Vanaf hier gaat slowchat weg hoorquote:
ALS dat zo zou zijn had je er zelf ook een gehad, ban aansmeren = ban krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
Ik weet dat mensen denken dat ik Fresh Fruit een ban heb aangesmeerd. Dat is niet zo.
Je zou je OP nog eens na kunnen lezen. Dan zou er een lichtje moeten gaan brangen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is mijn topic over pronouns gesloten?
Bull topic, dus slotje.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Hoezo is mijn topic over pedohunten gesloten? Het is iets goeds voor de maatschappij.
Zou jij je gescheld met wappie willen stoppen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:59 schreef Erasmus het volgende:
Hou je algehele wappie-act buiten GC aub.
Bij voorbaat dank.
Nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 18:09 schreef laffer het volgende:
[..]
Zou jij je gescheld met wappie willen stoppen?
En zeker voor jou als moderator, het staat je niet.
Op alles wat een ander niet aanstaat wordt meteen met wappie gescholden.
Het is een discussie forum, dus het kan zijn dat het onderwerp je niet aanstaat.
Donequote:Op vrijdag 1 september 2023 19:52 schreef Modus het volgende:
Graag reeksen
GC / [youtube] Wat kijk je nu? #1
GC / [youtube #2] Wat kijk je nu?
Top!quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:52 schreef Modus het volgende:
Graag reeksen
GC / [youtube] Wat kijk je nu? #1
GC / [youtube #2] Wat kijk je nu?
Hier zegt hij echt letterlijk dat de rokers maar 1 hersencel hebben en dat kan en mag wel blijven staan maar ik wordt genoted om die 3 woordjes?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Ik rook niet.
Ik heb meer dan 1 hersencel, oftewel ik haal het wel uit mijn hoofd om te gaan roken.
Ja hoi, ik had je in dm al gezegd dat ik er morgen op terugkom omdat ik vanavond andere dingen te doen heb. Kan het even wachten tot morgen?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:04 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Hoi, ik zie dat ik genoted ben omdat ik "ik weerspreek dit" heb geschreven.
Dit zou op de man zijn. Het was een reactie op:
[..]
Hier zegt hij echt letterlijk dat de rokers maar 1 hersencel hebben en dat kan en mag wel blijven staan maar ik wordt genoted om die 3 woordjes?![]()
Koekoek?
Eeeeh ja, ik heb je niet goed begrepen lees ik nu, zeker nu je wat duidelijker bent dan je in DM was. Bij deze mijn excuses.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja hoi, ik had je in dm al gezegd dat ik er morgen op terugkom omdat ik vanavond andere dingen te doen heb. Kan het even wachten tot morgen?
Dank je.
verplaatstquote:Op donderdag 28 september 2023 14:46 schreef Oostblokkert het volgende:
KLB / Extra betalen voor plastic
Deze rant van mij hoorde in klb.
Is schelden wel zo netjes?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:34 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij bepaalt helemaal niets strontzak
Niemand zin in om even een beetje aan te passen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:20 schreef kree het volgende:
Nieuwe herkansing voor dit, want wil het toch niet laten gaan
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
Nieuwe kaart gemaakt en we gaan het gewoon weer opnieuw invullen en hopelijk met wat hulp van anderen want kan dat niet alleen net als vorige keer met honderdenden bijhouden. maar in topic dat.
Er is een nieuw kaartje ik heb een begin gemaakt. Deel dat met die willen helpen ermee.
Maar verzoek TT wijziging vanaf FOK! Userkaat oude titel deze te wijzigen.
van:
FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
naar:
FOK! users kaart (google maps) - nieuwe kaart en nieuwe kansen (update) #7
Voor oude OP dus stuk eruit van niet werkende kaartjes en voor nu deze link:
https://www.google.com/ma(...).726689600000009&z=8
rest uitleg eronder is eigenlijk nog hetzelfde
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Er zijn natuurlijk heel veel users op Fok! En kwam een beetje op het idee door het kaartje voor "de atmosfeer staat op ontploffen" Nu heb ik hier een google map: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FHLI_LgJC8DZ5Mx9ezjSoyAjRK5O9as&usp=sharing <iframe src="https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1FHLI_LgJC8DZ5Mx9ezjSoyAjRK5O9as&ehbc=2E312F" width="640" height="480"></iframe> [i][b]Laten we proberen om eens te kijken hoe dicht we wellicht eigenlijk op elkaar wonen, Om een beetje de privacy van iedereen te beschermen Handig voor ons is als volgt om te posten:[/b][/i] ----------------------------- Username xxxx (xx)* plaats. ----------------------------- * De letters hoeven er niet bij, mag wel trouwens, maar zou het globaal laten. Maar graag 4 cijfers postcode/plaats en evt land als het niet in Nederland is. Ik zet er alleen usernames bij verder. [b]Voor meer info/verwijderen van de kaart DM/PM kree[/b] [i][b]Verder die kunnen bewerken zijn: Managarm SpeedyGJ [/i] |
1 | <iframe src="https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1FHLI_LgJC8DZ5Mx9ezjSoyAjRK5O9as&ehbc=2E312F" width="640" height="480"></iframe> |
Ik wilde er vandaag even naar kijken, maar is me ontschoten. Ik kijk er morgen ben naar, is dat oké?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef kree het volgende:
[ code verwijderd ]
maak het even makkelijker, zouden jullie dit in de OP willen zetten, dat is de nieuwe info en wellicht even de TT wijzigen.
van: GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
naar:
FOK! users kaart (google maps) - nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
EVT want weet niet meer wie dat nu de vorige keer deden, het kaartje kan ingesloten worden als Iframe in de OP en dan blijft hij ook live. Maar dat moet iemand doen die html in OP kan zetten.
Dit is de link:
[ code verwijderd ]
@:danny @:yvonne wellicht of iemand van de DEVS?
Nouja haast heeft het ook niet echt wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde er vandaag even naar kijken, maar is me ontschoten. Ik kijk er morgen ben naar, is dat oké?
Ik heb de TT en OP alvast aangepast, maar het lukt me niet om het kaartje in de OP te zetten. Misschien kan één van de andere mods dit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef kree het volgende:
FOK! users kaart (google maps) - nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
Thanks ziet er weer een beetje uit alsof het nog in leven is dat topic zoquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de TT en OP alvast aangepast, maar het lukt me niet om het kaartje in de OP te zetten. Misschien kan één van de andere mods dit.
Inderdaad leuk om te zien dat het topic weer leeft, tof dat jij die moeite weer neemt, samen met @Managarm enquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks ziet er weer een beetje uit alsof het nog in leven is dat topic zo
Ik weet dat van dat live kaartje, het is een stukje html, volgens mij konden DEVS dat toevoegen, en Admins lijkt me.
Maar ik kan echt even niet meer op de naam komen wie dat nu de vorige keer deed en het is veel heeeeeel veel DM verder omdat nog na te gaan zoeken.
Wellicht zou je dat achter de schermen even in de groep kunnen gooien?
Ik weet dat het namelijk wel kan en ziet de OP er ook wat leuker uit
Het nadeel was trouwens dat bij een vervolg deel dat niet automatisch er weer in kwam, dus moest elke keer iemand weer handmatig doen.
Wellicht ja, er zijn er meerdere toen volgens mij mee bezig geweest, maar het is natuurlijk al een aantal jaar terugquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad leuk om te zien dat het topic weer leeft, tof dat jij die moeite weer neemt, samen met @:Managarm en
@:SpeedyGJ
Ik zie dat @:murp één van de vorige OP's heeft aangepast, dus misschien krijgt hij het voor elkaar.
En als murp het niet weet weet hij misschien wel wie je wel verder kan helpen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Wellicht ja, er zijn er meerdere toen volgens mij mee bezig geweest, maar het is natuurlijk al een aantal jaar terug
Vond het zelf wel altijd een leuk topic, dus ok het was de moeite waard denk om het wat nieuw leven in te blazen.
Helaas dus weer alles overnieuw, maar wellicht is dat ook handiger 3 jaar verder met mensen die verhuisd zijn, ipv alles aanpassen.
Ja dat leek mij ook, ik heb trouwens de oude HD's uit die laptop nog wel en ook een adapter ervoor om ze uit te lezen en daar zou wellicht nog wat op kunnen staan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als murp het niet weet weet hij misschien wel wie je wel verder kan helpen.
Jammer dat de oude kaart verloren is gegaan ja, maar daar stonden inmiddels ook users op die er al jaren niet meer zijn, dus een verse kaart is ook weer leuk.
Dat denk ik eigenlijk ook, dan kunnen users zich opnieuw melden en nieuwe users erbij.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat leek mij ook, ik heb trouwens de oude HD's uit die laptop nog wel en ook een adapter ervoor om ze uit te lezen en daar zou wellicht nog wat op kunnen staan.
Maar zie die dan meer als een archief kaartje van tot 2020 ofzo, denk dat het sowieso handiger is om hem gewoon even opnieuw te starten.
preciesquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook, dan kunnen users zich opnieuw melden en nieuwe users erbij.
Dat live kaartje vind je via de drie puntjes rechts op het menu en dan Embed on my site.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks ziet er weer een beetje uit alsof het nog in leven is dat topic zo
Ik weet dat van dat live kaartje, het is een stukje html, volgens mij konden DEVS dat toevoegen, en Admins lijkt me.
Maar ik kan echt even niet meer op de naam komen wie dat nu de vorige keer deed en het is veel heeeeeel veel DM verder omdat nog na te gaan zoeken.
Wellicht zou je dat achter de schermen even in de groep kunnen gooien?
Ik weet dat het namelijk wel kan en ziet de OP er ook wat leuker uit
Het nadeel was trouwens dat bij een vervolg deel dat niet automatisch er weer in kwam, dus moest elke keer iemand weer handmatig doen.
Ja dat klopt die heb ik ook, punt is alleen wij kunnen geen html posten op fok als iframe (en mods ook niet) wat het is. DEVS wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dat live kaartje vind je via de drie puntjes rechts op het menu en dan Embed on my site.
Mag object wel? Want dat kan een alternatief zijn voor iframe.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt die heb ik ook, punt is alleen wij kunnen geen html posten op fok als iframe (en mods ook niet) wat het is. DEVS wel.
Er is geen directe mogelijkheid om het als plaatje in te sluiten met img dus, tenzij iemand dat gaat programmeren via een omweg en het dan ergens upload als plaatje automatisch om de zoveel tijd.
Dat is (een) oplossing iig, maar gaat mij te ver om te programmeren enzo.
Geen idee eigenlijk? Maar vermoed alles buiten de bbcode tags die er zijn zijn problematischquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:20 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mag object wel? Want dat kan een alternatief zijn voor iframe.
https://www.delftstack.com/howto/html/iframe-alternative/
Ik zal wel eens kijken als ik zin heb, ik was senior system-developer dus dat moet wel lukken. Alleen de webwereld ben ik niet zo goed in, wat ervaring met ASP.net en basis websites.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:21 schreef kree het volgende:
het meest simpele als omweg is een plaatje te generen uit de iframe link, die ergens uploaden om de zoveel tijd als gewoon iets wat via de img tag gelinkt kan worden. maar heb je eigen server voor nodig om die omzetting te maken van de iframe naar een plaatje.
Als je er zin en tijd voor hebt, ga je gangquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken als ik zin heb, ik was senior system-developer dus dat moet wel lukken. Alleen de webwereld ben ik niet zo goed in, wat ervaring met ASP.net en basis websites.
Heb je een voorbeeld van zo'n plaatje?
1 2 | Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens: https://earth.google.com/web/@52.63216113,4.60936114,-114.07610666a,800097.71952152d,30.00103391y,0h,0t,0r/data=MigKJgokCiAxRkhMSV9MZ0pDOERaNU14OWV6alNveUFqUks1TzlhcyACOgMKATA |
IK heb dit erbij gezet maar nu werkt de html niet meer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef kree het volgende:
Klein wijziging verzoekje nog voor de OP google map user kaart.
Bovenaan staat nu heb ik hier een kaartje Google Maps:
LInk
zouden jullie daaronder nog deze kunnen zetten, die hetzelfde doet trouwens, maar dan naar google Earth:
[ code verwijderd ]
Ja mijn fout, was dat vergeten, maar zo werkte het inderdaad, ook als mods het wijzigen dan is dat stukje html weer weg, mits iemand met rechten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
IK heb dit erbij gezet maar nu werkt de html niet meer.
@:murp kan jij weer even toveren
Als hij na 4887 dagen weer eens online komt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mijn fout, was dat vergeten, maar zo werkte het inderdaad, ook als mods het wijzigen dan is dat stukje html weer weg, mits iemand met rechten.
Dit gebeurt dus ook met een nieuw topic openen.
Dus ok volgens mij is de OP zo wel ok, dan hoeft ie verder ook niet gewijzigd te worden, behalve dus bij een nieuw deel, dan moet iemand dat weer opnieuw doen.
@:murph wil vast wel ff helpen
Ik heb het even gecheckt, maar ik zie geen ban.quote:Op zondag 5 november 2023 12:30 schreef BekiekUtMoar het volgende:
Heb ik een ban ofzo? Posten lukt niet meer, heb echter geen enkele melding
Nogmaals geprobeerd maar krijg niets gepost op FP, zie wel een vreemd lettertype.quote:Op zondag 5 november 2023 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het even gecheckt, maar ik zie geen ban.
O, op FP is iets anders, dit is de FB van GC subforum.quote:Op zondag 5 november 2023 13:10 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Nogmaals geprobeerd maar krijg niets gepost op FP, zie wel een vreemd lettertype.
Ben uitgelogt en heb cookies verwijderd.
Hoe/waar kan ik daar achterkomen?quote:Op zondag 5 november 2023 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, op FP is iets anders, dit is de FB van GC subforum.
@:Jippie weet misschien meer van FP?
Je zit daarvoor in het totaal verkeerde topic.quote:Op zondag 5 november 2023 13:10 schreef BekiekUtMoar het volgende:
[..]
Nogmaals geprobeerd maar krijg niets gepost op FP, zie wel een vreemd lettertype.
Ben uitgelogt en heb cookies verwijderd.
Dank je voor hulpquote:Op zondag 5 november 2023 13:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je zit daarvoor in het totaal verkeerde topic.
Hier moet je wezen: FB / Frontpage Feedback Topic #50
Dus? Allemaal flut motivaties verzamelen omdat ik je boomer luchtje afkraak. Lolquote:Op maandag 11 december 2023 20:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
GC / Lekkere mannen parfum
Deze user riekt (om ontopic te blijven) naar een troll kloontje.
Acount van een half jaar oud, 34 posts in totaal, waarvan 20 of zo hier.
Heeft niets met die post te maken, maar alles met jouw eigen reacties. Ik had al een en ander verwijderd, maar je verpest zelf je topic en dan gaat het op slot. Het is ook niet de bedoeling dat je hier nu verder gaat met schelden en vervelen.quote:Op maandag 11 december 2023 22:10 schreef Kanelbulle het volgende:
[..]
Dus? Allemaal flut motivaties verzamelen omdat ik je boomer luchtje afkraak. Lol
Nou slotje hoor, straks krijgen de boomers het nog aan hun hart.
Schelden lolquote:Op maandag 11 december 2023 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft niets met die post te maken, maar alles met jouw eigen reacties. Ik had al een en ander verwijderd, maar je verpest zelf je topic en dan gaat het op slot. Het is ook niet de bedoeling dat je hier nu verder gaat met schelden en vervelen.
Gedraag je gewoon maat, is al genoeg ellende in de wereld. Moderatie probeert het leuk te houden voor iedereen. Laten we daar aan meewerken.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:54 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon maat, is al genoeg ellende in de wereld. Moderatie probeert het leuk te houden voor iedereen. Laten we daar aan meewerken.
Vragen over bans kan je mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 8 januari 2024 02:16 schreef Mercedes. het volgende:
Wanneer is mijn ban weg voor DTS. Duurt wel erg lang hoor. Ik gedraag me prima inmiddels. Dankjewel alvast voor de moeite.
Dankjewel.quote:Op maandag 8 januari 2024 06:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vragen over bans kan je mailen naar forum@fok.nl
Tevens staat dts niet in GC
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 02:17 schreef Mercedes. het volgende:
Nog een vraag. Kan iemand een DM ban krijgen maar wel kunnen posten in het forum?
Aangepastquote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef Modus het volgende:
Iemand een verkeerd knopje gebruikt? Waarom staat dit bij de sticky topics??
GC / Nog ongeveer 10 minuten en dan is het weer zover
En wat doet dat uberhaupt in GCquote:
Een onschuldig spelletje. Ze zijn net iets anders. Gratis tip, Vindt je het niets er gewoon niet op klikkenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:58 schreef Modus het volgende:
[..]
En wat doet dat uberhaupt in GC
Dat figuur gaat een apart topic openen om te laten zien dat hij hier SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62 scoort. Nee wacht, niet 1 apart topic daarvoor, gewoon nog 1: hier gebeurt exact hetzelfde VER / De perfecte 22:22 run is behaald
Volgens mij snap je het niet helemaal. Het gaat om 1 spel SPL / Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #62quote:Op maandag 5 februari 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een onschuldig spelletje. Ze zijn net iets anders. Gratis tip, Vindt je het niets er gewoon niet op klikken
Oh ik zie nu deze pas.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het in GC gesloten in ieder geval. Er is een apart spelletjesforum voor, daar kan het ook blijven.
Je hebt een topic waar dit in staat. Het hoeft toch niet all over het forum in allerlei topics worden geplaatst?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:58 schreef tong80 het volgende:
Ik schreef deze column op FOK! na Mart Smeets zijn officiële TV-afscheid......Het kan verkeren.....
OIP.aBbmAwIE6dkZYfj4O2-0HQAAAA?rs=1&pid=ImgDetMain
Paar jaar geleden genoten van het eerbetoon van DWDD aan DaMart. Je kunt vinden van hem wat je wil, arrogant, hooghartig, te assertief, te bijdehand weet ik veel wat hem allemaal wordt verweten. Eén ding kun je hem niet ontzeggen......vakmanschap. Hoe hij in precies drie minuten, zonder beelden, zittend op de rand van de stoep een etappe improviserend beschrijft, waar later pas de beelden aan worden toegevoegd voor de tv-kijkers is uniek. Vaak sta je er niet bij stil hoeveel er wordt geïmproviseerd door de verslaggevers en programmamakers. In welke chaos ze soms moeten werken.
Heb ooit een reportage achter de schermen gezien over De Avondetappe, één en al chaos, rennen, haasten, kabels ontwarren en aansluiten, stekkers repareren. Van het ene gehucht naar het andere dorp racen. De zooi afbreken en de boel weer opbouwen. Tussendoor je voorbereiden en het script in zien. Kijken waar je kunt eten en zoeken waar ze moeten zijn. Daar tussendoor loopt de Mastodont goedkeurend te delegeren. Hand op de rug, frisse lucht inademend voor de uitzending die avond.
1...2...3.....'Goeie avond dames en heren, welkom in het pittoreske St. Donderjeu sùr la Mêre, we bevinden ons in de nabijheid van Bordeaux, 60 kilometer verder naar het zuiden, waar gisteren Polleke van de Linkebal in een geweldige sprint won, na een loodzware etappe, die ons van zonneschijn naar hagelstenen zo groot als tennisballen bracht.' En los is Mart. Niks mis met lieve Dioontje, ik geniet altijd van haar stralende lach en guitige blik. Maar soms, eigenlijk vaak, verlang ik naar een stekelige opmerking, of een prikkelende vraag van de chagrijn acterende, hooghartige Mart Smeets. Als Mart lachte vond ie iets echt leuk. Hij hield wel eens zijn kaken op elkaar, om maar niet te hoeven lachen. Hij was de conservator van zijn eigen humeur. De schaterlach bewaarder voor zijn opvolgster.
De grootste lach was altijd als ie op het eind van de uitzending Dalidah aankondigde. Dalidah de bloedmooie zangeres die treurig, alleen en verlaten zelfmoord pleegde. Dan hief ie zijn glas, leek ie opgelucht weer eens heelhuids de finish gehaald te hebben. Dan heeft DaMart een mooier afscheid gekregen. Herman Brood zei ooit: 'Ik ben het type niet om dood te gaan.' Dit zouden woorden van DaMart kunnen zijn geweest.
Anderhalf uur klasse-TV voor een klasbak, een patron in de televisiewereld, die groter werd dan de programma's die hij presenteerde. Vervloekt en verguisd, bewonderd en aanbeden. Geen tussenweg, geen wit of zwart. Mart was Mart, een geval apart. Ik miste hem de laatste Tours. Hij nam definitief afscheid tijdens de Olympische Spelen van Rio. Waar hij iedere ochtend, integraal, de basketbalwedstrijden versloeg. Ik denk dat zo ongeveer dit zijn laatste woorden in de ether waren: 'Met deze zege van Amerika zitten de Spelen er voor mij op, ik heb er van genoten, ik hoop u thuis ook, au revoir en tot ziens, dit was het,' We hebben ook van jou genoten Mart.
Een tijdperk van memorabele sportmomenten ligt achter ons, begeleid door een bij leven legendarische verslaggever en programmamaker. Leen Pfrommer zittend naast Mart: 'Mart jongen, wat doe je, je moet nog een rondje.' Helaas was Mart weer eens eigenwijs. Krom gebogen liep twee meter sporthistorie de studio uit, één keer keek ie nog eens achterom en dacht: 'Het was mooi, het is goed zo.'
tong80
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Moderator maandag 19 februari 2024 @ 13:15:13 #2 451823crew PlompzakkerPlompzakker heeft geen premium account
HAAAAAAA!
pi_212496492
Ok
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
Trouwste user 2022 maandag 19 februari 2024 @ 13:51:23 #3 chaticon pm profiel fotoboek7889tong80tong80 heeft een FOK!plus account (verloopt op 18-06-2024)
Spleenheup
pi_212496910
quote:
1s.gif
Op maandag 19 februari 2024 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
Ok
Weet je wat het meest trieste is ? Dat ik m'n best doe. Gewoon een relevante column uit het FOK!-verleden plaats. Over een actueel thema en actueel persoon. Ik op verzenden klik, en hoop dat een mod zoals jij, die verder niks toevoegt aan FOK!, hem open laat. Gelukkig heb je hem niet op slot gegooid. Wel laat je zien wat er momenteel mis is aan FOK!. "Vroeger" hielden mods hun forums levend. Zijn er nog steeds hoor, borisz, heywooduh en de helaas gestopte Madmaster zijn helden. Maar het is vechten tegen de bierkaai, met mods zoals jij. Ik ben een paar dagen geleden gestopt met posten in ONZ. Het ooit leukste en belangrijkste forum is op begraven na doot. Als je dat meldt ben je de kwade genius. Maar als je je best doet en je leuke topics worden gesloten houdt het op. SwJ ging daarna als een gek z'n forum proberen te redden. Ik heb een maandban in Feedback. Ik begrijp nu waarom. Dit is niet de eerste keer dat je schijtlollig op een normaal topic reageert. Verder heb ik me nu ingehouden. Want wat ik echt wilde posten zou me een ban kosten. Daar heb ik het geld niet voor. En bij jou niet voor over.
Volgens mij is dit FB van GC:?quote:Op maandag 19 februari 2024 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt een topic waar dit in staat. Het hoeft toch niet all over het forum in allerlei topics worden geplaatst?
Omdat je je hele column en je klacht hier weer neerzet.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit FB van GC:?
Waar all over het forum. ?
Hij heeft m'n posts al gewistquote:Op maandag 19 februari 2024 14:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt een topic waar dit in staat. Het hoeft toch niet all over het forum in allerlei topics worden geplaatst?
okquote:Op maandag 19 februari 2024 14:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat je je hele column en je klacht hier weer neerzet.
Ik heb die post van je overigens uit het topic verwijderd.
Je topic staat er. @:Plompzakker doet niet zoveel verkeerd met 'OK'. Dat het niet is wat jij wil, zal best, maar zo gaat het op een forum.
Dus hou je topic zelf leuk, dan kan het blijven staan. Ga nou zelf niet lopen klooien.
Hij heeft niks gewist, ik heb wat verwijderd.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft m'n posts al gewist
Gelukkig heb ik het vastgelegd voor het FOK!-nageslacht. Er waren te veel likesDit zegt alles. Wat ik eerst niet wilde zeggen over Plompzakker, omdat het me op een ban zou kunnen komen te staan : .....Nee toch maar niet. Vul zelf maar in.
![]()
Trouwens, breien ze in Noord-Korea nog ijzeren gordijnen ?
quote:
GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!quote:Op maandag 1 april 2024 16:37 schreef AnneX het volgende:
Waar is het KIVA topic gebleven? @:svann ?
Via google vind ik een deel van jaaaaren geleden.
En dank! 💐quote:Op maandag 1 april 2024 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!
Zoekfunctie van FOK! is uitmuntend.quote:Op maandag 1 april 2024 17:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dank! 💐
Vanwaar
Laatste post van @:Troel november vorig jaar.
Doe jij mee?
Oops. Staat ie ergens als shortcut?quote:Op maandag 1 april 2024 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoekfunctie van FOK! is uitmuntend.
https://mycroft.fok.nl/
Helemaal bovenaan de pagina. (op pc in de webbrowser in ieder geval)quote:
Het is verwijderd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:57 schreef Modus het volgende:
uitkeringsgenieter in GC / kaartje voor iemand die ziek is
zoveelste obvious kutkloon die alleen maar komt kutkutkutkutkutkutklootzakken in serieuze topics
Trap zulke figuren toch gewoon meteen voor eeuwig van Fok af
Ik lees daar niet mee. Weet niet of andere mods van GC daar wel meelezen. Als er geen tr wordt gezet, wordt het niet gezien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:31 schreef Modus het volgende:
Dit soort posts zou een GC mod onderhand ook best eens wat van mogen vinden. Maar dan moet wel de context begrepen kunnen worden (een SC, dus de users en hun postgedrag/pohi een beetje kennen):
--> wie er post en wat, als reactie op wie (iemand die duidelijk worstelt en zich regelmatig kwetsbaar opstelt), in welke situatie.
Bepaald niet de eerste keer ook, maar de "losse" posts an sich zijn niet altijd zo kut dat TR-waardig. Maar regelmatig van dat soort posts in zulke situaties, tja. Wordt naar mijn idee wel een beetje een optelsom dan.
Betreffende user heeft al meerdere keren aangegeven soms weg te blijven om het soort reacties dat hij krijgt als hij probeert over zijn problemen te posten. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn.
@dud0r is daar actief met meelezen..quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik lees daar niet mee. Weet niet of andere mods van GC daar wel meelezen. Als er geen tr wordt gezet, wordt het niet gezien.
Misschien kan @dud0r dan beter antwoorden dan ik.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:48 schreef over_hedge het volgende:
sorry miss sly zal het niet meer doen. Maar kon het niet laten
Denk dat dat de Duitse klank isquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / B&B gast speelt typsiche Duitse muziek af, wat nu?
Typsiche?
Er zijn er zeker, even zoeken op het forum.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Er zijn nog geen plotseling overleden topics naast deze.
Kan het topic weer heropend worden?
GC / Met Onbekende Oorzaak/Onverwacht/Plotseling overleden in 2024 topic
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / [KSC #17703] Canadese dode pieren op dollarbiljetjes
Kan iemand hier ‘Canadese’ van maken? Dit doet pijn aan de ogen.
Ik hoop zó erg dat je deze hele act doorzetquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:CoolGuy heeft mijn coming out topic gesloten, ik ben uit de kast gekomen als transvrouw en ik kreeg daarop negatieve reacties.
GC / Ik ben een transvrouw vanaf nu
Waarom? Het is niet dat hij van FOK! Af wordt getraptquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop zó erg dat je deze hele act doorzet
Je bent transfoob bezig. Respecteer mijn genderidentiteit. Ik ben een transvrouw en ik ga mij binnenkort ook aanmelden om vrouwelijke hormonen te krijgen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop zó erg dat je deze hele act doorzet
Hou toch eens op met je matige act om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent transfoob bezig. Respecteer mijn genderidentiteit. Ik ben een transvrouw en ik ga mij binnenkort ook aanmelden om vrouwelijke hormonen te krijgen.
Stop met die transfobie.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je matige act om reacties uit te lokken.
We weten allemaal dat het onzin is. Prima, maar daar is GC niet voor. Je zou je subfora beter kunnen kiezen voor je topics.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:11 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:miss_sly jij bent ook best wel transfoob. Mijn coming out topic sluiten.
[..]
Het is geen onzin, ga niet vooroordelen. Ik vind dat fok best wel transfoob is. Ik ben een transvrouw.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We weten allemaal dat het onzin is. Prima, maar daar is GC niet voor. Je zou je subfora beter kunnen kiezen voor je topics.
Ik veroordeel transgenders niet. Maar iedereen weet dat dit van jou een troll toestand is. Met je ‘ik ga me binnenkort bij de vrouwenafdeling melden bij sport’.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het is geen onzin, ga niet vooroordelen. Ik vind dat fok best wel transfoob is. Ik ben een transvrouw.
Je hebt echt eng gedachtegoed man, niet normaal dit. Uitsluiter.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik veroordeel transgenders niet. Maar iedereen weet dat dit van jou een troll toestand is. Met je ‘ik ga me binnenkort bij de vrouwenafdeling melden bij sport’.
Dus deze act kun je nu in dit topic ook stoppen. Als je er moeite mee hebt, kun je mailen naar forum@fok.nl en daar je klacht over deze moderatie neerleggen.
Ik ben geen man.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt echt eng gedachtegoed man, niet normaal dit. Uitsluiter.
Er wordt bijna een feestje gevierd bij elk persoon die dood gaat in dit topicquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan kun je nog wel enigszins gepast reageren. Gefeliciteerd na iemands overlijden lijkt me totaal ongepast.
Op zichzelf ben ik dat met je eens, maar gezien ook de OP van het topic en waar het in het topic om gaat, is de insteek een anderen. Er zijn topics om te treuren om deze overlijdens, maar dit topic is er daar niet één van.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:29 schreef Paul het volgende:
Ik ben het wel eens hiermee:
[..]
Er wordt bijna een feestje gevierd bij elk persoon die dood gaat in dit topic
Beetje ongepast
Tegelijkertijd is t wel de verzamelbak voor overlijden van bekende mensen, op FOK. Je hebt wel specifieke topics voor muzikanten en acteurs bijv maar als ik een overzicht wil zien wie er recentelijk aan bekende mensen is gestorven, is dit topic wel de go to voor mij.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zichzelf ben ik dat met je eens, maar gezien ook de OP van het topic en waar het in het topic om gaat, is de insteek een anderen. Er zijn topics om te treuren om deze overlijdens, maar dit topic is er daar niet één van.
Mja maak dan zelf een topic omtrent overleden mensen zonder spelelement? Het is een luguber spelletje, als je dat niet wil zien moet je er niet op klikken denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is t wel de verzamelbak voor overlijden van bekende mensen, op FOK. Je hebt wel specifieke topics voor muzikanten en acteurs bijv maar als ik een overzicht wil zien wie er recentelijk aan bekende mensen is gestorven, is dit topic wel de go to voor mij.
Niks tegen het spel, het gaat me vooral om zoiets als gefeliciteerd. Het staat zo lomp. Je kunt ook gewoon zeggen: pietje had die op z'n lijstje of deze had ik vooraf voorspeld, helaas.
Eens met @FlippingCoin, dan kun je daar wellicht een algemeen topic over maken. Daar lijkt me niks mis mee, als dat er niet al is. Even goed zoeken, maar als er niks is, open dat maar.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is t wel de verzamelbak voor overlijden van bekende mensen, op FOK. Je hebt wel specifieke topics voor muzikanten en acteurs bijv maar als ik een overzicht wil zien wie er recentelijk aan bekende mensen is gestorven, is dit topic wel de go to voor mij.
Niks tegen het spel, het gaat me vooral om zoiets als gefeliciteerd. Het staat zo lomp. Je kunt ook gewoon zeggen: pietje had die op z'n lijstje of deze had ik vooraf voorspeld, helaas.
Dat laatste weet je niet en ook zonder dat is t gewoon lomp.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens met @:FlippingCoin, dan kun je daar wellicht een algemeen topic over maken. Daar lijkt me niks mis mee, als dat er niet al is. Even goed zoeken, maar als er niks is, open dat maar.
Het topic waar het nu over ging, is gewoon van een andere orde en ik zie niet waarom daar dan met meer pieteit moet worden gepost omdat een aantal mensen er anders naar kijken. Het is niet dat er nabestaanden van de bewuste overledenen lezen en/of posten. Het is een spel.
Dit topic is al een reeks van drie delen. Ik zie echt niet het nut om het nu ineens te gaan splitsen. Als je een topic wil om overlijdens te bespreken, kun je dat openen. Dit topic loopt al tijden naar ieders tevredenheid zoals het is. Als je het te lomp vindt, kun je er misschien beter niet lezen en posten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat laatste weet je niet en ook zonder dat is t gewoon lomp.
Maar als er een apart topic wordt gestart doe je eigenlijk hetzelfde als wat daar gebeurt, namelijk een overzicht bijhouden van wie er overlijdt. Ik pleit er daarom meer voor om dat topic te splitsen. Bekende overlijdens bijhouden en een discussietopic over t spel
Volgens mij is het opgepakt. Ik sliep rond die tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2024 00:37 schreef RockNijntje het volgende:
VictorVance in GC / [KSC #17895] We hebben een clubje opgericht
Kan dit weggemod worden? Lijkt me niet erg gewenst. Excuus als dit niet het juiste topic is. Ik heb een paar van de posts gerapporteerd, maar aangezien het maar door blijft gaan leek het me ook wel een feedbackpost waard. Hij is dit overigens in meerdere topics/reeksen aan het doen.
ik ook.quote:
je kan hem openenquote:Op maandag 29 juli 2024 14:41 schreef Evangelion het volgende:
Mag deze een deel 2?
GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #1
Thx. Ik zie dat het nu een reeks is. Ik zie alleen nergens "Open nieuw deel"?quote:
huh ik had hem getest nadat ik er een reeks van heb gemaakt,quote:Op maandag 29 juli 2024 16:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Thx. Ik zie dat het nu een reeks is. Ik zie alleen nergens "Open nieuw deel"?
"Nieuw topic" geeft gewoon een blanco topic.
[ afbeelding ]
Om welk topic gaat het?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:35 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat met adviseren illegale dingen te doen? Mag dat ineens wel als het topic niet in WGR staat?
Ik zie dat er een mod actief is geweest, een en ander weg heeft gehaald en aangegeven heeft dat illegaal advies niet mag. Dus volgens mij gaat het verder wel goed, toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic met de tig TR's
GC / Mag niet schoon puin in de ondergrondsecontainer?
Ehm nee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie dat er een mod actief is geweest, een en ander weg heeft gehaald en aangegeven heeft dat illegaal advies niet mag. Dus volgens mij gaat het verder wel goed, toch?
Er had een mod naar gekeken en deze was vergeten het weg te halen. Dat wordt nu gecorrigeerd. Bedankt dat je er even de aandacht op vestigde, want het hoort inderdaad niet te blijven staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee?
Ik weet niet wie de TR's afgevinkt heeft, maar als je "advies" als "gooi maar in de gracht" "gewoon in het bos neerflikkeren" "voor de ingang van de milieustraat dumpen" "gewoon in beetjes in het restafval" enz. enz. enz. gewoon laat staan en met een post komt dat "we geen illegaal advies geven" dan is dat niet afdoende.
Bekijk de afgevinkte TR's dan nog maar eens en het topic zelf op wat er nog staat.
Als je serieus meent dat er al een mod naar gekeken heeft dan weet ik echt niet wat die mod nog in het blauw doet.
Er staat nog een "dump-advies" in een quote.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er had een mod naar gekeken en deze was vergeten het weg te halen. Dat wordt nu gecorrigeerd. Bedankt dat je er even de aandacht op vestigde, want het hoort inderdaad niet te blijven staan.
Ik loop straks het topic nog even na als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat nog een "dump-advies" in een quote.
✅quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / Beste volksliederen ter wereld?
Volksliederen, svp.
Die niet heb ik gezet. Doe ik bij vrijwel iedere post die ik verwijder. Ik heb jouw post verwijderd omdat het off topic was en onnodig een sneer uitdelend aan de TS. Als je denkt dat een topic verzonnen is en niet klopt, dan zet je een tr zodat een mod ernaar kan kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:22 schreef FvanS het volgende:
FvanS in GC / Inbrekers zouden geen rechten moeten hebben
Ik heb in dit topic een note gekregen voor een heel normaal bericht, zou ik hier uitleg over mogen? Eventueel in DM? Want ik snap niet helemaal wat hier fout aan is
Het was helemaal niet offtopicquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die niet heb ik gezet. Doe ik bij vrijwel iedere post die ik verwijder. Ik heb jouw post verwijderd omdat het off topic was en onnodig een sneer uitdelend aan de TS. Als je denkt dat een topic verzonnen is en niet klopt, dan zet je een tr zodat een mod ernaar kan kijken.
KLB / [klb sc] mooie gespierde zeemannenquote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Mag onze sc weer open of naar een ander forum
Fijn een reactie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben hier niet de enige mod. We zijn met drie man hier. En had het bericht niet gezien.
Over een note wordt niet gediscussieerd.
.
Ik heb hem verplaatst. Vind het niet per se iets voor GC en gezien de uitwisselingen van posts in het topic al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:40 schreef tong80 het volgende:
Het was m'n intentie om dit topic in GC te openen. Blijkbaar heb ik het verkeerd gedaan. Kan ook zijn dat iemand hem naar VER heeft verplaatst. Kan een mod hem alsnog in GC plaatsen ? Bij voorbaat dank..
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
Niet iets van GCquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb hem verplaatst. Vind het niet per se iets voor GC en gezien de uitwisselingen van posts in het topic al helemaal niet.
We zijn het niet eens. Dat kan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iets van GCWat dan wel ? En qua uitwisseling moet je bij Plompzakker zijn. Die deed weer eens een Geneetje. Verder is het absurd dat dit gebeurt terwijl FOK! al op sterven na dood is. Ik doe nog m'n best. Je kunt ook de posts van Plompzakker weg halen plus die van mij.
Dit is je antwoordquote:
Ik zie niet waarom het per se in GC moet staan. En je draait inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten dat je niet moet reageren als iemand naar jouw idee een kutopmerking maakt, maar een tr moete zetten. Daarnaast moet je natuurlijk ook kunnen incasseren. Ik vind de post van Plompzakker niet nodig om te verwijderen, zo'n ramp is ie nou ook weer niet. Eerder een kwinkslag, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is je antwoordNou ja, antwoord. Nogmaals, waarom is dit naar VER verplaatst ? Dat gebeurt zelden. Ik heb veel moeite gedaan en het lijkt me gezien de gebeurtenissen een relevant topic. Geen C/P geen, lemming, geen kloon, geen gescheld. Trouwens, waar zijn we het niet over eens ? Verder kun je misschien aan m'n verzoek voldoen om de paar posts van mij en Plompzakker weg te halen. Om daarna het topic alsnog in GC te plaatsen. Kun je gelijk de lachsmiley van Maxi_Mus verwijderen. Die wel door heeft dat het een sneer naar mij is van Plompzakker. Ik vraag niks bijzonders en het lijkt me een kleine moeite.
Dan ken jij de postgeschiedenis niet van Plompzakker ten opzichte van mij. Dit is niet "iemand" die op twee forums mij altijd het leven zuur maakt. Dit is een mod die FOK! in goede banen moet leiden. Ik wist dat hij zou gaan kloten als ik het in één van "zijn" forums zou plaatsen. En wat gebeurt er ? De eerste die reageert is Plompzakker met een steek onder water. Wat je zegt dat ik al lang genoeg op FOK! zit. Dus leer mij de pappenheimers kennen. Dit is géén kwinkslag, die herken ik uit duizenden en ben ik zelf ook niet vies van. Nu heeft hij het weer voor elkaar om me te fucken en zit ik me weer te verdedigen. Verder blijft het absurd dat een topic als deze wordt verplaatst terwijl hij straks wel op de Frontpage staat. Gezien dit : 'Ik zie niet waarom het per se in GC moet staan' wens ik je veel wijsheid en geduld toe met topics die wél per se in GC mogen en moeten staan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom het per se in GC moet staan. En je draait inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten dat je niet moet reageren als iemand naar jouw idee een kutopmerking maakt, maar een tr moete zetten. Daarnaast moet je natuurlijk ook kunnen incasseren. Ik vind de post van Plompzakker niet nodig om te verwijderen, zo'n ramp is ie nou ook weer niet. Eerder een kwinkslag, wat mij betreft.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf hier gaat slowchat weg hoor
*heel erg streng kijkt, dit topic mag pas in 2025 dicht.
Goede, zal ik meteen even doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:25 schreef Symphonic het volgende:
Mag het in memoriam topic even opgeschoond. (de Hannah vrede flauwekul zeg maar)?
Het moet voor iedereen leuk blijven en zoveel gifjes maakt het er voor sommige users niet leuker op.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie nu een paar keer dat er wordt gemod op de inhoud van een OP in de KSC. Smaken mogen verschillen ten aanzien van de inhoud van een OP. Maar zolang daar niks staat dat in strijd is met de User Policy zou een mod zich daar niet mee moeten bemoeien. De volgende TS kan de OP gewoon weer aanpassen aan zijn/haar smaak.
Gesprek van FB hoef je niet naar de KSC te halen.quote:
Ik deelde het even met de andere KSC'ers, sorry hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gesprek van FB hoef je niet naar de KSC te halen.
Gewoon één plaatje in de OP toevoegen, wil je er 10 dan graag onder een spoiler
Kunnen we ook even stoppen met dit autistische gejankbal a.u.b.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet voor iedereen leuk blijven en zoveel gifjes maakt het er voor sommige users niet leuker op.
Dus in overleg besloten dat users nog 1 plaatje in de OP mogen toevoegen.
In overleg met wie precies?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het moet voor iedereen leuk blijven en zoveel gifjes maakt het er voor sommige users niet leuker op.
Dus in overleg besloten dat users nog 1 plaatje in de OP mogen toevoegen.
Dotteke post wel regelmatig in de KSC, maar dan slapen wij meestal nogquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik snap werkelijk het probleem niet. Er staat een keer meer dan drie gifjes in de OP in een topic van de duizenden, je scrolt er langs en gaat verder. Degene die daarna de OP pakt verandert het weer.
Nu toevallig een paar topics achter elkaar want een beetje plagen is soms ook leuk. Dan moeten mensen maar een beetje een dikkere huid krijgen en het negeren het is hier toch geen safe space ballenbak?
Als we OP’s op lengte gaan beoordelen mag dan de kibbelinghandleiding er uit? Die was vorig jaar al niet meer leuk en ik moet er wel de hele tijd langsscrollen.
En al helemaal raar dat een mod die ik nooit in de SC zie posten even arbitrair gaat besluiten “dat er maar één gifje in de OP mag”
Ik had je een DM gestuurd?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:26 schreef DrekPaart het volgende:
Geachte moderatoren: Wat heb ik misdaan dat mijn topos op slot is?
GC / Hoe kun je Enablers vinden voor mensen in nood?
Ikbgeef geen link ofzoiets ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan aanvliegen? Ik ga ook geen link plaatsen
Dank u wel
Je had dit topic al eens geopend en dat was gesloten. Je opent dan niet zomaar weer hetzelfde topic.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:26 schreef DrekPaart het volgende:
Geachte moderatoren: Wat heb ik misdaan dat mijn topos op slot is?
GC / Hoe kun je Enablers vinden voor mensen in nood?
Ikbgeef geen link ofzoiets ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan aanvliegen? Ik ga ook geen link plaatsen
Dank u wel
We gaan die discussie niet alsnog hier voeren, natuurlijk. Dit is feedbackquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:18 schreef Leandra het volgende:
Sowieso ben je aan het trollen als je claimt dat de eerste levensbehoeften hier zo duur zijn geworden door de accijnzen.
Er worden geen accijnzen geheven op eerste levensbehoeften.
Eerste nooit ontvangen, tweede welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had je een DM gestuurd?
Zal je er nog een sturen, hopelijk lees je die dan wel
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:46 schreef DrekPaart het volgende:
[..]
Eerste nooit ontvangen, tweede wel
Jouw post was niet on topic en wel een sneer naar een andere user. Dus die heb ik weggehaald.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:36 schreef Origami94 het volgende:
Ja hoor. Waarom wordt mijn reactie op Nober verwijderd en de offtopic over Syriers niet?
Echt zwakke moderatie constateer ik. Schrijf dan gewoon dat je als forum op Storefront wilt lijken. Zelfs een mod vindt het nergens op slaan. Als elk origineel topic ontbrandt in een migratie discussie.
Als jij vindt dat in een topic dat gaat over demonstraties een user random mag posten over andere volkeren en dat ontopic is mag jij dat vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw post was niet on topic en wel een sneer naar een andere user. Dus die heb ik weggehaald.
De post waar je het over hebt, is meer on topic, ook al issie ontzettend fout. Dus dat is hem ook verteld.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als jij vindt dat in een topic dat gaat over demonstraties een user random mag posten over andere volkeren en dat ontopic is mag jij dat vinden.
Je hebt al allerlei van dergelijke topics gehad en je blijft er nogal in hangen. Misschien kun je het in VER proberen, maar je wildgroei aan topics over covid en oversterfte en weet ik het is in GC klaar.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is deze gesloten? Het is een stelling over een hypothetische kwestie.
GC / Stelling: uitsluiting vanwege virus met een IFR van 0.15% = schofterig
Ook miss_sly geeft niet om de nabestaanden van vaccinatieschadeslachtoffers. Ik vind het nogal ongepast om zo'n post te verwijderen terwijl talloze mensen zijn overleden of voor het leven beschadigd zijn door de vaccinaties. Respectloos richting de nabestaanden.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt al allerlei van dergelijke topics gehad en je blijft er nogal in hangen. Misschien kun je het in VER proberen, maar je wildgroei aan topics over covid en oversterfte en weet ik het is in GC klaar.
Inderdaad. Gaan we hier ook geen discussie over voeren.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ook miss_sly geeft niet om de nabestaanden van vaccinatieschadeslachtoffers.
Gastquote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ook miss_sly geeft niet om de nabestaanden van vaccinatieschadeslachtoffers.
niet standaard, sommige users is het niet bekend of ze het willen, sommige users willen het absoluut niet en hebben dat vooraf al eens benoemd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:33 schreef Modus het volgende:
--> GC / In memoriam #3
Krijgen de overledenen geen In Memoriam tagje meer? Na Tailfox zijn ze niet meer gezet, en Aggie46 heeft er ook geen.
Ik zal er morgen even naar kijk. Ik heb hem van de week helemaal bijgewerkt. Geen idee waarom het niet aanklik baar is. Doe het morgen even op de laptop. Heb het bijgewerkt. Even de laptop aangeslingerdquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:33 schreef Modus het volgende:
--> GC / In memoriam #3
Krijgen de overledenen geen In Memoriam tagje meer? Na Tailfox zijn ze niet meer gezet, en Aggie46 heeft er ook geen.
Verder is het Gaoxing en niet Goaxing zoals nu in die OP staat.
Verder missen er in die OP links naar de meest recente betreffende posts, respectievelijk:
JAA / Aggie46 overleden
Feestkabouter R&P / Denk/bespreek eens hoe je je leven NIET wil eindigen...
GC / Tailfox / Tailless overleden
GC / Popolon (Olav) overleden
Mylifeisgrey EmptyBox in GC / Welke FOK!ker mis jij en waarom? #3
Gaoxing Individual in TRV / TRV SC #2 - Een frisse start voor nieuwe reizigers.
V1z0R Phaidra in GC / In memoriam #2
Spookvrouw yvonne in GC / In memoriam #2
Je mag drie keer raden.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom is het topic Omvolking nu ineens gesloten?
GC / Omvolking
Ik doe niet aan dat soort spelletjes. Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag, en dan het liefst van de moderator die deze beslissing genomen heeft.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:41 schreef Fok-it het volgende:
Je mag drie keer raden.
Protip: Het is geen complot
Of nou ja, ook weer wel
Dat ben ik. Omvolkingscomplottheorie doen we niet.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dat soort spelletjes. Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag, en dan het liefst van de moderator die deze beslissing genomen heeft.
Eng dat jij nazi theorieën wil besprekenquote:Op zondag 11 mei 2025 19:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Eng dat dit onderwerp niet besproken mag worden wel.
Oh is dat zo.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Eng dat jij nazi theorieën wil bespreken
Toch ontkom je er niet aan als het ergens op lijkt.quote:Op zondag 11 mei 2025 19:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Eng dat jij nazi theorieën wil bespreken
In welk topic?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:10 schreef Shii het volgende:
Posts van mij verdwijnen als sneeuw voor de zon. Zou het fijn vinden als iemand onafhankelijk daar even naar kijkt.
En je hebt geen flauw idee? Ik heb niet gelezen en gemod, dus weet het niet.quote:
Nou ik vond het niet zo erg om meteen te vegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En je hebt geen flauw idee? Ik heb niet gelezen en gemod, dus weet het niet.
ALs users van een ander subforum tuig genoemd wordt, verwijder ik dat, Zeker omdat die users er bij zittenquote:
Gewoon terecht dus. Zoals verwacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs users van een ander subforum tuig genoemd wordt, verwijder ik dat, Zeker omdat die users er bij zitten
Dat bericht werd geqoute dus ook verwijderd.
Dan vloekend binnen komen omdat een bericht verwijderd is en dan nog een post met een kotssmiley naar aanleiding van het vegen.
Ik heb je DM gedaan met de linken.
Dat bericht is ook door jou gequote en jouw reactie met quote staat er nog gewoon. Daarom vond ik het ook wat raar dat mijn post wel werd geveegd. Ik snap dat er soms gequote berichten worden geveegd, maar veeg dan ook alles. En zelf val ik ook onder dat 'tuig' en ik voelde me niet aangesproken door zo'n post. Dat wilde ik ook duidelijk maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs users van een ander subforum tuig genoemd wordt, verwijder ik dat, Zeker omdat die users er bij zitten
Dat bericht werd geqoute dus ook verwijderd.
Dan vloekend binnen komen omdat een bericht verwijderd is en dan nog een post met een kotssmiley naar aanleiding van het vegen.
Ik heb je DM gedaan met de linken.
Schijnbaar wel, maar mijn posts zijn natuurlijk altijd vreselijk serieusquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:20 schreef Ama het volgende:
Nou zo heftig is dat bericht toch ook weer niet. Er zijn wel heftigere dingen gezegd over DTS lol.
?? weet niet zoek je confrontatie ofzo @Sally ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:30 schreef Sally het volgende:
kree in GC / Naar de huisarts gaan of niet?
Weer een topic kaap?
In R&P ook al....
Ik volgde in dit geval jou niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
?? weet niet zoek je confrontatie ofzo @:Sally ?
doe gewoon lekker posten wat je zelf wil en volg mij niet zo?
goedzo ik kom er nog wel ff op terug dat hele topic en ook hoe ik er over denk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volgde in dit geval jou niet.
Zag een topic van een andere user.
Ik laat het wel aan de mods over.
Jammer dat het in 2 verschillende subfora is.
Het was géén slowchat opmerking? Maar serieuze feedback.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 02:46 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier geen sc. Ga hier jullie strijd niet verder voeren. Negeer elkaar maar lekker
Die moderatie hier is wat hypocriet heb ik al wel door. Er wordt gewoon lukraak geveegd , ook serieuze reacties.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volgde in dit geval jou niet.
Zag een topic van een andere user.
Ik laat het wel aan de mods over.
Jammer dat het in 2 verschillende subfora is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |