Wat een tering gek hequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:21 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/NTarnopolsky/status/1711433038721077577
Wat ik al voorspelde.

eeuwen hiervoor waren niet minder vermoeiend, er was alleen geen FOK!quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind eigenlijk het hele midden-oosten vermoeiend. Welkom in de 21e eeuw

Al een halve eeuw oorlog daar, of is het al langer?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind eigenlijk het hele midden-oosten vermoeiend. Welkom in de 21e eeuw

Ja tegenwoordig kun je het live volgen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
eeuwen hiervoor waren niet minder vermoeiend, er was alleen geen FOK!

Het staat de Palestijnen vrij om de moordenaars en terroristen uit te leveren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hou toch op. Er zijn twee kanten aan dit verhaal.

Als Hezbollah zich wel gaat mengen escaleert het flink de pan uit.quote:

Ja dat is echt wel een ding, meisjes bloedend door straten geparadeerd zien worden of in de ochtendkrant lezen over etnisch geweld.... het scheelt echtquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig kun je het live volgen.

Dat snap ik wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:25 schreef Zipportal het volgende:
User @:Gehrman wil Gal Gadot graag in huis nemen als dat moet.

Ze zullen vast niet alleen handelenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als Hezbollah zich wel gaat mengen escaleert het flink de pan uit.
Zo niet, dan denk ik dat het vrij snel klaar zal zijn met Gaza.

Ja en dat is/was dus 4chan materiaal, dat werd vroeger volgens mij minder snel uitgezonden op TV. Meer in achtergrond nieuws.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel een ding, meisjes bloedend door straten geparadeerd zien worden of in de ochtendkrant lezen over etnisch geweld.... het scheelt echt

Je hebt zoals altijd interessante bijdrages.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om een gebied aan te wijzen waar onder andere Hamas en Putin oorlog kunnen voeren, zonder onschuldige slachtoffers te maken? Dat scheelt opvang van vluchtelingen en scheelt vervoerskosten van journalisten. Als ik een suggestie moet doen voor een gebied dan zou ik zeggen Limburg.

Waarschijnlijk hebben ze van te voren hun vragen moeten indienen en was het of een interview met enkel goedgekeurde vragen óf helemaal geen interview.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waarom de NOS Hamas zo kritiekloos naar de mond praat en vragen stelt

Dan moet je dat erbij melden op moment dat je het uitzendt. Ter duidingquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze van te voren hun vragen moeten indienen en was het of een interview met enkel goedgekeurde vragen óf helemaal geen interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |