Je bent me net voorquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een pak van 24 bitterballen?
Een man en wat voorn man?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is niet echt veel te vertellen. Hoorde het via iemand anders dat iemand dat over mij heeft gezegd
Bedoelt. Wel je Nederlands bij blijven houden hè, straks kan je hier niet meer meepraten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh god misschien bedoeld die wel dat ik dik ben
quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mimimimimiquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedoelt. Wel je Nederlands bij blijven houden hè, straks kan je hier niet meer meepraten.
Krokant van buiten, smeuïg van binnen en het lekkerst als je heet bent?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag het compliment gehad dat ik the full package ben
ja is wel een groot complimentquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, praktisch heb je er dan niets aan maar wel leuk om te horen toch?
Toch niet van die ene terrorist met zijn enge ogen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel een groot compliment
jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krokant van buiten, smeuïg van binnen en het lekkerst als je heet bent?
nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch niet van die ene terrorist met zijn enge ogen?
Een jong chocoladekoekje dus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
het is een zoon van iemand die ik elke dag zie als we gaan ontbijten. Zuid afrikaan is het.
Hier zo'n plastic buisje met pijltjes van krantenpapier erinquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan een tot proppenschieter verbouwde BIC-pen.
Was het een Thai die het zei? Daar is dat ook een compliment toch? Boeddha was ook heel dik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen in de praktijk, maar 4 wil nog wel lukken.quote:
quote:NASA en SpaceX hebben de lancering van een ruimtecapsule naar het internationale ruimtestation ISS vervroegd. Dat betekent dat de daar gestrande astronauten Butch Wilmore en Suni Williams eerder dan verwacht naar huis kunnen. Het duo is al tien maanden in de ruimte.
ook...quote:Op woensdag 12 februari 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het een Thai die het zei? Daar is dat ook een compliment toch? Boeddha was ook heel dik.
33 jarige blanke vlaquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een jong chocoladekoekje dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |