Je zou maar in de kinderopvang werken of als ouder ergens op pad zijn. Lekkkerrrrrr….quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:38 schreef UitStraling het volgende:
"Kritiek op vochtige doekjes-verbod zwelt aan, jonge ouders verbolgen om absurd plan van PVV-staatssecretaris Jansen"
Toch maar weer ouderwets een natte vinger gebruiken om de babypindakaas uit de naad te krijgen.
Zal jou eensquote:
Dit lijkt me sowieso misschien wel het allergrootste kutberoep dat er is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou maar in de kinderopvang werken of als ouder ergens op pad zijn. Lekkkerrrrrr….
Niet gynaecoloog?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso misschien wel het allergrootste kutberoep dat er is.
Oh nee die is op.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met energie?
[..]
Je zegt het wel heel verdacht
Als je niet zo goed met kinderen bent moet je er ook niet aan beginnen. Verder ligt het helemaal aan hoe wat waar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso misschien wel het allergrootste kutberoep dat er is.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh nee die is op.
Had het nodig om les te geven.
Eerste 2 lessen vandaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Was het vandaag weer eerste les of eerder al gelukt?
Ik heb altijd Detoldoekjes bij mequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou maar in de kinderopvang werken of als ouder ergens op pad zijn. Lekkkerrrrrr….
Die joezi wist alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
7 jaar geleden had ie ook al een vooruitziende blik![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste 2 lessen vandaag.
Was halverwege erg moe. Maar kindjes waren lief.
Hutsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
No you are not.
Je bent zn Nederlandse neef
Dettoldoekjes is vast ook nein!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd Detoldoekjes bij me![]()
Maak zo vaak mijn handen of dingen schoon
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd Detoldoekjes bij me![]()
Maak zo vaak mijn handen of dingen schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |