilen omdat de slachtoffers dit keer niet de mensen zijn waar zij zich mee associëren.quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Qatar is wel fan van ze geloof ik.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ohhhh wat netjes! Alleen zitten ze als ratten in de val want ze kunnen nergens heen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alle grensovergangen zijn gesloten.
Of met z’n 2 miljoen in bootjes? Die er niet eens zijn…
Hopelijk kunnen ze ondergronds zich verschuilen. En ze hebben geen luchtalarm wat werkt dus het is echt levensgevaarlijk buiten te komen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Dat is ook jou niet vreemd hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Collectieve straffen en het onthouden van voedsel en water zijn oorlogsmisdaden, maar de mensen die zaterdag zaten te huilen over de Hamas terreur zullen nu niet huilen omdat de slachtoffers dit keer niet de mensen zijn waar zij zich mee associëren.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Dit is een van de weinige troefkaarten die ze nog op tafel kunnen leggen. Wanhopig gedoe.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:04 schreef Ali_boo het volgende:
Soort van live stream, met superchats?![]()
![]()
[ twitter ]Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Weet ik niet explicietquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Elke keer dat slachtoffergejank omdat mensen wat onaardige woordjes gebruiken over moslims, dezelfde moslims die aan de overkant van de straat feest staan te vieren omdat er honderden tieners dood zijn geschoten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok uitgeluld inderdaad. 20 jaar geleden is er een keer gedemonstreerd. Mooi, wij hoeven voorlopig niks te doen want die kutmoslims moeten nog een paar keer inhalen. We kunnen met de voeten omhoog en elk weekend moslims bashen totdat zij meerdere keren met een paar honderdduizend man demonstreren.
Maar die woordjes, DIE zijn erg hoor.
Ga toch weg jankerds.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Heb jij wel een hart?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan verdenk ik er een aantal Palestijnen van dat ze geen hart hebben. Sue me.
Mij raakt het als kinderen in oorlogen het slachtoffer zijn. Waar het ook is.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
To the death!quote:![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Denk aan je bloeddruk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:23 schreef Nielsch het volgende:
Poetinvriendje Baudet vraagt net als Poetin om zelfbeheersing van beide kanten. Baudet blijft de Hamassponsoren Rusland en Iran dus trouw.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Laat je niet gekmaken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb jij wel een hart?
Mij raakt het als kinderen in oorlogen het slachtoffer zijn. Waar het ook is.zie email 27 oktober![]()
Er zijn gewoon plekken vooraf aangekondigd binnen de Gaza, waar ze beter weg konden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ohhhh wat netjes! Alleen zitten ze als ratten in de val want ze kunnen nergens heen.
Alle grensovergangen zijn gesloten.
Of met z’n 2 miljoen in bootjes? Die er niet eens zijn…
Hopelijk kunnen ze ondergronds zich verschuilen. En ze hebben geen luchtalarm wat werkt dus het is echt levensgevaarlijk buiten te komen.
Dat is ook de reden dat er bijna geen burgerslachtoffers zijn, en Israël geen terroristen zijn, en Hamas wel.![]()
Jij bent echt puur goed.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb jij wel een hart?
Mij raakt het als kinderen in oorlogen het slachtoffer zijn. Waar het ook is.![]()
Nee, die verhouding kan net zo goed 90-10 zijn, voor mijn part. Zowel voor als tegen Hamas. De vraag was alleen hoe je denkt dat een burger uit Gaza Hamas-leden kan aangeven en bij wie, en wat je denkt dat er dan met die mensen gebeurt wanneer ze dat doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het 50-50 is. Denk je dat echt?![]()
Erdogan sprak heel verstandig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef Aether het volgende:
Stop harassing Israelis, Erdogan tells Palestinians
https://www.timesofisrael(...)-tells-palestinians/Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
die probeert weer eens van twee walletjes te eten.quote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ze hebben netjes aangegeven voor 3 dagen voedsel en drinken in te slaan en dekking te zoeken, is toch van een heel ander niveau dan Hamas. Hamas wordt bevoorraad met wapens en munitie, dat kan ook met voedsel transporten binnenkomen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nu3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Neemt niet weg dat ze nog steeds hun eigen wapenindustrie hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te biedenRadical islam is the snake in the grass.
Altijdquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die probeert weer eens van twee walletjes te eten.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
https://www.flightradar24.com/MAHAZ/325eeea7
dit is trouwens de drone die we steeds horen op de streams"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
@de_boswachter maak eens een pollquote:Op maandag 9 oktober 2023 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
Wat is de stemming ongeveer?
Israel krijgt carte blanche?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: