ach troost je ik mik ook een suikerklont in mn theequote:
toch wel thee hequote:
Die hebben alleen de OP geslacht.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
deze TT reeks kan ook verhuisd worden naar de ONZ
waar zijn de mods?
Sneeuw? Zit je in de bergen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:43 schreef Nizno het volgende:
vanmorgen braaf de PMDzak bij de weg gelegd. Die is nu al niet meer te zien onder de sneeuw
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?quote:
neh...quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?
Waarom krijgen ze daar alle sneeuw en wij in het westen al 4 jaar niets. Ik ga een klacht indienen bij het KNMI!quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gisteren was er sneeuw in drenthe, misschien nu meer?
kom zelf maar halen. ligt genoegquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan @:nizno een paar emmers naar ons toebrengen.
geen sneeuw om een kunstige pop te bouwen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door mijn wekker geen geslapen
Gelukkig geen verplichtingen vandaag, maar nu wel even geen kunst dagbesteding. Blijf liever thuis
lekker binnen blijven. terug gaan onder de dekbed en nog even verder snurkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Door mijn wekker geen geslapen
Gelukkig geen verplichtingen vandaag, maar nu wel even geen kunst dagbesteding. Blijf liever thuis
Of een sneeuwpop makenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:01 schreef Nizno het volgende:
En ik hoef niet naar buiten vandaag... misschien eind van de middag sneeuwballen gooien met de overbuurkids maar das ook alleen maar als IK zin heb
Ik hoef toch niet te fietsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt geen idee wat je zegt
Ik heb nog niet naar buiten gekekenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen sneeuw om een kunstige pop te bouwen?
Staat gen0teerd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc of toetsenbor0d doe00t raar door steeds 0 te tikken.
Brr. Ik krijg het er koud van.quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn babyfoons hebben mooi uitzicht
Zal wel een koekje klem zitten in je toetsenbord.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc of toetsenbor0d doe00t raar door steeds 0 te tikken.
Ik voel deze pijn gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gvd,Excel crasht.
Kan ik natuurlijk weer helemaal opnieuw beginnen.
Of online opslaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om de drie toetsaanslagen op ctrl+s drukken.
@ditismijnmeningquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Van Taylor Swift krijg je hart- en vaatziekten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |