abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208139147
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat mag ik niet zeggen, want dan verklap ik het complot 8-)
Ik hou van complotten O+
Maar dit komt een beetje denigrerend over.

Lees hier vooral mee. Hou van bijna alle users ook, dus ik ben voor @UncleScorp :7 O+
pi_208139349
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik hou van complotten O+
Maar dit komt een beetje denigrerend over.

Lees hier vooral mee. Hou van bijna alle users ook, dus ik ben voor @:UncleScorp :7 O+
ja laten we teams gaan maken. Dat zal helpen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208139396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ja laten we teams gaan maken. Dat zal helpen
Ga nog even wat emo's posten met omhoog gestoken middelvingers.
pi_208139426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ga nog even wat emo's posten met omhoog gestoken middelvingers.
^p^ deze? Alsjeblieft. Wat is er precies mis met een emoticon die gewoon tussen de fok emoticons staan? :lijstje: :wtf:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_208139457
Ik ga Sp3c, LYLT en Jippie een plezier doen en op mijn handen zitten.
pi_208141611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 13:35 schreef UncleScorp het volgende:
Wie zijn toch al die mensen die amper een woord posten in bnw, maar hier in fb toch de boel willen komen regulieren?
-Knip-ik ben er eentje van en ben het al een tijdje aan het kijken en het toontje van jou en anderen is niet anders als een aantal jaar geleden. Miepen omdat je je zin niet krijgt.Dit geneuzel gaat al voor Lavenderr's tijd. En maar janken dat de "anderen" BNW kapot maken. Serieus - Knip- stop eens met je/jullie zin door te drijven op feedback.
(

[ Bericht 7% gewijzigd door Jippie op 25-02-2023 18:40:19 ]
pi_208141723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 17:15 schreef Charged het volgende:

[..]
-Knip-ik ben er eentje van en ben het al een tijdje aan het kijken en het toontje van jou en anderen is niet anders als een aantal jaar geleden. Miepen omdat je je zin niet krijgt.Dit geneuzel gaat al voor Lavenderr's tijd. En maar janken dat de "anderen" BNW kapot maken. Serieus - Knip- stop eens met je/jullie zin door te drijven op feedback.

Nounou, als er hier iets is wat je niet mag hebben, is het een paar ballen.
Dan word je terug gefloten, op de vingers getikt, of geknipt...

En alweer zo'n directe persoonlijke aanval :?
Wtf

En onze zin doordrijven in FB is idd zinloos, er verandert hier toch geen kloten.
Maar ik laat mij niet de mond snoeren door users die niets met dit subforum hebben.

En ga je ontkennen dat bnw'ers overal weggepest worden, en maar in hun eigen hok moeten blijven, maar wij hier wel tolerant moeten blijven voor allerhande trolls?
Verschil is gewoon het aantal users. In ander subforums is het 10 tegen 1 bnw'er,en hier is het 1 bnw'er tegen 10 andere.
Een strijd die we nooit kunnen halen. Anders zouden we ze zelf wel buiten werken, en niet eens in FB moeten zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 25-02-2023 18:43:48 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 25 februari 2023 @ 18:42:14 #83
485843 crew  Jippie
pi_208142519
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 17:15 schreef Charged het volgende:

[..]
(
Graag geen persoonlijke aanval, kritiek is prima maar we gaan elkaar geen 'namen' noemen.

Daarnaast is Feedback eigenlijk gewoon bedoeld voor Feedback ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 25 februari 2023 @ 18:45:47 #84
485843 crew  Jippie
pi_208142558
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 17:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nounou, als er hier iets is wat je niet mag hebben, is het een paar ballen.
Dan word je terug gefloten, op de vingers getikt, of geknipt...

En alweer zo'n directe persoonlijke aanval :?
Wtf

En onze zin doordrijven in FB is idd zinloos, er verandert hier toch geen kloten.
Maar ik laat mij niet de mond snoeren door users die niets met dit subforum hebben.

En ga je ontkennen dat bnw'ers overal weggepest worden, en maar in hun eigen hok moeten blijven, maar wij hier wel tolerant moeten blijven voor allerhande trolls?
Verschil is gewoon het aantal users. In ander subforums is het 10 tegen 1 bnw'er,en hier is het 1 bnw'er tegen 10 andere.
Een strijd die we nooit kunnen halen. Anders zouden we ze zelf wel buiten werken, en niet eens in FB moeten zijn.
Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Graag feedback, voor 'onderling gedoe' is dit niet de juiste plek.
  maandag 27 februari 2023 @ 20:09:12 #85
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_208170573
Dus volzinnen komen niet over ...check

Nee jullie willen niks horen behalve een MOD achtige gezeur in je hoofd dat je NWS moderatie moet toepassen in een FORUM wat jullie als NWS moderatoren hebben GEKAAPT !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 20:15:01 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208170694
NWS moderatie is hetzelfde als BNW moderatie, de regels verschillen niet echt

daarnaast ben ik de enige die van NWS kwam en ik geloof niet dat er iets gekaapt is hoor, waar blijkt dat uit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208171010
quote:
88s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
NWS moderatie is hetzelfde als BNW moderatie, de regels verschillen niet echt
Natuurlijk verschillen die wel, maar dan ten gunste van BNW om begrijpelijke redenen.
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 20:32:35 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208171020
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:31 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Natuurlijk verschillen die wel, maar dan ten gunste van BNW om begrijpelijke redenen.
nee niet echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208171413
quote:
88s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee niet echt
Natuurlijk wel. Anders zou BNW nauwelijks kunnen bestaan. Zie ook:
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 13:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Regeltjes.. Er mag hier meer dan op de rest van het forum.
  Forum Admin maandag 27 februari 2023 @ 21:08:56 #90
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_208171568
Gaat eigenlijk alleen op voor de bronvermelding
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 27 februari 2023 @ 23:35:18 #91
485843 crew  Jippie
pi_208173420
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 20:09 schreef DeMolay het volgende:
Dus volzinnen komen niet over ...check

Nee jullie willen niks horen behalve een MOD achtige gezeur in je hoofd dat je NWS moderatie moet toepassen in een FORUM wat jullie als NWS moderatoren hebben GEKAAPT !
Wat zou je dan anders willen zien? Lees alleen maar dat het 'anders moet' maar concrete feedback daartoe ontbreekt.
pi_208199858
Waarom is dit topic dicht? BNW / Rusland, Heineken en Bill Gates' nanotech

Gates & Nanotech - mag hier toch gewoon? Hij heeft nu gewoon een andere manier gevonden om ons willoze slaven van hem en Soros te maken. Iets dat hij eerst zal testen op het land met veel alcoholisten: Rusland. De puzzelstukjes vallen precies in elkaar. Denk zelf maar na!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 maart 2023 @ 17:02:42 #93
485843 crew  Jippie
pi_208207075
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 23:20 schreef Ulx het volgende:

Gates & Nanotech - mag hier toch gewoon? Hij heeft nu gewoon een andere manier gevonden om ons willoze slaven van hem en Soros te maken. Iets dat hij eerst zal testen op het land met veel alcoholisten: Rusland. De puzzelstukjes vallen precies in elkaar. Denk zelf maar na!
Ik ga dit even overleggen, kom er op terug.
  donderdag 2 maart 2023 @ 22:13:15 #94
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208212487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 23:20 schreef Ulx het volgende:

Wat is nou jouw daadwerkelijke doel van dit topic geweest? Jij gezien jouw post historie hebt niks met complotten en je gaat mij nu ook niet wijs maken dat je ineens om bent toch?

Jouw post komt meer over als allemaal dingen aan elkaar knopen en er een BNW topic over te maken om alles in BNW in het belachelijke te trekken en een zinloze discussie waar ruzies uit komen aan te wakkeren. En daar heb ik geen zin in.

Mocht je het kunnen verpakken in een openingspost waar normaal op gereageerd gaat worden mag je het opnieuw proberen. Maar probeer je hetzelfde in een ander jasje dan gooi ik hem net zo snel weer dicht.

Dus up 2 you.
Lach met een schone bips
pi_208215307
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 23:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat zou je dan anders willen zien? Lees alleen maar dat het 'anders moet' maar concrete feedback daartoe ontbreekt.
Door bijvoorbeeld dit soort users te vertellen dat als ze een probleem hebben met het gedachtegoed in BNW dat dit waarschijnlijk niet het juiste subforum is voor ze.
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hier in BNW wel hoor. Stond net in de file, en wie denk je dat die veroorzaakt had? Weer de VS en de CIA inderdaad. :r
Als zulke users hier alleen maar komen bashen en niks bijdragen wordt de sfeer er niet beter op.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 09:35:19 #96
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_208215321
DIKKE BNW!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 09:38:53 #97
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_208215351
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Door bijvoorbeeld dit soort users te vertellen dat als ze een probleem hebben met het gedachtegoed in BNW dat dit waarschijnlijk niet het juiste subforum is voor ze.
[..]
Als zulke users hier alleen maar komen bashen en niks bijdragen wordt de sfeer er niet beter op.
Hoezo? Het past toch prima in de beste BNW-traditie om overal maar de VS als eeuwige aanstichter bij te fantaseren?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 09:40:09 #98
5428 crew  miss_sly
pi_208215362
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoezo? Het past toch prima in de beste BNW-traditie om overal maar de VS als eeuwige aanstichter bij te fantaseren?
Het voegt natuurlijk echt helemaal niets toe aan de discussie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208215727
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:40 schreef miss_sly het volgende:

Het voegt natuurlijk echt helemaal niets toe aan de discussie.
Duh daarvoor is het ook BNW hé

Voor onderstaande discussievorm zijn er topics in andere subforums

Putin bad :muziek:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator vrijdag 3 maart 2023 @ 10:24:18 #100
5428 crew  miss_sly
pi_208215771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 10:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Duh daarvoor is het ook BNW hé

Voor onderstaande discussievorm zijn er topics in andere subforums

En dit voegt net zo min iets toe.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')