SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zijn er nog steeds niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou die schapen in je tuin opgeven...
misschien zitten ze verstopt en houden ze je alsnog in de gatenquote:
👀🐑quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien zitten ze verstopt en houden ze je alsnog in de gaten
Hier begon het te druppelen maar is de bui opeens weer wegquote:
Stroomt de kont van over?quote:
Niet best, 3 dildos in je hart.quote:
Etto is mijn account als ik geblowed heb en wel geduld heb.quote:
Dit verrast je?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom weer op een typerend moment binnenvallen.
Dan maar de vriezer open zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begon het te druppelen maar is de bui opeens weer weg
Ja Los wil graag 3 dildo's hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom weer op een typerend moment binnenvallen.
op de momenten dat het leuk is? Ja, gohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik een vrouw was
zondagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer. En wat voor man heb je uitgezocht?
Mogen we hier ook stemmen als we vinden dat het weer tijd is voor een nieuwe act?quote:
Ja prachtig weerquote:
maar het is geen actquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Mogen we hier ook stemmen als we vinden dat het weer tijd is voor een nieuwe act?
neem een paraplu meequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit hier klaar in mn hardloopkloffietiming hoor
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gaan trouwens van de week kijken of we weer de HA gaan inschakelen voor Psychische hulp cq een vangnet. Want de woonbegeleiding ziet ook dat ik in een neerwaartse spiraal zit... Helaas is er geen korter traject..
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.
Die ging foto's maken en posten.
quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.
Hopelijk kunnen ze toch snel wat voor je betekenenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gaan trouwens van de week kijken of we weer de HA gaan inschakelen voor Psychische hulp cq een vangnet. Want de woonbegeleiding ziet ook dat ik in een neerwaartse spiraal zit... Helaas is er geen korter traject..
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij heeft hij hier lang geleden ook wel eens mee gepost. Of het moet iemand anders zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wachtlijsten zijn er natuurlijk wel weer. Maar ik heb nu een andere HA dan vorig jaar. Die heeft misschien een andere ingang ergens of misschien bieden die wel weer wat aan. Helaas heb ik nu binnen de GGZ geen behandelaar meer, toch hoop ik echt op een vangnet ...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze toch snel wat voor je betekenen
Zie je dan wel op welke manier het wel of niet klikt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op de momenten dat het leuk is? Ja, gohdat geldt ook voor het zijn van een man, of kind, of bejaarde, of whatever
[..]
zondag
een bijzondere lol, maar dimmy zei dat ik ook bijzonder ben dus. Heb beetje een dejavu omdat ik onder de indruk ben van zn uiterlijk, maar hij doet dat ook beetje bij mij. De vorige keer dat ik dit had klopte er niks van, zoiets verwacht ik nu ook
![]()
Al is het maar iemand waar je terecht kunt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, wachtlijsten zijn er natuurlijk wel weer. Maar ik heb nu een andere HA dan vorig jaar. Die heeft misschien een andere ingang ergens of misschien bieden die wel weer wat aan. Helaas heb ik nu binnen de GGZ geen behandelaar meer, toch hoop ik echt op een vangnet ...
In hoeverre kan de woonbegeleiding een vangnet zijn tot er hulp voor je ingeschakeld is? Weet niet hoe erg de wachtlijsten in jouw omgeving zijn. Maar hoop dat er toch wel iets van overbrugging is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je dan wel op welke manier het wel of niet klikt.
Ze kunnen gesprekken met me voeren en me proberen dingen te laten doen die me goed doen. Meer ook niet denk ik.. Vind het ook lastig om aan te geven wat er door me heen gaat. Binnenvetters blijven binnenvettersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In hoeverre kan de woonbegeleiding een vangnet zijn tot er hulp voor je ingeschakeld is? Weet niet hoe erg de wachtlijsten in jouw omgeving zijn. Maar hoop dat er toch wel iets van overbrugging is.
Echt zo'n legendarisch topic waarvoor je naar fok kwam.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hier lang geleden ook wel eens mee gepost. Of het moet iemand anders zijn...
Hmm. Er is in ieder geval iets. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kunnen gesprekken met me voeren en me proberen dingen te laten doen die me goed doen. Meer ook niet denk ik.. Vind het ook lastig om aan te geven wat er door me heen gaat. Binnenvetters blijven binnenvetters
Ja ieder zijn ding, snap alleen niet waarom die dat zo graag wil delen hierquote:
Dit is een safe spacequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding, snap alleen niet waarom die dat zo graag wil delen hier
nee niet echtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Zijn blote schouders bij jullie op werk sociaal geaccepteerd?
Zal het donderdag uitproberen en laat het je dan wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
zou gaan voor een topje met spaghettibandjesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het donderdag uitproberen en laat het je dan weten
Hier niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Iets met een watervogel,quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt zo'n legendarisch topic waarvoor je naar fok kwam.
Enig idee welke user je aan zit te denken?
Ik ga ook even een flesje opentrekken..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog even een half uurtje in de trein met een amberkleurige pretcilinder, en thuis lekker te kribbe.
Oh?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
We hebben hier wel 1x per jaar in de zomer een Hawaii-dag.
Altijdquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou gaan voor een topje met spaghettibandjes
Vast wel, korte broek kan ook, al verschilt dat nog wel eens per afdelingquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Eten jullie dan pizza met ananas bij de vrijmibo?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
We hebben hier wel 1x per jaar in de zomer een Hawaii-dag.
wat, op je werk of gewoon algemeen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier niet.
Maar ik zag laatst ook al iemand met een korte broek.
ahja tuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Karzai het volgende:
gewoon bedrijfskleding we moeten wel herkenbaar blijven voor de klanten
oke, en teenslippers?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, korte broek kan ook, al verschilt dat nog wel eens per afdeling
Op het werk. Ook verboden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, op je werk of gewoon algemeen?
[..]
ahja tuurlijk
[..]
oke, en teenslippers?
Ook als het sneeuwde buiten?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had een collega die liep het hele jaar door op teenslippers. Alleen als we naar een klant gingen trok hij andere schoenen aan.
quote:
ook in de winter? heftigquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had een collega die liep het hele jaar door op teenslippers. Alleen als we naar een klant gingen trok hij andere schoenen aan.
en dan zit er ook nog verschil bij vrouwen tussen chique blote schouders of boeren blote schoudersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
Als vrouw zijn blote schouders wel makkelijker en geaccepteerder dan bij een man.
Maar als man is enige optie voor blote shcouders een hemd
Geen idee, ga ik ook niet proberen want daar ga ik niet mee autorijdenquote:
KLB meet?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Druk weekje in mijn hoofd. Blij als het straks voorbij is.
Laatste cursusdag van de opleiding, fokmeet in Utrecht, en een avond dnd spelen.
Ik kijk op ESPN naar een docu over oud Doelman Jan van Beveren. die als kind in Emmen heeft gewoond en ook daar begonnen is als (jeugd) keeperquote:
Klopt. Een halter top of jurkje moet kunnenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ook in de winter? heftig
[..]
en dan zit er ook nog verschil bij vrouwen tussen chique blote schouders of boeren blote schouders
en jurkje of hemdje maakt ook weer uit
kun je toch meenemen en switchenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ga ik ook niet proberen want daar ga ik niet mee autorijden
Ja gewoon geen zin in danquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je toch meenemen en switchen![]()
oke rondje lopen bye
RIPquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat mn garmin kapot is, kan nu nooit meer lopen
wat is het?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, welke moet ik nemen
[ afbeelding ]
https://www.thelittlegree(...)-groen-2900066281017
of
[ afbeelding ]
https://www.thelittlegree(...)-khaki-2900114259012
Een portemonneequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, welke moet ik nemen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
lelijk geen van beidequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, welke moet ik nemen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat mn garmin kapot is, kan nu nooit meer lopen
Nummer 2quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, welke moet ik nemen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
mijn voorkeur zou uit gaan naar de bovenstequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, welke moet ik nemen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Daar zijn ze nog de 'oude' prijs en daar heb ik nog een cadeaubon van 25 euroquote:
1quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, welke moet ik nemen
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat is vrij stelligquote:
hoe lang heb je 'm? Geen idee hoe lang zoiets mee zou moeten gaan, denk dat batterij gewoon erg dood is (hoop ik hihaho)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
De mijne moet nog even mee. Ongeveer 2 jaar oud, maar wel dit weekend het bandje vervangen...
Ja nou die vind ik mooier dan 2quote:
Goeie verhouding welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:55 schreef Karzai het volgende:
FOK!forum - Er zijn 30 leden en 2099 gasten online.
30 leden, bar weinig, was ooit rond de 500 herinner ik mequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:55 schreef Karzai het volgende:
2 jaar ongeveer, erg tevreden, maar ik gebruik hem wel vrij intensief. Registreer wel wekelijks mijn postronde..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang heb je 'm? Geen idee hoe lang zoiets mee zou moeten gaan, denk dat batterij gewoon erg dood is (hoop ik hihaho)
zie nu dat ik de mijne 11 jaar hebquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
2 jaar ongeveer, erg tevreden, maar ik gebruik hem wel vrij intensief. Registreer wel wekelijks mijn postronde..
Misschien zitten bij die 2099 ook wel de users die hun online status uit hebben staan..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:55 schreef Karzai het volgende:
Ja. punten verzamelen voor ASR vitality en gewoon ook een beetje pronken met mijn vele fietskilometers..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zie nu dat ik de mijne 11 jaar heb![]()
en leuk, met bepaald doel ofzo?
Ja ik twijfel nogquote:
lurkersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Jullie denken echt dat hier 2099 gasten zijn? als in, 2099 mensen![]()
Disney heeft ze ook allemaal voorzien van een stempel zag ik 🤣quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Lilak, ik zag net pas je kaartje uit de brievenbus steken.
Nee, ik denk 15 mensen, 137 bots en de rest aliënsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Ook wel een aantal vrouwenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar 1 is mooierquote:
oh wait, kan ik dat ASR vitality ook doenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. punten verzamelen voor ASR vitality en gewoon ook een beetje pronken met mijn vele fietskilometers..
Vandaag weer een dikke 30 km,
kan me dat echt niet voorstellen, maar wie weet!quote:
Vrouwen zijn geen mensenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik denk 15 mensen, 137 bots en de rest aliëns
quote:
Volgens mij werkt die meting niet helemaal lekker, als je even met je muis hier op het topic gaat staan krijg je ditquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik die dan maar bestellenquote:
Morgen 10 minuten en 5 seconden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Oke nu heb ik tien minuten gelopenmorgen beter (?????????)
Jaquote:
ahhquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die meting niet helemaal lekker, als je even met je muis hier op het topic gaat staan krijg je dit
[ afbeelding ]
Mannen zijn men(sen)quote:
Ging me meer om het 0 views en 0 reactiesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh
nouja is maar welke definitie je gebruikt voor lurker
Ik doe er al jaren aan mee. Maar volgens mij kan dat op dit moment alleen met een ASR zorgverzekering en ze gaan dat flink afschalen, Dus denk niet dat het voor jou de moeite zal zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wait, kan ik dat ASR vitality ook doen![]()
en pronken met gezond doen is niet verkeerd
[..]
kan me dat echt niet voorstellen, maar wie weet!
Woehoe xdddddquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Disney heeft ze ook allemaal voorzien van een stempel zag ik 🤣
ohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging me meer om het 0 views en 0 reacties
ohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe er al jaren aan mee. Maar volgens mij kan dat op dit moment alleen met een ASR zorgverzekering en ze gaan dat flink afschalen, Dus denk niet dat het voor jou de moeite zal zijn...
Niemand leest en plempt alleen dingen neer dus 0 viewsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging me meer om het 0 views en 0 reacties
kan van alles zijn, wat helpt je denk je?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Wat te doen als je een beetje gek wordt van jezelf.
Let's shake handsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Andere mensen gek maken, dan laat je jezelf even met rustquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Dus wat ik hier nu allemaal lees en typ is niet echtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand leest en plempt alleen dingen neer dus 0 views
En iedereen lurkt alleen maar en plaatst nooit wat dus 0 reacties
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus wat ik hier nu allemaal lees en typ is niet echt
quote:
quote:Bedankt voor je bestelling!
Met dit topic alleen al lees je een complete romanbundel per dagquote:
quote:
En had ook nog een 10% kortingscode, die werken normaal nooit op Secridquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En had ook nog een 10% kortingscode, die werken normaal nooit op Secrid![]()
Je ben al kattengifje aan het zoekenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga je al slapen ? K ben nog onderweg
Ik zit er klaar voorquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar twee dumbells in m'n koffer ga doen, kan ik daar nog trainen
quote:
Kweenie. Ik merk nu gewoon dat ik weer achteruit ga. Hulp is op het moment sporadisch. De dingen waar ik behoefte aan heb voelen onbereikbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan van alles zijn, wat helpt je denk je?
Jeetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Er zit een hoop poep in katten- en hondenvoer, wist ik niet.
Wat voor hulp heb je (nodig)?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Ik merk nu gewoon dat ik weer achteruit ga. Hulp is op het moment sporadisch. De dingen waar ik behoefte aan heb voelen onbereikbaar.
Zit een beetje vast.
Terwijl de avond nog jong is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk eens hoeveel mensen er tegenwoordig van gaan slapen
Ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk eens hoeveel mensen er tegenwoordig van gaan slapen
Niet bij te houdenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met dit topic alleen al lees je een complete romanbundel per dag
Ben je nu nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook eens ga; wil toch weten wat die palingbeestjes zijn.
Ben altijd nieuwsgierig. Hoe groot is een palingbeestje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je nu nieuwsgierig?
Zag ze ze gisteren avond in de auto leggen levend
denk toch wel zon 50 a 60 cmquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben altijd nieuwsgierig. Hoe groot is een palingbeestje?
Van mij mag de paling uitsterven, stinkbeesten...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef bitterbal het volgende:
misschien is het echt paling wat ze vissen ?
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nu één keer per maand therapie bij de GGZ. Dat was niet de bedoeling, maar is planningmatig nu eenmaal hoe het de laatste tijd gelopen is.quote:
Geen idee. Ben eenzaam maar heb moeite contact te maken met mensen.quote:(nodig)?
Mss kun je een keer een kletsje maken en krijg je er één voor op broodquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef bitterbal het volgende:
Morgen misschien een betere dagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga maar slapen, dit wordt hem vanavond niet meer denk ik.
Uiteindelijk kost alle verandering tijd; en consequent kleine stappen verbeteren werkt daarin het beste. Snap ook wel dat het thuiszitten je daarin opbreekt, want dat geeft wel een gevoel dat je letterlijk geen kant op kunt. Begrijp wel dat je bepaalde beren op de weg ziet als je vind dat er zoveel moet veranderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu één keer per maand therapie bij de GGZ. Dat was niet de bedoeling, maar is planningmatig nu eenmaal hoe het de laatste tijd gelopen is.
[..]
Geen idee. Ben eenzaam maar heb moeite contact te maken met mensen.
Ik probeer de boel op de rails te krijgen met werk, afvallen, opleiding, woonruimte. In de hoop op een punt uit te komen dat ik weer een beetje gelukkig kan zijn. Maar dat duurt allemaal zo lang en ik begin zo moe te worden van het geploeter. Maar kan er weinig extra aan doen. Denk niet dat iemand daar mee kan helpen.
Schep daar nog even de angst bovenop dat het allemaal gewoon te laat is. Boot gemist.
Je hebt helemaal geen boot gemist. En wat je allemaal wil doen nu voor jezelf zijn ook allemaal grote dingen dus ook realiseren dat dat niet allemaal in een keer zo gaat?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nu één keer per maand therapie bij de GGZ. Dat was niet de bedoeling, maar is planningmatig nu eenmaal hoe het de laatste tijd gelopen is.
[..]
Ik probeer de boel op de rails te krijgen met werk, afvallen, opleiding, woonruimte. In de hoop op een punt uit te komen dat ik weer een beetje gelukkig kan zijn. Maar dat duurt allemaal zo lang en ik begin zo moe te worden van het geploeter. Maar kan er weinig extra aan doen. Denk niet dat iemand daar mee kan helpen.
Schep daar nog even de angst bovenop dat het allemaal gewoon te laat is. Boot gemist.
Je kunt met dat geld beter naar de hoeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie. Ik merk nu gewoon dat ik weer achteruit ga. Hulp is op het moment sporadisch. De dingen waar ik behoefte aan heb voelen onbereikbaar.
Zit een beetje vast.
@gianni61 ga wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk kost alle verandering tijd; en consequent kleine stappen verbeteren werkt daarin het beste. Snap ook wel dat het thuiszitten je daarin opbreekt, want dat geeft wel een gevoel dat je letterlijk geen kant op kunt. Begrijp wel dat je bepaalde beren op de weg ziet als je vind dat er zoveel moet veranderen.
Wat een topadvies weerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt met dat geld beter naar de hoeren.
Dure psychquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één gesprek gehad in 2023, kosten: 400 euro![]()
ja daaag
Nou ja het kan beter werken dan dit.quote:
high classquote:
denk dat je bent opgelicht als je tegen een doos moest praten, sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het kan beter werken dan dit.
Vaak helpt praten met die dozen geen zak.
Je moet actie ondernemen en 1 stap per keer.
Van mijn part dan 1 iemand aanspreken en een biertje doen. Dan een huis bezichtiging doen (al kun je het nog niet kopen) en zo verder. Maar geen hele grote stappen ineens willen.
Stapje per keer. En voor mannen geldt dat ze zich 10 keer beter voelen als ze een keer goed een vrouw uit elkaar trekken. Verhoogd de testosteron.
Man man man wat ben jij af en toe wereldvreemdquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het kan beter werken dan dit.
Vaak helpt praten met die dozen geen zak.
Je moet actie ondernemen en 1 stap per keer.
Van mijn part dan 1 iemand aanspreken en een biertje doen. Dan een huis bezichtiging doen (al kun je het nog niet kopen)
Stapje per keer. En voor mannen geldt dat ze zich 10 keer beter voelen als ze een keer goed een vrouw uit elkaar trekken. Verhoogd de testosteron.
Jaja nu ben ik gek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Man man man wat ben jij af en toe wereldvreemd![]()
Alleen praten helpt niet nee. Maar alles in je eentje proberen lukt ook niet. Zomaar iemand aanspreken is ook lang niet voor iedereen makkelijk. Daar spelen van allerlei dingen mee.
En het voelt goed als je iemand hebt die jou wederzijds leuk vind, iemand betalen voor seks is niet echt goed voor je zelfbeeld ofzo
Overleg maar even met je psych en dan komen we er op terug .quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hersenen en de zelf zijn niet zo eenvoudig als jij denkt
Nah ik ben tevreden met mijn behandelplanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overleg maar even met je psych en dan komen we er op terug .
kun je een samenvatting geven?quote:
oh, los doet een losjequote:
Dat het zondag maar een beetje weer is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 06:40 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg in de ochtend is het plaatselijk mistig in het midden van het land. In het zuidwesten zijn veel wolkenvelden en lokaal valt wat regen. Gedurende de dag ontstaan in dit deel van het land steeds meer buien, lokaal met onweer en veel regen. Het wordt 17 tot 19 graden. In het noordoosten blijft het droog en met veel zon wordt het 21 tot 26 graden. Donderdag komt het verspreid tot buien en is het vaak bewolkt. Alleen in het noordoosten schijnt de zon. Het wordt 16 tot 24 graden van zuid naar noord.
Gescheiden rijtuigen in het openbaar vervoer op RAL kleur en verplichte sociale tewerkstelling in plaats van paprikachips vreten op de bank.quote:Op woensdag 15 mei 2024 06:43 schreef bitterbal het volgende:
nou wel benieuwd naar dat rechtse kabinet en wat je daar van gaat merken
Geen korte broekenweer dusquote:Op woensdag 15 mei 2024 06:40 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg in de ochtend is het plaatselijk mistig in het midden van het land. In het zuidwesten zijn veel wolkenvelden en lokaal valt wat regen. Gedurende de dag ontstaan in dit deel van het land steeds meer buien, lokaal met onweer en veel regen. Het wordt 17 tot 19 graden. In het noordoosten blijft het droog en met veel zon wordt het 21 tot 26 graden. Donderdag komt het verspreid tot buien en is het vaak bewolkt. Alleen in het noordoosten schijnt de zon. Het wordt 16 tot 24 graden van zuid naar noord.
Is je koffer al ingepakt inmiddels?quote:
Wielrenners?quote:Op woensdag 15 mei 2024 06:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou sommige hebben wel goede benen hoor
Daar doe je alleen moeilijk over als je onzeker bent over je beentjesquote:
Of je bent kampert.quote:Op woensdag 15 mei 2024 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar doe je alleen moeilijk over als je onzeker bent over je beentjes
Toch kijk je altijd wel even hč?quote:Op woensdag 15 mei 2024 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want ben niet zo van die strakke broekjes
Jup, ben allang blij dat het niet richting de 30 graden gaat trouwens, en de hele dag regen zal wel niet.quote:
Wel slim om een PvdA'er als premier te kiezen. Mocht het fout lopen, kunnen ze links toch weer de schuld geven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 06:43 schreef bitterbal het volgende:
nou wel benieuwd naar dat rechtse kabinet en wat je daar van gaat merken
Nee hoor. Gewoon gratis geldquote:Op woensdag 15 mei 2024 06:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gescheiden rijtuigen in het openbaar vervoer op RAL kleur en verplichte sociale tewerkstelling in plaats van paprikachips vreten op de bank.
@Lospedrosaquote:Op woensdag 15 mei 2024 07:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want ben niet zo van die strakke broekjes
Op de wegquote:Op woensdag 15 mei 2024 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, en ze rijden altijd in de weg met die strakke broekjes.
Gewoon laten staan is goed voor de beessiesquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:04 schreef Ama het volgende:
Morgen maar even poging doen tot onkruid wieden.
Vaak ook die gekleurde "sponsorpakjes".quote:
Die eerstequote:Op woensdag 15 mei 2024 08:17 schreef Karzai het volgende:
Jullie hadden er nog een paar tegoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wielerclub de Gespannen Ketting. Gesponsord door Slagerij van der Ven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak ook die gekleurde "sponsorpakjes".
quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaak ook die gekleurde "sponsorpakjes".
Trekt toch het oog.quote:
ik draag liefst wel een beetje opvallende pakjes, want sommige automobilisten zijn echt blind.quote:
Is ook logisch, liever zichtbaar in een knalkleur dan plat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik draag liefst wel een beetje opvallende pakjes, want sommige automobilisten zijn echt blind.
Maar ik zit niet bij een club, dus wordt niet gesponsord door de lokale kroeg
toch voel ik me aangevallen als obese wielrennerquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook logisch, liever zichtbaar in een knalkleur dan plat.
Maar de obese wielrenner in een gesponsord pakje met overal kleur, tsja. Esthetisch zou ik er niet voor kiezen, zeg maar.
Anderzijds, waar bemoei ik me mee.
ja, waze. altijd en overalquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:51 schreef Karzai het volgende:
gebruiken jullie een navigatie app op je telefoon voor de auto, zoja welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |