Zolang iemand vindt dat iets moet, moet het helemaal nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik totaal niet, kan me aan me reet roesten..
de commercie vindt dat je dat moet
Ja, te snel. Het lukt allemaal niet dit jaar met het combineren van alle taken. Moet anders volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
DamnGaat de tijd wel onwijs snel denk ik?
Mijn vriend was bijna dood dus ik vind het prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te vroeeeg!!1111!!!!!!!!!!!!11!11!!
Kan ik me ook voorstellen. Is daar ruimte voor?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, te snel. Het lukt allemaal niet dit jaar met het combineren van alle taken. Moet anders volgend jaar.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:35 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn vriend was bijna dood dus ik vind het prima.
Mensen zijn engquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, best wel een hoop, jij niet dan?
Niet allemaal naar mij rennenquote:
Schrik!quote:
quote:
Vast wel. Ik heb eind vorig jaar aangegeven dat ik mijn twijfels had, en die zijn uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik me ook voorstellen. Is daar ruimte voor?
[..]ja nee logisch
Ja, maarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar:
[..]
, dan rent automatisch iedereen naar je?
quote:
*Verstopt zich onder dekentjesquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
RUn to essnhills run for your life
Detoldoekjes, kledingroller, water, basic make-up, borstel, agenda, journal, pennen, powerbank, sleutels, medicatiepouch(met scheermesje, nagelvijl en tandenborstel), airpods, spf50 spray, labello, parfummini, sporttape, schaartje, een unclockable, , zonnebril in de zomer, haarclip en elastieken, soms een boek, vast nog wat andere troepjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |