abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210777321
Want de EU moet weer het braafste jongetje van de wereld zijn en klimaatdoelen.
En ondertussen bouwt China nog 30 van die milieuvervuilende centrales erbij.
Kun je in het afval zwemmen in rivieren in en rond India (walgelijk vies land).
Maar ik moet een euro extra betalen als ik een broodje in plastic zakkie loop te kopen.

Al m'n blikken bier kunnen niet bij alle winkels als statiegeld ingenomen worden want daar zijn die systemen niet goed op gebouwd.

Ik wil onderzoeken zien dat dit effect heeft en bewijs dat de ijskappen smelten.
En bewijs dat de aarde rond is, want dat wil de mainstream media ons natuurlijk wijs maken.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210777407
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 14:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Want de EU moet weer het braafste jongetje van de wereld zijn en klimaatdoelen.
En ondertussen bouwt China nog 30 van die milieuvervuilende centrales erbij.
Kun je in het afval zwemmen in rivieren in en rond India (walgelijk vies land).
Maar ik moet een euro extra betalen als ik een broodje in plastic zakkie loop te kopen.

Al m'n blikken bier kunnen niet bij alle winkels als statiegeld ingenomen worden want daar zijn die systemen niet goed op gebouwd.

Ik wil onderzoeken zien dat dit effect heeft en bewijs dat de ijskappen smelten.
En bewijs dat de aarde rond is, want dat wil de mainstream media ons natuurlijk wijs maken.
Tja, emigreer naar China ^O^
pi_210777487
Niet gelezen. Heb wel binnenkort weer zin om te rellen in klb @very kom hier met je kloontjes
  FOK!mycroftheld donderdag 28 september 2023 @ 15:04:00 #4
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_210777553
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 14:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Het gebruik van plastic heeft naar mijn weten geen effect op de ijskappen, tenzij je het gaat verbranden natuurlijk maar onze geweldige regering heeft ervoor gekozen het apart in te gaan zamelen zodat het ergens in de straten van arme landen gedumpt kan worden want het recycleproces is niet al te best ingericht.

Wat wel problematisch is, is dat de plasticmeuk overal in terechtkomt en wij het uiteindelijk binnekrijgen met ons voedsel.

En de aarde is zo plat als een pannenkoek, dat weet toch iedereen :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')