Je bent zelf een bquote:
Nee anders had ik ze niet bij me natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan je de helft van die spullen wel thuis laten.
dan ga je zoals je je 's ochtends hebt voorbereid op de dag, elke andere oplossing is extreem ijdeltuit gedragquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee thuis heb ik toch alles al![]()
Stel nou dat je ineens een meeting of een lunch hebt
In het zeldzame geval dat je dan opeens alles nodig hebt heb je te toch ook gewoon een telefoon en pinpasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee thuis heb ik toch alles al![]()
Stel nou dat je ineens een meeting of een lunch hebt
Heel normaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.
Is jouw tas zo groot dat er meerdere items in verdwalen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel normaal.
In mijn handtas zit over het algemeen standaard; portemonnee, mobiel, airpods, op maat gemaakte oordoppen (sinds laatste spontane iets te harde feestje maar standaard in de tas gemikt), lippenbalsem, handcrème, lippenstift, compactspiegel, strip paracetamol, paar rennies, paar pleisters, hooikoortspillen, verdwaald inlegkruisje en verdwaalde tampons, paar verdwaalde euro’s, nagelknipper en nagelvijl, invisibobbels, elastiekje en borstel.
Blijkbaar. 9 van de 10 keer prop ik er ook nog een zonnebril in.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is jouw tas zo groot dat er meerdere items in verdwalen?
Nee ik heb een pouch met daarin, paracetamol, ibu, oxa, domperidon, diarreeremmers, tafegyl, 6 andere medicijnen die ik voorgeschreven krijg, stripje daglenzen, twee tampons, condoom, dermablade, wegwerptandenborstel en een nagelvijl. Dan heb ik altijd alle essentials bij me, als ik een keer niet thuis slaap.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je je boek en scheermes nodig?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heel normaal.
In mijn handtas zit over het algemeen standaard; portemonnee, mobiel, airpods, op maat gemaakte oordoppen (sinds laatste spontane iets te harde feestje maar standaard in de tas gemikt), lippenbalsem, handcrème, lippenstift, compactspiegel, strip paracetamol, paar rennies, paar pleisters, hooikoortspillen, verdwaald inlegkruisje en verdwaalde tampons, paar verdwaalde euro’s, nagelknipper en nagelvijl, invisibobbels, elastiekje en borstel.
Ik gebruik alles wat ik net opnoemde letterlijk elke week.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het zeldzame geval dat je dan opeens alles nodig hebt heb je te toch ook gewoon een telefoon en pinpas
"Dimmyyyyy??!!!!!! ik heb hoofdpijn, heb je een paracetamol?"quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo vaak dingen uit lopen delen aan mensen die iets niet bij zich hadden
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gebruik alles wat ik net opnoemde letterlijk elke week.
elke week een anderquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?
Vandaar dat condoomquote:
Neeeeheeeeee. Maar je moet toch soms je haar borstelen, make up bijwerken, zonnebrand bijwerken, telefoon laden, slokje water drinken, etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je slaapt elke week onverwachts niet thuis?
1) handenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neeeeheeeeee. Maar je moet toch soms je haar borstelen, make up bijwerken, zonnebrand bijwerken, telefoon laden, slokje water drinken, etc.
dit, al zou ik handschoenen niet echt vergeten...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind het al heel wat als ik er nu op koude dagen aan denk handschoenen in mijn jaszak te steken
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
1) handen
2) nee
3) nee
4) koop een goeie telefoon
5) koop gewoon wat onderweg als je zo extreem dorstig bent
Vertel maar niet aan Taylorquote:
Met wie?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga even een beschuit eten. En misschien niet één, maar misschien wel meerdere!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |