Niet allemaal naar mij rennenquote:
Schrik!quote:
quote:
Vast wel. Ik heb eind vorig jaar aangegeven dat ik mijn twijfels had, en die zijn uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik me ook voorstellen. Is daar ruimte voor?
[..]ja nee logisch
Ja, maarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar:
[..]
, dan rent automatisch iedereen naar je?
quote:
*Verstopt zich onder dekentjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RUn to essnhills run for your life
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.
The phaaaaantom of the opera is theeeerequote:
Die heet Erik net als ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
The phaaaaantom of the opera is theeeere
Oh ja, goed dat je het zegt. Ik moet nog niks regelen voor dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
Oh toevallig vrijdag is het ook Valentijnsdag.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heet Erik net als ik![]()
Hollyfuckquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.
Even naar buiten is voor jou een complete expeditie naar het onbekende of watquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.
Nee. ik heb wel een lelijk gezicht...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij ook een half masker en leef je in de krochten van een theater?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef mschol het volgende:
en wie is die spamhoer die hier al 3 topics bevuild? @:TS
quote:
Nee thuis heb ik toch alles alquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik heb wel een lelijk gezicht...
Dan kan je de helft van die spullen wel thuis laten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee thuis heb ik toch alles al![]()
Stel nou dat je ineens een meeting of een lunch hebt
Dan heb je je boek en scheermes nodig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee thuis heb ik toch alles al![]()
Stel nou dat je ineens een meeting of een lunch hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |