Meh.quote:

Ja, dat de raketaanvallen maar het begin zijnquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bibimans dus eigenlijk niks nieuws verteld.

Trump was de eerste die de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem verhuisde. Ik ben benieuwd of er nu andere landen zullen volgenquote:

Welnee, er worden gewoon fouten gemaakt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Beste inlichtingendienst ter wereld. Elke vierkante cm hebben ze op de radar. De communicatie luisteren ze dag en nacht af. Ik ben er van overtuigd dat ze dit hebben laten gebeuren. Soort van ultieme schaakzet. 1 stap achteruit om er straks 5 vooruit te zetten.
Die Berber van der Woude is niet alleen knappe verschijning. Ze heeft ook een ruggengraat van massief edelmetaal. Respect.

schrok me kapot. Wat moeten de buren wel niet denkenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef PS. het volgende:
Ik vind die multistream maar niks, loopt er ineens een wijf door te blren.

Ik schrok daar vanquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef PS. het volgende:
Ik vind die multistream maar niks, loopt er ineens een wijf door te blren.

Toen Kaag daar was. Ging het ook best goed.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Trump was de eerste die de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem verhuisde. Ik ben benieuwd of er nu andere landen zullen volgen

Wat is dit voor gezwets van jullie. Doe eens realistisch.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Het staat de Palestijnen vrij om de moordenaars en terroristen uit te leveren.
Kan ook naar bijv. Egypte zijn, als ze daar meer vertrouwen in hebben.

Lijkt me ook fake news, waarom zou Egypte Israel waarschuwen voor een aankomend drama?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat Egypte gewaarschuwd zou hebben is fake news zegt hij

Ze laten niks aan het toeval over. En ze hebben ook alle middelen. Ik ben niet naef. Ze willen iets gaan doen en zoeken een rechtvaardiging en draagvlak voor. 1000000%quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:57 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Welnee, er worden gewoon fouten gemaakt.

Nou, dat zal allemaal heel erg belangrijk zijn en veel zoden aan de dijk zetten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Trump was de eerste die de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem verhuisde. Ik ben benieuwd of er nu andere landen zullen volgen

quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me ook fake news, waarom zou Egypte Israel waarschuwen voor een aankomend drama?
Egypte en Israel zijn best oke met elkaarquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me ook fake news, waarom zou Egypte Israel waarschuwen voor een aankomend drama?

Kost ze wel 1000 doden. Lijkt me niet realistisch. Ze hebben gewoon echt zitten slapen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze laten niks aan het toeval over. En ze hebben ook alle middelen. Ik ben niet naef. Ze willen iets gaan doen en zoeken een rechtvaardiging en draagvlak voor. 1000000%
Ik kan je wel verklappen dat er niet slechter van worden.

Het is nu 65 km van Gaza en het wordt dan 70. Hoe is dat veiliger?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Staat nu in Tel Aviv. Vinden ze blijkbaar niet veilig (genoeg).
https://www.mzv.cz/telavi(...)y/contact/index.html

We mogen ons gelukkig prijzen dat het de geallieerden niets interesseerde hoeveel burgers om het leven zouden komen tijdens de grootschalige bombardementen op Duitse steden en dat men niet ophield tot de Duitsers een vernietigende nederlaag leden. Soms worden beschaafde volkeren en landen nu eenmaal tegen hun zin gedwongen een vorm en mate van geweld in te zetten tegen barbaarse volkeren waar ze normaliter niet toe bereid zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:49 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Een goed uigevochten oorlog kan ook de weg naar vrede zijn.
Kijk hoe wij nu weer naast de Duitsers leven.

Welnee, door de oorlog tegen de russen, komt dat nu helemaal niet uit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze laten niks aan het toeval over. En ze hebben ook alle middelen. Ik ben niet naef. Ze willen iets gaan doen en zoeken een rechtvaardiging en draagvlak voor. 1000000%

"What we will do to our enemies will reverberate with them for generations"quote:

Die heb ik gemist?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Toen Kaag daar was. Ging het ook best goed.

Eerste wat ik ook dacht, alsof die Isral gaan waarschuwen, die proberen nu gewoon olie op het vuur te gooien mits het geen fake nieuws is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:46 schreef Toefjes het volgende:
Dat Egypte gewaarschuwd zou hebben is fake news zegt hij

Je kan niet alles voorzien. Misschien hadden ze ingezet op minder. Maar verbaast me niks als ze dit als lange termijn investment zien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kost ze wel 1000 doden. Lijkt me niet realistisch. Ze hebben gewoon echt zitten slapen.

Vallen die 1000 doden niet even goed in de toekomst wel eens als Hamas het idee heeft dat ze met dit soort acties weg kunnen komen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kost ze wel 1000 doden. Lijkt me niet realistisch. Ze hebben gewoon echt zitten slapen.

Ah, het is een boosaardig joods complot?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Dan gok ik, dat Iran en Poetin hier achter zitten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan niet alles voorzien. Misschien hadden ze ingezet op minder. Maar verbaast me niks als ze dit als lange termijn investment zien.
Nogmaals dit zijn slechts theorien. In tijden van oorlog is de waarheid het eerste wat sneuvelt. Dus het is niet gek dat we gissen.

Nice!quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Ciclon het volgende:
Zou mooi zijn mocht Iran zich ermee gaat bemoeien dat er dan een enorme binnenlandse protesten gaan plaatsvinden. Gaan ze dat handelen? Ik vond het al tekenend dat de supporters van de voetbal grootste club van Iran (Persepolis) de spot dreven met de Palestijnse vlag die door de regering in het stadion werd geplaatst. En ja het is maar voetbal, maar voetbal is ook in Iran loedergroot.

Leg jij het eens uit dan? Want ik snap er kennelijk geen reet van. Hamas is een terroristische organisatie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezwets van jullie. Doe eens realistisch.

quote:Hamas Drone Assault Surprised Israel, Using Russia-Ukraine War Tactics
Extensive use of offensive drones by Hamas was recorded for the first time, using grenades and IEDs to target IDF posts, a battle tank, and a remote firing system. Hezbollah’s arsenal is even more advanced.
Hamas’ opening blow in its surprise attack against Israel made use of small, relatively cheap drones that damaged and disabled advanced systems that cost hundreds of thousands to millions of dollars, marking a first for the organization. Home-rigged UAVs similar to the Israeli-made Skylark were also used, as were improvised paramotoring gliders used to parachute over the border fence. These tools allowed Hamas to overcome Israel’s technological advantage and take the IDF by surprise.

Dat is een Trumpje: Onder Kaag gebeurde dit niet.quote:

quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:05 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Nice!Heb je een linkje naar een filmpje of nieuwsartikel?

Onder de Brienennoordbrug ook niet...quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een Trumpje: Onder Kaag gebeurde dit niet.

Zou wel een meesterzet zijn van Poetin. Het lijdt af en alle resources gaan die kant op. Binnen de korste keren is Oekrane weer van Rusland.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dan gok ik, dat Iran en Poetin hier achter zitten.

Wat een wilde gok..quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dan gok ik, dat Iran en Poetin hier achter zitten.

Wat een verrassing dat jij hier komt postenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou wel een meesterzet zijn van Poetin. Het lijdt af en alle resources gaan die kant op. Binnen de korste keren is Oekrane weer van Rusland.
De tijd zal het leren.

Eens.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef Vallon het volgende:
Op een NOS dashcam filmpje blijkt het werkelijk doel van Hamas: terreur veroorzaken, stelen van slachtoffers en dreigen met doden van gijzelaars.
Walgelijk, die terroristen en iedereen die ze daarin steunt, hebben wmb alle aanspraak op rechten verspeeld.
Dit is 10/7 dat de brave wereld net als 2/24 en 9/11 voor goed zal veranderen.

De rave vergeten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJ3AgcCt/
Hamas official: We have have not killed any civilians.

quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef Akathisia het volgende:

Dus als er sprake is van nuancering in een bloederig conflict, oftewel users die niet direct jouw mening delen, zijn deze per direct dus antisemitisch? Mooi, weten we dat ook weer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Mensen die de Palestijnse terreur goedpraten of nuanceren hebben een flinterdun masker. Achter dat masker zit gewoon ordinair antisemitisme. Dat joodse burgers zijn afgeslacht boeit hen niet.

Correct, bewijs het tegendeel maar.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Onder de Brienennoordbrug ook niet...

Omdat Egypte en Isral matties zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]

Die is naar de Russische school geweest zo te zien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:08 schreef Akathisia het volgende:

Hebben jullie dit ook, dat je die beelden niet onder ogen durft te krijgen. Wat een tijdperk leven we.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een verrassing dat jij hier komt posten

Ga jij er even heen om een Hamas-strijder in zijn kraag te vatten en te brengen naar Egyptische grens?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan? Want ik snap er kennelijk geen reet van. Hamas is een terroristische organisatie.
Dus ik neem aan dat de meeste Palestijnen daar niet achter staan. Dus het is een zware minderheid. Met een paar duizend aanhangers of zo. De meeste Palestijnen op de Gaza willen in vrede leven met Israel.
Correct?

En hoe stel je voor dat zij terroristen uit het land zetten? Leg het maar uit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan? Want ik snap er kennelijk geen reet van. Hamas is een terroristische organisatie.
Dus ik neem aan dat de meeste Palestijnen daar niet achter staan. Dus het is een zware minderheid. Met een paar duizend aanhangers of zo. De meeste Palestijnen op de Gaza willen in vrede leven met Israel.
Correct?

quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben jullie dit ook, dat je die beelden niet onder ogen durft te krijgen. Wat een tijdperk leven we.

fixedquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan niet alles voorzien. Misschien hadden ze ingezet op minder. Maar verbaast me niks als ze dit als lange termijn investment zien.
Nogmaals dit zijn slechts theorien. In tijden van oorlog is de waarheid het eerste wat sneuvelt. Dus het is niet gek dat ik lekker wat insinueer om toch een zaadje te planten.

Mooie posting.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nu snap ik je opmerking wel en begrijp het punt wat je wil maken, maar ik denk niet dat mensen beseffen wat er hier gebeurd is. Dit is de meest gruwelijke aanslag waarin alle mensenrechten zijn geschonden sinds de laatste jaren. Het niveau is te vergelijken met de nazi's en de kristelnacht, zoiets maakt emoties los en dat merk je ook op FOK! En gezien de afschuwelijkheid van de daad is het volledig te begrijpen dat mensen hier hun afkeur uitspreken voor het laffe mediaverslag, de feestvierende moslims, de ziekelijke hypocrisie van enkele users hier en het goedpraten of nuanceren van deze aanslag, want ook die onderwerpen zijn allemaal gerelateerd aan deze ziekelijke daad waarover een discussie gevoerd kan worden.

İk heb te veel shit gezien uit Irak en Syri. Tegenwoordig probeer ik die shit zoveel mogelijk te ontwijken. Die dingen krijg je niet meer uit je hoofd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hebben jullie dit ook, dat je die beelden niet onder ogen durft te krijgen. Wat een tijdperk leven we.

Ook niet als het alternatief is dat je hele stad eraan gaat?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij er even heen om een Hamas-strijder in zijn kraag te vatten en te brengen naar Egyptische grens?
Zo makkelijk is het toch? Je gaat als onschuldige burger het nu niet opnemen tegen Hamas...

Jij zegt dat je het zou doen? De dood tegemoet lopen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook niet als het alternatief is dat je hele stad eraan gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |