weg foetsie verschwundenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Ik zet tegenwoordig meer TRs tegen users die de boel hier bewust komen verzieken, dan dat ik zelf nog iets post![]()
Idd waar is de fun nog…
Enkel het oekr topic blijf ik komen omdat ze dat persé de mond willen snoeren.
Het gaat er juist om dat ieder in BNW zijn eigen mening kan hebben.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
weg foetsie verschwunden
en ik mag een biet zijn maar sinds er in FB een topic heeft gestaan waarin de vraag werd gesteld waarom een BNW uberhaupt nog bestaat is het hier in BNW niet leuker geworden
BNW bashen is voor een aantal users hun bestaansdoel
evenals iedereen hier over 1 kam scheren
en daar doen een aantal postende mods keihard aan mee
Het geeft exact weer wat er mis is met de wereld
een andere mening hebben mag niet
Je haalt geregeld wel goeie punten aan hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Ik zet tegenwoordig meer TRs tegen users die de boel hier bewust komen verzieken, dan dat ik zelf nog iets post![]()
Idd waar is de fun nog…
Enkel het oekr topic blijf ik komen omdat ze dat persé de mond willen snoeren.
Jij ook hoorquote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef theguyver het volgende:
Je haalt geregeld wel goeie punten aan hoor.
Niks mis mee.
quote:Op maandag 13 maart 2023 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je haalt geregeld wel goeie punten aan hoor.
Niks mis mee.
Aaaahquote:
Ik heb toch wel wat posts gezien van users waarin ze beschrijven hoe ze het willen zien hoor. Daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, maar ze benoemen het wel. Er is een groep die graag wil dat iedere mening welkom is in BNW en er is een groep die BNW als safe haven (wil) zien. Elders op FOK! worden veel BNW users weggejaagd naar BNW, en dan hopen ze dat ze hier tenminste kunnen posten zonder belachelijk gemaakt te worden. Ik snap dat laatste wel. Of het realistisch is is een tweede, maar ze benoemen dus wel zeker wat ze graag anders zien.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:51 schreef Vis1980 het volgende:
Wat ik vooral zie is dat er meerdere keren nu is gevraagd wat je dan wel van BNW wil, maar dezelfde users nog steeds doorgaan met zeuren ipv oplossingen aandragen.
Vraag jezelf echt eens af of je zelf niet gewoon een enorme pain in the ass bent als het aankomt op 'afwijkende meningen' en gezellig discussiëren. Het is maar een tip.
Niks tegen unclescorp hoor, oude rot in vak, en hij heeft vaak goeie punten.. bijv waarom Oekraïne niet stopt bijvoorbeeld..quote:
Heb hem speciaal voor jouw weer opengegooidquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef theguyver het volgende:
Mag Rusland topic weer open?
Geen idee waarom dit gesloten is.
Dit was gisterenmiddag al weer geopendquote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:26 schreef theguyver het volgende:
Mag Rusland topic weer open?
Geen idee waarom dit gesloten is.
Top thxquote:Op dinsdag 14 maart 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heb hem speciaal voor jouw weer opengegooid![]()
![]()
BNW / Russia vs Ukrain #40 propaganda vs truth.
Oh gemist sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2023 18:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dit was gisterenmiddag al weer geopend
Kom er toevallig net vandaan, ga maar kijken. Heb overigens aan mijn collega's van POL gevraagd of het daar naar toe kan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:49 schreef Vis1980 het volgende:
Over giftig sfeertje gesproken. Er staat een topic over Fox News en meteen wordt het topic gekaapt. Ik krijg een beetje het idee dat het in BNW nooit meer goedkomt, want buiten een paar leuke reacties hier en daar gedragen de meesten zich als een absolute hork. Een betere omgeving begint bij jezelf, onthoud dat.
Het zou hier ook gewoon bespreken moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kom er toevallig net vandaan, ga maar kijken. Heb overigens aan mijn collega's van POL gevraagd of het daar naar toe kan.
Mijn knoop is inderdaad doorgehakt.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Draag dan ook gewoon bij ipv constant net te doen alsof BNW niet meer mag. Hak een knoop door, blijf lekker posten, maar blijf niet zeuren.
Wat is er BNW aan?quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zou hier ook gewoon bespreken moeten kunnen worden.
Vind het erg jammer als je BNW verlaat, maar je bent vrij om deze keuze te maken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mijn knoop is inderdaad doorgehakt.
Ik houd het hier voor bekeken.
Vond het geen serieuze reactie, lollig doen kun je in ONZ.quote:Op donderdag 16 maart 2023 20:53 schreef PSVCL het volgende:
Waarom is mijn laatste reactie weggehaald in het Ukraine topic? was gewoon inhoudelijk.
Ahaa, je bent nu ook al van de gedachten politiequote:Op donderdag 16 maart 2023 22:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond het geen serieuze reactie, lollig doen kun je in ONZ.
Zoals ik al aangaf, je kunt lollig doen in ONZquote:Op donderdag 16 maart 2023 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ahaa, je bent nu ook al van de gedachten politiehet wordt steeds gekker/enger hier.
Het was een serieuze reactie plus advies, kan er niks aan doen dat ie lollig overkomt, dat is mijn manier van posten/communiceren.
Maar als we zo gaan beginnen, wat doet een serieus topic over Ukraine in BNW, ze kunnen die propaganda toch net zo goed in NWS posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |