Ik was om 3 uur al een keer wakker, maar dat vond ik dan weer wat vroeg om er al uit te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat rebels.
Ik was voor de wekker al wakker.
O ik was er al om 3.15 uur uit. En moet nuchter b lijven over een uurtje bloedprikkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur al een keer wakker, maar dat vond ik dan weer wat vroeg om er al uit te komen.
Mag alleen de TT veranderen als de TS daar om vraagtquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
en even serieus, kan een mod de TT fixen ,zit een typfout in
soms moet je de regels een beetje buigenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag alleen de TT veranderen als de TS daar om vraagt![]()
Wat voor typefout?quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
Done.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
Klopt.quote:
TSC is gewoon de TheeSlowChat. Eerste vermelding daarvan was al in deel 609 en is nog meerdere keren teruggekomen. Er is ook wel eens een CSC (ChocomelSlowChat) of WSC (WhiskySlowChat) geweest in de reeks.quote:
Ik zie dat hier niet hoor, staat gewoon KSCquote:
Ik drink beidequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:52 schreef DaMart het volgende:
O, een koffiedrinker heeft de thee uit de TheeThee gehaald.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey dat was geen foutje.
Ik zie al wie dat gedaan heeftquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:52 schreef DaMart het volgende:
O, een koffiedrinker heeft de thee uit de TheeThee gehaald.
Ik zat naar de titel te kijken en zag geen fout ik had heel niet gezien dat er TSC stond. Sorryquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
soms moet je de regels een beetje buigen
en deze TS is meer een spammer dan een normale TS
quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey dat was geen foutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |