abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216819679
Hoi, De korte vraag is: Hoe vinden wij enablers zodat wij eindelijk tot rust kunnen komen?

Het zit namelijk zo: De afgelopen jaren hebben wij het heel zwaar gehad, onze zoon heeft dankzij de verplichte vaccinaties ADHD gekregen, hier voor was hij echt heel rustig maar nu is er geen houden meer aan, ook dankzij de vaccinaties zijn mijn vrouw en ik chromisch moe, en hierdoor hebben wij het heel zwaar, wij kunnen dan ook niet werken door deze rotziektes. Onze leven is beperkt tot het huis, de supermarkt en 2x per maand naar Duitsland om eerste levensbehoeftes te kopen die hier zo onwijs duur zijn door alle accijnzen die ze ons opleggen, ook zijn wij bijna het huis uitgezet omdat die kutwoningbouw maar blijft afschrijven ondanks dat wij heel veel gebreken aan ons huis hebben, echt schandalig.

Je ziet dat wij echt even toe zijn aan rust, onze zoon wordt heel rustig als hij oceaangeluiden hoort of natuurdocumanteires kijkt over parelwitte stranden, daarom denken wij dat het het beste is om ergens heen te gaan waar niet te veel mensen zijn (vanwege zijn ADHD) en bijvoorbeeld dus ook van die mooie stranden. Veel mensen hoor ik die allemaal donaties krijgen van mensen die het hun ook gunnen, daar hebben wij natuurlijk ook recht op maar ik weet niet hoe ik deze enablers kan berijken, een donatiewebsite opzetten met fundme kan ik maar ik weet niet hoe ik de enablers kan bereiken.

Hoe maak ik reclame voor ons goede doel, het mag alleen niet te veel geld kosten want dat hebben wij niet.

dankjewel
pi_216819697
Probeer FaCeBOOk!!!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216819733
Vaccinatie wappie-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 februari 2025 @ 16:59:20 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216819776
Zo'n water villa op de Seychellen klinkt wel als iets waar je recht op hebt TS :Y
  Spellchecker maandag 24 februari 2025 @ 17:05:17 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216820035
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2025 16:50 schreef DrekPaart het volgende:
onze zoon heeft dankzij de verplichte vaccinaties ADHD gekregen,
En toen haakte ik af.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')