abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2024 @ 23:14:45 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_213738271
Afgelopen week heb ik een paar daagjes een B&B geboekt bij Remscheid. Een geweldige leuke omgeving met de altstat, het werktuigenmuseum, en er is echt genoeg te doen. Bij het ontbijt viel mij op dat er een vrij jonge kerel in de B&B zat die uit Nederland of België kwam, in ieder geval uit de omgeving van Brabant gezien zijn accent als die aan het bellen was met zijn vrienden of zijn werk. Een beetje een apart figuur, maar ik heb er geen aandacht aanbesteed.

Op een bepaalde avond, rond een uur of 23:00 liep ik langs de deur van zijn kamer en ik hoorde allemaal van die Duitse Marsmuziek en van die WO-2 muziek uit zijn kamer komen. Je kent het wel: "Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein" en een remix waarin je Hitler hoort krijsen met zijn "Ein Reich!". Echt super bizar. Het hele muziekfeest van hem heeft maar een klein halfuurtje geduurd waarna het stil was, en het was ook niet super hard dat ik er veel overlast van had. De beat was goed, maar de combinatie met de WO-2 had niet gehoeven.

Het viel mij wel op dat die kerel de volgende dag niet meer bij het ontbijt was, en later op de dag zat er een ouder echtpaar in die kamer. Het kan ook zijn dat hij in de ochtend door de Polizei is meegenomen?

Ik vraag me af wat ik eigenlijk nog kan doen. Alsnog een melding doen bij de B&B eigenaar of lekker laten gaan?
In Duitsland is zulke muziek ook echt not-done lijkt me.
pi_213738295
Mijn vraag is eerder: waarom zou je hem willen aangeven?
  donderdag 30 mei 2024 @ 23:20:58 #3
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_213738326
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 23:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mijn vraag is eerder: waarom zou je hem willen aangeven?
Niet aangeven, maar ik vraag me gewoon af of ik dit gedrag moet melden.
  donderdag 30 mei 2024 @ 23:23:16 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213738350
Op zich zou dat onder Volksverhetzung kunnen vallen.

Maar mijn advies is.
Bemoei je met je eigen zaken. Het is maar een half uurtje marsmuziek geweest. Misschien stomdronken opgezet om wat te lachen, weet jij veel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213738357
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 23:14 schreef Claude_Viole het volgende:
ik hoorde allemaal van die Duitse Marsmuziek en van die WO-2 muziek uit zijn kamer komen
Misschien had hij net Der Untergang gekeken en wilde hij een beetje in de mood blijven O-)
pi_213738360
quote:
99s.gif Op donderdag 30 mei 2024 23:20 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Niet aangeven, maar ik vraag me gewoon af of ik dit gedrag moet melden.
Aan wie? Waarom?
pi_213738621
Ik luisterde laatst ook een stuk muziek in een B&B in Duitsland. En dat was dan van de componist Edvard Grieg, maar omdat het een vrij lang stuk was wist ik niet, zal ik nu het gehele stuk draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag aan die duitsers "Wolt ihr ein kleine stuckhen or wolt irh die totalen grieg?
  Moderator vrijdag 31 mei 2024 @ 03:45:15 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213739005
tribunaal voor de man uit Brabant, de B&B eigenaar en TS is ook bepaald niet onverdacht met zijn altstat en zijn 'werktuigenmuseum'

hoe is het weer in Nuremberg atm?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213739605
Denk gewoon een aftreksessie. Niets om je druk over te maken.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')