Vakantie, zelfs mods hebben dat wel eensquote:
probeer het eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
GC / Vrouwen: Waar moeten wij mannen onderling op letten?
Waar te beginnen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar te beginnen
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ja ik scheld daar ook niet of zo, een beetje apartquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:57 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Blijkbaar mag jij geen mening hebben, van mij mag je dat gewoon
Het is ook niet echt duidelijk welke postsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja ik scheld daar ook niet of zo, een beetje apart
ik hou er maar over op anders weet ik het wel weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Het is ook niet echt duidelijk welke posts
Nee dat willen we nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik hou er maar over op anders weet ik het wel weer
Collega geeft aan dat ze gaat vegen e n voorlopig even op slot is. Als ze tijd heeft zal ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is jammer dat het topic
Vrouwen: Waar moeten wij mannen onderling op letten?
is gesloten. Gaat dit topic weer een keer open, of is het jullie bedoeling dat het permanent gesloten blijft ?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waar te beginnen
Ik heb geveegd. Nieuwe poging. Maar blijf on topic en hou het netjes. Anders gaat ie weer op slot en dan blijft ie op slot.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is jammer dat het topic
Vrouwen: Waar moeten wij mannen onderling op letten?
is gesloten. Gaat dit topic weer een keer open, of is het jullie bedoeling dat het permanent gesloten blijft ?
Het ontaardt in geil gelul over jonge tieners. Het is bovendien meer SEX. Wellicht dat TS het daar kan proberen.quote:Op maandag 1 september 2025 21:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is vieze-mannen-gelul eigenlijk?
In ben niet zo'n voorstander van oudere mannen die een meisje van 16-17 pakken, maar volgens de wet is dat met wederzijdse toestemming wel gewoon legaal...
Ik vind het nogal raar dat zo'n topic dicht gaat door vieze mannen?
Wie zijn die vieze mannen dan?
Dat lijkt me ook zeker niet de bedoeling, maar ik vind vieze-mannen-gelul nogal raar staanquote:Op maandag 1 september 2025 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ontaardt in geil gelul over jonge tieners. Het is bovendien meer SEX. Wellicht dat TS het daar kan proberen.
Ok.quote:Op maandag 1 september 2025 21:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zeker niet de bedoeling, maar ik vind vieze-mannen-gelul nogal raar staan
Je kan natuurlijk ook een fatsoenlijk inhoudelijk antwoord gevenquote:
Goedpraten van volwassen kerels want jonge tieners van 16-17 zijn prima om naar te gluren en ook nog wel meer dan dat. Als ze willen geilen, doen ze dat maar elders, niet in GC.quote:Op maandag 1 september 2025 21:45 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een fatsoenlijk inhoudelijk antwoord geven
Dat was natuurlijk niet echt de boodschap héquote:Op maandag 1 september 2025 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goedpraten van volwassen kerels want jonge tieners van 16-17 zijn prima om naar te gluren en ook nog wel meer dan dat. Als ze willen geilen, doen ze dat maar elders, niet in GC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |