Mocht zelf kiezen hoeveel en welke klassen. Om op te bouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
En twee lessen klinkt niet zo veel
Hoe ziet jou werkweek er gemiddeld uit? Hoeveel lessen en hoevaak geef je dezelfde les per jaar?
Damnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mocht zelf kiezen hoeveel en welke klassen. Om op te bouwen.
Euhm, ik geef normaal een les of 15 in de week. Dit jaar allemaal verschillende klassen en vakken, dus 1 per jaar.
Maar heb ook weleens gehad dat ik 6 parallelklassen had.
3 weekendtassen vol denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
En zo'n kledingroller. Wat sleep jij in godsnaam allemaal wel niet mee op een dag. Want dit is niet het enige.
commerciele prutquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:15 schreef Ama het volgende:
Oh toevallig vrijdag is het ook Valentijnsdag.
is anders wel de verjaardag van de liefde van mn levenquote:
gewoon iets kopen dat niet valentijn gerelateerd isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is anders wel de verjaardag van de liefde van mn leven
wat eigenlijk helemaal niet zo fijn is, alles is duur
hondenbrokkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets kopen dat niet valentijn gerelateerd is
Of kopen wanneer het niet zo duur isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets kopen dat niet valentijn gerelateerd is
vallen honden niet inmiddels ook al onder dingen waar je van kan houden en iets *moet* geven op valentijnsdag?quote:
Geen idee, ik ervaar dat niet zo. Vind jij dat je iets moet omdat het valentijnsdag isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
vallen honden niet inmiddels ook al onder dingen waar je van kan houden en iets *moet* geven op valentijnsdag?
en dit jaar?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Mijn jeugdliefde was jarig op Valentijnsdag maar toen was het nog niet de dag van de liefde maar de dag van de verborgen heimelijke liefde, dat was een stukje leuker nog, wat minder zoetjes en braafjes allemaal.
Ken jij leuke mensen?quote:
met Hall0n er op??quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:28 schreef isax het volgende:
Ik heb een ballon gekregen voor Valentijn.
ik totaal niet, kan me aan me reet roesten..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik ervaar dat niet zo. Vind jij dat je iets moet omdat het valentijnsdag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |