Ik gebruik alles wat ik net opnoemde letterlijk elke week.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het zeldzame geval dat je dan opeens alles nodig hebt heb je te toch ook gewoon een telefoon en pinpas
"Dimmyyyyy??!!!!!! ik heb hoofdpijn, heb je een paracetamol?"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak dingen uit lopen delen aan mensen die iets niet bij zich hadden
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gebruik alles wat ik net opnoemde letterlijk elke week.
elke week een anderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?
Vandaar dat condoomquote:
Neeeeheeeeee. Maar je moet toch soms je haar borstelen, make up bijwerken, zonnebrand bijwerken, telefoon laden, slokje water drinken, etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?
1) handenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Maar je moet toch soms je haar borstelen, make up bijwerken, zonnebrand bijwerken, telefoon laden, slokje water drinken, etc.
dit, al zou ik handschoenen niet echt vergeten...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het al heel wat als ik er nu op koude dagen aan denk handschoenen in mijn jaszak te steken
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
1) handen
2) nee
3) nee
4) koop een goeie telefoon
5) koop gewoon wat onderweg als je zo extreem dorstig bent
Vertel maar niet aan Taylorquote:
Met wie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga even een beschuit eten. En misschien niet één, maar misschien wel meerdere!
Met Taylor!quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:27 schreef datismijnmening het volgende:
BALLIES?!! Ben je al wakker?
kan je toch iemand voor inhurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scripties schrijven zichzelf niet helaas
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je toch iemand voor inhuren
wat is dat?quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben straight edge geworden
Straightedge is a lifestyle some people follow, in which they abstain from drink, drugs (including alcohol) and casual sex.quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is dat?
Dimmie waarom kan je niet gewoon normale woorden gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |