Prima, gaan we even verder in GC.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die lees ik toch anders. Dat is de mening van de user over kinderen. Dat mag. Hij zegt daarmee niet dat mensen die geen kinderen hebben geen zinvol leven hebben, gericht ook aan de mensen in dit topic.
Verder is dit geen FB topic
Als niemand er op reageert, gaat het wel weg.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou.... dat is een wat simplistische manier van beredeneren. Het is best obvious waar de betrokken user op uit is. En dat is niet heel anders dan een idiote opmerking over de leegheid des levens.
Weet je wel hoeveel berichten hij per dag krijgt? Denk je dat hij op de jouwe zit te wachten voordat hij kan slapen? Je roept ‘m aan alsof het je beste vriend is maar dat zal wel niet. Kortom: schrijf een fatsoenlijk bericht als je een klacht hebt. Op deze manier stóór je. De beste man heeft wel wat anders aan zijn hoofd.quote:
Het is hetzelfde riedeltje en we weten allemaal waar het weer heengaat. Je begint al met een discutabele betekenis van mentale aandoeningen en daar gaat het dus al fout. Gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:12 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Het is niet zo dat ik oproep om groepen te genocideren, het is een stelling om over mentale gezondheid te discussiëren. Ik vind de uitleg in ieder geval zeer summier.
GC / Stelling: meegaan met een mentale aandoening is schadelijk en niet oké
Subjectief.quote:Op zaterdag 29 november 2025 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is hetzelfde riedeltje en we weten allemaal waar het weer heengaat. Je begint al met een discutabele betekenis van mentale aandoeningen en daar gaat het dus al fout. Gaan we niet doen.
Je gaat een eigen topicreport die over jezelf gaat afhandelen?quote:
Ja. Ik vond het niet zo bijzonder.quote:Op zondag 30 november 2025 20:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je gaat een eigen topicreport die over jezelf gaat afhandelen?
Dat vond je okay?
Sorry, je hoort per defintie geen TR's die over jezelf gaan in behandeling te nemen. Snap je dat ik dat heel erg vreemd vind?quote:Op zondag 30 november 2025 20:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het niet zo bijzonder.
Dat mag. Dat is niet per se iets dat niet mag, alleen in bepaalde situaties vragen we dat aan collega’s. Ik schatte deze situatie niet als zodanig in, maar omdat jij erop staat, heb ik @Dotteke gevraagd ernaar te kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sorry, je hoort per defintie geen TR's die over jezelf gaan in behandeling te nemen. Snap je dat ik dat heel erg vreemd vind?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |