SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Zijn er nog steeds niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou die schapen in je tuin opgeven...
misschien zitten ze verstopt en houden ze je alsnog in de gatenquote:
👀🐑quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien zitten ze verstopt en houden ze je alsnog in de gaten
Hier begon het te druppelen maar is de bui opeens weer wegquote:
Stroomt de kont van over?quote:
Niet best, 3 dildos in je hart.quote:
Etto is mijn account als ik geblowed heb en wel geduld heb.quote:
Dit verrast je?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom weer op een typerend moment binnenvallen.
Dan maar de vriezer open zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begon het te druppelen maar is de bui opeens weer weg
Ja Los wil graag 3 dildo's hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom weer op een typerend moment binnenvallen.
op de momenten dat het leuk is? Ja, gohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik een vrouw was
zondagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer. En wat voor man heb je uitgezocht?
Mogen we hier ook stemmen als we vinden dat het weer tijd is voor een nieuwe act?quote:
Ja prachtig weerquote:
maar het is geen actquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Mogen we hier ook stemmen als we vinden dat het weer tijd is voor een nieuwe act?
neem een paraplu meequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit hier klaar in mn hardloopkloffietiming hoor
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gaan trouwens van de week kijken of we weer de HA gaan inschakelen voor Psychische hulp cq een vangnet. Want de woonbegeleiding ziet ook dat ik in een neerwaartse spiraal zit... Helaas is er geen korter traject..
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.
Die ging foto's maken en posten.
quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.
Die ging foto's maken en posten.
Hopelijk kunnen ze toch snel wat voor je betekenenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gaan trouwens van de week kijken of we weer de HA gaan inschakelen voor Psychische hulp cq een vangnet. Want de woonbegeleiding ziet ook dat ik in een neerwaartse spiraal zit... Helaas is er geen korter traject..
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |