Tot diep in de herfst?quote:Op zondag 15 september 2024 16:22 schreef Kerem het volgende:
https://www.ad.nl/mode/me(...)it-me-niet~a9284430/
En de dames? (hier niet genoemd), ik bedoel natuurlijk wel zonder panty. Rok mag natuurlijk ook is vergelijkbaar zolang het zonder panty is.
Is die mode (al)weer over dan?quote:Op zondag 15 september 2024 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Tot diep in de herfst?
Het is half september![]()
O weer een artikel van 3 jaar geleden.
Wat heb jij toch met korte en lange broeken en benen van jongens en meisjes?quote:Op zondag 15 september 2024 16:40 schreef Kerem het volgende:
[..]
Is die mode (al)weer over dan?
In het straatbeeld viel het mij wel op dat de skinny jeans ruimte gemaakt heeft voor een baggy broek.
Wat er dit jaar in de winter in de mode is moet ik uiteraard nog zien.
Dit gaat trouwens over de broek, er zijn er ook genoeg die een warme dikke winterjas combineren met een korte broek. (of voor Kika)
Nou en, moeten zij weten.quote:Op zondag 15 september 2024 16:40 schreef Kerem het volgende:
[..]
In het straatbeeld viel het mij wel op dat de skinny jeans ruimte gemaakt heeft voor een baggy broek.
Dit gaat trouwens over de broek, er zijn er ook genoeg die een warme dikke winterjas combineren met een korte broek. (of voor Kika)
Baggy is alweer uit en skinny komt terug. Hoe vaak kom jij buiten?quote:Op zondag 15 september 2024 16:40 schreef Kerem het volgende:
[..]
vaak maar meestal in bos/ buitengebied.quote:Op zondag 15 september 2024 18:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Baggy is alweer uit en skinny komt terug. Hoe vaak kom jij buiten?
Daar hoor je geen onderbroek onder te dragen. Ook niet erboven.quote:
Naakte lul in de sneeuw slepenquote:Op zondag 15 september 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hoor je geen onderbroek onder te dragen. Ook niet erboven.
Dat bedoel ik. En dan je handtekening in de sneeuw pissen.quote:Op zondag 15 september 2024 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Naakte lul in de sneeuw slepen
Terwijl je al snel teveel warme kleding draagt als je gewoon ergens staat, zit of aan de wandel bent.quote:Op zondag 15 september 2024 16:29 schreef summer2bird het volgende:
Nee, veels te koud.
Soms een tshirt maar zodra het kwik onder de 10 komt draag ik warme kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |