Volgens mij heeft hij hier lang geleden ook wel eens mee gepost. Of het moet iemand anders zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic op fok over die gozer die ging hardlopen en halverwege in zijn broek scheet.
Die ging foto's maken en posten.
Ja, wachtlijsten zijn er natuurlijk wel weer. Maar ik heb nu een andere HA dan vorig jaar. Die heeft misschien een andere ingang ergens of misschien bieden die wel weer wat aan. Helaas heb ik nu binnen de GGZ geen behandelaar meer, toch hoop ik echt op een vangnet ...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze toch snel wat voor je betekenen
Zie je dan wel op welke manier het wel of niet klikt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op de momenten dat het leuk is? Ja, gohdat geldt ook voor het zijn van een man, of kind, of bejaarde, of whatever
[..]
zondag
een bijzondere lol, maar dimmy zei dat ik ook bijzonder ben dus. Heb beetje een dejavu omdat ik onder de indruk ben van zn uiterlijk, maar hij doet dat ook beetje bij mij. De vorige keer dat ik dit had klopte er niks van, zoiets verwacht ik nu ook
![]()
Al is het maar iemand waar je terecht kunt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, wachtlijsten zijn er natuurlijk wel weer. Maar ik heb nu een andere HA dan vorig jaar. Die heeft misschien een andere ingang ergens of misschien bieden die wel weer wat aan. Helaas heb ik nu binnen de GGZ geen behandelaar meer, toch hoop ik echt op een vangnet ...
In hoeverre kan de woonbegeleiding een vangnet zijn tot er hulp voor je ingeschakeld is? Weet niet hoe erg de wachtlijsten in jouw omgeving zijn. Maar hoop dat er toch wel iets van overbrugging is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
We gaan trouwens van de week kijken of we weer de HA gaan inschakelen voor Psychische hulp cq een vangnet. Want de woonbegeleiding ziet ook dat ik in een neerwaartse spiraal zit... Helaas is er geen korter traject..
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je dan wel op welke manier het wel of niet klikt.
Ze kunnen gesprekken met me voeren en me proberen dingen te laten doen die me goed doen. Meer ook niet denk ik.. Vind het ook lastig om aan te geven wat er door me heen gaat. Binnenvetters blijven binnenvettersquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In hoeverre kan de woonbegeleiding een vangnet zijn tot er hulp voor je ingeschakeld is? Weet niet hoe erg de wachtlijsten in jouw omgeving zijn. Maar hoop dat er toch wel iets van overbrugging is.
Echt zo'n legendarisch topic waarvoor je naar fok kwam.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hier lang geleden ook wel eens mee gepost. Of het moet iemand anders zijn...
Hmm. Er is in ieder geval iets. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kunnen gesprekken met me voeren en me proberen dingen te laten doen die me goed doen. Meer ook niet denk ik.. Vind het ook lastig om aan te geven wat er door me heen gaat. Binnenvetters blijven binnenvetters
Ja ieder zijn ding, snap alleen niet waarom die dat zo graag wil delen hierquote:
Dit is een safe spacequote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding, snap alleen niet waarom die dat zo graag wil delen hier
nee niet echtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Zijn blote schouders bij jullie op werk sociaal geaccepteerd?
Zal het donderdag uitproberen en laat het je dan wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Zijn blote schouders bij jullie op werk sociaal geaccepteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |