Onderschat de impact van de mannengriep niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je voelt je als een slappe vaatdoek van je dagje nepziek zijn?
ik geloof je welquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:49 schreef Karzai het volgende:
ik lees het al, jullie geloven mij niet
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij gelooft ook dat een Palestijn met een bomgordel een bosje rozen komt brengen.
Wat voorn eentje?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
zit hier een kleine roofvogel in de boom
eten die gecko's?quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
zit hier een kleine roofvogel in de boom
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
nou mensen nog even snel doorposten om de taylor swift combo te doorbreken voordat dimmy zijn bed uitkomt
zeker mooiquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Deze is mooi, beetje een punkvogel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_baza
die lust vast ook een spin of een muisjequote:Op woensdag 12 februari 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen. Hij keek hele tijd om zich heen of ide wat lekkers zag
denk dat danny weer geld nodig heeft en gewoon weer blijven donerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dacht dat internet op kantoor kut aan het doen was, maar het forum is traag.
Nee is overal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dacht dat internet op kantoor kut aan het doen was, maar het forum is traag.
Goed hoor alleen een tikje ondeugend maar hoort ook bij de leeftijd.quote:
hoe oud is zequote:Op woensdag 12 februari 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed hoor alleen een tikje ondeugend maar hoort ook bij de leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |