Thx. Ik zie dat het nu een reeks is. Ik zie alleen nergens "Open nieuw deel"?quote:
huh ik had hem getest nadat ik er een reeks van heb gemaakt,quote:Op maandag 29 juli 2024 16:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Thx. Ik zie dat het nu een reeks is. Ik zie alleen nergens "Open nieuw deel"?
"Nieuw topic" geeft gewoon een blanco topic.
[ afbeelding ]
Om welk topic gaat het?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:35 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat met adviseren illegale dingen te doen? Mag dat ineens wel als het topic niet in WGR staat?
Ik zie dat er een mod actief is geweest, een en ander weg heeft gehaald en aangegeven heeft dat illegaal advies niet mag. Dus volgens mij gaat het verder wel goed, toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic met de tig TR's
GC / Mag niet schoon puin in de ondergrondsecontainer?
Ehm nee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie dat er een mod actief is geweest, een en ander weg heeft gehaald en aangegeven heeft dat illegaal advies niet mag. Dus volgens mij gaat het verder wel goed, toch?
Er had een mod naar gekeken en deze was vergeten het weg te halen. Dat wordt nu gecorrigeerd. Bedankt dat je er even de aandacht op vestigde, want het hoort inderdaad niet te blijven staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee?
Ik weet niet wie de TR's afgevinkt heeft, maar als je "advies" als "gooi maar in de gracht" "gewoon in het bos neerflikkeren" "voor de ingang van de milieustraat dumpen" "gewoon in beetjes in het restafval" enz. enz. enz. gewoon laat staan en met een post komt dat "we geen illegaal advies geven" dan is dat niet afdoende.
Bekijk de afgevinkte TR's dan nog maar eens en het topic zelf op wat er nog staat.
Als je serieus meent dat er al een mod naar gekeken heeft dan weet ik echt niet wat die mod nog in het blauw doet.
Er staat nog een "dump-advies" in een quote.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er had een mod naar gekeken en deze was vergeten het weg te halen. Dat wordt nu gecorrigeerd. Bedankt dat je er even de aandacht op vestigde, want het hoort inderdaad niet te blijven staan.
Ik loop straks het topic nog even na als ik tijd heb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat nog een "dump-advies" in een quote.
✅quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / Beste volksliederen ter wereld?
Volksliederen, svp.
Die niet heb ik gezet. Doe ik bij vrijwel iedere post die ik verwijder. Ik heb jouw post verwijderd omdat het off topic was en onnodig een sneer uitdelend aan de TS. Als je denkt dat een topic verzonnen is en niet klopt, dan zet je een tr zodat een mod ernaar kan kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:22 schreef FvanS het volgende:
FvanS in GC / Inbrekers zouden geen rechten moeten hebben
Ik heb in dit topic een note gekregen voor een heel normaal bericht, zou ik hier uitleg over mogen? Eventueel in DM? Want ik snap niet helemaal wat hier fout aan is
Het was helemaal niet offtopicquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die niet heb ik gezet. Doe ik bij vrijwel iedere post die ik verwijder. Ik heb jouw post verwijderd omdat het off topic was en onnodig een sneer uitdelend aan de TS. Als je denkt dat een topic verzonnen is en niet klopt, dan zet je een tr zodat een mod ernaar kan kijken.
KLB / [klb sc] mooie gespierde zeemannenquote:Op zondag 1 september 2024 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Mag onze sc weer open of naar een ander forum
Fijn een reactie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben hier niet de enige mod. We zijn met drie man hier. En had het bericht niet gezien.
Over een note wordt niet gediscussieerd.
.
Ik heb hem verplaatst. Vind het niet per se iets voor GC en gezien de uitwisselingen van posts in het topic al helemaal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:40 schreef tong80 het volgende:
Het was m'n intentie om dit topic in GC te openen. Blijkbaar heb ik het verkeerd gedaan. Kan ook zijn dat iemand hem naar VER heeft verplaatst. Kan een mod hem alsnog in GC plaatsen ? Bij voorbaat dank..
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |