SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 12-02-2025 05:28:11 ]-XOXO-
hmmm okequote:Op woensdag 12 februari 2025 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straightedge is a lifestyle some people follow, in which they abstain from drink, drugs (including alcohol) and casual sex.
zijn het er al 4? dan heb ik 1 gemistquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leer je daar in Thailand niet tellen op school?
Nee garpje. Heb dry january gedaan en nu in februari gewoon ook niet zoveel gedronken. Denk 2-3 flessen.quote:
ja het leven moet wel een beetje leuk blijven dimmyquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee garpje. Heb dry january gedaan en nu in februari gewoon ook niet zoveel gedronken. Denk 2-3 flessen.
Zeker. Maar ga overal wel minderen. Iig tot ik vijf kilo eraf ben en de bach binnen isquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het leven moet wel een beetje leuk blijven dimmy
De maybach?quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Maar ga overal wel minderen. Iig tot ik vijf kilo eraf ben en de bach binnen is
En alles weer verwijderd, één plaatje is voldoende.quote:
Ah de TheeSCquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Er is weer eens een TheeSlowChat.
Doe mij maar English Blend om de dag mee te beginnen, TS.
Oh, dat doe ik al heel mijn leven, maar daar heb ik nooit een term opgeplakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straightedge is a lifestyle some people follow, in which they abstain from drink, drugs (including alcohol) and casual sex.
ik ben er ook vrij bedreven inquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik al heel mijn leven, maar daar heb ik nooit een term opgeplakt.
Goed bezig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er ook vrij bedreven in
Ik heb vandaag 41 baantjes gedaan
quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik ben vandaag 41 minuten later uit bed gekomen.Ik lag nog lekker.
Wat rebelsquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik ben vandaag 41 minuten later uit bed gekomen.Ik lag nog lekker.
Ik was om 3 uur al een keer wakker, maar dat vond ik dan weer wat vroeg om er al uit te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat rebels.
Ik was voor de wekker al wakker.
O ik was er al om 3.15 uur uit. En moet nuchter b lijven over een uurtje bloedprikkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur al een keer wakker, maar dat vond ik dan weer wat vroeg om er al uit te komen.
Mag alleen de TT veranderen als de TS daar om vraagtquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
en even serieus, kan een mod de TT fixen ,zit een typfout in
soms moet je de regels een beetje buigenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag alleen de TT veranderen als de TS daar om vraagt![]()
Wat voor typefout?quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
Done.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
Klopt.quote:
TSC is gewoon de TheeSlowChat. Eerste vermelding daarvan was al in deel 609 en is nog meerdere keren teruggekomen. Er is ook wel eens een CSC (ChocomelSlowChat) of WSC (WhiskySlowChat) geweest in de reeks.quote:
Ik zie dat hier niet hoor, staat gewoon KSCquote:
Ik drink beidequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:52 schreef DaMart het volgende:
O, een koffiedrinker heeft de thee uit de TheeThee gehaald.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey dat was geen foutje.
Ik zie al wie dat gedaan heeftquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:52 schreef DaMart het volgende:
Ik zat naar de titel te kijken en zag geen fout ik had heel niet gezien dat er TSC stond. Sorryquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
soms moet je de regels een beetje buigen
en deze TS is meer een spammer dan een normale TS
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey dat was geen foutje.
Er moet nog warme chocolademelk met slagroom bij.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk had @:OA het lang geleden al begrepen:
GC / [K&TSC #609] Koffie én thee dus!
je moet ook je tanden poetsen ger voor het slapen gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:04 schreef CherryLips het volgende:
Gisteravond paprikachips op en nu heb ik me toch een vieze smaak in m'n giechel.
hoezo? het is niet de eerste van de maand he..quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook je tanden poetsen ger voor het slapen gaan
De K&T&WCMSSCquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er moet nog warme chocolademelk met slagroom bij.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo? het is niet de eerste van de maand he..
Dat had blijkbaar niet het gewenste effect.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet ook je tanden poetsen ger voor het slapen gaan
De kleine panda, rode panda of katbeer (Ailurus fulgens) is een bedreigde diersoort die in het oosten van het Himalayagebergte leeft. Net zoals de reuzenpanda eet hij bamboe. De kleine panda is geen beer, maar behoort tot de superfamilie Musteloidea en de familie katberen (Ailuridae) waarvan het de enige nog levende soort is. De kleine panda is nauwer verwant aan wasberen dan aan beren.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
kan iemand voor mij deze link openen en de tekst kopieren. Ik mag vanaf hier blijkbaar niet op omroep west
https://www.omroepwest.nl(...)S2O68he90BteXtQwnsmQ
Dankjequote:Op woensdag 12 februari 2025 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kleine panda, rode panda of katbeer (Ailurus fulgens) is een bedreigde diersoort die in het oosten van het Himalayagebergte leeft. Net zoals de reuzenpanda eet hij bamboe. De kleine panda is geen beer, maar behoort tot de superfamilie Musteloidea en de familie katberen (Ailuridae) waarvan het de enige nog levende soort is. De kleine panda is nauwer verwant aan wasberen dan aan beren.
De soort is recentelijk opgesplitst in twee verschillende soorten: Ailurus fulgens uit de Himalaya en de Chinese Ailurus styani. In 2020 bevestigde een studie dit ook genomisch.[2][3][4] Deze twee soorten werden voorheen beide als ondersoorten van de kleine panda gerekend: Ailurus fulgens fulgens en Ailurus fulgens styani.
Uiterlijke kenmerken
De vachtkleur is rood- of kastanjebruin, afgezien van witte randjes aan de oren en witte vlekken op de wangen, rond de snuit en boven de ogen. Vanaf de ogen lopen brede, donkere "huilstrepen" omlaag. De staart bevat lichte en donkere ringen en dient als camouflage en om het dier in balans te houden. De rode panda heeft half-intrekbare klauwen, waarmee het dier goed kan klimmen. De lichaamslengte bedraagt 50 tot 64 cm,[5] de staartlengte 25 tot 50 cm en het gewicht 3 tot 6 kilogram.
Leefwijze
Het voedsel van dit nachtactieve dier bestaat uit bamboescheuten en -bladeren, grassen, wortels, vruchten, maar ook uit larven, eieren, muizen, hagedissen en vogeltjes. De territoriumgrenzen worden gemarkeerd met urine en een muskusachtige uitscheiding uit de anaalklieren. De communicatie geschiedt door middel van korte fluit- en pieptonen. De rode panda's worden ongeveer 18 jaar oud in het wild, en 30 jaar in gevangenschap.
Voortplanting
Het is een solitair dier dat in de voortplantingstijd paarbindingen aangaat. De jongen komen meestal ter wereld in een boomholte, bekleed met bladeren, mos en ander zacht materiaal. Een nest, dat wordt aangelegd in een takvorm, onder boomwortels of in dichte bamboebosjes, telt 2 tot 5 jongen. Moeders en jongen blijven enkele jaren bijeen. Bij dieren in gevangenschap duurt de draagtijd 90 tot 130 dagen plus nog een wisselend aantal dagen waarin de eisprong wordt uitgesteld.
Verspreiding
Deze soort komt voor in Zuid- en Zuidoost-Azië. Gematigde bergwouden op hoogten tussen 1800 en 4000 meter vormen de voornaamste habitat van deze soort. De habitat wordt echter steeds kleiner door het kappen van bomen. Bovendien wordt er soms op de dieren gejaagd voor hun pels. Naar schatting leven er nog 10.000 dieren in de natuur.
DEN HAAG - De leerling van het Hofstad Lyceum in Den Haag die afgelopen week om het leven is gekomen, blijkt te zijn gestorven door een kogel uit een vuurwapen. Dat bevestigt de politie aan Omroep West. Juist deze week is bekend geworden dat er steeds vaker vuurwapens bij minderjarige tieners in beslag genomen worden.quote:
Zie PMquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
kan iemand voor mij deze link openen en de tekst kopieren. Ik mag vanaf hier blijkbaar niet op omroep west
wat ergquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DEN HAAG - De leerling van het Hofstad Lyceum in Den Haag die afgelopen week om het leven is gekomen, blijkt te zijn gestorven door een kogel uit een vuurwapen. Dat bevestigt de politie aan Omroep West. Juist deze week is bekend geworden dat er steeds vaker vuurwapens bij minderjarige tieners in beslag genomen worden.
De 16-jarige jongen werd vorige week woensdagmiddag gevonden in één van de toiletten van het Hofstad Lyceum en overleed donderdagochtend in het ziekenhuis.
De politie liet al snel weten dat er geen sprake was van een misdrijf, maar dat onderzocht werd of het om zelfdoding ging of een ongeluk waarbij de jongen zichzelf gedood heeft.
Wat de uitkomst van het onderzoek is, wil de politie niet zeggen. 'Omwille van de privacy worden de bevindingen van het onderzoek naar de doodsoorzaak alleen gedeeld met de nabestaanden.'
Ook incident met wapen op Segbroek College
Het Hofstad Lyceum wil nu nog geen antwoord geven op de vraag hoe het kan dat een leerling met een pistool op school rondliep. Een woordvoerder laat weten dat ‘de school zich nu richt op de rouwverwerking en een herdenking voor de leerling'. En zegt verder: 'Vrijdag sluiten we dat voor zover mogelijk af en daarna is het tijd voor dit soort vragen. Er is nu geen ruimte voor.’
Ook op een andere middelbare school, het Segbroek College in Den Haag, was vorige week een incident. Uit een brief die de school naar de ouders van leerlingen gestuurd heeft, blijkt dat 'een leerling uit 2 Havo een wapen heeft getoond aan een medeleerling in de toiletgroep'. Volgens rector Vogel gaat het om een vuurwapen. Het is bij de jongen thuis in beslag genomen.
Voor kinderrechter
Volgens de school was er geen dreigende situatie voor andere leerlingen en is de betreffende leerling sindsdien niet meer op school. Hij is inmiddels voorgeleid aan de rechter-commissaris en moet zich binnenkort bij de kinderrechter verantwoorden.
'Het maakt me vooral bewust van de enorme taak die wij als school hebben', zegt rector Vogel in een reactie. 'Iedere verandering in de maatschappij zie je terug op school. Dus ook de toename van wapenbezit.'
Veel meer vuurwapens in beslag genomen
Uit cijfers die De Telegraaf bij de politie opvroeg, blijkt dat het aantal inbeslagnames van vuurwapens bij minderjarige tieners in vier jaar tijd met 40 procent is toegenomen. In 2024 pakte de politie 358 minderjarigen met een vuurwapen op.
Tolga Koklu, plaatsvervangend politiechef in Rotterdam, zegt in de krant als reactie op de toename: 'Het is voor de jongeren een statussymbool en daarnaast dragen ze vanwege het bendegeweld vuurwapens om zichzelf te beschermen. En de wapens zijn erg makkelijk online te kopen via bijvoorbeeld Snapchat of Instagram.'
Herdenking voor omgekomen jongen
Komende vrijdag is op het Hofstad Lyceum een herdenking voor de omgekomen scholier. Afgelopen vrijdag is een dienst voor hem gehouden in de As-Soennah Moskee in Den Haag. De belangstelling daarvoor was zo groot dat mensen de dienst buiten op straat moesten volgen.
Vuurwapengeweld op scholen is een gevoelig onderwerp in Den Haag sinds de dood van conrector Hans van Wieren van het vroegere Terra College. Hij werd op 13 januari 2004 in de school doodgeschoten door leerling Murat D
En kun je niet met een VPN werken om artikelen op die website toch te kunnen lezen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja heb een vpn anders moet je voor fok ook elke keer een captcha invoeren maar die omroepwest kan ik blijkbaar niet opquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En kun je niet met een VPN werken om artikelen op die website toch te kunnen lezen?
triest, volgens mij was toen ik op school zat op mijn school het ergste drugs op zak hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Jezus eerst liepen die blagen rond met een IKEA-messenblok op zak en nu gewoon met vuurwapens
Ik ben nooit verder gekomen dan een tot proppenschieter verbouwde BIC-penquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
triest, volgens mij was toen ik op school zat op mijn school het ergste drugs op zak hebben
Messenblok in je zak zit ook niet zo comfortabel dus wat dat betreft wel begrijpelijk!quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Jezus eerst liepen die blagen rond met een IKEA-messenblok op zak en nu gewoon met vuurwapens
Ik loop altijd rond met een klein kernwapen op zak, dat zal ze leren die Amir en Poembawoemba.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Messenblok in je zak zit ook niet zo comfortabel dus wat dat betreft wel begrijpelijk!
ik ook niet, maar qua verhalen is dtugsbezit het ergste wat ik gehoord hebquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan een tot proppenschieter verbouwde BIC-pen.
Drugs op school is ook totaal debiel natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet, maar qua verhalen is dtugsbezit het ergste wat ik gehoord heb
Lekker wat nucleaire (uit)Straling voor ze!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop altijd rond met een klein kernwapen op zak, dat zal ze leren die Amir en Poembawoemba.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag het compliment gehad dat ik the full package ben
ja is niet echt veel te vertellen. Hoorde het via iemand anders dat iemand dat over mij heeft gezegdquote:
Een pak van 24 bitterballen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
oh god misschien bedoeld die wel dat ik dik benquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een pak van 24 bitterballen?
Je bent me net voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een pak van 24 bitterballen?
Een man en wat voorn man?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet echt veel te vertellen. Hoorde het via iemand anders dat iemand dat over mij heeft gezegd
Bedoelt. Wel je Nederlands bij blijven houden hè, straks kan je hier niet meer meepraten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god misschien bedoeld die wel dat ik dik ben
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mimimimimiquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedoelt. Wel je Nederlands bij blijven houden hè, straks kan je hier niet meer meepraten.
Krokant van buiten, smeuïg van binnen en het lekkerst als je heet bent?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
ja is wel een groot complimentquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, praktisch heb je er dan niets aan maar wel leuk om te horen toch?
Toch niet van die ene terrorist met zijn enge ogen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel een groot compliment
jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krokant van buiten, smeuïg van binnen en het lekkerst als je heet bent?
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch niet van die ene terrorist met zijn enge ogen?
Een jong chocoladekoekje dus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
het is een zoon van iemand die ik elke dag zie als we gaan ontbijten. Zuid afrikaan is het.
Hier zo'n plastic buisje met pijltjes van krantenpapier erinquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan een tot proppenschieter verbouwde BIC-pen.
Was het een Thai die het zei? Daar is dat ook een compliment toch? Boeddha was ook heel dik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen in de praktijk, maar 4 wil nog wel lukken.quote:
quote:NASA en SpaceX hebben de lancering van een ruimtecapsule naar het internationale ruimtestation ISS vervroegd. Dat betekent dat de daar gestrande astronauten Butch Wilmore en Suni Williams eerder dan verwacht naar huis kunnen. Het duo is al tien maanden in de ruimte.
ook...quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het een Thai die het zei? Daar is dat ook een compliment toch? Boeddha was ook heel dik.
33 jarige blanke vlaquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een jong chocoladekoekje dus?
Het werkt wel als muizenlokkerquote:
Waar staat dat? Wie bepaald dat? Sinds wanneer bemoeid een mod zich met de inhoud van een OP zolang het niet privé/18+/kwetsend is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alles weer verwijderd, één plaatje is voldoende.
De thee van de TT van het TayTay topic nog welquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:52 schreef DaMart het volgende:
*verstopt zakje chipsquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent toch een fitgirl tegenwoordig, met al je sporten?![]()
en als je geen zin hebt in werken, moet je wat met je levenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Steek die hele tt maar in je reet ook wmb
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Steek die hele tt maar in je reet ook wmb
Ik zit gewoon gelijktijdig in een teams meetingquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en als je geen zin hebt in werken, moet je wat met je leven
Anders is ‘t ook maar saaitjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs op school is ook totaal debiel natuurlijk.
Inderdaad, wtfquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar staat dat? Wie bepaald dat? Sinds wanneer bemoeid een mod zich met de inhoud van een OP zolang het niet privé/18+/kwetsend is?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar bepaald en bemoeid doen ook wel pijn aan m'n ogen.
Mijn ontbijt moet nog komenquote:
Het is nog midden in de nachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar bepaald en bemoeid doen ook wel pijn aan m'n ogen.
ach troost je ik mik ook een suikerklont in mn theequote:
toch wel thee hequote:
Die hebben alleen de OP geslacht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
deze TT reeks kan ook verhuisd worden naar de ONZ
waar zijn de mods?
Sneeuw? Zit je in de bergen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:43 schreef Nizno het volgende:
vanmorgen braaf de PMDzak bij de weg gelegd. Die is nu al niet meer te zien onder de sneeuw
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?quote:
neh...quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?
Waarom krijgen ze daar alle sneeuw en wij in het westen al 4 jaar niets. Ik ga een klacht indienen bij het KNMI!quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?
kom zelf maar halen. ligt genoegquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan @:nizno een paar emmers naar ons toebrengen.
je hebt geen idee wat je zegtquote:
geen sneeuw om een kunstige pop te bouwen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door mijn wekker geen geslapen
Gelukkig geen verplichtingen vandaag, maar nu wel even geen kunst dagbesteding. Blijf liever thuis
lekker binnen blijven. terug gaan onder de dekbed en nog even verder snurkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door mijn wekker geen geslapen
Gelukkig geen verplichtingen vandaag, maar nu wel even geen kunst dagbesteding. Blijf liever thuis
Of een sneeuwpop makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:01 schreef Nizno het volgende:
En ik hoef niet naar buiten vandaag... misschien eind van de middag sneeuwballen gooien met de overbuurkids maar das ook alleen maar als IK zin heb
Ik hoef toch niet te fietsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat je zegt
Ik heb nog niet naar buiten gekekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen sneeuw om een kunstige pop te bouwen?
Staat gen0teerd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc of toetsenbor0d doe00t raar door steeds 0 te tikken.
Brr. Ik krijg het er koud van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn babyfoons hebben mooi uitzicht
Zal wel een koekje klem zitten in je toetsenbord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc of toetsenbor0d doe00t raar door steeds 0 te tikken.
Ik voel deze pijn gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gvd,Excel crasht.
Kan ik natuurlijk weer helemaal opnieuw beginnen.
Of online opslaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om de drie toetsaanslagen op ctrl+s drukken.
@ditismijnmeningquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Van Taylor Swift krijg je hart- en vaatziekten.
Nee hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Van Taylor Swift krijg je hart- en vaatziekten.
Ik ben kerngezond en ik luister al bijna 10 jaarquote:
Ik wens jou hetzelfde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen lieve mensen, en een matige morgen voor de rest!
Ze is een sluipmoordenaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben kerngezond en ik luister al bijna 10 jaar
Dat vergeet ik nog wel eens als ik er helemaal in zitquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om de drie toetsaanslagen op ctrl+s drukken.
Je voelt je als een slappe vaatdoek van je dagje nepziek zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Karzai het volgende:
als een blok geslapen, ik voel me nog als een slappe vaatdoek, wel gedoucht en aangekleed, nog maar dagje rustig aan doen ik blijf vandaag binnen, picnic komt zo met de boodschappen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je voelt je als een slappe vaatdoek van je dagje nepziek zijn?
The boy who cried wolfquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja weet niet zo goed hoe?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets waar je proactief aan zou kunnen werken.
Ik vertrouw dit niet, ik zal een bedrijfsarts inschakelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Karzai het volgende:
als een blok geslapen, ik voel me nog als een slappe vaatdoek, wel gedoucht en aangekleed, nog maar dagje rustig aan doen ik blijf vandaag binnen, picnic komt zo met de boodschappen
Gewoon iets eten dat over de datum is als je ziek wil zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:35 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel een griepje onder de leden hoormaar niet dat ik lig te rillen in bed ofzo
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet, ik zal een bedrijfsarts inschakelen.
Heb je gezopen gisteren?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Karzai het volgende:
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onderschat de impact van de mannengriep niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik geloof je welquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Karzai het volgende:
ik lees het al, jullie geloven mij niet
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij gelooft ook dat een Palestijn met een bomgordel een bosje rozen komt brengen.
Wat voorn eentje?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
zit hier een kleine roofvogel in de boom
eten die gecko's?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
zit hier een kleine roofvogel in de boom
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
nou mensen nog even snel doorposten om de taylor swift combo te doorbreken voordat dimmy zijn bed uitkomt
zeker mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Deze is mooi, beetje een punkvogel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_baza
die lust vast ook een spin of een muisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. Hij keek hele tijd om zich heen of ide wat lekkers zag
denk dat danny weer geld nodig heeft en gewoon weer blijven donerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dacht dat internet op kantoor kut aan het doen was, maar het forum is traag.
Nee is overal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dacht dat internet op kantoor kut aan het doen was, maar het forum is traag.
Goed hoor alleen een tikje ondeugend maar hoort ook bij de leeftijd.quote:
hoe oud is zequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed hoor alleen een tikje ondeugend maar hoort ook bij de leeftijd.
Kloptquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dan zijn ze nog erg speels idd
wat zit er op de bammetjes vandaag?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Tijd om te lunchen, vriendjes.
En @:dud0r
Bij mij 3kb’tjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat zit er op de bammetjes vandaag?
Oude kaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aha, jij hebt hem weggejaagd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Tijd om te lunchen, vriendjes.
En @:dud0r
Ik loop zo even naar de bakkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Er had iemand net een half brood op het dak hiernaast gegooid dus er was even een flashmob van veertig meeuwen
ik ga binnenkort ook maar weer eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Haartjes zijn weer lekker kort
Bedankt burenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu liggen er meeuwenkwatsen op de galerij.
Iewquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets met “Bam” te vinden. Dus kwam ik met 3kb van “Bam dit is 3KB”.quote:
Die slaapt overdag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou dimm nu stiekem het topic in de gaten houden?
Zou ik eigenlijk wel weel hilarisch vinden.
En op jacht in de nacht.quote:
Agenderen voor de eerstvolgende ALV.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Van de meeuwenspottersclub?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Agenderen voor de eerstvolgende ALV.
Zo maar uit de losse polsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |