quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:11 schreef Hyperdude het volgende:
Motorpliesie schiet raak
https://reddit.com/r/CombatFootage/s/UAOMLHxEkW
Of was die al geplaatst?
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:08 schreef HowardRoark het volgende:
Afgelopen zaterdag bij de grens met Gaza. Dat doen ze best knap hoor, op de motor en dan ook nog schieten. Dat is weer twee terroristen minder. Uitstekend werk.
[ twitter ]
Er zal vast veel diversiteit onder hun werknemers zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waarom de NOS Hamas zo kritiekloos naar de mond praat en vragen stelt
Lijkt mij niet raar in Gaza, random mensen gewoon? Je kan geld verdienen als genoeg mensen naar je stream kijken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen die ik hoor praten? Arabisch spreken ze.
Egypte is grotendeels woestijn en ook ontzettend overbevolkt en kent veel armoede.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De grote vraag is dan ook waarom Egypte niet de grensdeuren open doet om Palestijnen op te vangen. Dat zou makkelijk kunnen en zo zouden ze vele burgers in de Sinaï veiligheid kunnen brengen.
Ook die zullen wel doodsbang zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De grote vraag is dan ook waarom Egypte niet de grensdeuren open doet om Palestijnen op te vangen. Dat zou makkelijk kunnen en zo zouden ze vele burgers in de Sinaï veiligheid kunnen brengen.
Staat gewoon in de tweet he: https://www.ynet.co.il/news/article/sktkysb11aquote:
Waar doen ze dat?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waarom de NOS Hamas zo kritiekloos naar de mond praat en vragen stelt
NOS journaal net, woordvoerder van Hamas wordt niets gevraagd over het vermoorden en plunderen op dat festival bijvoorbeeldquote:
Nou lijkt me dat ook niet de beste vraag als Westerse journalist.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
NOS journaal net, woordvoerder van Hamas wordt niets gevraagd over het vermoorden en plunderen op dat festival bijvoorbeeld
Als je zo iemand wilt pijpen dan moet je geen journalist wordenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou lijkt me dat ook niet de beste vraag als Westerse journalist.
Zo lang de gaza bevolking hamasleden niet uitlevert, zit er een kant aan het verhaal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hou toch op. Er zijn twee kanten aan dit verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |