Uiteindelijk kost alle verandering tijd; en consequent kleine stappen verbeteren werkt daarin het beste. Snap ook wel dat het thuiszitten je daarin opbreekt, want dat geeft wel een gevoel dat je letterlijk geen kant op kunt. Begrijp wel dat je bepaalde beren op de weg ziet als je vind dat er zoveel moet veranderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu één keer per maand therapie bij de GGZ. Dat was niet de bedoeling, maar is planningmatig nu eenmaal hoe het de laatste tijd gelopen is.
[..]
Geen idee. Ben eenzaam maar heb moeite contact te maken met mensen.
Ik probeer de boel op de rails te krijgen met werk, afvallen, opleiding, woonruimte. In de hoop op een punt uit te komen dat ik weer een beetje gelukkig kan zijn. Maar dat duurt allemaal zo lang en ik begin zo moe te worden van het geploeter. Maar kan er weinig extra aan doen. Denk niet dat iemand daar mee kan helpen.
Schep daar nog even de angst bovenop dat het allemaal gewoon te laat is. Boot gemist.
Je hebt helemaal geen boot gemist. En wat je allemaal wil doen nu voor jezelf zijn ook allemaal grote dingen dus ook realiseren dat dat niet allemaal in een keer zo gaat?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu één keer per maand therapie bij de GGZ. Dat was niet de bedoeling, maar is planningmatig nu eenmaal hoe het de laatste tijd gelopen is.
[..]
Ik probeer de boel op de rails te krijgen met werk, afvallen, opleiding, woonruimte. In de hoop op een punt uit te komen dat ik weer een beetje gelukkig kan zijn. Maar dat duurt allemaal zo lang en ik begin zo moe te worden van het geploeter. Maar kan er weinig extra aan doen. Denk niet dat iemand daar mee kan helpen.
Schep daar nog even de angst bovenop dat het allemaal gewoon te laat is. Boot gemist.
Je kunt met dat geld beter naar de hoeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Ik merk nu gewoon dat ik weer achteruit ga. Hulp is op het moment sporadisch. De dingen waar ik behoefte aan heb voelen onbereikbaar.
Zit een beetje vast.
@gianni61 ga wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk kost alle verandering tijd; en consequent kleine stappen verbeteren werkt daarin het beste. Snap ook wel dat het thuiszitten je daarin opbreekt, want dat geeft wel een gevoel dat je letterlijk geen kant op kunt. Begrijp wel dat je bepaalde beren op de weg ziet als je vind dat er zoveel moet veranderen.
Wat een topadvies weerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt met dat geld beter naar de hoeren.
Dure psychquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één gesprek gehad in 2023, kosten: 400 euro![]()
ja daaag
Nou ja het kan beter werken dan dit.quote:
high classquote:
denk dat je bent opgelicht als je tegen een doos moest praten, sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het kan beter werken dan dit.
Vaak helpt praten met die dozen geen zak.
Je moet actie ondernemen en 1 stap per keer.
Van mijn part dan 1 iemand aanspreken en een biertje doen. Dan een huis bezichtiging doen (al kun je het nog niet kopen) en zo verder. Maar geen hele grote stappen ineens willen.
Stapje per keer. En voor mannen geldt dat ze zich 10 keer beter voelen als ze een keer goed een vrouw uit elkaar trekken. Verhoogd de testosteron.
Man man man wat ben jij af en toe wereldvreemdquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het kan beter werken dan dit.
Vaak helpt praten met die dozen geen zak.
Je moet actie ondernemen en 1 stap per keer.
Van mijn part dan 1 iemand aanspreken en een biertje doen. Dan een huis bezichtiging doen (al kun je het nog niet kopen)
Stapje per keer. En voor mannen geldt dat ze zich 10 keer beter voelen als ze een keer goed een vrouw uit elkaar trekken. Verhoogd de testosteron.
Jaja nu ben ik gek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij af en toe wereldvreemd![]()
Alleen praten helpt niet nee. Maar alles in je eentje proberen lukt ook niet. Zomaar iemand aanspreken is ook lang niet voor iedereen makkelijk. Daar spelen van allerlei dingen mee.
En het voelt goed als je iemand hebt die jou wederzijds leuk vind, iemand betalen voor seks is niet echt goed voor je zelfbeeld ofzo
Overleg maar even met je psych en dan komen we er op terug .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hersenen en de zelf zijn niet zo eenvoudig als jij denkt
Nah ik ben tevreden met mijn behandelplanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overleg maar even met je psych en dan komen we er op terug .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |