Je bent me net voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een pak van 24 bitterballen?
Een man en wat voorn man?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet echt veel te vertellen. Hoorde het via iemand anders dat iemand dat over mij heeft gezegd
Bedoelt. Wel je Nederlands bij blijven houden hè, straks kan je hier niet meer meepraten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god misschien bedoeld die wel dat ik dik ben
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mimimimimiquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedoelt. Wel je Nederlands bij blijven houden hè, straks kan je hier niet meer meepraten.
Krokant van buiten, smeuïg van binnen en het lekkerst als je heet bent?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag het compliment gehad dat ik the full package ben
ja is wel een groot complimentquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, praktisch heb je er dan niets aan maar wel leuk om te horen toch?
Toch niet van die ene terrorist met zijn enge ogen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel een groot compliment
jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krokant van buiten, smeuïg van binnen en het lekkerst als je heet bent?
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch niet van die ene terrorist met zijn enge ogen?
Een jong chocoladekoekje dus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
het is een zoon van iemand die ik elke dag zie als we gaan ontbijten. Zuid afrikaan is het.
Hier zo'n plastic buisje met pijltjes van krantenpapier erinquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan een tot proppenschieter verbouwde BIC-pen.
Was het een Thai die het zei? Daar is dat ook een compliment toch? Boeddha was ook heel dik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen in de praktijk, maar 4 wil nog wel lukken.quote:
quote:NASA en SpaceX hebben de lancering van een ruimtecapsule naar het internationale ruimtestation ISS vervroegd. Dat betekent dat de daar gestrande astronauten Butch Wilmore en Suni Williams eerder dan verwacht naar huis kunnen. Het duo is al tien maanden in de ruimte.
ook...quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het een Thai die het zei? Daar is dat ook een compliment toch? Boeddha was ook heel dik.
33 jarige blanke vlaquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een jong chocoladekoekje dus?
Het werkt wel als muizenlokkerquote:
Waar staat dat? Wie bepaald dat? Sinds wanneer bemoeid een mod zich met de inhoud van een OP zolang het niet privé/18+/kwetsend is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alles weer verwijderd, één plaatje is voldoende.
De thee van de TT van het TayTay topic nog welquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:52 schreef DaMart het volgende:
O, een koffiedrinker heeft de thee uit de TheeThee gehaald.
*verstopt zakje chipsquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent toch een fitgirl tegenwoordig, met al je sporten?![]()
en als je geen zin hebt in werken, moet je wat met je levenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Steek die hele tt maar in je reet ook wmb
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Steek die hele tt maar in je reet ook wmb
Ik zit gewoon gelijktijdig in een teams meetingquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en als je geen zin hebt in werken, moet je wat met je leven
Anders is ‘t ook maar saaitjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs op school is ook totaal debiel natuurlijk.
Inderdaad, wtfquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar staat dat? Wie bepaald dat? Sinds wanneer bemoeid een mod zich met de inhoud van een OP zolang het niet privé/18+/kwetsend is?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar bepaald en bemoeid doen ook wel pijn aan m'n ogen.
Mijn ontbijt moet nog komenquote:
Het is nog midden in de nachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Maar bepaald en bemoeid doen ook wel pijn aan m'n ogen.
ach troost je ik mik ook een suikerklont in mn theequote:
toch wel thee hequote:
Die hebben alleen de OP geslacht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
deze TT reeks kan ook verhuisd worden naar de ONZ
waar zijn de mods?
Sneeuw? Zit je in de bergen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:43 schreef Nizno het volgende:
vanmorgen braaf de PMDzak bij de weg gelegd. Die is nu al niet meer te zien onder de sneeuw
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?quote:
neh...quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?
Waarom krijgen ze daar alle sneeuw en wij in het westen al 4 jaar niets. Ik ga een klacht indienen bij het KNMI!quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?
kom zelf maar halen. ligt genoegquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan @:nizno een paar emmers naar ons toebrengen.
je hebt geen idee wat je zegtquote:
geen sneeuw om een kunstige pop te bouwen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door mijn wekker geen geslapen
Gelukkig geen verplichtingen vandaag, maar nu wel even geen kunst dagbesteding. Blijf liever thuis
lekker binnen blijven. terug gaan onder de dekbed en nog even verder snurkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door mijn wekker geen geslapen
Gelukkig geen verplichtingen vandaag, maar nu wel even geen kunst dagbesteding. Blijf liever thuis
Of een sneeuwpop makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:01 schreef Nizno het volgende:
En ik hoef niet naar buiten vandaag... misschien eind van de middag sneeuwballen gooien met de overbuurkids maar das ook alleen maar als IK zin heb
Ik hoef toch niet te fietsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat je zegt
Ik heb nog niet naar buiten gekekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen sneeuw om een kunstige pop te bouwen?
Staat gen0teerd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc of toetsenbor0d doe00t raar door steeds 0 te tikken.
Brr. Ik krijg het er koud van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn babyfoons hebben mooi uitzicht
Zal wel een koekje klem zitten in je toetsenbord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc of toetsenbor0d doe00t raar door steeds 0 te tikken.
Ik voel deze pijn gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gvd,Excel crasht.
Kan ik natuurlijk weer helemaal opnieuw beginnen.
Of online opslaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om de drie toetsaanslagen op ctrl+s drukken.
@ditismijnmeningquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Van Taylor Swift krijg je hart- en vaatziekten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |