met 2 vingers lolquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:42 schreef Rodgrod het volgende:
Die streamer loopt dit handmatig in te typen.
'Ze moeten daar allemaal dood', hoe is dat 'aantoonbare zaken'?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Vlak over de grens heb je gewoon infrastructuur en een stad. Men kan daar prima een vluchtelingenkamp opzetten.
[..]
Van ophitsen is geen sprake, er worden slechts aantoonbare zaken benoemd. Het staat je vrij het met mij oneens te zijn, maar geef dan inhoudelijk aan hoe je er zelf over denkt.
Ongelooflijk wat een aanslag pff.quote:
Dan moet je Hamas TV premium nemen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ondertiteling met 2 vingers erbij getypt door een boomer
Daar hebben ze boemers...quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je Hamas TV premium nemen.
Betalen met 10 gevangenen zekerquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan moet je Hamas TV premium nemen.
Het is zeker een ziekelijke daad, en helaas, van ziekelijke daden komen vaak (nog) ziekere daden. Met veel woede en emotie doe je soms dingen waar je achteraf spijt van krijgt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.
Ik zou ook een boel dingen zeggen om me in een goed daglicht te zetten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat Egypte gewaarschuwd zou hebben is fake news zegt hij
Een goed uigevochten oorlog kan ook de weg naar vrede zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is zeker een ziekelijke daad, en helaas, van ziekelijke daden komen vaak (nog) ziekere daden. Met veel woede en emotie doe je soms dingen waar je achteraf spijt van krijgt.
het blijven toch je kinderenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Geeft toch altijd wel een rommeltje he, zo'n oorlog.
Niet mee eens?quote:
Staat nu in Tel Aviv. Vinden ze blijkbaar niet veilig (genoeg).quote:
gohquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Beste inlichtingendienst ter wereld. Elke vierkante cm hebben ze op de radar. De communicatie luisteren ze dag en nacht af. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben laten gebeuren. Soort van ultieme schaakzet. 1 stap achteruit om er straks 5 vooruit te zetten.
Die Berber van der Woude is niet alleen knappe verschijning. Ze heeft ook een ruggengraat van massief edelmetaal. Respect.²
Joh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |