Wauw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Ze wilden deze oorlog zelf.
Niemand die een kind heeft of een hart heeft wil dit zoquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alle moslims als Hamas aanhanger wegzetten, idioot.
Nee hoor, dat klopt niet, nu draai je het om.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader
Flink statement wel, door dit in geopolitieke grootheden te trekkenquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik snap de emotie dondersgoed en ben het roerend met je eens.
Het enige dat ik je wil adviseren is om users als bovenstaande links te laten liggen. Dat bespaart je een hoop energie.
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die verkoopt wapens aan Israel. Veel financiële grootmachten die lobbyen zijn Joods en pro Israel. I mean you know the deal.
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.
Het zal allemaal wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Dus? Dat betekent dus dat ze Hamas aanhangers zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Een grondoorlog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.quote:
het waren dus niet (alleen) de Islamitische jongeren die emotioneel reageerde waardoor gemeentes het niet aan durfde om de Israëlische vlag halfstok te hangen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:
Goed artikel over de Israëlische vlag heisen of niet discussie https://nos.nl/l/2493487
Ja, ik en velen met mij protesteerden tegen de oorlog in Irak indertijd, al voor de inval.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?
Tsja, dat je niet thuis bent in de materie is niet mijn probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nope. Ben het oneens. Dat doen alle grote landen. Erg simpel om alleen naar Rusland en Iran te wijzen. Wat zijn dit voor Amerikaanse sentimenten?
En meteen weer op de teentjes getrapt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom verbaast het mij niet dat jij nog geen één inhoudelijke reactie hebt gegeven of je afschuw hebt uitgesproken maar meteen users begint te quoten en aan te vallen?
We laten het hier ook bij Harvest89, fijne avond.
Kweenie, hangt een beetje van de follow up af. Als het alleen is om alle Gazanen te jennen dan wel ja.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nu
Heb jij al geprotesteerd tegen de Ethiopische regering vanwege de oorlog in Tigray?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?
Nee, laurens wordt dan in razernij doodgestoken en over straat gesleept. Zoiets.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
In grote lijnen lijkt het hier op:
Je zit in de brugklas. Laurens uit het kippenkamp slaat je elke dag in elkaar, pikt je geld af en trekt je onderbroek over je hoofd. Na 5 weken ben je het zat en geef je hem een forse slap.
"Oohhoooooh, hoe kun je!"²
Ik werd vroeger flink gepest. Heb er uiteindelijk eentje opgewacht en met een stuk hout zijn knie flink naar de knoppen geholpen. Uit het niets, bam, knie naar de kloten. Hij zag het niet eens aankomen. Hoewel mijn ouders het niet goedkeurden, begrepen ze het zeker. Verzet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
In grote lijnen lijkt het hier op:
Je zit in de brugklas. Laurens uit het kippenkamp slaat je elke dag in elkaar, pikt je geld af en trekt je onderbroek over je hoofd. Na 5 weken ben je het zat en geef je hem een forse slap.
"Oohhoooooh, hoe kun je!"²
Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te biedenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.
Lees de tweets nog een keer. Heeft niks met sancties te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.
Inderdaad. Ze moeten de focus op Hamas houden, niet op Palestijnen in het algemeen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nu
Ze kunnen tegen heel het Midden Oosten op boksen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.
Ja ik zag eerder ook wat tweets voorbijkomen dat dan de VS er zich mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Op Twitter gunst het van de geruchten dat Hezbollah aan het mobiliseren is. Als dat gebeurt, is een grote oorlog vlakbij.
Men heeft te maken met een terreurgroep die zich doelbewust verstopt tussen burgers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten de focus op Hamas houden, niet op Palestijnen in het algemeen.
Fijne avond enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
ik ben er niet hoor, ik moet slapen
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders
dit vind ik lief jongonsquote:
Heb je geen hulp?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders
Wat opnieuw de Palestijnse verdedigers bar weinig munitie geeft om met 'ja maar' te komen. Behalve door fake news te verspreiden over bewuste bombardementen op burgers. Zag er vanavond in de talkshows ook weer voorbeelden van.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.
Heb jij wel christelijke tegenprotesten gezien? Of van Heidenen, van Ketters of gewoon van mensen-mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Meneer Muhammad Jalal heeft een beetje een plank voor zijn kop wanneer 'ie het verschil niet ziet.quote:
Ik heb die tweet wel gezien, je vergelijking klopt gewoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lees de tweets nog een keer. Heeft niks met sancties te maken.
USS Ford.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te bieden
Zou je je verzetten als hij je hermetisch vastzet in de klas, je onder schot hout met een mitrailleur en bepaald wat je eet en drinkt (vies water)?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik werd vroeger flink gepest. Heb er uiteindelijk eentje opgewacht en met een stuk hout zijn knie flink naar de knoppen geholpen. Uit het niets, bam, knie naar de kloten. Hij zag het niet eens aankomen. Hoewel mijn ouders het niet goedkeurden, begrepen ze het zeker. Verzet.
@yvonne kan dit niet beter?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
z'n zusje ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, laurens wordt dan in razernij doodgestoken en over straat gesleept. Zoiets.
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.
Ik weet nog toen ik een klein Replartje was (+35 jaar geleden) dat ik op het journaal een interview met een palestijnse moeder zag die haar kind verloren was nadat ie een aanslag pleegde en door Israel werd afgemaakt, haar antwoord: Oh ik maak wel nieuwe kinderen om tegen Israel te vechtenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weltrustenquote:
Bij wie dan, bij Hamas?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.
En er lijkt weinig animo te zijn om deze terroristen aan te geven vanuit de lokale bevolking.
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?
Nee.quote:
De Irak-oorlog is de meest gedemonstreerde oorlog ooit, dus ja, dat gebeurt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heb jij wel christelijke tegenprotesten gezien? Of van Heidenen, van Ketters of gewoon van mensen-mensen?
Ligt het nou aan mij of blazen ze zich niet meer op?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik een klein Replartje was (+35 jaar geleden) dat ik op het journaal een interview met een palestijnse moeder zag die haar kind verloren was nadat ie een aanslag pleegde en door Israel werd afgemaakt, haar antwoord: Oh ik maak wel nieuwe kinderen om tegen Israel te vechten
Het is jammer dat je die empathie enkel voor de Israëliërs hebt. Want in essentie is er niks mis met empathie. Het probleem zit hem in die dubbele maat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Het goedpraten van Hamas en hun aanval op Israel mag wat mij betreft nooit goedgepraat worden.
Nog beter?quote:
Al jaren zie je het standpunt van de gemiddelde Nederlander over het Palestina Israël conflict kantelen naar een meer evenwichtige standpunt. Dat beeld van dat alleen moslims pro Palestina zijn is achterhaald. Neemt niet weg dat Nederland gemiddeld genomen nog steeds Israël door en door steunt. Zo is het bv niet aannemelijk dat onze koning empathie zal tonen wanneer Israël starks 10.000 kinderen heeft gedood bij de operatie zoals hij vanmiddag empathie heeft getoond voor de slachtoffers in Israël zaterdag.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het waren dus niet (alleen) de Islamitische jongeren die emotioneel reageerde waardoor gemeentes het niet aan durfde om de Israëlische vlag halfstok te hangen.
Interessant artikel, past ook goed bij de emotionele soort van discussie hier
Ja, dat is ook onacceptabel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:45 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dat doe ik normaliter ook of plaats een TR (zonder verdere tekst en uitleg hoor Toefje).
Maar ik kan het gepolariseer in dit topic niet waarderen en vind het ook niet acceptabel dat ik op deze wijze wordt uitgemaakt voor iemand die zogezegd begrip toont voor juichende mensen of iemand die zogezegd wegkijkt als een vrouw op de meest gruwelijke wijze wordt mishandeld, verkracht en vermoord
Daar heeft Israël die muur voor gebouwd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of blazen ze zich niet meer op?
Het goedpraten van aanvallen op Palestijnse burgers door Israel ook niet. En toch zie je het om de 3 reacties terug komen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Het goedpraten van Hamas en hun aanval op Israel mag wat mij betreft nooit goedgepraat worden.
Er zit genoeg Mossad in die strook.quote:
Wellicht wel ja, na het overwinnen van mijn angst.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou je je verzetten als hij je hermetisch vastzet in de klas, je onder schot hout met een mitrailleur en bepaald wat je eet en drinkt (vies water)?²
Hamas is terreur, óók naar de Palestijnse bevoking (burgers worden geëxecuteerd). Verder vecht Hamas voor vrijheid van Gaza, dat is iets wat die bevoking wel wil, meer vrijheid. Je kan stellen dat de inwoner van Gaza niet zo blij is met hun buur. Het leven is daar niet zo bestquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.
En er lijkt weinig animo te zijn om deze terroristen aan te geven vanuit de lokale bevolking.
Ik snap dat niet hoor. De burgerbevolking wordt hier zo de dupe van. Waarom nemen ze hier geen afstand van, en geven ze deze mensen aan?
Vanwege alle veiligheidsmaatregelen.. Aan de bloeddorst van de Palestijnse extremisten ligt het niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of blazen ze zich niet meer op?
Ja echt een geweldig voorbeeld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben meer van Steen. Ook kutgeluid.
Ze zijn in oorlog. Je hoeft je tegenstander niet te voorzien van voedsel en ook de burgers van het land niet. Dan kijken ze maar of ze via Egypte wat geregeld kunnen krijgen. En anders moet de bevolking daar hamas maar duidelijk maken dat ze hebben verloren en dat ze zich over moeten geven.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:55 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Het komt zo wel heel dichtbij voor onze Wim.
Sancties waardoor de Russen zichzelf met binnenlandse voedsel-, energie- en medische tekorten geconfronteerd zien zou ik persoonlijk als positieve ontwikkeling zien. Wanneer een volk zich als een barbaarse horde gedraagt mogen ze nu eenmaal ook de wrange vruchten van hun eigen keuzes plukken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.
Ja, voor je het weet heb je een raket of bom op je hoofd. Van beide kanten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat gewone burgers, zowel aan Israelische als Palestijns kant wel wat anders aan hun hoofd hebben dan te gaan protesteren
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat angst hen ervan weerhoudt of sympathie?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?
Oh in Pakistan zie je ze met 10.000en op straat hoor als er een tekening gemaakt wordt van Mohammed in Denemarken. Maar als ISIS 1.000en mensen verkracht en onthoofd in naam van hun religie hoor je ze niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat gewone burgers, zowel aan Israelische als Palestijns kant wel wat anders aan hun hoofd hebben dan te gaan protesteren
Dan worden ze niet gebombardeerd door Israel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat denk je dat er dan met die mensen gebeurt, wanneer ze Hamas-leden gaan aangeven?
Omdat ze moeten kiezen tussen twee vijanden, en dan toch maar kiezen voor de vijand die het meest dichtbij staat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef capricia het volgende:
Ik heb dit weekend niemand van ons zien protesteren dus wie zijn wij om de ander te verwijten dat die ook niet van de bank komt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De Irak-oorlog is de meest gedemonstreerde oorlog ooit, dus ja, dat gebeurt.
Ook Vietnam, veel demonstraties.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:51 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik heb die tweet wel gezien, je vergelijking klopt gewoon niet.
Blokkade van de Russen is problematisch.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:50 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Meneer Muhammad Jalal heeft een beetje een plank voor zijn kop wanneer 'ie het verschil niet ziet.
Dan zal er echt vrede zijn. De meeste Palestijnen zijn helemaal klaar met Hamas.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan worden ze niet gebombardeerd door Israel.
Je zei eerst het gebeurt niet. Het gebeurt wel, en nu moet je dus de doelpalen verschuiven. Wat intens sneu.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend niemand van ons zien protesteren dus wie zijn wij om de ander te verwijten dat die ook niet van de bank komt?
Dit is in principe niets anders dan uiterst bedacht en strategisch terrorisme.quote:
Wat er ook in de 2de wereldoorlog gebeurde met verzetsmensen, dat hoort erbij als je ergens echt tegen bent.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor de een angst, voor de ander sympathie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Denk je dat angst hen ervan weerhoudt of sympathie?
Maar Pakistan is op het moment niet in oorlog waarbij de raketten en bommen over en weer gaan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Oh in Pakistan zie je ze met 10.000en op straat hoor als er een tekening gemaakt wordt van Mohammed in Denemarken. Maar als ISIS 1.000en mensen verkracht en onthoofd in naam van hun religie hoor je ze niet.
Hoe groot is die Hamas groep dan is Gaza? is het half Gaza, of zijn het er een paar duizend of zo?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:58 schreef Repentless het volgende:
[..]
Palestijnse kinderen worden al de hele dag vermoord door de Israëlisch maar dat is uiteraard geen enkel probleem omdat het Untermenschen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is geen sprake van nuance als er onschuldige feestgangers worden afgeslacht achterlijke idioot.
Islamitische bronteksten is sowieso suske en wiske niveau.quote:
Ook niet als er een tekening in Denemarken gemaakt wordt. Of dan toch wel...quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar Pakistan is op het moment niet in oorlog waarbij de raketten en bommen over en weer gaan.
Dat klinkt alsof het 50-50 is. Denk je dat echt?quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:01 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor de een angst, voor de ander sympathie.
Haha ja de hele dag, natuurlijk. Daarom zijn er zoveel meer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 22:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Palestijnse kinderen worden al de hele dag vermoord door de Israëlisch maar dat is uiteraard geen enkel probleem omdat het Untermenschen zijn.
Van iemand uit Gaza verwachten dat ze vanuit Gaza mensen van Hamas verlinken bij Mossad, dat is zelfmoord. Maar goed, wie weet gebeurt het nu wel, weten wij veel?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zit genoeg Mossad in die strook.
Hoeveel Palestijnse organisaties heb jij afstand zien nemen? Ook buiten die regio..bar weinig. Ik vind het heel triest.
Amerika heeft dat destijds gedaan met de indianen. Mannen, vrouwen, bejaarden en zelfs babies werden allemaal op de meest gruwelijke manier afgemaakt. Bij de slachtoffers (of ze nu nog leefden of niet werden de borsten, schaamlippen en geslachtsdelen afgesneden en op de hoofddeksels van de 'helden' gespeld. Babies werden afgeslacht met bajonetten of ze werden in het vuur gegooid. Vermoorde indiaanse kinderen en tieners (10 tot ongeveer 17 jaar) werden tentoongesteld op markten en kermissen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Onschuldige burgers bewust aanvallen, ze op gruwelijke manieren afslachten, gevangen executeren, vrouwen verkrachten, dode lichamen als trofeeën rondrijden, kinderen bewust afslachten of gijzelen en die beelden als propaganda op internet verspreiden.
Noem mij maar eens één ander westers land die dit doet? Dus wat selectieve verontwaardiging, het is weer het typische goedpraat gedrag wat je hier ook ziet van exact dezelfde users die dit gedrag vertonen na een terroristische aanslag inclusief het geklaag op de media kritiek, de hypocrisie van wat users hier of een feestvierende bevolkingsgroep. Voor iemand die dit nieuws niet erger vindt dan ander nieuws wat ben je hier wel veel aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |