abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 12:49:55 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_215482591
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb hem verplaatst. Vind het niet per se iets voor GC en gezien de uitwisselingen van posts in het topic al helemaal niet.
Niet iets van GC :? Wat dan wel ? En qua uitwisseling moet je bij Plompzakker zijn. Die deed weer eens een Geneetje. Verder is het absurd dat dit gebeurt terwijl FOK! al op sterven na dood is. Ik doe nog m'n best. Je kunt ook de posts van Plompzakker weg halen plus die van mij.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 13:03:23 #177
5428 crew  miss_sly
pi_215482747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Niet iets van GC :? Wat dan wel ? En qua uitwisseling moet je bij Plompzakker zijn. Die deed weer eens een Geneetje. Verder is het absurd dat dit gebeurt terwijl FOK! al op sterven na dood is. Ik doe nog m'n best. Je kunt ook de posts van Plompzakker weg halen plus die van mij.

We zijn het niet eens. Dat kan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:09:59 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_215482816
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We zijn het niet eens. Dat kan.
Dit is je antwoord :? Nou ja, antwoord. Nogmaals, waarom is dit naar VER verplaatst ? Dat gebeurt zelden. Ik heb veel moeite gedaan en het lijkt me gezien de gebeurtenissen een relevant topic. Geen C/P geen, lemming, geen kloon, geen gescheld. Trouwens, waar zijn we het niet over eens ? Verder kun je misschien aan m'n verzoek voldoen om de paar posts van mij en Plompzakker weg te halen. Om daarna het topic alsnog in GC te plaatsen. Kun je gelijk de lachsmiley van Maxi_Mus verwijderen. Die wel door heeft dat het een sneer naar mij is van Plompzakker. Ik vraag niks bijzonders en het lijkt me een kleine moeite.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 13:23:21 #179
5428 crew  miss_sly
pi_215482950
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dit is je antwoord :? Nou ja, antwoord. Nogmaals, waarom is dit naar VER verplaatst ? Dat gebeurt zelden. Ik heb veel moeite gedaan en het lijkt me gezien de gebeurtenissen een relevant topic. Geen C/P geen, lemming, geen kloon, geen gescheld. Trouwens, waar zijn we het niet over eens ? Verder kun je misschien aan m'n verzoek voldoen om de paar posts van mij en Plompzakker weg te halen. Om daarna het topic alsnog in GC te plaatsen. Kun je gelijk de lachsmiley van Maxi_Mus verwijderen. Die wel door heeft dat het een sneer naar mij is van Plompzakker. Ik vraag niks bijzonders en het lijkt me een kleine moeite.

Ik zie niet waarom het per se in GC moet staan. En je draait inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten dat je niet moet reageren als iemand naar jouw idee een kutopmerking maakt, maar een tr moete zetten. Daarnaast moet je natuurlijk ook kunnen incasseren. Ik vind de post van Plompzakker niet nodig om te verwijderen, zo'n ramp is ie nou ook weer niet. Eerder een kwinkslag, wat mij betreft.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:41:57 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483148
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zie niet waarom het per se in GC moet staan. En je draait inmiddels lang genoeg mee op FOK! om te weten dat je niet moet reageren als iemand naar jouw idee een kutopmerking maakt, maar een tr moete zetten. Daarnaast moet je natuurlijk ook kunnen incasseren. Ik vind de post van Plompzakker niet nodig om te verwijderen, zo'n ramp is ie nou ook weer niet. Eerder een kwinkslag, wat mij betreft.
Dan ken jij de postgeschiedenis niet van Plompzakker ten opzichte van mij. Dit is niet "iemand" die op twee forums mij altijd het leven zuur maakt. Dit is een mod die FOK! in goede banen moet leiden. Ik wist dat hij zou gaan kloten als ik het in één van "zijn" forums zou plaatsen. En wat gebeurt er ? De eerste die reageert is Plompzakker met een steek onder water. Wat je zegt dat ik al lang genoeg op FOK! zit. Dus leer mij de pappenheimers kennen. Dit is géén kwinkslag, die herken ik uit duizenden en ben ik zelf ook niet vies van. Nu heeft hij het weer voor elkaar om me te fucken en zit ik me weer te verdedigen. Verder blijft het absurd dat een topic als deze wordt verplaatst terwijl hij straks wel op de Frontpage staat. Gezien dit : 'Ik zie niet waarom het per se in GC moet staan' wens ik je veel wijsheid en geduld toe met topics die wél per se in GC mogen en moeten staan.

Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 20:55:36 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_215487618
M'n briljante column heeft inmiddels 1500 views en 30 reacties op de Frontpage. Zegt zeker ook niks ?

https://frontpage.fok.nl/(...)-vandaag-inside.html

One tough cookie donderdag 9 januari 2025 @ 22:35:35 #182
169210 liesje1979
pi_216234889
quote:
17s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Vanaf hier gaat slowchat weg hoor
*heel erg streng kijkt, dit topic mag pas in 2025 dicht.
:P
Hell To The Liars
pi_216292927
Mag het in memoriam topic even opgeschoond. (de Hannah vrede flauwekul zeg maar)?
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator dinsdag 14 januari 2025 @ 13:40:56 #185
5428 crew  miss_sly
pi_216293153
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2025 13:25 schreef Symphonic het volgende:
Mag het in memoriam topic even opgeschoond. (de Hannah vrede flauwekul zeg maar)?
Goede, zal ik meteen even doen.
pi_216645459
Ik zie nu een paar keer dat er wordt gemod op de inhoud van een OP in de KSC. Smaken mogen verschillen ten aanzien van de inhoud van een OP. Maar zolang daar niks staat dat in strijd is met de User Policy zou een mod zich daar niet mee moeten bemoeien. De volgende TS kan de OP gewoon weer aanpassen aan zijn/haar smaak.
  Moderator woensdag 12 februari 2025 @ 12:14:39 #187
388664 crew  Dotteke
pi_216647436
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie nu een paar keer dat er wordt gemod op de inhoud van een OP in de KSC. Smaken mogen verschillen ten aanzien van de inhoud van een OP. Maar zolang daar niks staat dat in strijd is met de User Policy zou een mod zich daar niet mee moeten bemoeien. De volgende TS kan de OP gewoon weer aanpassen aan zijn/haar smaak.
Het moet voor iedereen leuk blijven en zoveel gifjes maakt het er voor sommige users niet leuker op.
Dus in overleg besloten dat users nog 1 plaatje in de OP mogen toevoegen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 12 februari 2025 @ 12:30:21 #188
388664 crew  Dotteke
pi_216647681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja hou op zeg.
Gesprek van FB hoef je niet naar de KSC te halen.

Gewoon één plaatje in de OP toevoegen, wil je er 10 dan graag onder een spoiler
pi_216647694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gesprek van FB hoef je niet naar de KSC te halen.

Gewoon één plaatje in de OP toevoegen, wil je er 10 dan graag onder een spoiler
Ik deelde het even met de andere KSC'ers, sorry hoor.
Tap tap tap
  woensdag 12 februari 2025 @ 12:43:46 #190
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_216647926
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het moet voor iedereen leuk blijven en zoveel gifjes maakt het er voor sommige users niet leuker op.
Kunnen we ook even stoppen met dit autistische gejankbal a.u.b.
Dus nu gaan we regeltjes verzinnen over hoeveel plaatjes er in de OP mogen.
Who the hell cares. Vertrouw gewoon op het zelfregulerend vermogen van een SC.
pi_216647966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In overleg met wie precies?

Je verheft een incident waar (onterecht) op ingegrepen is nu ineens tot beleid waar iedereen zich blijkbaar aan moet houden. Sorry, ik vind dit echt te ver gaan.
  Moderator woensdag 12 februari 2025 @ 13:45:58 #192
388664 crew  Dotteke
pi_216648879
Misschien ben ik te voorbarig geweest. (welliswaar goed bedoeld voor alle kanten) MIjn excuus.

Ik dacht voor iedereen een oplossing. Een plaatje in de OP en dan de rest in een spoiler.......... iedereen blij.

Maar het verzoek is wel als je plaatjes/gifjes in de OP zet. Er dan niet een hele rits te zetten.
Zet er een paar onder de spoiler als je toch veel plaatjes wil posten.

Zelf vind ik het ook irritant als ik op mijn mobiel hier kom kijken en ik moet eers een ellende lange OP door scrollen.
Men kan toch een beetje rekening houden met elkaar?
pi_216649093
Ik snap werkelijk het probleem niet. Er staan een keer meer dan drie gifjes in de OP in een topic van de duizenden, je scrolt er langs en gaat verder. Degene die daarna de OP pakt verandert het weer.

Nu toevallig een paar topics achter elkaar want een beetje plagen is soms ook leuk. Dan moeten mensen maar een beetje een dikkere huid krijgen en het gewoon negeren, het is hier toch geen safe space ballenbak?

Als we OP’s op lengte gaan beoordelen mag dan de kibbelinghandleiding er uit? Die was vorig jaar al niet meer leuk en ik moet er wel de hele tijd langsscrollen.

En al helemaal raar dat een mod die ik nooit in de SC zie posten even arbitrair gaat besluiten “dat er maar één gifje in de OP mag”

[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 12-02-2025 14:11:04 ]
-XOXO-
pi_216649197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2025 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ik snap werkelijk het probleem niet. Er staat een keer meer dan drie gifjes in de OP in een topic van de duizenden, je scrolt er langs en gaat verder. Degene die daarna de OP pakt verandert het weer.

Nu toevallig een paar topics achter elkaar want een beetje plagen is soms ook leuk. Dan moeten mensen maar een beetje een dikkere huid krijgen en het negeren het is hier toch geen safe space ballenbak?

Als we OP’s op lengte gaan beoordelen mag dan de kibbelinghandleiding er uit? Die was vorig jaar al niet meer leuk en ik moet er wel de hele tijd langsscrollen.

En al helemaal raar dat een mod die ik nooit in de SC zie posten even arbitrair gaat besluiten “dat er maar één gifje in de OP mag”
Dotteke post wel regelmatig in de KSC, maar dan slapen wij meestal nog :D
Tap tap tap
pi_216821345
Geachte moderatoren: Wat heb ik misdaan dat mijn topos op slot is?
GC / Hoe kun je Enablers vinden voor mensen in nood?

Ikbgeef geen link ofzoiets ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan aanvliegen? Ik ga ook geen link plaatsen

Dank u wel
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 06:12:42 #196
388664 crew  Dotteke
pi_216874301
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:26 schreef DrekPaart het volgende:

Ikbgeef geen link ofzoiets ik wil alleen weten hoe ik dit het beste kan aanvliegen? Ik ga ook geen link plaatsen

Dank u wel
Ik had je een DM gestuurd?
Zal je er nog een sturen, hopelijk lees je die dan wel
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 08:07:30 #197
5428 crew  miss_sly
pi_216874583
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 19:26 schreef DrekPaart het volgende:

Dank u wel
Je had dit topic al eens geopend en dat was gesloten. Je opent dan niet zomaar weer hetzelfde topic.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 09:18:57 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216875183
Sowieso ben je aan het trollen als je claimt dat de eerste levensbehoeften hier zo duur zijn geworden door de accijnzen.
Er worden geen accijnzen geheven op eerste levensbehoeften.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 1 maart 2025 @ 09:52:48 #199
5428 crew  miss_sly
pi_216875597
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 09:18 schreef Leandra het volgende:
Sowieso ben je aan het trollen als je claimt dat de eerste levensbehoeften hier zo duur zijn geworden door de accijnzen.
Er worden geen accijnzen geheven op eerste levensbehoeften.
We gaan die discussie niet alsnog hier voeren, natuurlijk. Dit is feedback :)
pi_216888701
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had je een DM gestuurd?
Zal je er nog een sturen, hopelijk lees je die dan wel
Eerste nooit ontvangen, tweede wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: