Hahahaha, nee het is stuitend dat mensen die wat te doen hebben met educatie het opnemen voor terroristen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:
Goed artikel over de Israëlische vlag heisen of niet discussie https://nos.nl/l/2493487
welkequote:
Dat deden de partizanen op de Balkan overigens wel. Die kunnen in de geschiedenisboeken doorgaans ook op weinig sympathie rekenen. (Toegegeven: De Duitse vergeldingsacties waarbij hele dorpen werden uitgemoord ook niet)quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Die lui zijn objectief gezien prima te typeren als terroristische organisatie. Mensen die dat niet zo zien zijn simpelweg gehersenspoeld.
Het Nederlandse verzet in WO2 trok ook niet Duitsland binnen om daar burgers uit hun huizen te sleuren, te gijzelen, verkrachten en onthoofden. Dan hadden ze geen verzetsstrijders geheten, maar terroristen. Ze richtten zich tegen de bezetter, niet tegen burgers. Dát is de scheidlijn.
@sp3cquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
@:spec
Ik wil best wel niet te diep op de islam ingaan in dit topic; maar als mensen als heatwave en anderen zulke leugens kunnen vertellen over de islam, dan moet ik dat wel met islamitische bronteksten weerleggen.
(Niet een aanval of iets; je hebt natuurlijk ook een prive leven, maar ik specificeer jou omdat je eerder vroeg of iets inhoudelijks over de islam in een ander topic kon.)
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader
Het is ook politiek gezien nogal een domme zet van Israël, dat specifieke blokkeren van voedsel enzo nuquote:
Ik denk dat rechts bevestigd wordt in zijn (voor)oordelen en links nog dieper gaat in de cognitieve dissonantie. Ik zie er niks rationeels meer in.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En deze mensen lopen met 100.000en rond in het Westen. Die zo ziek zijn in hun hoofd dat ze het gaan vieren als onschuldige burgers afgeslacht worden, want verder is er weinig veranderd.
Wauw.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Ze wilden deze oorlog zelf.
Niemand die een kind heeft of een hart heeft wil dit zoquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is ook Pallywood, die dit soort fimpjes continue de wereld insturen om sympathie te kweken voor hun ziekelijke ideologie. Alle beelden die Palestijnen online smijten vertrouw ik van huis uit al niet. Die vadsige Arabier kan daar wel een pop staan te strelen, wie zal het zeggen?
Ze wilden deze oorlog zelf.
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alle moslims als Hamas aanhanger wegzetten, idioot.
Nee hoor, dat klopt niet, nu draai je het om.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef koos_vriendloos het volgende:
[ twitter ]
Dit is hoe je terroristen maakt. Overleden baby in de handen van de vader
Flink statement wel, door dit in geopolitieke grootheden te trekkenquote:
Dankjewel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik snap de emotie dondersgoed en ben het roerend met je eens.
Het enige dat ik je wil adviseren is om users als bovenstaande links te laten liggen. Dat bespaart je een hoop energie.
Israel heeft een prima eigen wapenindustrie, die hebben niks van buitenaf nodig. Dat was misschien zo 50 jaar geleden, maar ze hebben de achterstand ingehaald.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die verkoopt wapens aan Israel. Veel financiële grootmachten die lobbyen zijn Joods en pro Israel. I mean you know the deal.
Het Israëlische gaat nu altijd heel selectief te werk omdat ze plekken zoeken waar Hamas zit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.
Het zal allemaal wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb jij veel tegenprotesten gezien van Palestijnen of Moslims..tegen de terreurdaden van het afschieten van deze compleet onschuldige mensen?
Ik zag wel demonstraties met leuzen als 'From the river to the sea,...'. Dat betekent toch gewoon het opheffen van de staat Israel? Van de river Jordan tot aan de zee.
Dus? Dat betekent dus dat ze Hamas aanhangers zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Een grondoorlog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:44 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Israël nou gaat doen. Bombardementen tot nu toe wat lafjes nog.
Hoe bedoel je? In het conflict Rusland-Oekraïne heeft het Westen anders ook vele sancties tegen Rusland doorgevoerd. Nu is het tijd voor sancties tegen Palestina.quote:
het waren dus niet (alleen) de Islamitische jongeren die emotioneel reageerde waardoor gemeentes het niet aan durfde om de Israëlische vlag halfstok te hangen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:38 schreef Slayage het volgende:
Goed artikel over de Israëlische vlag heisen of niet discussie https://nos.nl/l/2493487
Ja, ik en velen met mij protesteerden tegen de oorlog in Irak indertijd, al voor de inval.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:46 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb jij geprotesteerd of excuses aangeboden toen de VS, NL whatever meededen aan oorlogen waar de bevolking als Collateral damage werd beschouwd?
Tsja, dat je niet thuis bent in de materie is niet mijn probleem.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:37 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nope. Ben het oneens. Dat doen alle grote landen. Erg simpel om alleen naar Rusland en Iran te wijzen. Wat zijn dit voor Amerikaanse sentimenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |