SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 12-02-2025 05:28:11 ]-XOXO-
hmmm okequote:Op woensdag 12 februari 2025 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straightedge is a lifestyle some people follow, in which they abstain from drink, drugs (including alcohol) and casual sex.
zijn het er al 4? dan heb ik 1 gemistquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leer je daar in Thailand niet tellen op school?
Nee garpje. Heb dry january gedaan en nu in februari gewoon ook niet zoveel gedronken. Denk 2-3 flessen.quote:
ja het leven moet wel een beetje leuk blijven dimmyquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee garpje. Heb dry january gedaan en nu in februari gewoon ook niet zoveel gedronken. Denk 2-3 flessen.
Zeker. Maar ga overal wel minderen. Iig tot ik vijf kilo eraf ben en de bach binnen isquote:Op woensdag 12 februari 2025 02:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het leven moet wel een beetje leuk blijven dimmy
De maybach?quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Maar ga overal wel minderen. Iig tot ik vijf kilo eraf ben en de bach binnen is
En alles weer verwijderd, één plaatje is voldoende.quote:
Ah de TheeSCquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Er is weer eens een TheeSlowChat.
Doe mij maar English Blend om de dag mee te beginnen, TS.
Oh, dat doe ik al heel mijn leven, maar daar heb ik nooit een term opgeplakt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straightedge is a lifestyle some people follow, in which they abstain from drink, drugs (including alcohol) and casual sex.
ik ben er ook vrij bedreven inquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik al heel mijn leven, maar daar heb ik nooit een term opgeplakt.
Goed bezig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben er ook vrij bedreven in
Ik heb vandaag 41 baantjes gedaan
quote:Op woensdag 12 februari 2025 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik ben vandaag 41 minuten later uit bed gekomen.Ik lag nog lekker.
Wat rebelsquote:Op woensdag 12 februari 2025 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik ben vandaag 41 minuten later uit bed gekomen.Ik lag nog lekker.
Ik was om 3 uur al een keer wakker, maar dat vond ik dan weer wat vroeg om er al uit te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat rebels.
Ik was voor de wekker al wakker.
O ik was er al om 3.15 uur uit. En moet nuchter b lijven over een uurtje bloedprikkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was om 3 uur al een keer wakker, maar dat vond ik dan weer wat vroeg om er al uit te komen.
Mag alleen de TT veranderen als de TS daar om vraagtquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
en even serieus, kan een mod de TT fixen ,zit een typfout in
soms moet je de regels een beetje buigenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag alleen de TT veranderen als de TS daar om vraagt![]()
Wat voor typefout?quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
Done.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:18 schreef mschol het volgende:
Klopt.quote:
TSC is gewoon de TheeSlowChat. Eerste vermelding daarvan was al in deel 609 en is nog meerdere keren teruggekomen. Er is ook wel eens een CSC (ChocomelSlowChat) of WSC (WhiskySlowChat) geweest in de reeks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |