Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te biedenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.
Lees de tweets nog een keer. Heeft niks met sancties te maken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.
Inderdaad. Ze moeten de focus op Hamas houden, niet op Palestijnen in het algemeen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nu
Ze kunnen tegen heel het Midden Oosten op boksen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.
Ja ik zag eerder ook wat tweets voorbijkomen dat dan de VS er zich mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Op Twitter gunst het van de geruchten dat Hezbollah aan het mobiliseren is. Als dat gebeurt, is een grote oorlog vlakbij.
Men heeft te maken met een terreurgroep die zich doelbewust verstopt tussen burgers.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze moeten de focus op Hamas houden, niet op Palestijnen in het algemeen.
Fijne avond enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
ik ben er niet hoor, ik moet slapen
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders
dit vind ik lief jongonsquote:
Heb je geen hulp?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
reageer gewoon niet op dingen die je niet leuk vind en klodders krijgt sowieso geen ban, nou en, zoek het maar uit en anders komt morgen de banhamer voor letterlijk iedereen behalve klodders
Wat opnieuw de Palestijnse verdedigers bar weinig munitie geeft om met 'ja maar' te komen. Behalve door fake news te verspreiden over bewuste bombardementen op burgers. Zag er vanavond in de talkshows ook weer voorbeelden van.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.
Heb jij wel christelijke tegenprotesten gezien? Of van Heidenen, van Ketters of gewoon van mensen-mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Meneer Muhammad Jalal heeft een beetje een plank voor zijn kop wanneer 'ie het verschil niet ziet.quote:
Ik heb die tweet wel gezien, je vergelijking klopt gewoon niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Lees de tweets nog een keer. Heeft niks met sancties te maken.
USS Ford.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel krijgt jaarlijks miljarden dollars van de VS. Daarnaast is een vliegdekschip onderweg om Israël steun te bieden
Zou je je verzetten als hij je hermetisch vastzet in de klas, je onder schot hout met een mitrailleur en bepaald wat je eet en drinkt (vies water)?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik werd vroeger flink gepest. Heb er uiteindelijk eentje opgewacht en met een stuk hout zijn knie flink naar de knoppen geholpen. Uit het niets, bam, knie naar de kloten. Hij zag het niet eens aankomen. Hoewel mijn ouders het niet goedkeurden, begrepen ze het zeker. Verzet.
@yvonne kan dit niet beter?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:48 schreef sp3c het volgende:
z'n zusje ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, laurens wordt dan in razernij doodgestoken en over straat gesleept. Zoiets.
Maar uiteindelijk moeten ze naar binnen. Als ze alle Hamas logistieke hubs opgeblazen hebben. Dan moeten ze de daadwerkelijke terroristen oppakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.
Ik weet nog toen ik een klein Replartje was (+35 jaar geleden) dat ik op het journaal een interview met een palestijnse moeder zag die haar kind verloren was nadat ie een aanslag pleegde en door Israel werd afgemaakt, haar antwoord: Oh ik maak wel nieuwe kinderen om tegen Israel te vechtenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Ze wilden deze oorlog zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |