Terwijl de avond nog jong is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk eens hoeveel mensen er tegenwoordig van gaan slapen
Ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk eens hoeveel mensen er tegenwoordig van gaan slapen
Niet bij te houdenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit topic alleen al lees je een complete romanbundel per dag
Ben je nu nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook eens ga; wil toch weten wat die palingbeestjes zijn.
Ben altijd nieuwsgierig. Hoe groot is een palingbeestje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je nu nieuwsgierig?
Zag ze ze gisteren avond in de auto leggen levend
denk toch wel zon 50 a 60 cmquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben altijd nieuwsgierig. Hoe groot is een palingbeestje?
Van mij mag de paling uitsterven, stinkbeesten...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef bitterbal het volgende:
misschien is het echt paling wat ze vissen ?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nu één keer per maand therapie bij de GGZ. Dat was niet de bedoeling, maar is planningmatig nu eenmaal hoe het de laatste tijd gelopen is.quote:
Geen idee. Ben eenzaam maar heb moeite contact te maken met mensen.quote:(nodig)?
Mss kun je een keer een kletsje maken en krijg je er één voor op broodquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Morgen misschien een betere dagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga maar slapen, dit wordt hem vanavond niet meer denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |