Las een aantal keer vandaag dat ze 130.000 raketten hebben. Maar zal wel niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe groot is die club eigenlijk?
Zijn goede maten met Iranquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Las een aantal keer vandaag dat ze 130.000 raketten hebben. Maar zal wel niet.
Yep, dit klinkt alsof die Arabs dit al jaren aan het plannen waren.quote:
Oja zoals je het eerder benoemdequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.
Of een van je andere posts waar je kletst dat links Nederland deze terroristen verdedigt of toejuicht. Jij ziet het allemaal wel lekker zeker en er is niet al decennia lang een 'conflict'. Of noem alles wat je niet bevalt een naziquote:het is toch niet te bevatten dat we het zelfverklaarde progressieve liberale deel van de samenleving dit zien toejuichen
Bedankt voor het delen van wat in jouw wereld wel de inhoud is en dwr is alleen afgelopen weekend.quote:Hamas is gisteren als nazi's tekeer gegaan tijdens de kristelnacht, wat je mening ook over dit conflict is dit is in geen enkel geval ook maar goed te praten of te nuanceren, dan ben je in mijn ogen geen haar beter als een nazi. Maar zo zie je maar weer eens dat het bij het liberale gedeel van de samenleving nooit om de inhoud gaat.
Ik denk dat wij, met onze veilige referentiekader, ons dat niet kunnen voorstellen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk, en ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat zo'n groep alleen maar kan bestaan met support vanuit de bevolking. Anders waren ze al lang verlinkt en opgerold.
Maar laten we beginnen met het feit dat het een terreurgroep is. En dat de Palestijnen hier niets bij gaan winnen.
Ik snap dus die hele Pogrom niet. Waarom lenen zoveel jongemannen zich daarvoor.
Het eerste wat ik me afvraag is, wie hier het meeste voordeel van heeft. En dan kom ik op Poetin uit en die is vriendjes met Iran.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk, en ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, dat zo'n groep alleen maar kan bestaan met support vanuit de bevolking. Anders waren ze al lang verlinkt en opgerold.
Maar laten we beginnen met het feit dat het een terreurgroep is. En dat de Palestijnen hier niets bij gaan winnen.
Ik snap dus die hele Pogrom niet. Waarom lenen zoveel jongemannen zich daarvoor.
Waarom niet Amerika? Die is matties met Israël. Netanyahu wordt steeds extremer en dit geweld past bij zijn politiek. Hiermee krijgt hij de laatste twijfelaars mee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het eerste wat ik me afvraag is, wie hier het meeste voordeel van heeft. En dan kom ik op Poetin uit en die is vriendjes met Iran.
Anno 2025?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
De waarheid is allang gesneuveld. Het is nu gewoon kijken wie de sterkste lobby heeft. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn hart vasthoud voor nog meer onnodige burgerslachtoffers. Actie > reactie kent vaak geen einde en komt in overtreffende spiraal. Dat dit nog kan anno 2025. Heftig.²
Onschuldige burgers bewust aanvallen, ze op gruwelijke manieren afslachten, gevangen executeren, vrouwen verkrachten, dode lichamen als trofeeën rondrijden, kinderen bewust afslachten of gijzelen en die beelden als propaganda op internet verspreiden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Meest erge aanslag sinds kristalnacht? Schending van mensenrechten?
Uh. Volgens mij heb je wat nieuws gemist.
Dit is er voor mij 1 voor in het rijtje met selectieve verontwaardiging, pal naast Oekraïne.
Erg? Zeker. Erger dan ander nieuws? Nope.
Omdat Amerika hier geen voordeel aan heeft.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waarom niet Amerika? Die is matties met Israël. Netanyahu wordt steeds extremer en dit geweld past bij zijn politiek. Hiermee krijgt hij de laatste twijfelaars mee.
Altijd.maar dat gewijs naar Rusland en Iran.
Dan wordt het tijd dat ons JDAM abonnement wat wordt uitgebreid.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En dit is waarom "we" voor Israel zijn, moslims willen maar 1 ding, de wereld veroveren en er 1 islamitische hel van maken.
Iedereen die hier voor is is een vijand van het westen.
Ja dat willen ze, allemaal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En dit is waarom "we" voor Israel zijn, moslims willen maar 1 ding, de wereld veroveren en er 1 islamitische hel van maken.
Andersom toch ook, aan Israëlische kant? Allebei even triest.............quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader
Het kijken van die beelden hebben blijvend invloed op je gestel. Ik raad iedereen af die beelden te kijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga eens met je vochtige billen.
.wie de sterkste lobby heeft is uiteraard duidelijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
De waarheid is allang gesneuveld. Het is nu gewoon kijken wie de sterkste lobby heeft. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijn hart vasthoud voor nog meer onnodige burgerslachtoffers. Actie > reactie kent vaak geen einde en komt in overtreffende spiraal. Dat dit nog kan anno 2025. Heftig.²
Het zijn van die goedkope beledigingen die nergens toe leiden en een fatsoenlijke discussie ondermijnt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Antisemiet vind ik ook een goeie verwijt
Lijkt me een uitstekend moment voor de Amerikanen die voor de kust liggen om daar een paar kruisrakketen te laten landen in dat gebied.quote:
Die verkoopt wapens aan Israel. Veel financiële grootmachten die lobbyen zijn Joods en pro Israel. I mean you know the deal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Omdat Amerika hier geen voordeel aan heeft.
Alle moslims als Hamas aanhanger wegzetten, idioot.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Wat dat betreft ben je al verloren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Ik ben klassiek geschoold en ben overtuigd van de stelregel: What is seen cannot be unseen. En mijn hersenen zijn mijn kostbaarste bezit.²
Ja, allemaal. Degenen die het nu niet uitspreken omdat ze nog een minderheid zijn staan 100% achter deze man en de rest van de profeten van de religie van de vrede.quote:
Rene is mokerdom en Derksen een antisemiet. Wat verrassend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef superniger het volgende:
Bij Vandaag Inside geven ze gewoon de joden de schuld.
Tja, de doctrine van islam. House of peace, house of war. Het houdt niet op tot de hele wereld onderworpen is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |