Zalando heeft in Duitsland outlet winkels, dus die zullen vast eigen magazijnen hebben.quote:Op maandag 22 april 2024 16:23 schreef FvanS het volgende:
Een dozenschuiver is toch een winkel die niks zelf in/verkoopt, maar het via andere bedrijven doet, en enkel zelf de website en naamsbekendheid hebben? Coolblue is dit volgens mij niet. Zalando geen idee, maar ik dacht dat die ook gewoon een eigen magazijn hadden. Je OP is nogal warrig.
In de gemiddelde kledingwinkel weten ze ook niks van kleding cq de stoffen waar jouw kleding van is gemaakt over het proces van fabriceren.quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef Theone688 het volgende:
Een kledingwinkel die niets weet van kleding. Mischien toch maar weer naar de fysieke kledingwinkel,
Toch niet de Hema?quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef Theone688 het volgende:
Nou lekker handig dan.
Een kledingwinkel die niets weet van kleding. Mischien toch maar weer naar de fysieke kledingwinkel,
En verstand van mode? Wat iks in de mode?quote:Op maandag 22 april 2024 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de gemiddelde kledingwinkel weten ze ook niks van kleding cq de stoffen waar jouw kleding van is gemaakt over het proces van fabriceren.
hoezo? das geen kledingwinkel. maar warenhuis. Kom daar nooit maar het lijkt mij ook geen winkel voor product kennis.quote:
Als ze in 2008 nog geen kleding zouden verkopen wat verkochten ze dan toen?quote:Op maandag 22 april 2024 18:56 schreef Scuidward het volgende:
Activiteiten
Zalando werd in 2008 opgericht door David Schneider en Robert Gentz, die waren geïnspireerd door het Amerikaanse Zappos. In 2009 werd het marktgebied uitgebreid met Oostenrijk, in 2010 gevolgd door Nederland en Frankrijk. In 2010 werden mode en kleding aan het assortiment toegevoegd. Ondertussen ontwikkelde Zalando een eigen collectie en werd het in 2010 marktleider voor online schoenenverkoop.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zalando
Met een eigen collectie noem ik je geen dozenschuiver pur sang.
Dat zijn dan dus vaak winkels met veel verschillende productgroepen? En supermarkten dan?quote:Op maandag 22 april 2024 16:31 schreef Theone688 het volgende:
Volgens wat ik vond is een dozenschuiver een (web)shop die enkel verkoopt maar geen kennis heeft van de producten.
Denk dat je het nu verward met een dropshipper? Das namelijk wel direct versturen.
Als ik het zo bekijkt kan ik dze winkels als dozenschuivers zien:
Amazon.
Cool/blue (doet zich wel voor als niet dozenschuiverDOTf FlippingCoin het volgende:[/b]
amazon is wel meer dan een dozenschuiver...
Schoenen.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:15 schreef Theone688 het volgende:
[..]
Als ze in 2008 nog geen kleding zouden verkopen wat verkochten ze dan toen?
Dat zijn krattenschuifers, met een vreselijke statiegeldkratten.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zijn dan dus vaak winkels met veel verschillende productgroepen? En supermarkten dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |