was maar zo, morgen nog werken, maar oke voor weekend zoek ik ff andere sc enzo, bevalt me niet DTSquote:
Begrijp hetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
was maar zo, morgen nog werken, maar oke voor weekend zoek ik ff andere sc enzo, bevalt me niet DTS
tja ik vind het niet oke hoe dts gedaan wordt enzo nu.quote:
ONZ / [ONZ FB #523] ONZ is een vrijbrief om onzin te postenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik vind het niet oke hoe dts gedaan wordt enzo nu.
en niet meer wat ik leuk vind. maar geef dat maar ff aan fb dan.
Zoek wel andere.
Dit dusquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 09:26 schreef Zonnezomer2025 het volgende:
Willen jullie mijn account verwijderen? Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:42 schreef Danny het volgende:
Als je anoniem wilt zet je 'graag verwijderen' in je signature en mail je daarna naar privacy@fok.nl
Hoezo is het een redelijk belangrijk topic als het zelden voorkomt (Google leert me 4 op de miljoen)? Bovendien is het dan meer geschikt voor LIF omdat het over gezondheid gaat. En als je het echt belangrijk vindt, maak je een mooie eigen post en schrijf je je eigen tekst.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:01 schreef Beathoven het volgende:
Ik vind het vreemd dat een redelijk belangrijk topic over hoe je het risico op besmetting met een vleesetende bacterie wordt gesloten omdat er wat getoetste adviezen instaan die met ai zijn gegenereerd. Kan ook iets van een website copy-pasten als link. Het gaat hier niet om een mening of om hoe mooi het is als dit door mensen zou zijn geschreven.
Het gaat om de kansvergroting in combinatie met klimaatverandering dat sneller gaat dan modellen berekenden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo is het een redelijk belangrijk topic als het zelden voorkomt (Google leert me 4 op de miljoen)? Bovendien is het dan meer geschikt voor LIF omdat het over gezondheid gaat. En als je het echt belangrijk vindt, maak je een mooie eigen post en schrijf je je eigen tekst.
Niet per se een spoiler, maar maak je teksten zelf. Herschrijf het in je eigen woorden en layout waar ze ook vandaan komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het gaat om de kansvergroting in combinatie met klimaatverandering dat sneller gaat dan modellen berekenden.
https://www.nature.com/articles/s41598-023-28247-2
De adviezen komen uit ai en hadden misschien in een spoiler gekund, maar geven geen spannende hallucinerende dingen aan.
Echt, een hele tekst met adviezen herschrijven als de bron erbij kan?. wat een onzin. Het is geen proefschrift. En er is toch geen hond die het advies serieus neemt, tot het hier de kranten haalt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet per se een spoiler, maar maak je teksten zelf. Herschrijf het in je eigen woorden en layout waar ze ook vandaan komen.
Als toch niemand het serieus neemt, is het kennelijk geen serieus topic en kan het beter in ONZ.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Echt, een hele tekst met adviezen herschrijven als de bron erbij kan?. wat een onzin. Het is geen proefschrift. En er is toch geen hond die het advies serieus neemt, tot het hier de kranten haalt.
Sorry, maar als er een topic is over hoe belangrijk vaccinaties zijn. Dan valt men over een woordje of komma en wuift men het weg. Tot de eerste kinderen overlijden, jaren later. Dat bedoel ik. Het advies zit in de eerste aanloop en dat je zoiets liever in ONZ ziet onderstreept mijn punt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als toch niemand het serieus neemt, is het kennelijk geen serieus topic en kan het beter in ONZ.
Het is algemeen gezondheidsadvies, niet iets voor "lifestyle" of de andere topics.quote:Maar nogmaals, behalve dat het een overmatige hoeveelheid AI-gekopieerde tekst bevatte, is het meer voor LIF of eventueel Wetenschap of WKN vanwege de klimaatverandering?
Algemeen gezondheidsadvies of in ieder geval een discussie erover lijkt me juist iets voor LIF.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sorry, maar als er een topic is over hoe belangrijk vaccinaties zijn. Dan valt men over een woordje of komma en wuift men het weg. Tot de eerste kinderen overlijden, jaren later. Dat bedoel ik. Het advies zit in de eerste aanloop en dat je zoiets liever in ONZ ziet onderstreept mijn punt.
[..]
Het is algemeen gezondheidsadvies, niet iets voor "lifestyle" of de andere topics.
Het willen aangeven dat men o.a. met een open wond halfzout water moet vermijden met deze temperaturen ivm de dood of amputatierisico's valt dus als advies meer tussen het make-up, haar- en tandadvies van "lifestyle" dan een algemeen forum?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Algemeen gezondheidsadvies of in ieder geval een discussie erover lijkt me juist iets voor LIF.
Lifestylequote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het willen aangeven dat men o.a. met een open wond halfzout water moet vermijden met deze temperaturen ivm de dood of amputatierisico's valt dus als advies meer tussen het make-up, haar- en tandadvies van "lifestyle" dan een algemeen forum?
Verplaats 'm maar danquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lifestyle
Alles over gezondheid, uiterlijke verzorging, mode, kleding, make-up, tabak, etc.
Ook daar geldt dat je een eigen post maakt, geen AI.quote:
The floor is lavaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook daar geldt dat je een eigen post maakt, geen AI.
Misschien kun je in LIF opnieuw maken en delen gebruiken uit je oude topic en wat zaken aanpassen naar eigen tekst.
Dat weet je inmiddels, is je in FB van WGR ook al uitgelegd.quote:
Ik denk dat jullie het gewoon niet begrijpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet je inmiddels, is je in FB van WGR ook al uitgelegd.
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het gewoon niet begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |