Volgens mij werkt die meting niet helemaal lekker, als je even met je muis hier op het topic gaat staan krijg je ditquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Jullie denken echt dat hier 2099 gasten zijn? als in, 2099 mensen![]()
Zal ik die dan maar bestellenquote:
Morgen 10 minuten en 5 seconden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Crack_ het volgende:
Oke nu heb ik tien minuten gelopenmorgen beter (?????????)
Jaquote:
ahhquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij werkt die meting niet helemaal lekker, als je even met je muis hier op het topic gaat staan krijg je dit
[ afbeelding ]
Mannen zijn men(sen)quote:
Ging me meer om het 0 views en 0 reactiesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh
nouja is maar welke definitie je gebruikt voor lurker
Ik doe er al jaren aan mee. Maar volgens mij kan dat op dit moment alleen met een ASR zorgverzekering en ze gaan dat flink afschalen, Dus denk niet dat het voor jou de moeite zal zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wait, kan ik dat ASR vitality ook doen![]()
en pronken met gezond doen is niet verkeerd
[..]
kan me dat echt niet voorstellen, maar wie weet!
Woehoe xdddddquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Disney heeft ze ook allemaal voorzien van een stempel zag ik 🤣
ohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging me meer om het 0 views en 0 reacties
ohquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik doe er al jaren aan mee. Maar volgens mij kan dat op dit moment alleen met een ASR zorgverzekering en ze gaan dat flink afschalen, Dus denk niet dat het voor jou de moeite zal zijn...
Niemand leest en plempt alleen dingen neer dus 0 viewsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ging me meer om het 0 views en 0 reacties
kan van alles zijn, wat helpt je denk je?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Wat te doen als je een beetje gek wordt van jezelf.
Let's shake handsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Andere mensen gek maken, dan laat je jezelf even met rustquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
Dus wat ik hier nu allemaal lees en typ is niet echtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand leest en plempt alleen dingen neer dus 0 views
En iedereen lurkt alleen maar en plaatst nooit wat dus 0 reacties
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus wat ik hier nu allemaal lees en typ is niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |