Om het ontopic te houden zal ik hier verder gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is ook fijn om met gelijkgestemden in gesprek te gaan, maar als alle users precies hetzelfde denken zal een discussie uiteindelijk uitdoven. Daarentegen wordt er hier door veel users met 'feiten' (veelal twitter/youtube) gestrooid om hun mening/visie te uiten in plaats van zelf na te denken en te verwoorden hoe iets daadwerkelijk in elkaar kan steken. Op zich is daar niets mis mee, maar dat heeft naar mijn idee weinig met 'filosoferen' te maken.
1. Dat zou je in die subtopics waar dat gebeurt moeten navragen, kan niet oordelen over andere Fora binnen FOK!.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Om het ontopic te houden zal ik hier verder gaan
1.Als ik in bepaalde subtopics met ideeën of bronnen kom die niet in het betreffende subtopic wordt er meestal doorverwezen naar BNW.
2. Waarom kan dat in BNW niet?
3. Is het dan zo dat alles en iedereen hier maar z'n gal kan spugen en de sfeer kan verzieken?
Als diegenen nou nog met relevante informatie zouden komen is het nog te begrijpen maar meestal zijn het een soort gefrustreerde Jehova's.
Heb je opmerking even naar Feedback gekopieerd om uitgebreid te kunnen beantwoorden zonder het COVID topic 'om zeep te helpen'.quote:Op zondag 19 februari 2023 06:49 schreef _I het volgende:
[..]
"Daarentegen wordt er hier door veel users met 'feiten' (veelal twitter/youtube) gestrooid om hun mening/visie te uiten in plaats van zelf na te denken en te verwoorden hoe iets daadwerkelijk in elkaar kan steken."
1.Dat is geen constatering, maar een behoorlijke mening.
Na 3 jaar leer je hier wel met wie je wel of niet een gesprek aan moet gaan.
2.Als je nergens een bepaald gesprek kan voeren, omdat alles weggemod wordt in andere topics, en je hier als enige plek andere geluiden mag laten horen, is het heel vermoeiend om wederom dezelfde verhalen te moeten horen als elders.
3.Je komt vrij gemiddeld over, net als Wantie, volgt een narratief en laat een zweem van walging achter als je je uitlaat over BNW of de gebruikers,
4. wat doe je hier!? Ga lekker in het COR topic zitten met alle goeddoordachte en authentieke users, die allemaal hun welbespraakte meningen en diepgaande onderzoeken plaatsen.
5.Je hebt geen idee hoe je over komt, of hoe Wantie overkomt met zijn standaard riedeltje.
6.Kanp hoe je je een topic om zeept helpt, onder het mom van "helpen". Ik zie een trend.
Verklaar je naderquote:Op zondag 19 februari 2023 12:43 schreef UncleScorp het volgende:
Goh...immer dezelfde frustraties weer.
Hoe zou dat nu toch komen seg
Nee, ik ga geen voorbeelden zoeken, na jaren posten hou je een beeld van iemand over. daar zal je het mee moeten doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je opmerking even naar Feedback gekopieerd om uitgebreid te kunnen beantwoorden zonder het COVID topic 'om zeep te helpen'.
1. Nee, dat is een constatering die ik uitspreek naar aanleiding van een eerdere opmerking van @:Candymannetje over het filosoferen met gelijkgestemden. Filosoferen is is in mijn beleving zelf nadenken en verwoorden over hoe een kwestie in elkaar steekt. Heb ook aangegeven dat er niets mis is met het posten van Tweets of YouTube om je gelijk te onderstrepen, maar persoonlijk vind ik dat geen filosoferen maar gewoon discussiëren. Helemaal prima aangezien FOK! een discussieplatform is.
2. FOK! is een discussieplatform waar iedereen zijn mening/visie kan geven mits hij/zij daarbij de policy volgt. Dit geldt dus ook voor BNW. Mocht je van mening zijn dat dit anders zou moeten worden ingericht voor BNW kun je een mail sturen naar forum@fok.nl.
3. Kun je aangeven wat jij als 'zweem van walging' naar BNW en BNW-users ervaart? Dan kan ik er een fatsoenlijk antwoord op geven, met loze beweringen over mijn functioneren kan ik niet zo veel.
4. Ik modereer hier. Heb voor BNW gekozen omdat ik 'andersdenkenden' een warm hart toe draag en een hekel heb aan mensen uitsluiten vanwege een andere mening. Ieder mens is uniek en draagt zijn eigen rugzak mee waardoor men zijn/haar eigen kijk op de wereld ontwikkelt. De één neemt daarbij genoegen aan wat er aan 'feiten' dagelijks wordt voorgeschoteld en de ander heeft behoefte aan meer verdieping en wil zelf op onderzoek gaan om tot een eigen waarheidsvinding/conclusie te kunnen komen. Met beiden is niets mis, een 'andere mening' staat niet gelijk aan een 'verkeerde mening'.
5. Ik ben mij bewust dat ik direct ben en soms misschien zelfs iets formeel. Beetje beroepsdeformatie gecombineerd met een viertal operaties afgelopen jaar waar ik nog regelmatig last van heb. Attendeer mij daar gerust op, dit vogeltje zingt ook zoals ze gebekt is.
6. Zou je hier ook een voorbeeld van kunnen geven want zoals ik hier boven aangeef, met loze beweringen kan ik niet zo veel.
1. Ik denk dat je mij hier verkeerd interpreteert. Dit was namelijk een reactie op het genoemde - niet discussiëren, maar filosoferen met gelijkgestemden - ik leg geen waardeoordeel op aan de uitspraak over filosoferen maar benadruk dat hier in feite gewoon gediscussieerd wordt.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:09 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen voorbeelden zoeken, na jaren posten hou je een beeld van iemand over. daar zal je het mee moeten doen.
Kan je wel illustreren hoe ik het zie. Neem deze post, ik zal hem even ontleden hoe ik dit lees;
1. Filosoferen is is in mijn beleving zelf nadenken en verwoorden over hoe een kwestie in elkaar steekt. => Das mooi dat jij het zo ziet, maar je zit hier op een openbaar forum waar mensen komen met een iq van laag tot hoog, en met zeer uiteenlopende achtergronden. Wat jij vind is niet relevant voor iemand, behalve voor jou.
2. FOK! is een discussieplatform waar iedereen zijn mening/visie kan geven mits hij/zij daarbij de policy volgt => Onze mening mocht niet gegeven worden in NWS of COR. Wij werden daar weggekeken, en dat was verder prima, maar troffen hier dezelfde meningen weer. Daarnaast was er wel degelijk een hetze naar ongevaccineerden of andersdenkenden. Dat zijn de meeste nu vergeten, maar wij niet.
3.Heb voor BNW gekozen omdat ik 'andersdenkenden' een warm hart toe draag => over die zweem van walging gesproken.. Je hebt het zelf niet eens door, maar voor mij leest dit weg als "ik vind mensen met downsyndroom altijd van die vrolijke en eerlijke mensen".
4.een hekel heb aan mensen uitsluiten vanwege een andere mening. => Zo hebben wij ons 3 jaar gevoeld, maar dat betekent niet dat we beschermd moeten worden. Beetje witte vrouwen gaan anderen vertellen over hoe vlechten in je haar "cultural appropriation" is.
5. Ik ben mij bewust dat ik direct ben en soms misschien zelfs iets formeel. Beetje beroepsdeformatie gecombineerd met een viertal operaties afgelopen jaar. => Er is niets mis met formaliteit en er is ook niets mis met wie je bent of hoe je post. Je past alleen niet hier, want het voelt alsof je er naar kijkt als een inrichting waar bescherming nodig is, en niet als een groep mensen die allemaal om diverse redenen problemen hebben met de huidige gang van zaken in de wereld.
6. En ja, ik was emotioneel en aan het ranten. Dus als ik je ergens het gevoel gegeven heb dat er persoonlijk iets mis met je is, dan spijt me dat oprecht! Ook ik ben slechts een mens en kan soms een onbehouwen hork zijn.
Serieus? Iemand reageert totaal offtopic en daarop wordt mijn commentaar als een persoonlijke aanval gezienquote:Op zondag 19 februari 2023 12:33 schreef Jippie het volgende: [..] Zou je dit soort persoonlijke aanvallen achterwege willen laten, het draagt niets bij aan de discussie.
Ja, serieusquote:Op zondag 19 februari 2023 14:05 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Serieus? Iemand reageert totaal offtopic en daarop wordt mijn commentaar als een persoonlijke aanval gezien
Je zou ook mensen die er allerlei niet-relevante onzin bijhalen er op aan kunnen spreken ontopic te blijven.
Geen idee waar je allemaal heen wil. Kijk even naar mijn notes, hoevaak ik persoonlijke aanvallen maak of bevolkingsgroepen bash.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:55 schreef Jippie het volgende:
Dus ik snap best dat mijn moderatie een soort van vreemd aanvoelt voor users die inmiddels gewend waren geraakt aan persoonlijke aanvallen of het bashen van bepaalde bevolkingsgroepen.
Alles is een keuze in het leven. Sta achter je keuzes, ze vormen namelijk een onderdeel van hoe mensen je ervaren.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:55 schreef Jippie het volgende:
Wat dat betreft ben ik ook maar een simpele ziel die doet wat haar gevraagd wordt als moderator.
Ik dacht je opmerkingen serieus te nemen, maar dat schijnt niet over te komen. Kan ik hiermee concluderen dat deze discussie klaar is voor jou?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:22 schreef _I het volgende:
[..]
Geen idee waar je allemaal heen wil. Kijk even naar mijn notes, hoevaak ik persoonlijke aanvallen maak of bevolkingsgroepen bash.
Ik vind het verder prima, je toont voor mij alleen maar aan dat het beeld wat ik al had, ondersteunt wordt door je recente posts. Tsja.
Klopt, dat doe ik dan ook. Of iemand mij wel of niet 'aardig' vind, maakt mij niet uit. Behandel iedereen als gelijken.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef _I het volgende:
[..]
Alles is een keuze in het leven. Sta achter je keuzes, ze vormen namelijk een onderdeel van hoe mensen je ervaren.
Dus...
Hand + eigen boezem,quote:Op zondag 19 februari 2023 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
Lol denk niet dat mijn mening hier nog gewenst of geapprecieerd wordt
Ik kijk de kat wel even uit de boom.
Goeie carnaval gehad?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:17 schreef DeMolay het volgende:
we zijn weer bij af ! ze dronken een glas en deden een plas en alles was weer bij het oude !![]()
Kut is datquote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:43 schreef DeMolay het volgende:
In Pluskut was geen carnaval dit jaar !![]()
![]()
........dus had veel energie over !
Tuurlijk, heb ik geen probleem mee.quote:
ja en jullie weten ook maar al te goed wat je hier komt doen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom op, steek je hand eens in eigen boezem, pas je gedrag aan. Je weet dat je aan het treiteren bent, stop daarmee. Als je ook zo graag wil dat het hier een fijnere plek wordt, doe dan ook eens je best wat minder te discussiëren als een peuter.
Nee, hier sla je de plank mis. Ik spreek je aan op je gedrag en nu ga jij weer allerlei mensen over een kam scheren, zonder dat je naar je eigen gedrag kijkt. Hand in eigen boezem steken is je vreemd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef UncleScorp het volgende:
Ook hier nog maar es. Zodat zeker ook de dovemansoren het horen.
[..]
ja en jullie weten ook maar al te goed wat je hier komt doen.
Je weet dat er in BNW andere standpunten/meningen op na gehouden worden.
Prima dat je daar niet mee akkoord bent, prima dat je sommige topics compleet belachelijk vindt.
Maar steken jullie ook maar es hand in eigen boezem en beheers de drang om iedereen hier te willen komen bekeren of belachelijk maken.
Dat jullie hier allesbehalve een fijnere plek willen maken, is ondertussen wel duidelijk.
Onze BNW mening wordt niet geapprecieerd in andere subforums. Wij houden ons daaraan en posten dan maar in BNW.
Het zou jullie sieren je niet als treiterende peuters te komen gedragen hier.
En ja hoe meer jullie mij proberen belachelijk te maken of te bekeren, hoe extremer ik word in mijn uitspraken.
Ik bewonder je animo en je hebt gelijk. Voor mij is bnw een zwaar zinkend schip met al die aparte regeltjes met wat wel en niet mag, rekening houden met zus en zo en dan al die debunkertjes die het beter menen te weten en iemand daar constant mee achter de vodden zitten en in de nek hijgen. Bah!quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef UncleScorp het volgende:
Ook hier nog maar es. Zodat zeker ook de dovemansoren het horen.
[..]
ja en jullie weten ook maar al te goed wat je hier komt doen.
Je weet dat er in BNW andere standpunten/meningen op na gehouden worden.
Prima dat je daar niet mee akkoord bent, prima dat je sommige topics compleet belachelijk vindt.
Maar steken jullie ook maar es hand in eigen boezem en beheers de drang om iedereen hier te willen komen bekeren of belachelijk maken.
Dat jullie hier allesbehalve een fijnere plek willen maken, is ondertussen wel duidelijk.
Onze BNW mening wordt niet geapprecieerd in andere subforums. Wij houden ons daaraan en posten dan maar in BNW.
Het zou jullie sieren je niet als treiterende peuters te komen gedragen hier.
En ja hoe meer jullie mij proberen belachelijk te maken of te bekeren, hoe extremer ik word in mijn uitspraken.
Regeltjes.. Er mag hier meer dan op de rest van het forum.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik bewonder je animo en je hebt gelijk. Voor mij is bnw een zwaar zinkend schip met al die aparte regeltjes met wat wel en niet mag, rekening houden met zus en zo en dan al die debunkertjes die het beter menen te weten en iemand daar constant mee achter de vodden zitten en in de nek hijgen. Bah!
Het probleem in BNW is mijns inziens dat er nog nauwelijks BNW'ers zijn (die actief posten), naar mijn gevoel heeft tegenwoordig 90% van de posters hier niet zoveel met complotten en zijn hier dagelijkse bezig met voornamelijk het mainstream narratief te verdedigen, Voor mij is dat geen enkel probleem verder maar ik voel geen enkele behoefte meer om daar weer constant tegenin te gaan, helemaal als de verhoudingen nogal scheef zijn. Er zijn tegenwoordig gelukkig genoeg alternatieven maar ik vrees dat als het zo doorgaat er een moment komt dat vrijwel iedereen hier vertrokken is, behalve de niet-BNW'ers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik bewonder je animo en je hebt gelijk. Voor mij is bnw een zwaar zinkend schip met al die aparte regeltjes met wat wel en niet mag, rekening houden met zus en zo en dan al die debunkertjes die het beter menen te weten en iemand daar constant mee achter de vodden zitten en in de nek hijgen. Bah!
Kan je dat even op PM/DM zetten ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef CryptoPunk het volgende:
Er zijn tegenwoordig gelukkig genoeg alternatieven
Jup daar heb je helemaal gelijk in, ik sta daar net zo in als jij. Ik heb ook geen behoefte om er tegenin te gaan, ze overtuigen me toch niet en ik heb al helemaal geen zin om hun te gaan overtuigen, ze zoeken het maar uit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het probleem in BNW is mijns inziens dat er nog nauwelijks BNW'ers zijn (die actief posten), naar mijn gevoel heeft tegenwoordig 90% van de posters hier niet zoveel met complotten en zijn hier dagelijkse bezig met voornamelijk het mainstream narratief te verdedigen, Voor mij is dat geen enkel probleem verder maar ik voel geen enkele behoefte meer om daar weer constant tegenin te gaan, helemaal als de verhoudingen nogal scheef zijn. Er zijn tegenwoordig gelukkig genoeg alternatieven maar ik vrees dat als het zo doorgaat er een moment komt dat vrijwel iedereen hier vertrokken is, behalve de niet-BNW'ers.
Toppiequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik trek wel de grens bij bewust komen sarren en zieken.
Dat heb ik dan ook helemaal niet gezegd. Ik heb gezegd dat je niet open staat voor discussie. Wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toppie
Spijtig dat je dat nogal eenzijdig ziet.
Tenzij je het weer gaat verkopen aslof ik bewust kom sarren en zieken in mijn favoriet subforum.
Terwijl anderen die alles hier belachelijk vinden en totaal geen voeling hebben met de gedachtengang alhier, hier komen met de beste bedoelingen
![]()
Nogmaals wat is de bedoeling van een overtuigde atheist om elke dag opnieuw in een religie-forum te komen lachen en spotten met religie en al de gelovige zieltjes daar.
Begrijpelijk maar ik heb geen zin om me zomaar gewonnen te geven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup daar heb je helemaal gelijk in, ik sta daar net zo in als jij. Ik heb ook geen behoefte om er tegenin te gaan, ze overtuigen me toch niet en ik heb al helemaal geen zin om hun te gaan overtuigen, ze zoeken het maar uit.
En het gesprek is weer klaar. Echt, elke godganse keer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ondanks vele mooie woordjes is en blijft BNW een doorn in het oog van velen, waaronder veel blauw.
Mijn tegenpartij staat evenmin open voor discussie, ook al doen ze poeslief alsof wel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb gezegd dat je niet open staat voor discussie. Wezenlijk verschil.
Dat mag, maar dan zul je waarschijnlijk tegen een heleboel weerstand op lopen. Bovendien zal er dan om bronnen worden gevraagd. Hier hoeft dat niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mijn tegenpartij staat evenmin open voor discussie, ook al doen ze poeslief alsof wel.
Ze blijven elke keer opnieuw proberen hun narratief door mijn strot te duwen.
Ik blijf bewust weg uit NWS omdat ik weet dat mijn mening daar niet strookt met de massa.
Moest ik daar dagelijks mijn standpunt tot treurens toe komen posten, kan je mij wijzen op sarren en verzieken,
... alhoewel ook weer niet
want zoals je zegt , het is een vrij subforum.
Ik zou geen echte BNW'er zijn moest ik niet overal een complot in zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:06 schreef Straatcommando. het volgende:
En het gesprek is weer klaar. Echt, elke godganse keer.
En sorry dat ik het zeg maar elke dag opnieuw dezelfde shit (propaganda) tegen je neus krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
En sorry dat ik het zeg, ik heb met tot nu toe eigenlijk geen enkele bnw'er hommeles gehad, alleen met jou en met mij vele anderen. Dan zou ik toch écht eens bij jezelf ten rade gaan want het is niet wát je zegt maar vooral hóe je het zegt (of in sommige gevallen gewoon negeert..)
Hier zeg je dat ik maar niet moet reageren en hierboven verwijt je mij dat ik mensen negeer ...quote:Als je wil discussiëren moet je dat ook doen. Voor stellingen hebben we quoraen als je denkt van joh, met de knakker kom ik er niet uit dan reageer je gewoon niet. Ik kan me best voorstellen dat je gefrustreerd raakt van mensen die het diep met je oneens zijn maar soit.
Onzin en dat weet je !quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Regeltjes.. Er mag hier meer dan op de rest van het forum.
En als iets aantoonbaar niet klopt moet dat gewoon gezegd kunnen worden. Ik trek wel de grens bij bewust komen sarren en zieken.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zou geen echte BNW'er zijn moest ik niet overal een complot in zien
Dit...degene die over zijn gebleven willen de handoek niet in de ring gooien vanwege een paar incompetente MODsquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Het probleem in BNW is mijns inziens dat er nog nauwelijks BNW'ers zijn (die actief posten), naar mijn gevoel heeft tegenwoordig 90% van de posters hier niet zoveel met complotten en zijn hier dagelijkse bezig met voornamelijk het mainstream narratief te verdedigen, Voor mij is dat geen enkel probleem verder maar ik voel geen enkele behoefte meer om daar weer constant tegenin te gaan, helemaal als de verhoudingen nogal scheef zijn. Er zijn tegenwoordig gelukkig genoeg alternatieven maar ik vrees dat als het zo doorgaat er een moment komt dat vrijwel iedereen hier vertrokken is, behalve de niet-BNW'ers.
aantoonbaar niet kloppen lijkt mij meer iets voor wetenschap, dat is toch niet de kern van BNWquote:
Goh dit was toch echt een ondermaatse kutopmerking, mod onwaardig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
En sorry dat ik het zeg, ik heb met tot nu toe eigenlijk geen enkele bnw'er hommeles gehad, alleen met jou en met mij vele anderen. Dan zou ik toch écht eens bij jezelf ten rade gaan want het is niet wát je zegt maar vooral hóe je het zegt (of in sommige gevallen gewoon negeert..)
Proficiat met je zelfkennisquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:23 schreef over_hedge het volgende:
ik heb met niemand ruzie behalve met die die, die oh ja en die. En het is allemaal niet mijn schuld. Het zijn allemaal trolls en ik ben geweldig!
Fijn dat je het eens bent dat ik geweldig benquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fijn dat je het eens bent dat ik geweldig ben
Ja want als ik jou iets inhoudelijk vraag krijg ik echt een antwoord van jou natuurlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd
Mss moet je -met die geweldigheid- es proberen ook es iets inhoudelijk toe te voegen in BNW?
Sja met jouw gedrag jegens mij, vind je het raar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja want als ik jou iets inhoudelijk vraag krijg ik echt een antwoord van jou natuurlijk![]()
Ik heb toen letterlijk gequote wat er op google stond, en je die pagina laten zien.quote:Zelf toen je zelf met een google link aankwam. Waarbij het goede antwoord gewoon stond. Maar je verkeerd las en daardoor verkeerde informatie gaf. Zou je nooit eens toegeven van: Ah ja shit verkeerd gelezen. My bad.
in plaats daarvan ging je me maar aanvallen en er dingen bijhalen die niks met de discussie te maken hadden.
Dit voorbeeld ging toen over de kosten van een himars raket.
Sja verschil is dat ik hier op mijn plaats zit met mijn mening, en ik ben er mij van bewust.quote:Heel je houding is: Ik ben tegen jullie mening. Wat die mening dan ook is. Dus ik ga tegen alles in. Want ik denk anders dan de rest.
Als "wij" zeggen dat 1+1 2 is ga je dat net zo lang ontkennen en er dingen bijhalen die er niks mee te maken hebben om ons maar geen gelijk te geven. Wat jij denkt anders. Dus ohwee straks hebben ze gelijk dat kan ook niet.
En dat elke keer maar iedereen op 1 hoop gooien is ook vrij vermoeiend
Dan doel je er op dat ik zei geen respect voor je te hebben? Ja dat heb ik idd gezegd. En dat komt voort uit al die keren dat je niet normaal reageerde. En elke keer ruzie met iedereen hebt. Ja dan verlies je dat vanzelf. En andersom heb je het vast ook niet en dat is helemaal prima. Maar zelf zonder dat kan ik nog steeds prima een gesprek aan gaan. Zoals nu. En als het vaker op deze manier wie weet komt dat respect vanzelf terug.quote:Sja met jouw gedrag jegens mij, vind je het raar.
Eigenlijk ga ik al tegen je in want je hebt me letterlijk gevraagd jou zelfs nimeer te quoten.
Nee. Je plaatsen een link. Wat bewijs had moeten zijn voor jou gelijk. Maar in plaats daarvan toonde het juist mijn gelijk aan. Maar ipv zeggen oh foutje je hebt gelijk ging je er hele andere dingen bij halen. En het is een voorbeeld waarom het zo lastig is om een discussie te houden met jou.quote:Ik heb toen letterlijk gequote wat er op google stond, en je die pagina laten zien.
Dat je daarover blijft doordrammen…get a life
Je hoeft mij ook niet te overtuigen. Maar als jij een artikel post. Ik het niet mee eens ben. En daardoor er een vraag over stel. Dan kan je toch gewoon antwoord geven waarom jij iets vind? En dat lijkt steeds niet te lukken.quote:Sja verschil is dat ik hier op mijn plaats zit met mijn mening, en ik ben er mij van bewust.
Ik voel niet die neiging om persé andersdenkenden te gaan overtuigen van mijn gelijk, in een plaats waar zulke gelijkdenkenden samen komen, en dat tot treurens toe.
Maar hier is niet toegelaten om te zeggen “wie heeft er de deur van NWS laten openstaan?”
En dat jullie zeggen dat 1+1=2 impliceert weeral direct dat je ervanuit gaat dat jullie de waarheid in pacht hebben, en dat wij, arme bnw-zieltjes, dringend het licht moeten zien.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:24 schreef over_hedge het volgende:
En ik heb je nooit gevraagd om mij niet te quoten. Ik zei: Ik ben je gaan negeren voor een paar weken.
En zelfs toen bleef je me maar quoten. Is wat anders dan vragen om niet meer te quoten.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja met jou ga ik niet eens meer proberen in gesprek te gaan. Want je kan toch nooit normaal antwoord geven. Dus stop de moeite van mij quoten maar. Tnxs
oh ja daar zei ik het idd. Heb je gelijk in. Zie je? Zo moeilijk is het niet om je ongelijk toe te geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]![]()
Verder opmerkelijk hoe je blijkbaar wél uitgebreid in de pen kan kruipen als het op ruzie maken gaat.
Mss reageer ik later nog op je uitgebreid betoog, heb nu iets anders te doen.
Als ik je nog mag quoten, dat is
Je snapt hopelijk dat dit soort dingen. Die steken onderwater ook niet helpen? En dit is fb en niet het oorlogstopic dus ja hoor. quote me maar. Als ik in het oorlogstopic op iemand anders reageer. En je hebt niks anders dan een sneer toe te voegen. Dan mag je het idd wel latenquote:Als ik je nog mag quoten, dat is
t;drquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:18 schreef sp3c het volgende:
Wat is hier nu concreet aan de hand want ik zie echt door de bomen het bos niet meer hier
Wat is de klacht
Omg neequote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
t;dr
Uncle heeft ruzie met ongeveer elke user die in het topic komt.
En probeer het van mij kant uit te leggen zodat we het misschien kunnen voorkomen. omdat ik 1 van die ben met wie hij vaak niet door 1 deur mee kan. thats it
nou bedankt voor helemaal niets ...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
t;dr
Uncle heeft ruzie met ongeveer elke user die in het topic komt.
En probeer het van mij kant uit te leggen zodat we het misschien kunnen voorkomen. omdat ik 1 van die ben met wie hij vaak niet door 1 deur mee kan. thats it
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou bedankt voor helemaal niets ...
iemand anders?
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:18 schreef sp3c het volgende:
Wat is hier nu concreet aan de hand want ik zie echt door de bomen het bos niet meer hier
Wat is de klacht
heb ik je net verteld. en anders zou je ook gewoon terug kunnen lezen. of aan je collega kunnen vragenquote:
laat me de auto niet aan de kant hoeven zetten hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn terechte reactie verwijderd.
Moet ik weer op het volgknopje klikken om hier bij te blijven
wat @over_hedge al zeiquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:22 schreef sp3c het volgende:
jaja dat was heel informatief, bedankt
nu de rest aub
en dat duurt al 18 dagen en 38 boeken vol ofzo?quote:
Dat mag ik niet zeggen, want dan verklap ik het complotquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat doe jij nu weer hier
Doen we toch? Hebben we een keer een inhoudelijke discussie. Over hoe het in het topic gaat. Samen met een forum admin. En dan is het weer niet goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dat duurt al 18 dagen en 38 boeken vol ofzo?
dit is feedback jongens, geef feedback of ga ergens anders spelen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:22 schreef sp3c het volgende:
jaja dat was heel informatief, bedankt
nu de rest aub
Ik hou van complottenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, want dan verklap ik het complot
ja laten we teams gaan maken. Dat zal helpenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hou van complotten
Maar dit komt een beetje denigrerend over.
Lees hier vooral mee. Hou van bijna alle users ook, dus ik ben voor @:UncleScorp![]()
Ga nog even wat emo's posten met omhoog gestoken middelvingers.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja laten we teams gaan maken. Dat zal helpen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga nog even wat emo's posten met omhoog gestoken middelvingers.
-Knip-ik ben er eentje van en ben het al een tijdje aan het kijken en het toontje van jou en anderen is niet anders als een aantal jaar geleden. Miepen omdat je je zin niet krijgt.Dit geneuzel gaat al voor Lavenderr's tijd. En maar janken dat de "anderen" BNW kapot maken. Serieus - Knip- stop eens met je/jullie zin door te drijven op feedback.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
Wie zijn toch al die mensen die amper een woord posten in bnw, maar hier in fb toch de boel willen komen regulieren?
Nounou, als er hier iets is wat je niet mag hebben, is het een paar ballen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:15 schreef Charged het volgende:
[..]
-Knip-ik ben er eentje van en ben het al een tijdje aan het kijken en het toontje van jou en anderen is niet anders als een aantal jaar geleden. Miepen omdat je je zin niet krijgt.Dit geneuzel gaat al voor Lavenderr's tijd. En maar janken dat de "anderen" BNW kapot maken. Serieus - Knip- stop eens met je/jullie zin door te drijven op feedback.
Graag geen persoonlijke aanval, kritiek is prima maar we gaan elkaar geen 'namen' noemen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:15 schreef Charged het volgende:
[..]
-Knip-ik ben er eentje van en ben het al een tijdje aan het kijken en het toontje van jou en anderen is niet anders als een aantal jaar geleden. Miepen omdat je je zin niet krijgt.Dit geneuzel gaat al voor Lavenderr's tijd. En maar janken dat de "anderen" BNW kapot maken. Serieus - Knip- stop eens met je/jullie zin door te drijven op feedback.
(
Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nounou, als er hier iets is wat je niet mag hebben, is het een paar ballen.
Dan word je terug gefloten, op de vingers getikt, of geknipt...
En alweer zo'n directe persoonlijke aanval
Wtf
En onze zin doordrijven in FB is idd zinloos, er verandert hier toch geen kloten.
Maar ik laat mij niet de mond snoeren door users die niets met dit subforum hebben.
En ga je ontkennen dat bnw'ers overal weggepest worden, en maar in hun eigen hok moeten blijven, maar wij hier wel tolerant moeten blijven voor allerhande trolls?
Verschil is gewoon het aantal users. In ander subforums is het 10 tegen 1 bnw'er,en hier is het 1 bnw'er tegen 10 andere.
Een strijd die we nooit kunnen halen. Anders zouden we ze zelf wel buiten werken, en niet eens in FB moeten zijn.
Natuurlijk verschillen die wel, maar dan ten gunste van BNW om begrijpelijke redenen.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
NWS moderatie is hetzelfde als BNW moderatie, de regels verschillen niet echt
nee niet echtquote:Op maandag 27 februari 2023 20:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Natuurlijk verschillen die wel, maar dan ten gunste van BNW om begrijpelijke redenen.
Natuurlijk wel. Anders zou BNW nauwelijks kunnen bestaan. Zie ook:quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Regeltjes.. Er mag hier meer dan op de rest van het forum.
Wat zou je dan anders willen zien? Lees alleen maar dat het 'anders moet' maar concrete feedback daartoe ontbreekt.quote:Op maandag 27 februari 2023 20:09 schreef DeMolay het volgende:
Dus volzinnen komen niet over ...check
Nee jullie willen niks horen behalve een MOD achtige gezeur in je hoofd dat je NWS moderatie moet toepassen in een FORUM wat jullie als NWS moderatoren hebben GEKAAPT !
Ik ga dit even overleggen, kom er op terug.quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:20 schreef Ulx het volgende:
Waarom is dit topic dicht? BNW / Rusland, Heineken en Bill Gates' nanotech
Gates & Nanotech - mag hier toch gewoon? Hij heeft nu gewoon een andere manier gevonden om ons willoze slaven van hem en Soros te maken. Iets dat hij eerst zal testen op het land met veel alcoholisten: Rusland. De puzzelstukjes vallen precies in elkaar. Denk zelf maar na!
Wat is nou jouw daadwerkelijke doel van dit topic geweest? Jij gezien jouw post historie hebt niks met complotten en je gaat mij nu ook niet wijs maken dat je ineens om bent toch?quote:Op woensdag 1 maart 2023 23:20 schreef Ulx het volgende:
Waarom is dit topic dicht? BNW / Rusland, Heineken en Bill Gates' nanotech
Gates & Nanotech - mag hier toch gewoon? Hij heeft nu gewoon een andere manier gevonden om ons willoze slaven van hem en Soros te maken. Iets dat hij eerst zal testen op het land met veel alcoholisten: Rusland. De puzzelstukjes vallen precies in elkaar. Denk zelf maar na!
Door bijvoorbeeld dit soort users te vertellen dat als ze een probleem hebben met het gedachtegoed in BNW dat dit waarschijnlijk niet het juiste subforum is voor ze.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat zou je dan anders willen zien? Lees alleen maar dat het 'anders moet' maar concrete feedback daartoe ontbreekt.
Als zulke users hier alleen maar komen bashen en niks bijdragen wordt de sfeer er niet beter op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hier in BNW wel hoor. Stond net in de file, en wie denk je dat die veroorzaakt had? Weer de VS en de CIA inderdaad.
Hoezo? Het past toch prima in de beste BNW-traditie om overal maar de VS als eeuwige aanstichter bij te fantaseren?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:32 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Door bijvoorbeeld dit soort users te vertellen dat als ze een probleem hebben met het gedachtegoed in BNW dat dit waarschijnlijk niet het juiste subforum is voor ze.
[..]
Als zulke users hier alleen maar komen bashen en niks bijdragen wordt de sfeer er niet beter op.
Het voegt natuurlijk echt helemaal niets toe aan de discussie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? Het past toch prima in de beste BNW-traditie om overal maar de VS als eeuwige aanstichter bij te fantaseren?
Duh daarvoor is het ook BNW héquote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:40 schreef miss_sly het volgende:
Het voegt natuurlijk echt helemaal niets toe aan de discussie.
En dit voegt net zo min iets toe.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Duh daarvoor is het ook BNW hé
Voor onderstaande discussievorm zijn er topics in andere subforums
Putin bad![]()
Putin bad![]()
Putin bad
Wat klopt er niet aan dan? Moet een samenzweringstheorie eerst worden goedgekeurd door een cabal van schimmige figuren voordat die geplaatst mag worden?quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is nou jouw daadwerkelijke doel van dit topic geweest? Jij gezien jouw post historie hebt niks met complotten en je gaat mij nu ook niet wijs maken dat je ineens om bent toch?
Jouw post komt meer over als allemaal dingen aan elkaar knopen en er een BNW topic over te maken om alles in BNW in het belachelijke te trekken en een zinloze discussie waar ruzies uit komen aan te wakkeren. En daar heb ik geen zin in.
Mocht je het kunnen verpakken in een openingspost waar normaal op gereageerd gaat worden mag je het opnieuw proberen. Maar probeer je hetzelfde in een ander jasje dan gooi ik hem net zo snel weer dicht.
Dus up 2 you.
Scheer niet iedereen die in BNW post over dezelfde kam. Er is hier ruimte voor alle zienswijzen mits men de policy blijft volgen en niet vervalt in persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? Het past toch prima in de beste BNW-traditie om overal maar de VS als eeuwige aanstichter bij te fantaseren?
Dit helpt natuurlijk ook niet echtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Putin bad![]()
Putin bad![]()
Putin bad
Wel als je iets plaatst om de BNW-gedachte belachelijk te maken. Doe gewoon een nieuwe poging, het bericht staat op de FP je kan het zo naar hier kopiëren. Op zich roept de aankoop door Gates bij mij ook de nodige vragen op omdat Heineken gewoon doorgaat met zijn activiteiten in Rusland.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Moet een samenzweringstheorie eerst worden goedgekeurd door een cabal van schimmige figuren voordat die geplaatst mag worden?
En ik ben niet verantwoordelijk voor de reacties van anderen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dit helpt natuurlijk ook niet echt
Hou eens op met dit kinderachtige gedrag, laat mij hier niet letterlijk de kleuterjuf uithangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Putin bad![]()
Putin bad![]()
Putin bad
ja sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou eens op met dit kinderachtige gedrag, laat mij hier niet letterlijk de kleuterjuf uithangen.
Of je Poetin nou genocide vindt plegen of hem wil voordragen voor de Nobelprijs voor de vrede, we mogen in BNW van alles van hem vinden.
Een andere mening kan net zo goed BNW-minded zijn. BNW is geen circle-jerk van gelijkgestemden, dan valt er overigens weinig meer te discussiëren. Vind de gedachtegang dat Poetin het 'redden' van de Russen in Oekraïne aanwendt om de USSR in ere te herstellen ook wel een hoog BNW-gehalte hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]![]()
Ik doel gewoon dat het toch wel BNW-minded is dat de VS mee verantwoordelijk gesteld wordt voor de oorlog.
Als we dat dan al niet meer mogen uitspreken
Wordt dat door FOK! geopperd? En is elke afwijkende mening voor jou een reden om over te gaan tot kinderachtig gedrag?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ja sorry
nu wordt er geopperd dat we mss zelfs niet eens meer de VS mogen vernoemen
bwa als een mod hier komt zeggen dat de VS aanwijzen als schuldige niets toevoegt aan een discussie, gaat dat volgens mij toch in tegen de BNW-minded discussies.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wordt dat door FOK! geopperd? En is elke afwijkende mening voor jou een reden om over te gaan tot kinderachtig gedrag?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het voegt natuurlijk echt helemaal niets toe aan de discussie.
Nee, afwijkende mening totaal niet. Tegenpartij heeft daar meer last van heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wordt dat door FOK! geopperd? En is elke afwijkende mening voor jou een reden om over te gaan tot kinderachtig gedrag?
Ik interpreteer de opmerking van @miss_sly anders.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
bwa als een mod hier komt zeggen dat de VS aanwijzen als schuldige niets toevoegt aan een discussie, gaat dat volgens mij toch in tegen de BNW-minded discussies.
[..]
Maar het kinderachtig reageren 'slaat een discussie dood' en draagt dus niet bij aan een goede discussie, los van je persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nee, afwijkende mening totaal niet. Tegenpartij heeft daar meer last van heb ik de indruk.
Ik vind het dan ook een kinderachtig argument, vandaar mijn gelijkaardige reactie.
Ik denk dat jij het juist interpreteert. Ik bedoelde inderdaad en uiteraard dat de sneer niets toevoegt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik interpreteer de opmerking van @:miss_sly anders.
En voor de goede orde pro-VS of anti-VS discussies kunnen allebei BNW - minded zijn.
Mijn "kinderachtige reactie" staat in FB en niet in het discussie topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:57 schreef Jippie het volgende:
Maar het kinderachtig reageren 'slaat een discussie dood' en draagt dus niet bij aan een goede discussie, los van je persoonlijke mening.
Voeren we hier geen discussie?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mijn "kinderachtige reactie" staat in FB en niet in het discussie topic.
In het topic reageer ik -overwegend" normaal en inhoudelijk
De topic pointer in Oekraïne topic '' Alle meningen zijn welkom '' moet herzien worden in mijn bescheiden mening. Hoop met een aantal voorbeelden duidelijk te maken waarom ik die mening hebquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een andere mening kan net zo goed BNW-minded zijn. BNW is geen circle-jerk van gelijkgestemden, dan valt er overigens weinig meer te discussiëren. Vind de gedachtegang dat Poetin het 'redden' van de Russen in Oekraïne aanwendt om de USSR in ere te herstellen ook wel een hoog BNW-gehalte hebben.
Allereerst bedankt voor je suggestiesquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De topic pointer in Oekraïne topic '' Alle meningen zijn welkom '' moet herzien worden in mijn bescheiden mening. Hoop met een aantal voorbeelden duidelijk te maken waarom ik die mening heb
-Zou ik de behoefte voelen om pasta recepten te delen in dat specifieke topic dan hoop ik oprecht dat ik hard word aangepakt. Ondanks dat er duidelijk wordt geclaimd dat alle meningen welkom zijn heeft het niets met het topic te maken. Denk dat we het daar wel over eens zijn.
- Je zou het ook iets anders kunnen formuleren '' Alle mening omtrent het conflict tussen Rusland en Oekraïne zijn welkom ''. Maar ook dit brengt de nodige problemen met zich mee. Wat als ik me nu actief ga meningen in de topic reeks en me puur focus op de bolshevik revolution en alle actuele nieuws volledig negeer. Voeg ik dan nog iets toe aan het topic ja of nee? Want ook toen waren er behoorlijke conflicten tussen die partijen
- '' Alle meningen over de huidige conflict in Oekraïne zijn welkom '' Ook dit gaat niet werken
Bnw is in het leven geroepen om alternatieve theorieën te bespreken, Alternatieve theorieën over 9/11, moonlandin, media, wef, vaccinaties en dus ook oorlogen. Wat je nu ziet, is dat de officiële narratief keihard door de strot wordt geduwd, wat resulteert in bekeringsdrang en wellus/niettus spelletjes. Niet alleen heeft het niets meer met bnw te maken, maar het is nog eens dodelijk voor de sfeer binnen het forum. Dat kan nooit de bedoeling zijn, lijkt mij?
En nee ik pleit niet voor een circle-jerk. Meningsverschillen prima! Dat er hard aan toe gaat, ook allemaal goed
Maar het moet wel ontopic zijn. Ook de mensen die een andere visie hebben mbt de oorlog verschillen behoorlijk van mening wat er nu echt aan de hand is daar in Oekraïne. Loop nu meer dan 10 jaar mee en bnw is nooit een circle jerk geweest voor gelijkgestemden. Oppervlakkig is er misschien wel iets van een overlap. We zijn het misschien eens dat de media de lange hand van de overheid is, dat de vaccinatieschade info behoorlijk onderdrukt word , dat de WEF meer is dan alleen een onschuldige praatclub. Maar hoe dieper je in de materie duikt hoe groter de verschillen worden. En dan zie je dat zelfs de vaste kern behoorlijk oneens is over de fundamentele onderwerpen die hier besproken worden.
Waar ik voor pleit is wat meer duidelijkheid en structuur
En laat dat net nou jouw specialiteit zijn
Ik zal het kort houdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je suggesties
Nadat ik het stokje van je over nam heb ik om instructies gevraagd achter de schermen. Kort gezegd: FOK! is een discussie forum waarbij ieder zijn zegje kan doen, de policy geldt ook in BNW. Het regelmatig off-topic gaan in de verschillende topics was niet zo'n probleem begreep ik toen.
Dus ruimte in BNW voor alternatieve zienswijzen en theorieën, maar wel met als doel om over te discussiëren met iedereen die dat wil.
Het welles/nietes 'spelletje' hoort bij discussiëren, dus dat zal niet veranderen. De oorlog in Oekraïne roept veel emoties op, vandaar dat de reacties soms 'heftiger' zijn dan in andere topics, maar daar is moderatie voor bedoeld.
Wat mij betreft is de topic-pointer in het Rus-Ukr topic voldoende. Maar zal het in het BNW-kantoor navragen of de andere mods er ook zo over denken.
Wil je de vrede hier bewaren dan zal je er kort bovenop moeten zitten( zowel de crtici als de vaste kern)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:56 schreef sp3c het volgende:
Lijkt me ook wat te veel micromanagement tbh, niet 'des Foks' als het ware
Soms loopt een gesprekje nu eenmaal via pasta receptuur
Ik snap niet waarom 'alleen' het BNW-narratief zou mogen worden gedeeld in BNW. Discussiëren kan toch vanuit alle invalshoeken?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zal het kort houden
Zoals je zelf al zei, is bnw in het leven geroepen om alternatieve theorieën en visies te delen
En niet om de officiële narratief( van wat voor onderwerp dan ook) met hand en tand te verdedigen
Kan het niet vaak genoeg benadrukken^^
Neem 9/11 als vb
Als je een beetje in het topic hebt verdiept zal je tot de conclusie komen dat het verhaal dat door de autoriteiten verteld wordt nooit kan kloppen.
Als het niet Mohamed Atta was die de aanslag pleegde wie dan wel? Was het Bush, military-industrial complex , Mossad, FBI/CIA, Deep State, waren er überhaupt wel vliegtuigen( no plain theory), wat was het motief ect. Dit zijn allemaal alternatieve theorieën en visies die prima in bnw thuishoren
Wat niet in bnw thuishoort, is de officiële narratief. Of het nu om 9/11 gaat of iets anders, doet er niet toe
Wat je nu ziet, is dat er niet alleen ruimte is voor de fabels van de autoriteiten, maar dat het zelfs de dominante mening wordt binnen bnw. Dat kan echt nooit de bedoeling zijn
Betekent dat je het niet eens mag zijn? Natuurlijk niet. Vertel maar waarom je het oneens bent, wellicht ben je iets vergeten en moet je iets nieuws delen? Prima ! Misschien heb je een nieuw perspectief? Laat maar horen dan
Maar heeft het nu zin om na de 10e keer door te gaan?
Betekent dit dat je het recht hebt om de sfeer te verzieken en het topic om zeep te helpen?
Daarover wat meer duidelijkheid graag
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:56 schreef sp3c het volgende:
Lijkt me ook wat te veel micromanagement tbh, niet 'des Foks' als het ware
Soms loopt een gesprekje nu eenmaal via pasta receptuur
quote:
Omdat als er in andere subforums met complottheorieën gegooid wordt er dan verwezen wordt naar BNW.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom 'alleen' het BNW-narratief zou mogen worden gedeeld in BNW. Discussiëren kan toch vanuit alle invalshoeken?
Bedankt voor je bijdrage.. Kom op asjeblieft.quote:
Als iets klinklare onzin is dan is het normaal dat het weerlegd wordt maar ik ben bang dat je nu steeds meer 2 kampen gaan krijgen in BNW.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben het er ook niet mee eens, het speelt wellicht in het oorlogstopic, maar in de topics er buiten lang niet zo.
Ik denk dat een die hard bnwer zich ook bewust moet zijn van het feit dat zijn of haar mening simpelweg niet breed gedragen wordt. Dat is geen waardeoordeel verder, want het kan zomaar eens der correcte zijn.
Nu moet je niet willen dat mensen die helemaal geen sodemieter toe willen geven op hun gedachtegoed hier gaan kibbelen, maar een safe space creëren is ook niet de bedoeling want ook dan heb je geen discussie.
En als ik het even over conflict mag hebben, dat gaat allang niet meer over bnw gedachtegoed..en ik begeef me op glad ijs nu, maar hetgeen telkens gesteld wordt is nu zo hemeltergend vaak beargumenteerd weerlegd dat ook bij die users het geduld op raakt. En dat wekt weer irritatie op bij diegene die dat post. Ik noem het Oekraïne zijn nazi's narratief. Of de overduidelijke fake of gemonteerde filmpjes.
Als dat klinkklare onzin is ga je daar inderdaad weerwoord op krijgen. Het is geen quantificeerbaar bnw goed, het is onzin. En hoeveel bronnen je ook aandraagt, de wildcard is dan "westerse propaganda" en zo heb je een compleet zero sum game gecreëerd waarbij je je tegenstander nooit serieus hoeft te nemen. Want msm narratief = dus propaganda = nepnieuws. Het is letterlijk het zelfde als waar veel bnwers niet bnwers van beschuldigen.
Sterker nog, pure bnw zaken zou je imo helemaal niet zo makkelijk moeten kunnen weerleggen of ondersteunen..
Users met een normale discussie intentie laten zo'n topic dan gewoon links liggen. Blijven terugkomen met dezelfde mantra heeft dan niets meer met een discussie te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:
maar hetgeen telkens gesteld wordt is nu zo hemeltergend vaak beargumenteerd weerlegd dat ook bij die users het geduld op raakt. En dat wekt weer irritatie op bij diegene die dat post.
Ik word continu russische propaganda verweten terwijl ik niet eens russische kanalen ken.quote:Als dat klinkklare onzin is ga je daar inderdaad weerwoord op krijgen. Het is geen quantificeerbaar bnw goed, het is onzin. En hoeveel bronnen je ook aandraagt, de wildcard is dan "westerse propaganda" en zo heb je een compleet zero sum game gecreëerd waarbij je je tegenstander nooit serieus hoeft te nemen. Want msm narratief = dus propaganda = nepnieuws. Het is letterlijk het zelfde als waar veel bnwers niet bnwers van beschuldigen.
Jep, het is de schuld van de VSquote:Sterker nog, pure bnw zaken zou je imo helemaal niet zo makkelijk moeten kunnen weerleggen of ondersteunen..
Ja klopt helaas wel hoor. Het is de toon die de muziek maakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als iets klinklare onzin is dan is het normaal dat het weerlegd wordt maar ik ben bang dat je nu steeds meer 2 kampen gaan krijgen in BNW.
De BNW leden en de anti BNW leden.
Je hebt gelijk in de zin dat de zin doordrijven absoluut niet werkt. Van geen kant.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Users met een normale discussie intentie laten zo'n topic dan gewoon links liggen. Blijven terugkomen met dezelfde mantra heeft dan niets meer met een discussie te maken.
[..]
Ik word continu russische propaganda verweten terwijl ik niet eens russische kanalen ken.
En ik vind hun argumenten of feiten ook klinkkare onzin. Wie gaat dit beoordelen? Zoals Jippie zegt: ook hun hebben maar gewoon een mening, gestoeld op wat ze horen of lezen.
Maar hier een discussie binnenkomen met "dat is DE waarheid" is not done.
[..]
Jep, het is de schuld van de VS
Ja, dat is dus echt flauwekul natuurlijk. Zijn zat topics op FOK! die worden gemicromanaged. In tijden van chaos worden zelfs complete onderwerpen (die dan zogenaamd BNW zijn, of zelfs daar niet genoeg 'feiten' voor zijn) gemeden en geblokkeerd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage.. Kom op asjeblieft.
Goh , had hier net een uitgebreid antwoord op getypt, maar heb het maar verwijderd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat als er in andere subforums met complottheorieën gegooid wordt er dan verwezen wordt naar BNW.
Laat dan het MSM narratief in de andere subforums besproken worden en laat BNW voor het alternatieve nieuws.
Kom er morgen op terug ok?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom 'alleen' het BNW-narratief zou mogen worden gedeeld in BNW. Discussiëren kan toch vanuit alle invalshoeken?
Toch zou je het moeten plaatsen als dat jouw gedachten zijn hierover Uncle, we kunnen alleen maar van elkaar leren. Alle kanten van het verhaal, of mensen nou tegenover elkaar staan of niet. Je moet je ook niet laten wegstoppen. Zeker in BNW niet. Jij kent de regels net zo goed als ieder ander, maar laat je niet je mening voor je houden als je het normaal verwoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh , had hier net een uitgebreid antwoord op getypt, maar heb het maar verwijderd.
Ik heb het opgegeven
BNW is zeker niet bedoeld als afvoerputje en is ook geen afvoerputje. Net zoals mensen in MUZ over muziek discussiëren, in K&W zienswijzen delen hoe een verbouwing aan te pakken kan men in BNW topics openen en verborgen agenda's en mysterieuze zaken bespreken van anno 2023 tot aan de oerknal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:46 schreef Belugastroop het volgende:
Ik heb altijd het gevoel gehad dat BNW expres werd gecreeerd om het afvoerputje te zijn voor meningen die niet passen binnen het -weg- overheidsnarratief. Terwijl we de afgelopen jaren keer op keer hebben gezien dat het overheidsnarratief juist de leugen bleek te zijn en NIET de waarheid!
Van geld naar Griekenland en we krijgen het zogenaamd terug tot nu het Aerius rekenmodel wat wordt gebruikt om de boeren expres tot wanhoop en zelfmoord te drijven. Terwijl het (nu bewezen) ontzettend de plank misslaat maar actief instand wordt gehouden door het kabinet (een complot op zich als ze weten dat dut rekenmodel totaal niet deugt).
Alle andere subfora zijn al een safespace voor de -weg- Waar dus geen plaats is voor complottheorieen die niet zijn goedgekeurd door de -weg- overheid. Trump Russia collusion-theorie bijvoorbeeld bleek toch een leugen van FBI om Donald Trump zwart te maken. Maar mocht wel altijd worden gebruikt buiten BNW om en op Twitter/FB/Insta.
Waarom kan BNW die doodvervelende trollen niet gewoon weren. Maak het onzichtbaar voor een lijst bekende -weg- users. Die lijst kunnen we best maken dit is totaal niet moeilijk.
Dat is het PR praatje voor de buitenwereld. En ik snap dat ergens wel. Maar ik heb fok nooit op die manier ervaren namelijk. De linkswappies werden overal op hun wenken bediend en zijn nooit geband geweest voor hun getrol hier in BNW en daarbuiten. De moderators deden en doen daar zelfs aan mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
BNW is zeker niet bedoeld als afvoerputje en is ook geen afvoerputje. Net zoals mensen in MUZ over muziek discussiëren, in K&W zienswijzen delen hoe een verbouwing aan te pakken kan men in BNW topics openen en verborgen agenda's en mysterieuze zaken bespreken van anno 2023 tot aan de oerknal.
Onverbeterlijke trollen worden aangepakt en kunnen desnoods een subforumban krijgen maar ook van 'oudgedienden' in BNW vragen we om gewoon te discussiëren zonder te vervallen in persoonlijke aanvallen. We gaan hier niemand afzeiken omdat ze een ander narratief volgen dan wijzelf. De wereld staat al in de hens, mensen komen op FOK! voor wat afleiding en/of gezelligheid laten we gewoon voor een prettige sfeer zorgen met elkaar.
Als iemand in jouw ogen vervelend doet, plaats dan een TR en negeer diegene.
Uhhm het geknip was ikquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:44 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Dat is het PR praatje voor de buitenwereld. En ik snap dat ergens wel. Maar ik heb fok nooit op die manier ervaren namelijk. De linkswappies werden overal op hun wenken bediend en zijn nooit geband geweest voor hun getrol hier in BNW en daarbuiten. De moderators deden en doen daar zelfs aan mee.
En je doet er zelf ook aan mee. Het woordje fascist haal je overal in mijn tekst weg. Maar dit woordje mocht wel overal gebruikt worden tegen 'wappies' met een andere mening. Die woorden werden dan nooit weggemodereerd.
Waarom dan?quote:
Er zit naar mijn idee wel een verschil tussen de ene of de andere complottheorie. Het 'verdienmodel' van Alex Jones of een Willem Engel maakt dat er aardig werd verdiend aan het verspreiden van allerlei insinuaties waardoor het polariseren van de samenleving lonend werd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af waarom BNW überhaupt nog bestaat als users met BNW gedachten zelfs binnen BNW hun meningen belachelijk gemaakt zien worden. Elders op FOK weten mensen niet hoe snel ze afwijkende meningen als BNW moeten bestempelen. Geen zin om een discussie aan te gaan? Dan is het een lekker makkelijke oplossing geworden om de discussie dood te slaan (terwijl die vaak nog niet eens begonnen is) met een ‘ga maar naar BNW’ comment. Dan zijn het vervelende trolls ed.
En dan zitten ze in BNW. Mogen ze alsnog belachelijk gemaakt worden omdat het toch zo duidelijk is dat ze onzin aan het verkondigen zijn; want er zijn zoveel mainstream bronnen. Punt van BNW zou juist moeten zijn (en zo werd het ook gebracht naar mij toen ik hier mod was paar jaar terug) dat juist hier BNW achtige bronnen geplaatst zouden moeten kunnen worden zonder sneren of de consistente main stream bronnen als counter response.
Ik ben absoluut geen BNW’er, maar vind wel dat ze op veel plekken weg gejaagd worden en dan vind ik het wat sneu dat ze zelfs binnen BNW niet verbaasd moeten zijn als ze continue gecounterd worden met main stream bronnen. Als hun BNW gedachten gang elders niet gewaardeerd wordt snap ik niet waarom BNW users dan maar wel moeten tolereren dat ze hier in BNW zelf wel gewoon belachelijk mogen worden gemaakt. Niet helemaal eerlijk en komt over als double standards.. en dat zeg ik als buitenstaander; zo vaak kom ik hier niet.
Echo chamber wil je ook niet hebben, maar zelfs binnen de BNW groep heb je zoveel verschillende meningen joh. In plaats daarvan worden als BNW users vaak op 1 hoop gegooid waardoor het meer begint te draaien om die gekke BNW users vs de oh zo verstandige en normale main stream volgers.
En toch gaan we elkaar in BNW niet voor fascisten of linkswappies uitmaken. Als je dit soort krachttermen nodig hebt om je statement te verduidelijken ben je gewoon niet capabel genoeg om een discussie te voeren.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:01 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Waarom dan?
Denk je dat idiote linkswappen per definitie niet fascistisch kunnen zijn?
Benito Mussolini is altijd aanhanger van Karl Marx geweest. En heeft het communisme nooit verlaten zoals 'ze' iedereen wilden laten geloven door het herschrijven van de geschiedenis en belangrijke definities zoals het fascisme. Fascisme behelst namelijk meer dan alleen Hitler en de jodenvervolging.
Hier wil ik wel op reageren voor je, het waarom. Denk jij dat het het goed idee is dat we iedereen op een openbaar forum voor rotte vis kunnen uitmaken het de discussie ten goede komt? Dat is de reden, en denk er even over na.quote:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af waarom BNW überhaupt nog bestaat als users met BNW gedachten zelfs binnen BNW hun meningen belachelijk gemaakt zien worden. Elders op FOK weten mensen niet hoe snel ze afwijkende meningen als BNW moeten bestempelen. Geen zin om een discussie aan te gaan? Dan is het een lekker makkelijke oplossing geworden om de discussie dood te slaan (terwijl die vaak nog niet eens begonnen is) met een ‘ga maar naar BNW’ comment. Dan zijn het vervelende trolls ed.
En dan zitten ze in BNW. Mogen ze alsnog belachelijk gemaakt worden omdat het toch zo duidelijk is dat ze onzin aan het verkondigen zijn; want er zijn zoveel mainstream bronnen. Punt van BNW zou juist moeten zijn (en zo werd het ook gebracht naar mij toen ik hier mod was paar jaar terug) dat juist hier BNW achtige bronnen geplaatst zouden moeten kunnen worden zonder sneren of de consistente main stream bronnen als counter response.
Ik ben absoluut geen BNW’er, maar vind wel dat ze op veel plekken weg gejaagd worden en dan vind ik het wat sneu dat ze zelfs binnen BNW niet verbaasd moeten zijn als ze continue gecounterd worden met main stream bronnen. Als hun BNW gedachten gang elders niet gewaardeerd wordt snap ik niet waarom BNW users dan maar wel moeten tolereren dat ze hier in BNW zelf wel gewoon belachelijk mogen worden gemaakt. Niet helemaal eerlijk en komt over als double standards.. en dat zeg ik als buitenstaander; zo vaak kom ik hier niet.
Echo chamber wil je ook niet hebben, maar zelfs binnen de BNW groep heb je zoveel verschillende meningen joh. In plaats daarvan worden als BNW users vaak op 1 hoop gegooid waardoor het meer begint te draaien om die gekke BNW users vs de oh zo verstandige en normale main stream volgers.
Lekker liegen tegen jezelfquote:Op zaterdag 4 maart 2023 01:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Er zit naar mijn idee wel een verschil tussen de ene of de andere complottheorie. Het 'verdienmodel' van Alex Jones of een Willem Engel maakt dat er aardig werd verdiend aan het verspreiden van allerlei insinuaties waardoor het polariseren van de samenleving lonend werd.
Beide heren hebben nuttige zaken aan de kaak gesteld, maar hun grammofoonnaald blijft hetgeen afspelen wat de meeste donaties in kas brengt.
Tegen het belachelijk maken van elkaar treedt moderatie op. Het kan zijn dat we ergens overheen kijken, daarom zijn we ook blij als een user de moeite neemt om een TR te plaatsen als hij/zij denkt dat dat nodig is.
Het is niet de bedoeling dat BNW in andere forums op FOK! belachelijk worden gemaakt, net als dat we dat hier in BNW ook niet wenselijk vinden over andere forums. Trek gerust aan de bel als je dat tegen komt.
Het meest ironische is dus mod @Jippie hier die dan een heel relaas houdt over wat wel en niet mag. Want ja, Alex Jones verdient geld met desinformatie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nee sorryquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:03 schreef aTypisch het volgende:
Misschien wil @:tjacka hier weer modden. Dan laat je pas echt zin dat je dit subforum serieus neemt
Lekker blijven wentelen in slachtoffer bedrag. 'Pak de oorzaak niet aan want dan valt er niets meer te klagen.'quote:
Het zijn juist types als een Alex Jones die het BNW gedachtegoed nog verder in het verdomhoekje drukken. En waardoor iedereen die wat verder nadenkt dan zijn neus lang is de complot hoek wordt ingegooid. Dat is hetgeen wat er aan de hand is. Polarisatie viert hoogtij.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 09:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het meest ironische is dus mod @:jippie hier die dan een heel relaas houdt over wat wel en niet mag. Want ja, Alex Jones verdient geld met desinformatie.Dat heeft echt 0 effect op hoe een forum als dit zou moeten draaien. Alsof het wat uit zou maken dat een user hier een Amerikaanse fantast (deels) gelooft.
Je hebt te maken met situaties waar de gemiddelde user sowieso geen reet mee heeft of vanaf wat, inclusief de gemiddelde user in dit subforum.
Het is vooral grappig als een onderwerp in NWS dan een ietwat verkeerde afslag neemt, waardoor het ineens in 'BNW hoort'. Dat laatst is wel een beetje het probleem.
Het woord wappie is een populair scheldwoordje op dit forum. Putin pijper, baudet adept. Wat het precies betekent weet ik niet, maar ik ben het allemaal.
Aan dit laatste is eenvoudig iets te doen, open dit soort topics!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:54 schreef The_End het volgende:
Wat mij betreft is het grootse probleem dat BNW niet meer over BNW zaken gaat, maar een echo kamer is geworden voor een select groepje die de agenda van bepaalde groeperingen napraat (Rusland, anti-vax, conservatief rechts) Het Oekraine topic was lange tijd niets anders dan een spreekbuis voor Russische propaganda. Het COVID topic is een circle jerk waar geen discussie mogelijk is. Het verspreiden van valse informatie is de norm geworden. Als users daarop gewezen worden, dan wordt de reactie genegeerd.
De 'echte' BNW topics zijn er niet meer. ( HAARP, maanlanding, aliens, atlantis enzovoort. )
Er is geen ruimte voor allerlei visies meer. Er is een select groepje die de FvD talking points roeptoetert die 'toevallig' overeen komen met Trump rechts uit de VS. Het is een propaganda forum geworden voor deze figuren. Daarom werkt BNW niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aan dit laatste is eenvoudig iets te doen, open dit soort topics!
Wat betreft je andere opmerkingen, BNW staat open voor allerlei visies, zolang het binnen de policy past. Het is niet de taak van moderatoren om te 'factchecken', de waarheid komt op een gegeven moment wel bovendrijven.
Ik geef in ieder geval de moed niet op, de deur van BNW staat namelijk ook open voor Christenunie, D66, VVD, BBB, JA21, Groen Links en weet ik veel meer voor politieke partij-aanhangers. Maar kijk naar de user in plaats van zijn politieke voorkeuren. En negeer de users waarmee je geen klik hebt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:05 schreef The_End het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor allerlei visies meer. Er is een select groepje die de FvD talking points roeptoetert die 'toevallig' overeen komen met Trump rechts uit de VS. Het is een propaganda forum geworden voor deze figuren. Daarom werkt BNW niet meer.
bepaal jij nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het zijn juist types als een Alex Jones die het BNW gedachtegoed nog verder in het verdomhoekje drukken. En waardoor iedereen die wat verder nadenkt dan zijn neus lang is de complot hoek wordt ingegooid. Dat is hetgeen wat er aan de hand is. Polarisatie viert hoogtij.
Het elkaar namen noemen is in mijn optiek een tekortkoming in discussie vaardigheden. Begrijp best dat er uit emotie wel eens iemand uit zijn slof schiet, maar het blijft ongewenst gedrag.
Niet heel gek dat je vooral dat soort users aantreft hier (Rusland, Anti Vax, etc), want al die lui worden altijd heel snel doorverwezen naar BNW; dan is het logisch dat ze er van uit gaan dat ze hier wel gewoon hun mening mogen uiten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:54 schreef The_End het volgende:
Wat mij betreft is het grootse probleem dat BNW niet meer over BNW zaken gaat, maar een echo kamer is geworden voor een select groepje die de agenda van bepaalde groeperingen napraat (Rusland, anti-vax, conservatief rechts) Het Oekraine topic was lange tijd niets anders dan een spreekbuis voor Russische propaganda. Het COVID topic is een circle jerk waar geen discussie mogelijk is. Het verspreiden van valse informatie is de norm geworden. Als users daarop gewezen worden, dan wordt de reactie genegeerd.
De 'echte' BNW topics zijn er niet meer. ( HAARP, maanlanding, aliens, atlantis enzovoort. )
Ik bepaal mijn eigen mening.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bepaal jij niet
Is een Amerikaanse mafkees met veel onzin, maar begon ook al over pedo-eilanden waar 'the elite' dan werd uitgenodigd nog voor dat iemand hier wist wie Epstein was.
Om maar een voorbeeldje te geven.
Maar probeer vooral de schijn op te houden van het willen runnen van een BNW forum. Je probeert er een slapaftreksel van te maken, omdat het anders te gek wordt blijkbaar. Dat is prima maar doen alsof je er voor open staat om er wat moois van te maken hier valt dan wel een beetje in het water.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Laat mij een metafoor gebruikenquote:
Weet je wat ik bijzonder vind?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:46 schreef Belugastroop het volgende:
Ik heb altijd het gevoel gehad dat BNW expres werd gecreeerd om het afvoerputje te zijn voor meningen die niet passen binnen het -weg- overheidsnarratief. Terwijl we de afgelopen jaren keer op keer hebben gezien dat het overheidsnarratief juist de leugen bleek te zijn en NIET de waarheid!
Van geld naar Griekenland en we krijgen het zogenaamd terug tot nu het Aerius rekenmodel wat wordt gebruikt om de boeren expres tot wanhoop en zelfmoord te drijven. Terwijl het (nu bewezen) ontzettend de plank misslaat maar actief instand wordt gehouden door het kabinet (een complot op zich als ze weten dat dut rekenmodel totaal niet deugt).
Alle andere subfora zijn al een safespace voor de -weg- Waar dus geen plaats is voor complottheorieen die niet zijn goedgekeurd door de -weg- overheid. Trump Russia collusion-theorie bijvoorbeeld bleek toch een leugen van FBI om Donald Trump zwart te maken. Maar mocht wel altijd worden gebruikt buiten BNW om en op Twitter/FB/Insta.
Waarom kan BNW die doodvervelende trollen niet gewoon weren. Maak het onzichtbaar voor een lijst bekende -weg- users. Die lijst kunnen we best maken dit is totaal niet moeilijk.
Mijn oud-collega hier vertelt mijn verhaal min of meer in grote lijnen. Enige verschil dat die het net iets beter verwoord en minder woorden nodig heeft om dezelfde punt over te brengenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af waarom BNW überhaupt nog bestaat als users met BNW gedachten zelfs binnen BNW hun meningen belachelijk gemaakt zien worden.
Precies wat je zegt, de discussie word gesmoord voordat het de kans heeft gehad om echt op te bloeienquote:]Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand claimt Aquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben blij dat je het aankaart want hiermee sla je de spijker op zijn kop. Er word idd met twee maten gemeten. Vind het niet fair on dit nu in de schoenen van de huidige staff te steken. Het is iets wat meer dan 10 jaar speeltquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alex Jones is controlled oppostionquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het zijn juist types als een Alex Jones die het BNW gedachtegoed nog verder in het verdomhoekje drukken.
Ik heb die lui nooit echt gevolgd, ook die Willem Engel niet of zelfs David Icke. Ik kan het allemaal goed zelf uitvogelen daar heb ik die gasten niet voor nodig.quote:
Idd. Die clowns zetten de andersdenkenden alleen maar voor schut.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb die lui nooit echt gevolgd, ook die Willem Engel niet of zelfs David Icke. Ik kan het allemaal goed zelf uitvogelen daar heb ik die gasten niet voor nodig.
Jup net als die extreme 'wappies' in demo's en op social media, het beste is ver van die lui vandaan blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd. Die clowns zetten de andersdenkenden alleen maar voor schut.
Maar op die manier kan je een groep natuurlijk veel makkelijker wegzetten.
Zag je ook terug tijdens de pandemie, zodra je een andere mening had was je een Willem Engel aanhanger.. terwijl ik nog nooit een seconden naar die acteur had geluisterd.
Die paar gekkies tussen de duizenden oprechte demonstranten zijn wel handig voor de MSM, kunnen ze zich daar op focussen ipv de mensen die zich zorgen maken over de gang van zaken.. is goed voor de beeldvorming.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup net als die extreme 'wappies' in demo's en op social media, het beste is ver van die lui vandaan blijven.
Helemaal mee eens. Er over nadenken lijkt mij ook een heel goed plan.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Misschien een heel gekke gedachte van mij, dus schiet het maar af als het niks is.
Zouden we niet allemaal eens weer gaan accepteren dat niet iedereen dezelfde mening heeft? En we daarover in BNW kunnen praten welk idee je over welk onderwerp hebt. En met praten bedoel ik dus gewoon in gesprek gaan met elkaar, zonder schelden, zonder je mening aan een ander proberen op te dringen? Iedereen accepteren ook al denkt iemand anders dan jij of ik of wie dan ook.
Elkaar weer met respect behandelen en aan het eind van de avond na een discussie er ook gewoon om lachen i.p.v. de agressie die ik steeds meer onderling zie ontstaan. Misschien moeten we allemaal zelf even gaan nadenken, wat op internet gebeurt kan ook doorslaan naar het echte leven. Is dat de kant die we met zijn allen op willen?
En dit werkt beide kanten op, aan welke kant van het spectrum je ook staat. Respect lost heel veel op.
Misschien een idee voor iedereen om er over na te denken, ik doe dat wel.
Zou een heel mooi idee zijn als je dat kan toepassen op heel FOK. Uiteraard moeten er in BNW meerdere meningen mogelijk zijn mits dat respectvol en niet opdringerig gebeurd, maar dan hoop je dat dat door trekt naar heel FOK en dat anders denkenden ook niet worden weg gejaagd in een POL of NWS bv. Je kan niet enkel van BNW users gaan verlangen dat ze iedere mening maar moeten accepteren, dat zou ook niet eerlijk zijn. Moet twee kanten op gebeuren forum breed. In dat geval helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Misschien een heel gekke gedachte van mij, dus schiet het maar af als het niks is.
Zouden we niet allemaal eens weer gaan accepteren dat niet iedereen dezelfde mening heeft? En we daarover in BNW kunnen praten welk idee je over welk onderwerp hebt. En met praten bedoel ik dus gewoon in gesprek gaan met elkaar, zonder schelden, zonder je mening aan een ander proberen op te dringen? Iedereen accepteren ook al denkt iemand anders dan jij of ik of wie dan ook.
Elkaar weer met respect behandelen en aan het eind van de avond na een discussie er ook gewoon om lachen i.p.v. de agressie die ik steeds meer onderling zie ontstaan. Misschien moeten we allemaal zelf even gaan nadenken, wat op internet gebeurt kan ook doorslaan naar het echte leven. Is dat de kant die we met zijn allen op willen?
En dit werkt beide kanten op, aan welke kant van het spectrum je ook staat. Respect lost heel veel op.
Misschien een idee voor iedereen om er over na te denken, ik doe dat wel.
Dit is ook wat ik bedoel, dat we even allemaal pas op de plaats maken. Denk even na over waar we met zijn allen heen willen. Iedereen heeft een mening, en die mening moet ook ter sprake kunnen komen. Ben je het er niet mee eens, dan praat erover. Ga in discussie maar hou het respect voor andere meningenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou een heel mooi idee zijn als je dat kan toepassen op heel FOK. Uiteraard moeten er in BNW meerdere meningen mogelijk zijn mits dat respectvol en niet opdringerig gebeurd, maar dan hoop je dat dat door trekt naar heel FOK en dat anders denkenden ook niet worden weg gejaagd in een POL of NWS bv. Je kan niet enkel van BNW users gaan verlangen dat ze iedere mening maar moeten accepteren, dat zou ook niet eerlijk zijn. Moet twee kanten op gebeuren forum breed. In dat geval helemaal met je eens!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef sp3c het volgende:
We proberen dat idd forumbreed
Lukt niet echt maar het is een mooie droom
Hoop met jullie mee jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik bedoel, dat we even allemaal pas op de plaats maken. Denk even na over waar we met zijn allen heen willen. Iedereen heeft een mening, en die mening moet ook ter sprake kunnen komen. Ben je het er niet mee eens, dan praat erover. Ga in discussie maar hou het respect voor andere meningen![]()
Hoop niet dat het een utopie is maar iets wat wij allemaal op dit forum klaar kunnen spelen.
In BNW worden ook heel veel feiten verdraait of er worden regelrechte leugens geplaatst. Hoe los je dat hiermee op? Dat heeft niks met meningen te maken.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is ook wat ik bedoel, dat we even allemaal pas op de plaats maken. Denk even na over waar we met zijn allen heen willen. Iedereen heeft een mening, en die mening moet ook ter sprake kunnen komen. Ben je het er niet mee eens, dan praat erover. Ga in discussie maar hou het respect voor andere meningen![]()
Hoop niet dat het een utopie is maar iets wat wij allemaal op dit forum klaar kunnen spelen.
Leugens worden overal geplaatst, in NWS en POL staan ze ook, verpakt in onafhankelijke onderzoeken en wetenschappelijke verhalen. Hier in BNW weet iedereen dat de verhalen gebaseerd zijn op vage bronnen en dubieuze tweets. Maar dat maakt het geen leugens of onwaarheden, per se.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:42 schreef The_End het volgende:
[..]
In BNW worden ook heel veel feiten verdraait of er worden regelrechte leugens geplaatst. Hoe los je dat hiermee op? Dat heeft niks met meningen te maken.
Mensen zijn niet allemaal te goeder trouw.
Nou dit staat dus in onze westerse media.quote:Kiev: “Dagelijks 500 Russische doden en gewonden in Bachmoet”
Elke dag worden de Russen geconfronteerd met zo'n 500 gesneuvelden en gewonden, schat de Oekraïense minister van Defensie Oleksi Reznikov in een interview met het Duitse blad Bild am Sonntag. De cijfers kunnen niet onafhankelijk worden geverifieerd.
https://www.hln.be/buiten(...)n-bachmoet~a82f73fe/
Welkom op het internetquote:Op zondag 5 maart 2023 07:42 schreef The_End het volgende:
[..]
In BNW worden ook heel veel feiten verdraait of er worden regelrechte leugens geplaatst. Hoe los je dat hiermee op? Dat heeft niks met meningen te maken.
A, de verschrikkelijke wetenschap! De enige reden dat jij hier wat kan typen is vanwege de wetenschap. De helft van de users hier zou al dood zijn, zonder die wetenschap. De wetenschap is niet foutloos, want wordt gedaan door mensen, maar het is wel de enige methode die feiten kan deduceren.quote:Op zondag 5 maart 2023 08:07 schreef _I het volgende:
[..]
Leugens worden overal geplaatst, in NWS en POL staan ze ook, verpakt in onafhankelijke onderzoeken en wetenschappelijke verhalen. Hier in BNW weet iedereen dat de verhalen gebaseerd zijn op vage bronnen en dubieuze tweets. Maar dat maakt het geen leugens of onwaarheden, per se.
Graag niet 'jij-en' of 'jouw-en' dat laat het persoonlijk lijken terwijl dat volgens mij niet de bedoeling is, we posten hier in Feedback.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:41 schreef The_End het volgende:
[..]
A, de verschrikkelijke wetenschap! De enige reden dat jij hier wat kan typen is vanwege de wetenschap. De helft van de users hier zou al dood zijn, zonder die wetenschap. De wetenschap is niet foutloos, want wordt gedaan door mensen, maar het is wel de enige methode die feiten kan deduceren.
Er staat toch duidelijk dat het een schatting is?quote:Op zondag 5 maart 2023 08:15 schreef UncleScorp het volgende:
voorbeeld :
[..]
Nou dit staat dus in onze westerse media.
Dit wordt dus algemeen gelezen en aanvaard als De WaArHeiD en FeiTeN…
En het is allemaal niet eens geverifieerd, en toch wordt het gepubliceerd in een medium waar mensen hun “waarheid” uit halen… Het gros van de lezers onthoudt enkel de titel en bazuint het verder, en al wie iets anders zegt … liegt
En als dit gewoon gepubliceerd kan worden in kranten, stel ik mij serieus vragen bij de algemene betrouwbaarheid van de berichtgeving over de oorlog.
En dan wil me ons hier in BNW terecht komen wijzen
Serieus?quote:Op zondag 5 maart 2023 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Graag niet 'jij-en' of 'jouw-en' dat laat het persoonlijk lijken terwijl dat volgens mij niet de bedoeling is, we posten hier in Feedback.
A- Voor onderzoeksjournalistiek naar misstanden bij de overheden, wat naar mijn idee ook in BNW thuishoort, zou ik mijn heil zoeken in boekenkast 1. Om te weten wat voor alternatieve theorieën er rondgaan in de wereld zou ik met liefde rondneuzen in boekenkast 2.Dus voor beiden is een plek in BNW, wel iedere kast met een andere doelstelling.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Laat mij een metafoor gebruiken
Stel je hebt twee boekenkasten. Om het makkelijk te maken noemen we het boekenkast nr 1 en 2
A. nr 1 bevat allemaal officiële overheidsdocumenten
nr 2 zit vol met boeken over complottheorieën. Chemtrails, Aliens, Vrijmetselaars . Wat je ook zoekt in dit genre. Je zal het daar vinden
Nu is het aan jouw om nieuw leven in bnw te blazen, waar zal je meer info vinden? Nr 1 of nr 2?
B. Vervolgens organiseren we een wekelijkse boekenweek. Waar iedereen in de groep dezelfde boek leest om een week later hun mening met andere te delen. Nu komt er ongevraagd een outsider bij zitten die het helemaal niet nodig vindt om het boek te lezen. Zelfs een verfilming bekijken is teveel gevraagd
Zonder enige kennis van zaken weet die wel te vertellen dat we het allemaal verkeerd zien, dat het niets anders is dan angstpropaganda En als je vraagt waarom denk je dat? Krijg je als antwoord: omdat je een - Knip-bent
Ingrijpen kan niet want het is mister outsider die leven in de brouwerij brengt. En zonder zijn inbreng is het boekenclub gedoomd om te falen
Dit is bnw in een notendop
Een afwijkende mening is niet altijd het verdraaien van feiten of keihard liegen. Als de mensheid nooit verder had nagedacht dan hun neus lang is, hadden we nog in holen geleefd. Buiten de gebaande paden denken heeft de mensheid mooie ontdekkingen opgeleverd.quote:Op zondag 5 maart 2023 07:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Ga jij even alle 'jij' berichten modden.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is er mis om een algemeen woord zoals 'men' ipv 'jij of jouw' te gebruiken?
Een mening is geen feit.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een afwijkende mening is niet altijd het verdraaien van feiten of keihard liegen. Als de mensheid nooit verder had nagedacht dan hun neus lang is, hadden we nog in holen geleefd. Buiten de gebaande paden denken heeft de mensheid mooie ontdekkingen opgeleverd.
Kan men in deze post even alle je en jij vervangen door men? Dit is niet zo netjes zo.quote:Op zondag 5 maart 2023 13:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
A- Voor onderzoeksjournalistiek naar misstanden bij de overheden, wat naar mijn idee ook in BNW thuishoort, zou ik mijn heil zoeken in boekenkast 1. Om te weten wat voor alternatieve theorieën er rondgaan in de wereld zou ik met liefde rondneuzen in boekenkast 2.Dus voor beiden is een plek in BNW, wel iedere kast met een andere doelstelling.
B. Allereerst wil ik opmerken dat niemand 'ongevraagd' BNW binnenkomt. FOK! (en dus BNW) is een openbaar forum wat toegankelijk is voor iedereen. Met een registratie als user kun je mee posten en discussiëren, maar als je geen zin hebt om te registreren kun je gewoon meelezen, vrijwel alles staat openbaar.
Users die zich onbeschoft gedragen kunnen sancties verwachten.
De tweede metafoor klopt dus niet, er wordt hier niemand op voorhand tot 'persona non grata' verklaard. Heb je misschien een ander voorbeeld?
'Beterweters' (ongeacht welke mening) kunnen als vervelend worden ervaren, maar het is de kunst om mensen waaraan je je ergert te negeren. Een abo waarmee je iemand op 'negeren' kan zetten is een effectief hulpmiddel daarvoor.
Waar staat 'jij'?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kan men in deze post even alle je en jij vervangen door men? Dit is niet zo netjes zo.
Heb het over FB.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Ga jij even alle 'jij' berichten modden.Succes ermee. Alle topics staan er vol mee.
En wat doet de wetenschap? Verder nadenken dan hun neus lang is en het aandurven om eerder geconstateerde feiten te overrulen met andere bevindingen.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef The_End het volgende:
[..]
Een mening is geen feit.
De wetenschap heeft voor 99,9999999999% van de ontdekkingen gezorgd. De rest was toeval.
Nee, dat is onzin. Dat is wel een hele simpele kijk op de wetenschap. De wetenschap is de enige manier om vooruitgang te boeken en ja, daar worden ook fouten in gemaakt.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
En wat doet de wetenschap? Verder nadenken dan hun neus lang is en het aandurven om eerder geconstateerde feiten te overrulen met andere bevindingen.
Er staat ' je en jij'. Je en jij is hetzelfde he.quote:
Jaja, deze topic reeks staat er ook vol mee. Je opmerking is gewoon onzinnig. Het gebruik van jij is niet aanvallend.quote:
Zullen we deze discussie in de slowchat voortzetten, want het heeft weinig meer met feedback te makenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:34 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Dat is wel een hele simpele kijk op de wetenschap. De wetenschap is de enige manier om vooruitgang te boeken en ja, daar worden ook fouten in gemaakt.
Maak anders even een lijst van uitvindingen die door volk op Facebook gedaan zijn.
Van :https://thedutchonlineacademy.com/grammar/je-of-jijquote:Op zondag 5 maart 2023 16:34 schreef The_End het volgende:
[..]
Er staat ' je en jij'. Je en jij is hetzelfde he.
[..]
Jaja, deze topic reeks staat er ook vol mee. Je opmerking is gewoon onzinnig. Het gebruik van jij is niet aanvallend.
Ten onder gegaan in 2012 ?quote:
Topic hoort niet in BNW thuis. Succes eldersquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Waarom is deze dicht?
BNW / Mogen we ook beide Rusland en Oekraïne stom vinden?
Moet ik hem openen in een ander subforum?
Laat maar zitten. Het Fok Forum is te giftig. Ik zal niet meer terugkeren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
-weg-
Ik heb je geopende topic erover gelezen en ga eerst even overleggen wat we ermee doen. Dus even geduld a.u.b.![]()
Kan ik me goed voorstellen al helemaal na je topic in NWS, wat een drek kreeg je naar je hoofd geslingerd, vooral je woorden verdraaien naar iets wat je helemaal niet beweerd hebt, smerige tactiek. Het kan allemaal daar.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Het Fok Forum is te giftig. Ik zal niet meer terugkeren.
Succes iedereen hier in BNW!
Goed de opmerkingen waren niet netjes, er waren geen mods even, maar sjezus, het was wel diarree heur.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen al helemaal na je topic in NWS, wat een drek kreeg je naar je hoofd geslingerd, vooral je woorden verdraaien naar iets wat je helemaal niet beweerd hebt, smerige tactiek. Het kan allemaal daar.
Explosieve diarree, ik was flabbergasted wat een smurrie users naar ts zijn hoofd slingerden, en dat zijn dan volwassen mensen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed de opmerkingen waren niet netjes, er waren geen mods even, maar sjezus, het was wel diarree heur.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed de opmerkingen waren niet netjes, er waren geen mods even, maar sjezus, het was wel diarree heur.
Fok begint steeds meer te radicaliseren dat kan je moeilijk ontkennenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Explosieve diarree, ik was flabbergasted wat een smurrie users naar ts zijn hoofd slingerden, en dat zijn dan volwassen mensen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:59 schreef Ali_boo het volgende:
Misschien een beetje offtopic maar wat nou als een topic openen over de polarisatie binnen het forum en de maatschappij in geheel
Leuk idee of niet?
Je moet je niet laten wegjagen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Het Fok Forum is te giftig. Ik zal niet meer terugkeren.
Succes iedereen hier in BNW!
Wat werd er dan gezegd eigenlijk? Ik heb het niet allemaal meegekregen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen al helemaal na je topic in NWS, wat een drek kreeg je naar je hoofd geslingerd, vooral je woorden verdraaien naar iets wat je helemaal niet beweerd hebt, smerige tactiek. Het kan allemaal daar.
NWS / Burgemeester Maryland opgepakt voor kinderporno - vriend van ministerquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je moet je niet laten wegjagen.
[..]
Wat werd er dan gezegd eigenlijk? Ik heb het niet allemaal meegekregen.
Voor een korte samenvatting check de nws fb topicquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je moet je niet laten wegjagen.
[..]
Wat werd er dan gezegd eigenlijk? Ik heb het niet allemaal meegekregen.
Iets met splinter en balk....quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Explosieve diarree, ik was flabbergasted wat een smurrie users naar ts zijn hoofd slingerden, en dat zijn dan volwassen mensen.
Ik vind de conclusie in de OP erg vreemd, maar wat een woede weet dit los te maken zeg. Schrikbarend gewoon.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
NWS / Burgemeester Maryland opgepakt voor kinderporno - vriend van minister
Dat kan ik begrijpen, hij wil nog wel eens onderwerpen aansnijden die het in sommige kringen niet goed doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor een korte samenvatting check de nws fb topic
Vrijwel alle topics waar zoveel ophef over is geweest, zijn geopend door pcp
Ik had niet uit het topic kunnen opmaken dat er andere users op die manier worden weggezet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef The_End het volgende:
[..]
Iets met splinter en balk....De poster heeft zijn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk ruzie te zoeken met anderen. Met als toppunt een topic waar hij anderen voor pedofiel uitmaakt.
quote:Dit was zonneklaar voor kritisch denkenden. Aleen links houdt weereens krampachtig vast aan leugens. De bewijzen hiervoor zijn er nu steeds meer.
Ik geniet van de recente sociale media waar mensen zoals Schumer en Woopie goldberg en Krassenstein (zijn dir allemaal joods?) zich uitlaten als hypocrieten. En van hun meest walgelijke slinkse kant laten zien. Zogenaamd voor vrijheid van mening alleen niet wanneer het niet in hun straatje pas
Link die post even ajbquote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:55 schreef The_End het volgende:
Wederom worden er door bepaalde figuren allelei aanvallen geplaatst, maar als ik daarop reageer is het een aanval volgens @:loveyoulongtime Antisemitisme is geen probleem, maar o wee als je erop reageert.
Dit was de opmerking (O.a.) van belugastroop
[..]
Zoals ik jou in het topic al gemeld heb, reageerde ik eerst en alleen op een TR.. Had nog niet eens zover terug gelezen. Jammer joh. Toen je het meldde heb ik die post ook bekeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 20:55 schreef The_End het volgende:
Wederom worden er door bepaalde figuren allelei aanvallen geplaatst, maar als ik daarop reageer is het een aanval volgens @:loveyoulongtime Antisemitisme is geen probleem, maar o wee als je erop reageert.
Dit was de opmerking (O.a.) van belugastroop
[..]
Is goed met je. Ik lokte het uit volgens jou.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zoals ik jou in het topic al gemeld heb, reageerde ik eerst en alleen op een TR.. Had nog niet eens zover terug gelezen. Jammer joh. Toen je het meldde heb ik die post ook bekeken.
Met alle respect voor jou. Ik reageerde met dit:quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we in ieder geval beginnen met elkaar geen statements in de schoenen te schuiven. Antisemitisme is niet okee. Nooit niet
Daar kreeg ik de antisemitische drek over me heen en daarna een mod die vond dat ik dat gedrag uitlokte.quote:Het begint er vooral op te lijken dat de republikeinen zoveel mogelijk rookgordijnen proberen op te werpen. De propaganda vanuit die hoek is ook enorm op dit gebied.
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken. Dus daar hou ik me voor nu even buiten.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:04 schreef The_End het volgende:
[..]
Met alle respect voor jou. Ik reageerde met dit:
[..]
Daar kreeg ik de antisemitische drek over me heen en daarna een mod die vond dat ik dat gedrag uitlokte.
Mag @:loveyoulongtime uitleggen wat er mis is met mijn reactie.
Laat ik het zo zeggen, ik zie een TR. Daar reageer ik op, dat is het eerste wat ik doe als ik die zie. Daar heb ik op gereageerd. Ik zie een paar posts waar jij redelijk zuigend meer opmerkingen probeert uit te lokken. Dus ik heb de post van het TR aangepast. En wijs jou ook op jouw postwijze nog voor ik verder heb kunnen teruglezen. En dan kom jij met de melding over antisemitisme waarop ik direct terug ben gaan lezen en de betreffende post aangepast heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:04 schreef The_End het volgende:
[..]
Met alle respect voor jou. Ik reageerde met dit:
[..]
Daar kreeg ik de antisemitische drek over me heen en daarna een mod die vond dat ik dat gedrag uitlokte.
Mag @:loveyoulongtime uitleggen wat er mis is met mijn reactie.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zie een TR. Daar reageer ik op, dat is het eerste wat ik doe als ik die zie. Daar heb ik op gereageerd. Ik zie een paar posts waar jij redelijk zuigend meer opmerkingen probeert uit te lokken. Dus ik heb de post van het TR aangepast. En wijs jou ook op jouw postwijze nog voor ik verder heb kunnen teruglezen. En dan kom jij met de melding over antisemitisme waarop ik direct terug ben gaan lezen en de betreffende post aangepast heb.
Dus ik weet niet heel goed wat ik anders had kunnen doen, maar mij betichtten van subjectief modden? Echt daar zit je wel heel ver naast.
Had je daar een TR op geplaatst had ik die het eerst gezien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:14 schreef The_End het volgende:
[..]Zoek het lekker uit joh. Er was niks mis met mijn opmerking. Er was wel wat mis met de antisemitische reactie en met jouw reactie daarop.
Ik had geen zuigende reactie; ik had een reactie waar jij het persoonlijk niet mee eens was. Dat is niet zuigend.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had je daar een TR op geplaatst had ik die het eerst gezien.
Let's agree to disagree danquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik had geen zuigende reactie; ik had een reactie waar jij het persoonlijk niet mee eens was. Dat is niet zuigend.
Nee. Antisemitische is strafbaar. Dus rot lekker op met je domme gelul over zuigende posts en laat dan duidelijk weten dat deze opmerking zuigend is en dus niet is toegstaan op Fok:quote:
quote:Het begint er vooral op te lijken dat de republikeinen zoveel mogelijk rookgordijnen proberen op te werpen. De propaganda vanuit die hoek is ook enorm op dit gebied.
Ik heb je mijn uitleg gegeven, dat is waar je om vroeg. Heb ik gedaan, en voor mij is daarmee de kous af.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee. Antisemitische is strafbaar. Dus rot lekker op met je domme gelul over zuigende posts en laat dan duidelijk weten dat deze opmerking zuigend is en dus niet is toegstaan op Fok:
[..]
Je uitleg is onzin. Geef eens aan waarom mijn post niet ok is?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb je mijn uitleg gegeven, dat is waar je om vroeg. Heb ik gedaan, en voor mij is daarmee de kous af.
Licht jij eens toe waarom iemands afkomst van belang was in die opmerking.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
Een Joods iemand Joods noemen schaar ik niet onder antisemitisme
Wellicht dat de crew daar andere ideeën over heeft
Omdat het die persoon kenmerktquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:22 schreef The_End het volgende:
[..]
Licht jij eens toe waarom iemands afkomst van belang was in die opmerking.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omdat het die persoon kenmerkt
Of gaan we nu patroonherkenning ook onder antisemitisme scharen
Welk topic ?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Ali_boo het volgende:
btw mag mij topic weer open ?
Hij is nu al meer dan een halve dag dicht en ik wil weer wat nodige reacties plaatsen
En daar heb ik antwoord op gegevenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:38 schreef The_End het volgende:
[..]Ik vroeg om je toe te lichten waarom het van belang was.
Twee van de drie die werden genoemd zijn niet eens Joods. Dat ook Whoopi werd genoemd, haha. De vrouw die vorig jaar nog geschorst was van ABC's The View voor idiote en kwetsende opmerkingen met betrekking tot de Tweede Wereldoorlog.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:19 schreef Ali_boo het volgende:
Een Joods iemand Joods noemen schaar ik niet onder antisemitisme
Wellicht dat de crew daar andere ideeën over heeft
Niet doen, loveyou geeft aan wat er in zijn ogen mis ging en heeft dat hersteld. Ik snap je ergernis wel, maar zie geen enkele reden om aan de uitleg van Loveyou te twijfelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:14 schreef The_End het volgende:
[..]Zoek het lekker uit joh. Er was niks mis met mijn opmerking. Er was wel wat mis met de antisemitische reactie en met jouw reactie daarop.
Polarisatie binnen fok en de maatschappij in geheelquote:
Aangezien je topic werd gebruikt om juist te polariseren blijft hij dicht. Mocht je nog een poging willen wagen hou dan de OP 'neutraler' en vrij van polariserende opmerkingen anders gaat hij gelijk weer op slot.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:37 schreef Ali_boo het volgende:
btw mag mij topic weer open ?
Hij is nu al meer dan een halve dag dicht en ik wil weer wat nodige reacties plaatsen
Dus dit is een zuigende reactie?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet doen, loveyou geeft aan wat er in zijn ogen mis ging en heeft dat hersteld. Ik snap je ergernis wel, maar zie geen enkele reden om aan de uitleg van Loveyou te twijfelen.
Loveyou moet gewoon toegeven dat het een (hele) foute inschatting was of aangeven dat bovenstaande post niet mag in BNW.quote:Het begint er vooral op te lijken dat de republikeinen zoveel mogelijk rookgordijnen proberen op te werpen. De propaganda vanuit die hoek is ook enorm op dit gebied.
Whoopie kwam er al heel snel achter dat je bepaalde dingen beter voor jezelf kan houden iddquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Twee van de drie die werden genoemd zijn niet eens Joods. Dat ook Whoopi werd genoemd, haha. De vrouw die vorig jaar nog geschorst was van ABC's The View voor idiote en kwetsende opmerkingen met betrekking tot de Tweede Wereldoorlog.
Juist niet, het hele doel was om juist mensen dichterbij te brengenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aangezien je topic werd gebruikt om juist te polariseren blijft hij dicht. Mocht je nog een poging willen wagen hou dan de OP 'neutraler' en vrij van polariserende opmerkingen anders gaat hij gelijk weer op slot.
Persoonlijk vind ik de toon van discussiëren in een aantal topics vrij agressief, er worden meningen door elkaars strot geduwd. Het is voor een mod niet altijd eenvoudig om snel te zien waar een discussie fout gaat. Soms staat een aanleiding al een paar pagina's terug. Is mij ook wel eens overkomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:49 schreef The_End het volgende:
[..]
Dus dit is een zuigende reactie?
[..]
Loveyou moet gewoon toegeven dat het een (hele) foute inschatting was of aangeven dat bovenstaande post niet mag in BNW.
Even voor de duidelijkheid. Ik werd door deze mod ook al aangevallen in het polarisatie topic, terwijl het vol staat met bagger. Van objectiviteit is echt geen sprake.
Ik zie het anders dan jou Ali, er werden in dat topic eerder barrières opgeworpen dan afgebroken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist niet, het hele doel was om juist mensen dichterbij te brengen
En zich juist niet zo moesten laten beïnvloeden door de media, overheidsinstanties en zelfverklaarde experts
Zeker als je ziet, welk gevolgen het heeft gehad, hele families zijn uit elkaar gedreven door de angstpropaganda wat we over ons heen kregen
Ik kan toch geen gedachtes lezen beste Jippiequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:18 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie het anders dan jou Ali, er werden in dat topic eerder barrières opgeworpen dan afgebroken.
Het is niet de bedoeling om een topic te openen met een 'nobel onderwerp' om dat vervolgens te laten ontaarden in een bash partij.
Hoe wil je met deze zinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik kan toch geen gedachtes lezen beste Jippie
Jij hebt iets als politiserend ervaren, ik weet zeker dat ik het niet zo bedoeld heb
Vervolgens merk je op dat ik wellicht een paar berichten zou moeten verwijderen( en dat die weer dan open mag)
Terwijl ik werkelijk geen idee heb wat jij als aanstotend hebt ervaren
Ik overdrijf graag voor comedic effect, guilty!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe wil je met deze zin
' Alphabet maffia vs mensen die genoeg hebben van die onzin' mensen dichter bij elkaar brengen, je polariseert hier. Prima als dat je persoonlijke mening is, maar zet dit niet weg als 'mensen dichter bij elkaar brengen'.
Wat is er zo raar aan die zin?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe wil je met deze zin
' Alphabet maffia vs mensen die genoeg hebben van die onzin' mensen dichter bij elkaar brengen, je polariseert hier. Prima als dat je persoonlijke mening is, maar zet dit niet weg als 'mensen dichter bij elkaar brengen'.
Het gaat haast nergens meer over, het is spijkers op laag water zoeken, de spontaniteit gaat/is er zo wel vanaf om nog een topic te openen. Echt hoor wat een bezopen gedoe en dan vooral op bnw met een jury die in beraad moet over topics vanwege zus en zo want er is weer iets pietluttigs gevonden, schromelijk overdreven allemaalquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag voor comedic effect, guilty!
Ik had niet de tijd om met een uitgebreide OP te komen, dus heb ik maar iets vluchtig in elkaar gezet, zonder echt verder op mijn woorden te letten
Onderstreep maar wat jij als problematisch ervaren hebt en ik zal wat meer neutrale termen komen
Sorry, maar het is jouw topic. Zou zeggen, doe je bestquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag voor comedic effect, guilty!
Ik had niet de tijd om met een uitgebreide OP te komen, dus heb ik maar iets vluchtig in elkaar gezet, zonder echt verder op mijn woorden te letten
Onderstreep maar wat jij als problematisch ervaren hebt en ik zal wat meer neutrale termen komen
Nee die kant gaan we niet op. Wel wordt er anno 2023 meer gemod vanuit de policy dan voorheen. Het topic van Ali ging niet dicht vanwege de zin die ik net aanhaal. Maar ik gaf die zin als voorbeeld van polarisatie in een topic wat volgens Ali de bedoeling had om de polarisatie bespreekbaar te maken en weg te nemen. Als je verbroedering nastreeft, ga je geen partijen belachelijk maken.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan die zin?
Het begint erop te lijken dat je alleen maar positief mag praten over progressieve onderwerpen, doe je dat niet dan gaat het of naar BNW en/of de topics worden gesloten.
Gaan we echt die kant op?
Wil je mij dan uitleggen wat anders zou moeten aangezien we met veel meningen te maken hebben? Ik weet het ook niet, maar tips zijn wel welkom. En die kan iedereen gevenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat haast nergens meer over, het is spijkers op laag water zoeken, de spontaniteit gaat/is er zo wel vanaf om nog een topic te openen. Echt hoor wat een bezopen gedoe en dan vooral op bnw met een jury die in beraad moet over topics vanwege zus en zo want er is weer iets pietluttigs gevonden, schromelijk overdreven allemaal
Nogmaals het topic is gesloten door de reacties, niet door de OP. Maar het gebruik van de zin ' Alphabet maffia versus mensen die dit onzin vinden' (uit mijn hoofd) wekt een andere indruk dan het willen bewerkstelligen van 'verbroedering'. Dat benoemde ik net.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het gaat haast nergens meer over, het is spijkers op laag water zoeken, de spontaniteit gaat/is er zo wel vanaf om nog een topic te openen. Echt hoor wat een bezopen gedoe en dan vooral op bnw met een jury die in beraad moet over topics vanwege zus en zo want er is weer iets pietluttigs gevonden, schromelijk overdreven allemaal
Wie zegt dat hij verbroedering nastreeft en waarom moet dat perse?, hij laat alleen zien waarom we steeds verder uit elkaar drijven maar dat mag blijkbaar niet benoemt worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee die kant gaan we niet op. Wel wordt er anno 2023 meer gemod vanuit de policy dan voorheen. Het topic van Ali ging niet dicht vanwege de zin die ik net aanhaal. Maar ik gaf die zin als voorbeeld van polarisatie in een topic wat volgens Ali de bedoeling had om de polarisatie bespreekbaar te maken en weg te nemen. Als je verbroedering nastreeft, ga je geen partijen belachelijk maken.
Ik snap jouw reactie wel, maar we moeten met alles rekening houden. Het is en blijft een open forum. En ik moet je heel eerlijk zeggen, dat we niet modden op mening maar alleen op reacties die op een open forum gewoon niet kunnen. En als een mening doorslaat en weer op de man gaat van beide kanten, wat moeten we doen dan? Niks?quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ach maak er maar wat van, net wat ik al eerder aangaf het is spijkers op laag water zoeken en op alle slakken zout leggen om maar iets te vinden wat even niet zou kunnen deugen en dan is het topic dicht want men moet in beraad alsof het een jury is. Ik vond het allemaal meevallen ook met de reacties.
Van wie, je sloopt aardig een forum hiermee.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie wel, maar we moeten met alles rekening houden.
De vraag stellen is hem beantwoorddenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:18 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan die zin?
Het begint erop te lijken dat je alleen maar positief mag praten over progressieve onderwerpen, doe je dat niet dan gaat het of naar BNW en/of de topics worden gesloten.
Gaan we echt die kant op?
Ik ga verder geen energie meer in bnw steken , heeft echt geen zinquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, gooi eens tips en een idee voor verbetering in de groep... Dit gaat voor iedereen op, gooi jullie gedachten voor BNW allemaal eens hier neer. Wij als mods proberen de boel gewoon zonder gezeik te laten lopen in de topics.. Maar feedback is wat mij betreft meer dan welkom. Jullie zijn de mensen die het forum maken. Dus spuit gewoon jullie ideeën.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:08 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Van wie, je sloopt aardig een forum hiermee.
Dit dus er is maar een echte waarheid mbt de vaccines, oorlog in Oekraine, klimaat, genderwaanzinquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij verbroedering nastreeft en waarom moet dat perse?, hij laat alleen zien waarom we steeds verder uit elkaar drijven maar dat mag blijkbaar niet benoemt worden.
Ik merk dat sinds die corona shit (ja ik heb me laten inenten) er alleen maar 1 vastgestelde waarheid besproken mag worden.
Ik ben meer van de wetenschappelijke methode, altijd kritisch blijven en altijd twijfelen aan de waarheid, maar dat is taboe hier tegenwoordig.
Met alles rekening houden en van wie moet dat dan? Ik lees niet zo heel veel reacties die echt niet kunnen, bovendien er wordt niet eens zoveel meer gepost hier, dat is hard achteruit gegaan vanwege dat overdreven gemod hier (sorry dat ik het zeg).quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie wel, maar we moeten met alles rekening houden. Het is en blijft een open forum. En ik moet je heel eerlijk zeggen, dat we niet modden op mening maar alleen op reacties die op een open forum gewoon niet kunnen. En als een mening doorslaat en weer op de man gaat van beide kanten, wat moeten we doen dan? Niks?
Er zijn wetten waar we ons aan moeten houden waar op gemodereerd is en zal blijven aangezien het een open forum is, dus sommige dingen kunnen gewoon niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Met alles rekening houden en van wie moet dat dan? Ik lees niet zo heel veel reacties die echt niet kunnen, bovendien er wordt niet eens zoveel meer gepost hier, dat is hard achteruit gegaan vanwege dat overdreven gemod hier (sorry dat ik het zeg).
Laat maar zitten johquote:Op vrijdag 10 maart 2023 23:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, maar het is jouw topic. Zou zeggen, doe je best
Welke wetten werden overschreden waarop gemodereerd zou moeten worden? Hooguit ontkenning holocaust daar kan ik me in vinden. Probleem hier is ook nog eens dat er een aantal mensen rondhangen die een tyfushekel aan bnw(ers) hebben dat lees je aan hun reacties elders een deurtje verderop en dan hier schijnheilig komen posten voor de zogenaamde discussie. Als je die stoorzenders al niet meer had zou het enorm schelen in de sfeer.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zijn wetten waar we ons aan moeten houden waar op gemodereerd is en zal blijven aangezien het een open forum is, dus sommige dingen kunnen gewoon niet gezegd worden.
De laatste dagen is het toch weer vrij druk zie ik. En het overdreven gemod? Dat valt wel mee, af en toe een "op de man post" of posts die gewoon echt niet kunnen is op ingegrepen.
Maar ik meen het echt serieus, dit is voor jou en iedere andere user. Wat willen jullie dan graag anders zien in BNW?
Kan ik me goed voorstellen, zo ervaar ik het ook. Fijne avond nog allemaal.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh
Hou hem maar lekker dicht
De behoefte om nog op deze forum bij te dragen is naar een nulpunt gezakt
Dat is jouw keuze, niet de mijne.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh
Hou hem maar lekker dicht
Antisemitisme komt ook nog wel eens voor en is totaal niet gewenst, dus dat pakken we dan ook aan. En uitlokking is natuurlijk ook niet gewenst, maar actie reactie speelt hier ook wel een rol.. En dit gaat door en door.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke wetten werden overschreden waarop gemodereerd zou moeten worden? Hooguit ontkenning holocaust daar kan ik me in vinden. Probleem hier is ook nog eens dat er een aantal mensen rondhangen die een tyfushekel aan bnw(ers) hebben dat lees je aan hun reacties elders een deurtje verderop en dan hier schijnheilig komen posten voor de zogenaamde discussie. Als je die stoorzenders al niet meer had zou het enorm schelen in de sfeer.
Dat zegt hij zelfquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij verbroedering nastreeft en waarom moet dat perse?, hij laat alleen zien waarom we steeds verder uit elkaar drijven maar dat mag blijkbaar niet benoemt worden.
Ik merk dat sinds die corona shit (ja ik heb me laten inenten) er alleen maar 1 vastgestelde waarheid besproken mag worden.
Ik ben meer van de wetenschappelijke methode, altijd kritisch blijven en altijd twijfelen aan de waarheid, maar dat is taboe hier tegenwoordig.
Onder 'dichterbij brengen' , want 'hele families zijn uit elkaar gedreven' versta ik verbroedering. Wat haal jij eruit?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Juist niet, het hele doel was om juist mensen dichterbij te brengen
En zich juist niet zo moesten laten beïnvloeden door de media, overheidsinstanties en zelfverklaarde experts
Zeker als je ziet, welk gevolgen het heeft gehad, hele families zijn uit elkaar gedreven door de angstpropaganda wat we over ons heen kregen
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:17 schreef controlaltdelete het volgende:
bovendien er wordt niet eens zoveel meer gepost hier, dat is hard achteruit gegaan
Ik zet tegenwoordig meer TRs tegen users die de boel hier bewust komen verzieken, dan dat ik zelf nog iets postquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:29 schreef Ali_boo het volgende:
weg foetsie verschwundenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Ik zet tegenwoordig meer TRs tegen users die de boel hier bewust komen verzieken, dan dat ik zelf nog iets post![]()
Idd waar is de fun nog…
Enkel het oekr topic blijf ik komen omdat ze dat persé de mond willen snoeren.
Het gaat er juist om dat ieder in BNW zijn eigen mening kan hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
weg foetsie verschwunden
en ik mag een biet zijn maar sinds er in FB een topic heeft gestaan waarin de vraag werd gesteld waarom een BNW uberhaupt nog bestaat is het hier in BNW niet leuker geworden
BNW bashen is voor een aantal users hun bestaansdoel
evenals iedereen hier over 1 kam scheren
en daar doen een aantal postende mods keihard aan mee
Het geeft exact weer wat er mis is met de wereld
een andere mening hebben mag niet
Je haalt geregeld wel goeie punten aan hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Ik zet tegenwoordig meer TRs tegen users die de boel hier bewust komen verzieken, dan dat ik zelf nog iets post![]()
Idd waar is de fun nog…
Enkel het oekr topic blijf ik komen omdat ze dat persé de mond willen snoeren.
Jij ook hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef theguyver het volgende:
Je haalt geregeld wel goeie punten aan hoor.
Niks mis mee.
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je haalt geregeld wel goeie punten aan hoor.
Niks mis mee.
Aaaahquote:
Ik heb toch wel wat posts gezien van users waarin ze beschrijven hoe ze het willen zien hoor. Daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, maar ze benoemen het wel. Er is een groep die graag wil dat iedere mening welkom is in BNW en er is een groep die BNW als safe haven (wil) zien. Elders op FOK! worden veel BNW users weggejaagd naar BNW, en dan hopen ze dat ze hier tenminste kunnen posten zonder belachelijk gemaakt te worden. Ik snap dat laatste wel. Of het realistisch is is een tweede, maar ze benoemen dus wel zeker wat ze graag anders zien.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
Wat ik vooral zie is dat er meerdere keren nu is gevraagd wat je dan wel van BNW wil, maar dezelfde users nog steeds doorgaan met zeuren ipv oplossingen aandragen.
Vraag jezelf echt eens af of je zelf niet gewoon een enorme pain in the ass bent als het aankomt op 'afwijkende meningen' en gezellig discussiëren. Het is maar een tip.
Niks tegen unclescorp hoor, oude rot in vak, en hij heeft vaak goeie punten.. bijv waarom Oekraïne niet stopt bijvoorbeeld..quote:
Heb hem speciaal voor jouw weer opengegooidquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef theguyver het volgende:
Mag Rusland topic weer open?
Geen idee waarom dit gesloten is.
Dit was gisterenmiddag al weer geopendquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef theguyver het volgende:
Mag Rusland topic weer open?
Geen idee waarom dit gesloten is.
Top thxquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb hem speciaal voor jouw weer opengegooid![]()
![]()
BNW / Russia vs Ukrain #40 propaganda vs truth.
Oh gemist sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit was gisterenmiddag al weer geopend
Kom er toevallig net vandaan, ga maar kijken. Heb overigens aan mijn collega's van POL gevraagd of het daar naar toe kan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:49 schreef Vis1980 het volgende:
Over giftig sfeertje gesproken. Er staat een topic over Fox News en meteen wordt het topic gekaapt. Ik krijg een beetje het idee dat het in BNW nooit meer goedkomt, want buiten een paar leuke reacties hier en daar gedragen de meesten zich als een absolute hork. Een betere omgeving begint bij jezelf, onthoud dat.
Het zou hier ook gewoon bespreken moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom er toevallig net vandaan, ga maar kijken. Heb overigens aan mijn collega's van POL gevraagd of het daar naar toe kan.
Mijn knoop is inderdaad doorgehakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Draag dan ook gewoon bij ipv constant net te doen alsof BNW niet meer mag. Hak een knoop door, blijf lekker posten, maar blijf niet zeuren.
Wat is er BNW aan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou hier ook gewoon bespreken moeten kunnen worden.
Vind het erg jammer als je BNW verlaat, maar je bent vrij om deze keuze te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mijn knoop is inderdaad doorgehakt.
Ik houd het hier voor bekeken.
Vond het geen serieuze reactie, lollig doen kun je in ONZ.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:53 schreef PSVCL het volgende:
Waarom is mijn laatste reactie weggehaald in het Ukraine topic? was gewoon inhoudelijk.
Ahaa, je bent nu ook al van de gedachten politiequote:Op donderdag 16 maart 2023 22:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond het geen serieuze reactie, lollig doen kun je in ONZ.
Zoals ik al aangaf, je kunt lollig doen in ONZquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ahaa, je bent nu ook al van de gedachten politiehet wordt steeds gekker/enger hier.
Het was een serieuze reactie plus advies, kan er niks aan doen dat ie lollig overkomt, dat is mijn manier van posten/communiceren.
Maar als we zo gaan beginnen, wat doet een serieus topic over Ukraine in BNW, ze kunnen die propaganda toch net zo goed in NWS posten?
Hij zegt toch net dat het als serieuze reactie was bedoeld.quote:Op donderdag 16 maart 2023 22:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, je kunt lollig doen in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |