Dat heb ik weggehaald om twee redenen: het was niet ontopic, en de sneer dat een intelectueel etc vond ik onnodig. Dus heb ik het weggehaald.quote:Op zaterdag 25 april 2026 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
GC / Gratis Spotify Premium 2/3 maanden
@:miss_sly
@:dotteke
Weten jullie waarom mijn reactie in dit topic verwijderd is? Was een normale reactie over Youtube premium
Ik had het nagevraagd en de doneer link verwijderd. Het verhaal had wel mogen blijven staan. Vragen om geld mag niet. Waarom het verhaal is weggehaald weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
GC / Mijn nichtje Harlow heeft XP
Is dit nou echt spam?Ik heb de originele OP gelezen incl de crowdfundpagina en het lijkt me toch aardig legitiem
Snap dat de user nieuw is, maar we willen toch juist nieuwe aanwas op FOK! ?
User is niet nieuw.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
Is dit nou echt spam?Ik heb de originele OP gelezen incl de crowdfundpagina en het lijkt me toch aardig legitiem
pohi bekijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, en wat boeit mij jouw mening?
nopequote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kennelijk hebben spellcheckers ook al toegang tot de kloonscan
Nee hoor hebben ze niet, hebben wij ook niet alleeen de FA's en de adminsquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kennelijk hebben spellcheckers ook al toegang tot de kloonscan
User is wel nieuw heeft 2 posten gezet en is hier 9 mei 2026 geregistreerdquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, en wat boeit mij jouw mening?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
User is wel nieuw heeft 2 posten gezet en is hier 9 mei 2026 geregistreerd
Ik reageerde hier op.quote:
Dat weet ikquote:
Nee niemand is welkomquote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |