9 oktober 2023- De bevolking van de Gazastrook gaat bloedige weken tegemoet. Na de aanval door het radicaal-islamitische Hamas kondigde het Isralische leger (IDF) de grootste mobilisatie in zijn geschiedenis aan: het heeft 300.000 reservisten opgeroepen, meer dan ooit tevoren, zei de hoofdwoordvoerder van het leger, Daniel Hagari, rond het middaguur: “ Wij gaan in het offensief."
Isral heeft opdracht gegeven tot een volledige sluiting van de Gazastrook na de verwoestende grote aanval van het islamitische Hamas. Minister van Defensie Joav Galant zei: "Er zal geen elektriciteit, geen voedsel en geen brandstof zijn." Alles zal gesloten zijn.
Isral was zaterdag al gestopt met het leveren van elektriciteit aan de Gazastrook via zijn staatsenergieleverancier. Minister van Energie Israel Katz zei dat hij een bevel had ondertekend waarin hij de Israel Electric Company opdroeg 'te stoppen met het leveren van elektriciteit aan de Gazastrook'.
Nadat Hamas in 2007 aan de macht kwam in de Gazastrook, legde Isral een blokkade op aan de smalle kuststrook. Volgens het Midden-Oostenkwartet, waartoe de VS, Rusland, de Europese Unie en de Verenigde Naties behoren, hebben de inwoners daar onder normale omstandigheden slechts 5 tot 15 uur per dag elektriciteit. Het Palestijnse grondgebied heeft tot nu toe tot 120 megawatt elektriciteit gemporteerd van de Isralische staatsenergieleverancier.
De Gazastrook heeft een oppervlakte van ongeveer 365 vierkante kilometer. Er wonen bijna twee miljoen mensen in de regio. In de loop van de aanval op Isral vanuit de Gazastrook afgelopen zaterdag heeft de terroristische organisatie Hamas zo'n 170 Israli's ontvoerd, maar blijkbaar ook staatsburgers van andere landen. Isral voert sinds zaterdag massale vergeldingsaanvallen uit tegen de Gazastrook. Er wordt ook een grondoffensief verwacht. Aan beide zijden zijn inmiddels honderden doden en duizenden gewonden gevallen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
The IDF’s Home Front command releases instructions telling Israelis to make sure they are stocked up on food and water for at least 72 hours, with war on the horizon.
When the student is ready, the teacher will appear. When the student is truly ready, the teacher will disappear.
De NOS is alweer begonnen het met Palestijnse slachtofferschap narratief aan te wakkeren. Met natuurlijk allerlei foto's van spelende kinderen en en verhalen van bange mensen.
Dat is dan heel raar, eergisteren stonden de straten immers nog vol met feestende mensen na de slachtpartijen in Zuid-Isral. Het moet nu eens eens klaar zijn met dit soort propaganda om de publieke opinie te benvloeden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
[..] Hoezo, ze hadden toch sowieso 8 uur aangekondigd?
40 min geleden zeiden ze dat het over 10 min zou beginnen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Op maandag 9 oktober 2023 20:01 schreef HowardRoark het volgende: De NOS is alweer begonnen het met Palestijnse slachtofferschap narratief aan te wakkeren. Met natuurlijk allerlei foto's van spelende kinderen en en verhalen van bange mensen.
Dat is dan heel raar, eergisteren stonden de straten immers nog vol met feestende mensen na de slachtpartijen in Zuid-Isral. Het moet nu eens eens klaar zijn met dit soort propaganda om de publieke opinie te benvloeden.
Dit is toch ook nieuws of niet dan? Wat moeten die miljoenen pallestijnen nu doen nu israel heeft gezegd dat her ze niets eens boeit als ze israelische burgers raken
Afgelopen zaterdag bij de grens met Gaza. Dat doen ze best knap hoor, op de motor en dan ook nog schieten. Dat is weer twee terroristen minder. Uitstekend werk.
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem. -Rabia Al-Basri
[..] Hou toch op. Er zijn twee kanten aan dit verhaal.
Ja, Iran die Hamas misbruikt aan de ene kant voor haar tactiek tegen Saudi en aan de andere kant hun vriendje Putin helpen de aandacht af te leiden van Oekrane
Op maandag 9 oktober 2023 20:01 schreef HowardRoark het volgende: De NOS is alweer begonnen het met Palestijnse slachtofferschap narratief aan te wakkeren. Met natuurlijk allerlei foto's van spelende kinderen en en verhalen van bange mensen.
[..] Dit gaat maanden duren, ze zullen er wel niemandsland van gaan maken.
De grote vraag is dan ook waarom Egypte niet de grensdeuren open doet om Palestijnen op te vangen. Dat zou makkelijk kunnen en zo zouden ze vele burgers in de Sina veiligheid kunnen brengen.
Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende: Afgelopen zaterdag bij de grens met Gaza. Dat doen ze best knap hoor, op de motor en dan ook nog schieten. Dat is weer twee terroristen minder. Uitstekend werk.
[..] De grote vraag is dan ook waarom Egypte niet de grensdeuren open doet om Palestijnen op te vangen. Dat zou makkelijk kunnen en zo zouden ze vele burgers in de Sina veiligheid kunnen brengen.
Egypte is grotendeels woestijn en ook ontzettend overbevolkt en kent veel armoede. Dat is allemaal wel makkelijk gezegd vanachter je beeldscherm.
[..] De grote vraag is dan ook waarom Egypte niet de grensdeuren open doet om Palestijnen op te vangen. Dat zou makkelijk kunnen en zo zouden ze vele burgers in de Sina veiligheid kunnen brengen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
Wat een tering gek he Is zelfs bereid zijn eigen mensen onder de bus te gooien
Bedacht ik me net nadat ik op versturen drukte. Thnx!
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
Erdogan zojuist live 1 van de weinige politici die niet duidelijk kant kiezen in de actuele conflict. Hij verwerpt de aanval van Hamas en zei zoiets als, "er is een manier van oorlog voeren en dat is niet wat Hamas heeft laten zien". Maar hij begon met het benoemen van Palestijnse grieven en het belang van een rechtvaardige vrede met twee staten oplossing.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem. -Rabia Al-Basri
Is het een idee om een gebied aan te wijzen waar onder andere Hamas en Putin oorlog kunnen voeren, zonder onschuldige slachtoffers te maken? Dat scheelt opvang van vluchtelingen en scheelt vervoerskosten van journalisten. Als ik een suggestie moet doen voor een gebied dan zou ik zeggen Limburg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Ja dat is echt wel een ding, meisjes bloedend door straten geparadeerd zien worden of in de ochtendkrant lezen over etnisch geweld.... het scheelt echt
got me a movie, I want you to know slicing up eyeballs, I want you to know
[..] Als Hezbollah zich wel gaat mengen escaleert het flink de pan uit.
Zo niet, dan denk ik dat het vrij snel klaar zal zijn met Gaza.
Ze zullen vast niet alleen handelen
[..] Ja dat is echt wel een ding, meisjes bloedend door straten geparadeerd zien worden of in de ochtendkrant lezen over etnisch geweld.... het scheelt echt
Ja en dat is/was dus 4chan materiaal, dat werd vroeger volgens mij minder snel uitgezonden op TV. Meer in achtergrond nieuws.
Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende: Is het een idee om een gebied aan te wijzen waar onder andere Hamas en Putin oorlog kunnen voeren, zonder onschuldige slachtoffers te maken? Dat scheelt opvang van vluchtelingen en scheelt vervoerskosten van journalisten. Als ik een suggestie moet doen voor een gebied dan zou ik zeggen Limburg.
Je hebt zoals altijd interessante bijdrages.
And what rough beast, its hour come round at last, Slouches towards Bethlehem to be born?
[..] Waarschijnlijk hebben ze van te voren hun vragen moeten indienen en was het of een interview met enkel goedgekeurde vragen f helemaal geen interview.
Dan moet je dat erbij melden op moment dat je het uitzendt. Ter duiding
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..] Waarschijnlijk hebben ze van te voren hun vragen moeten indienen en was het of een interview met enkel goedgekeurde vragen f helemaal geen interview.
Ik zou als journalist sws geen kritische vragen stellen aan dit soort lui, voor je het weet ben je gegijzeld.
Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende: Is het een idee om een gebied aan te wijzen waar onder andere Hamas en Putin oorlog kunnen voeren, zonder onschuldige slachtoffers te maken? Dat scheelt opvang van vluchtelingen en scheelt vervoerskosten van journalisten. Als ik een suggestie moet doen voor een gebied dan zou ik zeggen Limburg.
Onschuldige burgers zijn altijd per definitie slachtoffer. Neem Oekraine, maar ook al die burgerdoden die de VS veroorzaakt heeft in Irak.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
[..] Ik zou als journalist sws geen kritische vragen stellen aan dit soort lui, voor je het weet ben je gegijzeld.
Ik vind dat je al aardige ballen hebt om in dat gebied te zijn.
Dan doe je toch lekker geen interview?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
Straks komen ze erachter dat er ook veel Nederlanders zijn omgekomen bij bombardementen en acties van de geallieerden.
Gelukkig is hun kennis over WOII vaak bedroefend zoals we zagen met Covid.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik denk dat ze all-in gaan. De fam vd gijzelaars hebben ingelicht dat er niet aan risicobeheersing gedaan wordt. Gewoon in emotie alles naar de kloten.
Ik zou heel graag willen dat Oekraine zo'n Iron Dome heeft. Helaas is het niet zo ver. Dit is namelijk letterlijk je burgers beschermen voor terrorisme.
"People that use Fiat currency as a store of value. There is a name for it: We call them Poor"
[..] Vlak over de grens heb je gewoon infrastructuur en een stad. Men kan daar prima een vluchtelingenkamp opzetten. [..] Van ophitsen is geen sprake, er worden slechts aantoonbare zaken benoemd. Het staat je vrij het met mij oneens te zijn, maar geef dan inhoudelijk aan hoe je er zelf over denkt.
'Ze moeten daar allemaal dood', hoe is dat 'aantoonbare zaken'?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..] Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.
Het is zeker een ziekelijke daad, en helaas, van ziekelijke daden komen vaak (nog) ziekere daden. Met veel woede en emotie doe je soms dingen waar je achteraf spijt van krijgt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
[..] Het is zeker een ziekelijke daad, en helaas, van ziekelijke daden komen vaak (nog) ziekere daden. Met veel woede en emotie doe je soms dingen waar je achteraf spijt van krijgt.
Een goed uigevochten oorlog kan ook de weg naar vrede zijn. Kijk hoe wij nu weer naast de Duitsers leven.
Beste inlichtingendienst ter wereld. Elke vierkante cm hebben ze op de radar. De communicatie luisteren ze dag en nacht af. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben laten gebeuren. Soort van ultieme schaakzet. 1 stap achteruit om er straks 5 vooruit te zetten.
Die Berber van der Woude is niet alleen knappe verschijning. Ze heeft ook een ruggengraat van massief edelmetaal. Respect.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Op maandag 9 oktober 2023 20:52 schreef BansheeBoy het volgende: Beste inlichtingendienst ter wereld. Elke vierkante cm hebben ze op de radar. De communicatie luisteren ze dag en nacht af. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben laten gebeuren. Soort van ultieme schaakzet. 1 stap achteruit om er straks 5 vooruit te zetten.
Die Berber van der Woude is niet alleen knappe verschijning. Ze heeft ook een ruggengraat van massief edelmetaal. Respect.
Trump was de eerste die de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem verhuisde. Ik ben benieuwd of er nu andere landen zullen volgen
Op maandag 9 oktober 2023 20:52 schreef BansheeBoy het volgende: Beste inlichtingendienst ter wereld. Elke vierkante cm hebben ze op de radar. De communicatie luisteren ze dag en nacht af. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben laten gebeuren. Soort van ultieme schaakzet. 1 stap achteruit om er straks 5 vooruit te zetten.
Zou mooi zijn mocht Iran zich ermee gaat bemoeien dat er dan een enorme binnenlandse protesten gaan plaatsvinden. Gaan ze dat handelen? Ik vond het al tekenend dat de supporters van de voetbal grootste club van Iran (Persepolis) de spot dreven met de Palestijnse vlag die door de regering in het stadion werd geplaatst. En ja het is maar voetbal, maar voetbal is ook in Iran loedergroot.
[..] Het staat de Palestijnen vrij om de moordenaars en terroristen uit te leveren. Kan ook naar bijv. Egypte zijn, als ze daar meer vertrouwen in hebben.
Wat is dit voor gezwets van jullie. Doe eens realistisch.
Ze laten niks aan het toeval over. En ze hebben ook alle middelen. Ik ben niet naef. Ze willen iets gaan doen en zoeken een rechtvaardiging en draagvlak voor. 1000000%
Ik kan je wel verklappen dat er niet slechter van worden.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden. Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines] Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
A senior European source tells The Times of Israel that the decision announced earlier today by European Union Commissioner Oliver Varhelyi to immediately sever all EU aid to the Palestinians will not be implemented, due to opposition from member states.
Varhelyi is a diplomat from Hungary, which takes a much more hawkish approach toward the Israeli-Palestinian conflict than many of the 27 other members of the EU.
The senior European source speculates that Varhelyi’s decision will be walked back tomorrow when the EU’s foreign policy chief Josep Borell meets with European foreign ministers.
When the student is ready, the teacher will appear. When the student is truly ready, the teacher will disappear.
[..] Ze laten niks aan het toeval over. En ze hebben ook alle middelen. Ik ben niet naef. Ze willen iets gaan doen en zoeken een rechtvaardiging en draagvlak voor. 1000000%
Kost ze wel 1000 doden. Lijkt me niet realistisch. Ze hebben gewoon echt zitten slapen.
[..] Een goed uigevochten oorlog kan ook de weg naar vrede zijn. Kijk hoe wij nu weer naast de Duitsers leven.
We mogen ons gelukkig prijzen dat het de geallieerden niets interesseerde hoeveel burgers om het leven zouden komen tijdens de grootschalige bombardementen op Duitse steden en dat men niet ophield tot de Duitsers een vernietigende nederlaag leden. Soms worden beschaafde volkeren en landen nu eenmaal tegen hun zin gedwongen een vorm en mate van geweld in te zetten tegen barbaarse volkeren waar ze normaliter niet toe bereid zijn.
[..] Ze laten niks aan het toeval over. En ze hebben ook alle middelen. Ik ben niet naef. Ze willen iets gaan doen en zoeken een rechtvaardiging en draagvlak voor. 1000000%
Welnee, door de oorlog tegen de russen, komt dat nu helemaal niet uit.
[..] Kost ze wel 1000 doden. Lijkt me niet realistisch. Ze hebben gewoon echt zitten slapen.
Je kan niet alles voorzien. Misschien hadden ze ingezet op minder. Maar verbaast me niks als ze dit als lange termijn investment zien.
Nogmaals dit zijn slechts theorien. In tijden van oorlog is de waarheid het eerste wat sneuvelt. Dus het is niet gek dat we gissen.
Ah, het is een boosaardig joods complot?
Hmmm..hebben we dat niet eerder gehoord?
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Ciclon het volgende: Zou mooi zijn mocht Iran zich ermee gaat bemoeien dat er dan een enorme binnenlandse protesten gaan plaatsvinden. Gaan ze dat handelen? Ik vond het al tekenend dat de supporters van de voetbal grootste club van Iran (Persepolis) de spot dreven met de Palestijnse vlag die door de regering in het stadion werd geplaatst. En ja het is maar voetbal, maar voetbal is ook in Iran loedergroot.
Nice! Heb je een linkje naar een filmpje of nieuwsartikel?
[..] Wat is dit voor gezwets van jullie. Doe eens realistisch.
Leg jij het eens uit dan? Want ik snap er kennelijk geen reet van. Hamas is een terroristische organisatie. Dus ik neem aan dat de meeste Palestijnen daar niet achter staan. Dus het is een zware minderheid. Met een paar duizend aanhangers of zo. De meeste Palestijnen op de Gaza willen in vrede leven met Israel. Correct?
"People that use Fiat currency as a store of value. There is a name for it: We call them Poor"
Extensive use of offensive drones by Hamas was recorded for the first time, using grenades and IEDs to target IDF posts, a battle tank, and a remote firing system. Hezbollah’s arsenal is even more advanced.
Hamas’ opening blow in its surprise attack against Israel made use of small, relatively cheap drones that damaged and disabled advanced systems that cost hundreds of thousands to millions of dollars, marking a first for the organization. Home-rigged UAVs similar to the Israeli-made Skylark were also used, as were improvised paramotoring gliders used to parachute over the border fence. These tools allowed Hamas to overcome Israel’s technological advantage and take the IDF by surprise.
And what rough beast, its hour come round at last, Slouches towards Bethlehem to be born?
[..] Dan gok ik, dat Iran en Poetin hier achter zitten.
Zou wel een meesterzet zijn van Poetin. Het lijdt af en alle resources gaan die kant op. Binnen de korste keren is Oekrane weer van Rusland.
De tijd zal het leren.
Op een NOS dashcam filmpje blijkt het werkelijk doel van Hamas: terreur veroorzaken, stelen van slachtoffers en dreigen met doden van gijzelaars. Walgelijk, die terroristen en iedereen die ze daarin steunt, hebben wmb alle aanspraak op rechten verspeeld. Dit is 10/7 dat de brave wereld net als 2/24 en 9/11 voor goed zal veranderen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata) Hegel: "De waarheid is subjectief" Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Hamas official: We have have not killed any civilians.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef Vallon het volgende: Op een NOS dashcam filmpje blijkt het werkelijk doel van Hamas: terreur veroorzaken, stelen van slachtoffers en dreigen met doden van gijzelaars. Walgelijk, die terroristen en iedereen die ze daarin steunt, hebben wmb alle aanspraak op rechten verspeeld. Dit is 10/7 dat de brave wereld net als 2/24 en 9/11 voor goed zal veranderen.
Eens.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
[..] Eens. Mensen die de Palestijnse terreur goedpraten of nuanceren hebben een flinterdun masker. Achter dat masker zit gewoon ordinair antisemitisme. Dat joodse burgers zijn afgeslacht boeit hen niet.
Dus als er sprake is van nuancering in een bloederig conflict, oftewel users die niet direct jouw mening delen, zijn deze per direct dus antisemitisch? Mooi, weten we dat ook weer.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!" Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
[..] Lijkt me ook fake news, waarom zou Egypte Israel waarschuwen voor een aankomend drama?
Omdat Egypte en Isral matties zijn?
Hebben jullie dit ook, dat je die beelden niet onder ogen durft te krijgen. Wat een tijdperk leven we.
[..] Leg jij het eens uit dan? Want ik snap er kennelijk geen reet van. Hamas is een terroristische organisatie. Dus ik neem aan dat de meeste Palestijnen daar niet achter staan. Dus het is een zware minderheid. Met een paar duizend aanhangers of zo. De meeste Palestijnen op de Gaza willen in vrede leven met Israel. Correct?
Ga jij er even heen om een Hamas-strijder in zijn kraag te vatten en te brengen naar Egyptische grens?
Zo makkelijk is het toch? Je gaat als onschuldige burger het nu niet opnemen tegen Hamas...
[..] Leg jij het eens uit dan? Want ik snap er kennelijk geen reet van. Hamas is een terroristische organisatie. Dus ik neem aan dat de meeste Palestijnen daar niet achter staan. Dus het is een zware minderheid. Met een paar duizend aanhangers of zo. De meeste Palestijnen op de Gaza willen in vrede leven met Israel. Correct?
En hoe stel je voor dat zij terroristen uit het land zetten? Leg het maar uit.
Dit zijn mensen die overgaan tot executies, raketten en anders soort wapens bezitten. Dat snap je?
[..] Je kan niet alles voorzien. Misschien hadden ze ingezet op minder. Maar verbaast me niks als ze dit als lange termijn investment zien.
Nogmaals dit zijn slechts theorien. In tijden van oorlog is de waarheid het eerste wat sneuvelt. Dus het is niet gek dat ik lekker wat insinueer om toch een zaadje te planten.
fixed
Kein gewalt! Wir sind das volk! Steps taken forwards but sleepwalking back again.
[..] Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.
Mooie posting.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
In grote lijnen kun je wel zeggen de lijn tussen verzetsstrijder en terrorist heel dun is. Puur perceptiemanagement, voor wie ben je.
[..] Hebben jullie dit ook, dat je die beelden niet onder ogen durft te krijgen. Wat een tijdperk leven we.
İk heb te veel shit gezien uit Irak en Syri. Tegenwoordig probeer ik die shit zoveel mogelijk te ontwijken. Die dingen krijg je niet meer uit je hoofd.