Nee hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Van Taylor Swift krijg je hart- en vaatziekten.
Ik ben kerngezond en ik luister al bijna 10 jaarquote:
Ik wens jou hetzelfde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen lieve mensen, en een matige morgen voor de rest!
Ze is een sluipmoordenaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben kerngezond en ik luister al bijna 10 jaar
Dat vergeet ik nog wel eens als ik er helemaal in zitquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon om de drie toetsaanslagen op ctrl+s drukken.
Je voelt je als een slappe vaatdoek van je dagje nepziek zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Karzai het volgende:
als een blok geslapen, ik voel me nog als een slappe vaatdoek, wel gedoucht en aangekleed, nog maar dagje rustig aan doen ik blijf vandaag binnen, picnic komt zo met de boodschappen
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je voelt je als een slappe vaatdoek van je dagje nepziek zijn?
The boy who cried wolfquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ja weet niet zo goed hoe?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets waar je proactief aan zou kunnen werken.
Ik vertrouw dit niet, ik zal een bedrijfsarts inschakelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Karzai het volgende:
als een blok geslapen, ik voel me nog als een slappe vaatdoek, wel gedoucht en aangekleed, nog maar dagje rustig aan doen ik blijf vandaag binnen, picnic komt zo met de boodschappen
Gewoon iets eten dat over de datum is als je ziek wil zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:35 schreef Karzai het volgende:
ik heb wel een griepje onder de leden hoormaar niet dat ik lig te rillen in bed ofzo
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vertrouw dit niet, ik zal een bedrijfsarts inschakelen.
Heb je gezopen gisteren?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:15 schreef Karzai het volgende:
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onderschat de impact van de mannengriep niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik geloof je welquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Karzai het volgende:
ik lees het al, jullie geloven mij niet
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij gelooft ook dat een Palestijn met een bomgordel een bosje rozen komt brengen.
Wat voorn eentje?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
zit hier een kleine roofvogel in de boom
eten die gecko's?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
zit hier een kleine roofvogel in de boom
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
nou mensen nog even snel doorposten om de taylor swift combo te doorbreken voordat dimmy zijn bed uitkomt
zeker mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Deze is mooi, beetje een punkvogel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_baza
die lust vast ook een spin of een muisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. Hij keek hele tijd om zich heen of ide wat lekkers zag
denk dat danny weer geld nodig heeft en gewoon weer blijven donerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dacht dat internet op kantoor kut aan het doen was, maar het forum is traag.
Nee is overal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dacht dat internet op kantoor kut aan het doen was, maar het forum is traag.
Goed hoor alleen een tikje ondeugend maar hoort ook bij de leeftijd.quote:
hoe oud is zequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed hoor alleen een tikje ondeugend maar hoort ook bij de leeftijd.
Kloptquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dan zijn ze nog erg speels idd
wat zit er op de bammetjes vandaag?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Tijd om te lunchen, vriendjes.
En @:dud0r
Bij mij 3kb’tjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat zit er op de bammetjes vandaag?
Oude kaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Aha, jij hebt hem weggejaagd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Tijd om te lunchen, vriendjes.
En @:dud0r
Ik loop zo even naar de bakkerquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Er had iemand net een half brood op het dak hiernaast gegooid dus er was even een flashmob van veertig meeuwen
ik ga binnenkort ook maar weer eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Haartjes zijn weer lekker kort
Bedankt burenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu liggen er meeuwenkwatsen op de galerij.
Iewquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde iets met “Bam” te vinden. Dus kwam ik met 3kb van “Bam dit is 3KB”.quote:
Die slaapt overdag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou dimm nu stiekem het topic in de gaten houden?
Zou ik eigenlijk wel weel hilarisch vinden.
En op jacht in de nacht.quote:
Agenderen voor de eerstvolgende ALV.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Van de meeuwenspottersclub?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Agenderen voor de eerstvolgende ALV.
Zo maar uit de losse polsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |