abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210897990
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?
Denk je dat angst hen ervan weerhoudt of sympathie?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210897991
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat gewone burgers, zowel aan Israelische als Palestijns kant wel wat anders aan hun hoofd hebben dan te gaan protesteren :X
Oh in Pakistan zie je ze met 10.000en op straat hoor als er een tekening gemaakt wordt van Mohammed in Denemarken. Maar als ISIS 1.000en mensen verkracht en onthoofd in naam van hun religie hoor je ze niet.
pi_210897995
quote:

[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?
Dan worden ze niet gebombardeerd door Israel.
  maandag 9 oktober 2023 @ 21:59:45 #179
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210897997
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?
Omdat ze moeten kiezen tussen twee vijanden, en dan toch maar kiezen voor de vijand die het meest dichtbij staat.

De kans dat Israël ze vrijheden gaat geven als Hamas is opgeruimd achten ze denk ik niet zo groot, en dat is ook wel begrijpelijk. Je buren gaan verlinken naar wat de Palestijnen zien als hun bezetter zal dus echt niet snel gebeuren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210898002
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
De Irak-oorlog is de meest gedemonstreerde oorlog ooit, dus ja, dat gebeurt.

Ook Vietnam, veel demonstraties.
Ik heb dit weekend niemand van ons zien protesteren dus wie zijn wij om de ander te verwijten dat die ook niet van de bank komt?
pi_210898011
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ik heb die tweet wel gezien, je vergelijking klopt gewoon niet.
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Meneer Muhammad Jalal heeft een beetje een plank voor zijn kop wanneer 'ie het verschil niet ziet.
Blokkade van de Russen is problematisch.
Blokkade van de Israëlisch is niet problematisch.

Het verschil zit hem in de politieke relatie van groot Brittannië met Russen als met de Israëlisch.

Daarnaast kan het onthouden van voedsel aangemerkt worden als de oorlogsmisdaad. Uiteraard zullen de dat bij de Russen wel doen en bij de Israëlisch niet.

Maw hypocriete politiek. İets waar de politiek bekend om staat. Dus niks schokkends.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210898014
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan worden ze niet gebombardeerd door Israel.
Dan zal er echt vrede zijn. De meeste Palestijnen zijn helemaal klaar met Hamas.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210898016
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik heb dit weekend niemand van ons zien protesteren dus wie zijn wij om de ander te verwijten dat die ook niet van de bank komt?
Je zei eerst het gebeurt niet. Het gebeurt wel, en nu moet je dus de doelpalen verschuiven. Wat intens sneu.
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:01:13 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210898017
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is in principe niets anders dan uiterst bedacht en strategisch terrorisme.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:01:20 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210898020
quote:

[..]
Wat er ook in de 2de wereldoorlog gebeurde met verzetsmensen, dat hoort erbij als je ergens echt tegen bent.

Maar we weten allemaal dat die mensen helemaal niet tegen zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210898029
twitter

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:01:57 #188
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_210898030
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Denk je dat angst hen ervan weerhoudt of sympathie?
Voor de een angst, voor de ander sympathie.
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:01:59 #189
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210898032
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Oh in Pakistan zie je ze met 10.000en op straat hoor als er een tekening gemaakt wordt van Mohammed in Denemarken. Maar als ISIS 1.000en mensen verkracht en onthoofd in naam van hun religie hoor je ze niet.
Maar Pakistan is op het moment niet in oorlog waarbij de raketten en bommen over en weer gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:02:00 #190
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210898033
Hamas: we staan open voor gesprekken over wapenstilstand
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210898034
Stop harassing Israelis, Erdogan tells Palestinians
https://www.timesofisrael(...)-tells-palestinians/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 9 oktober 2023 @ 22:02:11 #192
236264 crew  capricia
pi_210898035
quote:

[..]
Hoe groot is die Hamas groep dan is Gaza? is het half Gaza, of zijn het er een paar duizend of zo?

Dat ze zelf Hamas hebben verkozen, alla..Maar ook buiten Gaza zie ik geen groepen Palestijnen die massaal in opstand komen tegen deze Hamas Terreur. Zie jij het?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210898036
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er is geen sprake van nuance als er onschuldige feestgangers worden afgeslacht achterlijke idioot.
Palestijnse kinderen worden al de hele dag vermoord door de Israëlisch maar dat is uiteraard geen enkel probleem omdat het Untermenschen zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 oktober 2023 @ 22:02:29 #194
117098 Hathor
Effe niet
pi_210898038
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
@:sp3c
Islamitische bronteksten is sowieso suske en wiske niveau.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210898039
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Jezus. Dit wordt vervelend zo.
pi_210898044
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar Pakistan is op het moment niet in oorlog waarbij de raketten en bommen over en weer gaan.
Ook niet als er een tekening in Denemarken gemaakt wordt. Of dan toch wel...
pi_210898045
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Voor de een angst, voor de ander sympathie.
Dat klinkt alsof het 50-50 is. Denk je dat echt?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210898048
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Palestijnse kinderen worden al de hele dag vermoord door de Israëlisch maar dat is uiteraard geen enkel probleem omdat het Untermenschen zijn.
Haha ja de hele dag, natuurlijk. Daarom zijn er zoveel meer.
pi_210898049
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Er zit genoeg Mossad in die strook.

Hoeveel Palestijnse organisaties heb jij afstand zien nemen? Ook buiten die regio..bar weinig. Ik vind het heel triest.
Van iemand uit Gaza verwachten dat ze vanuit Gaza mensen van Hamas verlinken bij Mossad, dat is zelfmoord. Maar goed, wie weet gebeurt het nu wel, weten wij veel?

Maar met het tweede ben ik het met je eens, de reacties uit de islamitische gemeenschap vallen mij vaak ook tegen.
pi_210898050
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Onschuldige burgers bewust aanvallen, ze op gruwelijke manieren afslachten, gevangen executeren, vrouwen verkrachten, dode lichamen als trofeeën rondrijden, kinderen bewust afslachten of gijzelen en die beelden als propaganda op internet verspreiden.

Noem mij maar eens één ander westers land die dit doet? Dus wat selectieve verontwaardiging, het is weer het typische goedpraat gedrag wat je hier ook ziet van exact dezelfde users die dit gedrag vertonen na een terroristische aanslag inclusief het geklaag op de media kritiek, de hypocrisie van wat users hier of een feestvierende bevolkingsgroep. Voor iemand die dit nieuws niet erger vindt dan ander nieuws wat ben je hier wel veel aanwezig.
Amerika heeft dat destijds gedaan met de indianen. Mannen, vrouwen, bejaarden en zelfs babies werden allemaal op de meest gruwelijke manier afgemaakt. Bij de slachtoffers (of ze nu nog leefden of niet werden de borsten, schaamlippen en geslachtsdelen afgesneden en op de hoofddeksels van de 'helden' gespeld. Babies werden afgeslacht met bajonetten of ze werden in het vuur gegooid. Vermoorde indiaanse kinderen en tieners (10 tot ongeveer 17 jaar) werden tentoongesteld op markten en kermissen.
Allemaal omdat het leger een klein groepje krijgers niet te pakken kon krijgen. En deze daden hadden dan weer gruwelijke repercussies van die indiaanse heethoofden ten gevolg.

We zullen het maar niet hebben over de twee kernbommen die vielen op Nagasaki en Hiroshima, waar veel Japanners nu nog de gevolgen van voelen.

Nee, ik keur dit geweld ook af, maar ik ga mezelf niet zitten ophemelen door te beweren dat 'wij' zoveel beter zijn dan 'hunnie'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')