Gelukkig! Ja er gaat veel fake nieuws rond op Twitter.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:25 schreef Perrin het volgende:
Weer het zoveelste fake news in dit topic dus, dat van die kerk.
[ twitter ]
Ik zou als journalist sws geen kritische vragen stellen aan dit soort lui, voor je het weet ben je gegijzeld.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze van te voren hun vragen moeten indienen en was het of een interview met enkel goedgekeurde vragen óf helemaal geen interview.
Onschuldige burgers zijn altijd per definitie slachtoffer. Neem Oekraine, maar ook al die burgerdoden die de VS veroorzaakt heeft in Irak.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om een gebied aan te wijzen waar onder andere Hamas en Putin oorlog kunnen voeren, zonder onschuldige slachtoffers te maken? Dat scheelt opvang van vluchtelingen en scheelt vervoerskosten van journalisten. Als ik een suggestie moet doen voor een gebied dan zou ik zeggen Limburg.
Een 'kleinerende vraag' wordt daar vrij letterlijk genomenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik zou als journalist sws geen kritische vragen stellen aan dit soort lui, voor je het weet ben je gegijzeld.
Ik vind dat je al aardige ballen hebt om in dat gebied te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik zou als journalist sws geen kritische vragen stellen aan dit soort lui, voor je het weet ben je gegijzeld.
Vind deze telsom wat vreemdquote:
Met ondertiteling is vrij prettigquote:
Here you go https://en.wikipedia.org/wiki/Mandatory_Palestinequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Al een halve eeuw oorlog daar, of is het al langer?
Ik weet niet beter, dan dat daar gevochten wordt.
Jij vlak voor of na mij posten blijft verwarrendquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:33 schreef Momo het volgende:
Op de stream speech zo met Engelse ondertiteling, tenminste dat beloven ze
Ja, ook Joodse kinderen die in kooien gevangen worden gehouden met lachende Hamas strijders. Duidelijk gemonteerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig! Ja er gaat veel fake nieuws rond op Twitter.
Maar goed dat we andere UI's hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij vlak voor of na mij posten blijft verwarrend
Waar kan ik dat zien?quote:
Die X staat natuurlijk voor 'overleden', Musk is dat twitter aan het vernietigen met een totaal wanbeleid. En daar doe je niks aan.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gelukkig! Ja er gaat veel fake nieuws rond op Twitter.
dan doe je helemaal geen interview.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze van te voren hun vragen moeten indienen en was het of een interview met enkel goedgekeurde vragen óf helemaal geen interview.
Zag die ook voorbij komen waarbij het Palestijnse kinderen waren met joodse strijders, zelfde filmpjequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ook Joodse kinderen die in kooien gevangen worden gehouden met lachende Hamas strijders. Duidelijk gemonteerd.
Dan doe je toch lekker geen interview?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja mijn Hebreeuws is niet zo goed dat ik alles kan volgen, zeker als hij snel praat.quote:
.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:21 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/NTarnopolsky/status/1711433038721077577
Wat ik al voorspelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |