abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 11:01:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_215481600
Johan Derksen was gisteren weer aan het mokken. Hij voelde zich weer eens beledigd door Wilfred Genee en op z'n pik getrapt bovendien. Op hoge poten en met lange tenen verliet hij de uitzending van Vandaag Inside. Hij pocht steeds dat iedereen alles mag zeggen, ook over hem. Dat we Vandaag Inside niet serieus moeten nemen, want gewoon kantinepraat is. Ondertussen beledigt hij iedereen en z'n ouwe moer. Joost Klein is een Clown, Siegried Kaag is een heks, Frans Timmermans een dikke tuinkabouter en Sander Schimmelpenninck een communist.

Johan Derksen heeft een lijst met zo'n 20 gasten uit VI die niet meer uitgenodigd worden. Dat is niet in goed overleg gegaan, nee die heeft de Nederlandse Mccarthy (Amerikaanse communisten-jager uit de jaren 50) zelf samengesteld. Ondertussen schuiven alleen nog ja-knikkers en andere vrouwelijke rolmodellen die hem naar de mond praten aan. Ze lachen om seksistisch "grappen" en spelen 'one of the guys'.

De andere vaste tafelgast is René van der Gijp, die met aangever Wilfred Genee het trio volmaakt. Van der Gijp is een voetbalkenner (alhoewel) en heeft van de rest van de wereld geen notie. Hij beledigt net zoals Johan Derksen mensen alsof ze niet van vlees en bloed zijn. Met een dildo op z'n hoofd lacht-ie als Roxanne Knetemann vertelt dat haar vader die dag 20 jaar geleden is overleden. "Lache man, ha ha ha, laat gaan joh, maakt het uit."
Johan Derksen zegt dat-ie zijn eigen programma maar niks vindt. Met tegenzin iedere dag vanuit Grollo naar Hilversum rijdt. Ik zou het er ook voor over hebben met tegenzin naar m'n werk te gaan als ik er een miljoen voor krijg. Hij vindt "Hilversum" maar een eng kliekje van mensen die overal aanschuiven. Zelf liet hij zich door Özcan Akyol als BNer knippen in "De geknipte gast", liet hij zich portretteren door amateurschilders in "Sterren op het doek" en ging hij in een afzichtelijke wollen trui knikkeren in een programma waar ik de titel van heb verdrongen.

Natuurlijk is Genee een eng glad mannetje, natuurlijk is zijn singeltje niet om aan te horen. Natuurlijk ging hij veel te ver door met het promoten van z'n plaatje. Natuurlijk probeerde hij Johan Derksen op de kast te krijgen. Maar de zelf verklaarde muziekkenner, met een platencollectie van 20000 albums in één genre, witte bejaarde mannen met een gitaar, liet zich gisterenavond weer eens kennen.

Hoe ouder je wordt hoe meer je je als een klein kind gaat gedragen bleek weer eens. Mokkend en stampvoetend verliet kleine Johannetje de klas. Dat gaat nog wat worden als Johannetje straks ouder is. Als-ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien halfdood. Ach, hij kan altijd nog muziekles nemen. Of achter de bar gaan staan in de kantine van FC Grollo Vooruit. Dan mag Gijp er moppen komen tappen en Genee zijn mokken promoten.

tong80

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:02:17 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_215481612
quote:
Hoe ouder je wordt hoe meer je je als een klein kind gaat gedragen bleek weer eens.
Hier zit wel een kern van waarheid in
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 11:07:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_215481663
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Probeer je me weer te fucken ? Ik wilde dit eerst in klaagbaak posten, maar daar ben jij mod. Ik gun je deze briljante column niet, plus er is een grote kans dat je hem op slot gooit. Nu weer terug naar je fles azijn graag. Hij is nog niet leeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:13:19 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_215481733
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Probeer je me weer te fucken ? Ik wilde dit eerst in klaagbaak posten, maar daar ben jij mod. Ik gun je deze briljante column niet, plus er is een grote kans dat je hem op slot gooit. Nu weer terug naar je fles azijn graag. Hij is nog niet leeg.

Ik wist niet dat je je aangesproken zou voelen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_215481742
Ik gok dat het verboden is om spiegels op te hangen bij Johan thuis.
Iets met zelf en reflectie, dat kent JD niet.

En, hij is al een lange tijd niet opgestaan en weggelopen, de kijkcijfers waren ook wat zakkende en er komt weer een actie als deze.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 11:16:40 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_215481776
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:13 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Ik wist niet dat je je aangesproken zou voelen
Doe niet zo schijnheilig.

Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 12:42:57 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_215482532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:14 schreef schommelstoel het volgende:

En, hij is al een lange tijd niet opgestaan en weggelopen, de kijkcijfers waren ook wat zakkende en er komt weer een actie als deze.
Het leek me geen toneel. Dan verdienen ze een Oscar :)

dinsdag 5 november 2024 @ 12:44:37 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_215482542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:14 schreef schommelstoel het volgende:

Contract moet weer verlengd worden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_215482558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het leek me geen toneel. Dan verdienen ze een Oscar :)

Ik heb het terug gekeken en wat informatie er om heen gelezen.
S
Schijnt dat Genee al een tijd bezig is met kleine steekjes en ditjes en datjes.

Nu zal ik nooit objectief zijn als het gaat om Genee, heb die kerel altijd een gluiperd gevonden, dus mij zal het nu ik dit weet ook niets verbazen dat Johan echt klaar is met het programma en Genee.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:01:35 #10
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215482724
quote:

[..]
:D
pi_215482841
quote:

[..]
:B

Doen ook alles voor wat aandacht en kijkcijfers.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:39:49 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215483123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bwoah tongebaas.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 5 november 2024 @ 19:20:40 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215486120
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik heb het terug gekeken en wat informatie er om heen gelezen.
S
Schijnt dat Genee al een tijd bezig is met kleine steekjes en ditjes en datjes.

Nu zal ik nooit objectief zijn als het gaat om Genee, heb die kerel altijd een gluiperd gevonden, dus mij zal het nu ik dit weet ook niets verbazen dat Johan echt klaar is met het programma en Genee.
Meeste mensen zijn al lang klaar met Genee. Verschrikkelijk nare vent. Hoop dat hij snachts zijn kleine teen stoot aan de hoek van de tafel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 5 november 2024 @ 21:05:36 #14
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_215487728
Ik heb een pleurishekel aan Genee. Gluiperd. Zo!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 21:10:15 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_215487782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 21:05 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan Genee. Gluiperd. Zo!
Ik ook. Maar dat zegt niks over wat ik van Derksen vind. :)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')